En ik 2, doe je het nu?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik geef je een kusje als je het doet..
Eentje maar? Ik heb er weleens meer voor minder gehad.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik geef je een kusje als je het doet..
Kijk maar uit, mijn charmes hebben menig vrouw al verlegen doen brengen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjes, je blijft wel van mijn PeRi af he?.
Het wordt een heel erg speciale kus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:02 schreef PeRi het volgende:
Eentje maar? Ik heb er weleens meer voor minder gehad..
Bedoel je " in de verlegenheid"?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kijk maar uit, mijn charmes hebben menig vrouw al verlegen doen brengen.
Ik mag je nu al niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kijk maar uit, mijn charmes hebben menig vrouw al verlegen doen brengen.
Dat betekent toch geen 'Drie sterren'?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vast wel, je wil niet weten hoeveel kindjes er Jamai heten.
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedoel je " in de verlegenheid"?
Ik zou het zonder 'de' doen. Atlhans, dat vind ik mooier klinken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedoel je " in de verlegenheid"?
Okay.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het wordt een heel erg speciale kus.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou het zonder 'de' doen. Atlhans, dat vind ik mooier klinken.
Die van Milnerquote:
Altijd weer die twee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik noem een Svensational... Ik noem een Bupatih..
Ja, duh.quote:
Ja, duh.quote:
1.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef alwaysthebest het volgende:
1.
[..]
Altijd weer die twee.![]()
2.Wat een stomme smiley.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:
Dat heb ik wel vaker.quote:
Nee, als je zoiets zei had je het altijd alleen over jezelfquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
Wij zijn tof. Beroemd. Berucht. En tof. Maar dat zei ik al.
Hmm...dat is me anders nog nooit opgevallenquote:
Nou, dan niet, jong!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, als je zoiets zei had je het altijd alleen over jezelf.
Zo, ik heb het al veranderd!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dan niet, jong!
Dan neem ik mijn welgemeende woorden wel terug.Dan vind ik je niet tof! Zo beter?
Wow!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
Het zal mij aan mijn welgevomde kontje roesten of je mij tof vindt of niet Bupatih, zolang ik het maar weet.
quote:2006 - Bupatih, tijdens een ONZ topic van pberends op het FOK Forum schijnt hij zich doodgelachen te hebben. Na dat topic is niets meer van hem vernomen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:40 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_doodgelachen_hebben![]()
![]()
!
[..]
Wat een kuthumor hadden ze vroeger.quote:Zou zich volgens een legende hebben doodgelachen nadat hij een ezel een vijg zag eten.
Het staat er echtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:40 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_doodgelachen_hebben![]()
![]()
!
[..]
quote:Zaltbommel trekt geen geld meer uit voor kermis
ZALTBOMMEL - De jaarlijkse kermis op de Markt in Zaltbommel is verleden tijd. De kermis komt door bezuinigingen van de gemeente niet meer terug.
Het college maakte deze week bekend dat de kermis, die jaarlijks in augustus plaatsvond, is afgeschaft. De gemeente moest ieder jaar ruim 10.000 euro op de kermis toeleggen.
G. B. van ’t Zelfde, fractievoorzitter van de ChristenUnie, is blij dat er geen kermis meer wordt gehouden. „Wij zijn net als de SGP-fractie nooit voorstander van de kermis geweest.”
Dadelijk word je nog geband van Wikipedia.quote:
Dan zou ik me werkelijk doodlachenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dadelijk word je nog geband van Wikipedia.
Tis gewoon wiki, geen uncyclopedia.quote:
Wat een humorloze Wiki-kneus, zeg.quote:27 jan 2006 21:42 Willemo k (rv naar revisie 2514783)
Echt! Iedereen probeert me zwart te maken!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
Kan iemand mij het nut van deze slowchat uitleggen ?
Bupatih helemaal in de war![]()
![]()
.
Kap nou eens te zeiken over die user, je krijgt 'm nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echt! Iedereen probeert me zwart te maken!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kap nou eens te zeiken over die user, je krijgt 'm niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |