Superquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Perrie, perrie, perrie!
Wat vind je van het album van Isobel Campbell en Mark Lanegan?
De mijne is nooit slap, oftewel betere voortplanting. Das een stap voortwaarts!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een stapje terug in de evolutie.
Samsung betekent in het Koreaans 'Drie sterren' en ik denk niet dat iemand daar zo heet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bevolkingsregister van Zuid korea en Japan nagekeken?
Dat durf ik niet joh.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik krijg het een beetje warm van Isobel's gehijg.
Wil je ook zo voor mij zingen?.
Chewing Gum is really gross, chewing gum I hate the most.quote:
Vast wel, je wil niet weten hoeveel kindjes er Jamai heten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Samsung betekent in het Koreaans 'Drie sterren' en ik denk niet dat iemand daar zo heet.
En ik 2, doe je het nu?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik geef je een kusje als je het doet..
Eentje maar? Ik heb er weleens meer voor minder gehad.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik geef je een kusje als je het doet..
Kijk maar uit, mijn charmes hebben menig vrouw al verlegen doen brengen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjes, je blijft wel van mijn PeRi af he?.
Het wordt een heel erg speciale kus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:02 schreef PeRi het volgende:
Eentje maar? Ik heb er weleens meer voor minder gehad..
Bedoel je " in de verlegenheid"?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kijk maar uit, mijn charmes hebben menig vrouw al verlegen doen brengen.
Ik mag je nu al niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kijk maar uit, mijn charmes hebben menig vrouw al verlegen doen brengen.
Dat betekent toch geen 'Drie sterren'?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vast wel, je wil niet weten hoeveel kindjes er Jamai heten.
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedoel je " in de verlegenheid"?
Ik zou het zonder 'de' doen. Atlhans, dat vind ik mooier klinken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedoel je " in de verlegenheid"?
Okay.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het wordt een heel erg speciale kus.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou het zonder 'de' doen. Atlhans, dat vind ik mooier klinken.
Die van Milnerquote:
Altijd weer die twee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik noem een Svensational... Ik noem een Bupatih..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |