Omdat je altijd zo zit te geilen op die twee! Daaarom!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DudeWaarom denk je dat ik die twee namen noemde.
![]()
![]()
But can you blame me?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo zit te geilen op die twee! Daaarom!![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:53 schreef Staaf het volgende:
Waarom noem je een mannetjes-eend Lizzy?
Wel in die van pberends.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen bot in een piemel.
Ik bedoelde het lief.quote:
En terecht! Philips is toch al dood!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Door jou komt het dat er allemaal mensen zijn ontslagen bij PHilips..
quote:Oh no, oh no, you've got it all wrong
You think you're chocolate when you're chewing gum
Oh no, oh no, a slip of the tongue
You think you're chocolate but you're chewing gum
Oh no!
En Samsung heeft nooit bestaan!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
En terecht! Philips is toch al dood!
Superquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Perrie, perrie, perrie!
Wat vind je van het album van Isobel Campbell en Mark Lanegan?
De mijne is nooit slap, oftewel betere voortplanting. Das een stap voortwaarts!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een stapje terug in de evolutie.
Samsung betekent in het Koreaans 'Drie sterren' en ik denk niet dat iemand daar zo heet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bevolkingsregister van Zuid korea en Japan nagekeken?
Dat durf ik niet joh.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik krijg het een beetje warm van Isobel's gehijg.
Wil je ook zo voor mij zingen?.
Chewing Gum is really gross, chewing gum I hate the most.quote:
Vast wel, je wil niet weten hoeveel kindjes er Jamai heten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Samsung betekent in het Koreaans 'Drie sterren' en ik denk niet dat iemand daar zo heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |