11.15, maar ik ben er tussengepropt dus ik heb echt een uur moeten wachten ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:33 schreef dutchie het volgende:
Hoe laat moest Pinquit trouwens voor controle?
Slagroomsoesjes....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef Tazz het volgende:
En na de slagroomsoesjes, begint nu ook de chocola weer in beeld te komen... *zucht*
Het stomme is dat ik helemaal geen zin heb in eten. Als ik in de koelkast kijk zie ik alleen maar vieze dingen staan....quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:14 schreef Belana het volgende:
ow PM girl, ik was er al een beetje bang voor, want die symptonen beginnen vaak pas met 6/7 weken... sterkte! Ik was ook aan 1 stuk door aan het eten om die reden dus...
jah dacht het ook wel, alleen ik lig nu al paar uur op bed (dat ik paar keer in slaap ben gevallen) en elke keer als ik wakker werd heb ik gewoon pijn, als ik eruit ga zeg maar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef dutchie het volgende:
Oefenweëen misschien?
Maar dan neem je na een half uurtje toch weer een paar slokjes? Of zie ik dat dan verkeerd?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:41 schreef Xanthe het volgende:
Cola werkt net zoals vla , even niet meer misselijk... Om na een half uurtje weer dat gevoel te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |