Geeft niet hoor, ik wilde alleen een beetje aandachtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:40 schreef dutchie het volgende:
Ja hoor Sjak dat had ik wel gezien, maar was vergeten erop te reageren.![]()
Ik heb met Belana altijd het idee dat ze veel verder was dan ik, maar het is juist andersomquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:36 schreef sjak het volgende:
Grappig trouwens, LadyS. Ik dacht dat jij al zeker een maand verder was dan ik. Het is maar een dag of tien. Die vegen ja, dat voel ik ook. Hoe meer ik erover nadenk en erover hoor, hoe zekerder ik weet dat dat de baby is![]()
Zijn alle vrouwen voorgeprogrammeerd ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:18 schreef Sugar het volgende:
En hier is de chocolademelk ook niet meer favoriet! Appelsap zeg ik! En nep-Redbull natuurlijk.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef Tazz het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen voorgeprogrammeerd ofzo?
De appelsap is hier nu niet meer aan te slepen...
En na de slagroomsoesjes, begint nu ook de chocola weer in beeld te komen... *zucht*
Maar ook weer een kans om heerlijk naar je kindje te kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef LadyS het volgende:
Ik mag trouwens zelf kiezen of ik de 20 weken echo wil laten doen. Ik denk wel dat ik dat wil.
Alleen Peter is er nog niet helemaal uit. Hij weet niet of hij het al wil weten als er evt. afwijkingen zijn. Mij lijkt het juist wel prettig om het wel te weten, er kan dan rekening mee gehouden worden, op allerlei fronten.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
geniet van al die lekkernijen zou ik zeggen
11.15, maar ik ben er tussengepropt dus ik heb echt een uur moeten wachten ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:33 schreef dutchie het volgende:
Hoe laat moest Pinquit trouwens voor controle?
Slagroomsoesjes....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef Tazz het volgende:
En na de slagroomsoesjes, begint nu ook de chocola weer in beeld te komen... *zucht*
Het stomme is dat ik helemaal geen zin heb in eten. Als ik in de koelkast kijk zie ik alleen maar vieze dingen staan....quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:14 schreef Belana het volgende:
ow PM girl, ik was er al een beetje bang voor, want die symptonen beginnen vaak pas met 6/7 weken... sterkte! Ik was ook aan 1 stuk door aan het eten om die reden dus...
jah dacht het ook wel, alleen ik lig nu al paar uur op bed (dat ik paar keer in slaap ben gevallen) en elke keer als ik wakker werd heb ik gewoon pijn, als ik eruit ga zeg maar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef dutchie het volgende:
Oefenweëen misschien?
Maar dan neem je na een half uurtje toch weer een paar slokjes? Of zie ik dat dan verkeerd?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:41 schreef Xanthe het volgende:
Cola werkt net zoals vla , even niet meer misselijk... Om na een half uurtje weer dat gevoel te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |