Geeft niet hoor, ik wilde alleen een beetje aandachtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:40 schreef dutchie het volgende:
Ja hoor Sjak dat had ik wel gezien, maar was vergeten erop te reageren.![]()
Ik heb met Belana altijd het idee dat ze veel verder was dan ik, maar het is juist andersomquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:36 schreef sjak het volgende:
Grappig trouwens, LadyS. Ik dacht dat jij al zeker een maand verder was dan ik. Het is maar een dag of tien. Die vegen ja, dat voel ik ook. Hoe meer ik erover nadenk en erover hoor, hoe zekerder ik weet dat dat de baby is![]()
Zijn alle vrouwen voorgeprogrammeerd ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:18 schreef Sugar het volgende:
En hier is de chocolademelk ook niet meer favoriet! Appelsap zeg ik! En nep-Redbull natuurlijk.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef Tazz het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen voorgeprogrammeerd ofzo?
De appelsap is hier nu niet meer aan te slepen...
En na de slagroomsoesjes, begint nu ook de chocola weer in beeld te komen... *zucht*
Maar ook weer een kans om heerlijk naar je kindje te kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef LadyS het volgende:
Ik mag trouwens zelf kiezen of ik de 20 weken echo wil laten doen. Ik denk wel dat ik dat wil.
Alleen Peter is er nog niet helemaal uit. Hij weet niet of hij het al wil weten als er evt. afwijkingen zijn. Mij lijkt het juist wel prettig om het wel te weten, er kan dan rekening mee gehouden worden, op allerlei fronten.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
geniet van al die lekkernijen zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |