Eerst stonden er op de site ook alle bio's van de jongens, maar die zijn weggehaald, komen er ws. morgenochtend na de eerste uitzending weer op.quote:Natasja Froger is de presentatrice van het gloednieuwe TROS-programma Schoondochter Gezocht. Het is de eerste keer dat de vrouw van zanger Rene Froger deze rol vervult.
In Schoondochter Gezocht gaan mannen van 25 jaar en ouder, die nog bij hun ouders wonen, op zoek naar een vrouw. Hun ouders adviseren hen daarbij.
Tien mannen doen in de eerste aflevering, terzijde gestaan door hun ouders, een oproep. Daarvan blijven er zeven over. In maart volgt een wekelijkse serie van zeven afleveringen waarin per aflevering één man wordt gevolgd - vanaf de eerste reacties op zijn oproep tot en met de uiteindelijke keuze voor de vrouw voor wie hij het ouderlijke huis wil verlaten.
Een greep uit de selectie:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:14 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, het zijn nou niet bepaald eligible bachelors, zijn meer kneuzen maar dat is denk ik ook de insteek van het programma.
vind ik ook, met het enige verschil dat de moeders hun zoon opgevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:23 schreef mighty_myte het volgende:
boer-zoekt-vrouw-rip-off.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:23 schreef mighty_myte het volgende:
boer-zoekt-vrouw-rip-off.
Kneuzen zijn het wel een beetje ja. En van die Natasja Froger ben ik geen fan geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:14 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, het zijn nou niet bepaald eligible bachelors, zijn meer kneuzen maar dat is denk ik ook de insteek van het programma.
En ik denk niet dat die het een enorm probleem vindt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef kollie het volgende:
en de normaalste valt af....
ik mag hopen van niet nee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
En ik denk niet dat die het een enorm probleem vindt.
Wel lachwekkende en vermakelijke pulp.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
Anka is veel te ver in haar ontwikkeling voor dit soort types...
Dat ik dit soort pupl kijk, het is echt te erg...
Verstandige keuze van m ook. Hij maakt bij die Anka toch geen kans. Dan was ie na 2 dates alweer uitgerangeerd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
En ik denk niet dat die het een enorm probleem vindt.
die zag eruit alsof ze tram 13 van de lijn had gekopt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef veldmuis het volgende:
Die met dat hoge haar was trouwens helemaal erg. Weet niet hoe ze heet.
Tram? HSL met 330,1km/h!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:20 schreef kollie het volgende:
[..]
die zag eruit alsof ze tram 13 van de lijn had gekopt.
Dat het nooit wat zou worden oid.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef Moitessier het volgende:
fakkk heb de mening van de moeder gemist die insloeg als een bom wat was het?
Echt toen had ik zin om n tv aan gort te meppen.quote:
lekker in vergelijking met die andere 2 ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef veldmuis het volgende:
Ik had in zijn geval dus gewoon voor Anka gekozen. Heb je in ieder geval een paar dagen een lekker wijf naast je.
Dat was uiteraard wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
lekker in vergelijking met die andere 2 ja.
quote:
Willem Jan woont met zijn ouders in een prachtige boerderij in het landelijke plaatsje Maurik. Hij heeft zijn hele leven al thuis gewoond met zijn vader Derk, moeder Dinie en zijn zus Teunina en een heleboel dieren. Zijn zus is sinds een tijdje uit huis, ze woont in een eigen woning op het erf van haar ouders en ze heeft een vriend.
WTFquote:Zijn zus is sinds een tijdje uit huis, ze woont in een eigen woning op het erf van haar ouders
Mja al had ie er nog wel wat van kunnen leren als ie het zelf uitgevonden hadquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef Lethe het volgende:
Die moeder had gelijk
over dat het niks kon worden met die hoogblonde
Wat verwacht je zelf van een man die zijn moeder zijn vriendin laat bepalen in een TV-programma en die nog thuiswoont opd eze leeftijd (uitzonderingen daargelaten). Maar goed,dat wil niet zeggen dat die mannen ook niet leuk willen daten en dat het geen leuke televisie kan zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef Moitessier het volgende:
Die andere kandidaten zijn trouwens ook niet echt helden des vaderlandsch/kandidaten voor nieuwe James Bond als ik zo op de trossite kijk
[..]
dat is inderdaad waarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mja al had ie er nog wel wat van kunnen leren als ie het zelf uitgevonden had
En hij had eens iets kunnen doen waar ie zelf achterstaat
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef Moitessier het volgende:
Teunina, goed he, ik stel me zo ongeveer voor dat ze er uitziet als die dude op die foto maar dan met lippenstift en oorbellen
helemaal mee eens, toch zeker een uur mee vermaaktquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
en dat het geen leuke televisie kan zijn
Ben ik het op zich wel mee eens, maar de situatie was vrij ernstig. Ze waren allebei niet verliefd op elkaar, ze wilden wel een relatie en zaten al over kinderen te denken. Voor je het weet is het dan al te laat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mja al had ie er nog wel wat van kunnen leren als ie het zelf uitgevonden had
En hij had eens iets kunnen doen waar ie zelf achterstaat
Daar heb je ook wel een beetje gelijk in. Hij was nog wle naief genoeg om zich daar in de nesten te werken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Ben ik het op zich wel mee eens, maar de situatie was vrij ernstig. Ze waren allebei niet verliefd op elkaar, ze wilden wel een relatie en zaten al over kinderen te denken. Voor je het weet is het dan al te laat.
Ook heeft Patricia Jeroen nog niet over haar verleden verteld![]()
Ik las, ik las nog een keer..quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef PabloLopez het volgende:
linkje naar de andere lieverds: http://tros.nl/index.php?id=731
Het staat er echtquote:In de eerste uitzending heb zij zich voorgesteld
Dat maakt het zo grappig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Domenica het volgende:
wat een kansloze gasten in dat programma
Nou dat weten ze daar van zich zelf wel.......quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Hexagon het volgende:
We zouden eigenlijk een tip voor dit programma moeten geven in het eeuwige maagdentopic in R&P met als boodschap: KIJK en LEER hiervan (en dan vooral hoe het zeker niet moet).
nee duhquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:24 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ,vind het wel een redelijk leuk progamma
Alleen waarom echt van die standaard mannetjes ..er is nou echt geen een bij dat je zou denken.. van Wow best leuk..
Jantine, alstublieft zeg! Dat was wel het toppunt van wanhoop.... Verschrikkelijk, wat wilde die graag aan de man. Ook nog nooit een relatie gehad natuurlijk, ze draaide er gewoon omheen. Nee, vind je het gek dat niemand je wil als je zo onzeker bent, je zo burgerlijk kleedt (pyjamaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:21 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk eigenlijk dat hij met Jantine toch een betere relatie had kunnen opbouwen.
Ja maar zo was hij toch ook. Dat ze zo om haar relatie-verleden heen draaide was trouwens wel heel duf inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
Jantine, alstublieft zeg! Dat was wel het toppunt van wanhoop.... Verschrikkelijk, wat wilde die graag aan de man. Ook nog nooit een relatie gehad natuurlijk, ze draaide er gewoon omheen. Nee, vind je het gek dat niemand je wil als je zo onzeker bent, je zo burgerlijk kleedt (pyjama) en zo'n irritante stem hebt! Ja, sorry hoor, dat ik zo grof ben, maar lieve meid, hou je eigen waardigheid, dat is toch wel het minste wat je kunt doen.
Die Jantine was op zich best nog een aardig meiske (en als ze langer haar had gehad, zou ze er ook een stuk beter uitzien), pyama vond ik juist leuk (beter dan dan roze ordinaire synthetisch geval van die poolse). Sowieso die poolse, jesus wat een smaak, alleen die make up al, die vreselijke jas, dat haar...brrr, en meteen kinderen, gewoon eng! Snap ook echt niet waarom ie zo'n ordinair typ uitzoekt, hij ziet er zelf gewoon normaal uit, alhoewel dat hemd ook wel erg fout was..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja maar zo was hij toch ook. Dat ze zo om haar relatie-verleden heen draaide was trouwens wel heel duf inderdaad.
Boer Joris bij boer zoekt vrouw was anders best prettig om naar te kijken (en te luisteren..)quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee duhanders zouden ze ook niet in dat programma zitten miep.
Ik kan me absoluut voorstellen dat het tussen Anka en hem nooit wat had geworden, maar Jantine had best gekund lijkt me. Die Poolse had hij in eerste instantie al nooit moeten bellen, vreselijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:18 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Die Jantine was op zich best nog een aardig meiske (en als ze langer haar had gehad, zou ze er ook een stuk beter uitzien), pyama vond ik juist leuk (beter dan dan roze ordinaire synthetisch geval van die poolse). Sowieso die poolse, jesus wat een smaak, alleen die make up al, die vreselijke jas, dat haar...brrr, en meteen kinderen, gewoon eng! Snap ook echt niet waarom ie zo'n ordinair typ uitzoekt, hij ziet er zelf gewoon normaal uit, alhoewel dat hemd ook wel erg fout was..
Die Anka was echt de leukste, en volgens mij lag het vooral aan de moeder dat hij haar eruit knikkerde.. Het liet in ieder geval zien dat Jeroentje nog lang niet toe is aan voor zichzelf goeie beslissingen nemen.
Tja die boeren waren (op uitzonderingen na) nog vrij normale types die gewoon weinig vrouwen tegenkwamen vanwege hun eenzame beroep. En daar kwamen ook nog best leuke vrouwen op af (tenminste op een aantal dan).quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Boer Joris bij boer zoekt vrouw was anders best prettig om naar te kijken (en te luisteren..)![]()
een man kan geen schoondochter hebben ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Lethe het volgende:
Nee maar dat is toch de opzet van het programma, het heet ook "schoondochter gezocht", gaat dus ook van de moeder een beetje uit. (Is het niet net zoiets als dat Amerikaanse programma, Date My Mom?)
Jawel, maar het lijkt mij dat de focus op de moeder ligt. Of misschien bij een ander weer op de vader. Maar ik denk op één van de ouders. Dat dacht ik. Maar dat zien we wel bij de volgende afleveringen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
een man kan geen schoondochter hebben ?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef Crack_david het volgende:
Het mooiste was toch dat hij uitgebreid ging koken, en dat er een knorr wereldgerecht op het aanrecht stond
Dan had hij beter Anka kunnen kiezen ipv die poolse. Die wilde alleen maar zo snel kinderen zodat ze verzekerd was van een lang leven met een "rijke" nederlander.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:59 schreef SCH het volgende:
Geweldig dit, ben meteen fan
Jeroen was gewoon geil en dan wil je niet naast zo'n koelkast als Jantine slapen. Die naam alleen al.
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dan had hij beter Anka kunnen kiezen ipv die poolse. Die wilde alleen maar zo snel kinderen zodat ze verzekerd was van een lang leven met een "rijke" nederlander.
Die schoonmoeder ging voor jantine. Ik vond anka het leukste maar die was weer te leuk voor die jeroen.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die schoonmoeder ging voor jantine. Ik vond anka het leukste maar die was weer te leuk voor die jeroen.
Die met dat hoge haar? Leek me wel!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
Mooiste programma wat ik ooit heb gezien.Heb net de video gekeken ik had het opgenomen.
Die vrouwen die bij hem binnen kwamen lopen. Die semi-professionele woordkeus van Jeroen. Die moeder. Die pool. Dat koken. Dat samen slapen. Ik kwam niet meer bij.![]()
![]()
![]()
Jammer dat volgende keer een gast komt die niet wereldvreemd is. Die is namelijk getrouwd geweest. Ik zie het liefst types als jeroen de volgende keer.
Even een serieuze noot waren die 2 dames gehandicapt die hij als eerste heel tactisch weg stuurde.![]()
![]()
En die met die ogen dan. Die leek zo uit een zorgcentrum gestapt te zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die met dat hoge haar? Leek me wel!
Dat snap ik ook niet dat hij nu al weet dat zij de ware voor hem is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:21 schreef kollie het volgende:
Hoe kun je zo snel al weten dat iemand de ware is![]()
zo een vermoeden heb ik ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef Lethe het volgende:
Volgens mij wordt de aflevering van volgende week hilarisch
Die met dat korte haar en bril van 38.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:19 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb alleen het begin gezien
welke van die 3 gekozen dames was het uiteindelijk geworden? Doe maar de korte uiterelijke beschrijving.
Maar die kerel was inderdaad te normaal. En zn ouders waren ook erg tof. Leuk voor hem. Minder lol voor ons.
In aflevering 1 dan. Hadden ze het na 2 dagen er al over dat zij zeker wel na een half jaar al kinderen wilde.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:05 schreef BartvdBk het volgende:
Vond het ook wel maf dat ze het binnen 2 dagen al (serieus) over samenwonen hadden. Duurde bij mij wel wat langer.
die 2e was geworden. Dat stond er idd een keer onder ja. Maar had al een huwlijk en kind dus was er vroeg bij. En dat zie je natuurlijk wel dat je al jaren snachts je bed uit moet voor je baby en sochtens vroeg wakker gemaakt wordt. Het sloopt je zo'n kind volgens mij.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:36 schreef _Boo_ het volgende:
Was die andere kandidaat, de peuterleidster, nou echt 25Dat stond er een keertje onder namelijk, maar daar leek het echt niet op!
quote:
is dat die van 17?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Emma is nog het beste
Ja zo zit het welquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
Die rooie met bril zal wel winnen, Linda valt af omdat ze te saai is en net een vent. En die ander is uiteindelijk toch te jong.
Soort BrauN dusquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ongelofelijk trouwens dat er mannen zijn die niet kunnen koken en alleen maar frituren, asjeblieft zeg.
3equote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoeveelste uitzending is dit nou ?
Ah dan heb ik er maar 1 gemist want ik had de 1e wel gezien dat alle jongens werden voorgesteldquote:
Nee allemaal aan het waterquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:00 schreef rubbereend het volgende:
omg, willem jan, gooi dr alsjeblieft drank in!
net of ie het over het vee heeft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Misschien ga ik vanavond bij de dames kijken![]()
!!
en een grot om straks in te gaan wonenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:04 schreef Heerlijkheid het volgende:
Haha, niet kunnen koken, geen gesprek kunnen voeren, een kamer als van een jongetje van 12... Deze man verdient een standbeeld voor zijn oorspronkelijkheid!
Natuurlijk, deze adonis heeft de vrouwtjes voor het uitkiezenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hij doet de deur niet open, houdt afstand, doet geen overdreven toenaderingspogingen, geeft geen krimp over de aanstaande exit van de dames. Deze man speelt hard to get, het is overduidelijk.
Iedereen begint langzamerhand meer voor Willem-Jan te voelen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef kollie het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze adonis heeft de vrouwtjes voor het uitkiezen![]()
Ze had de heimelijk wens om nu eens ontdekt te worden als model.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom doet een meisje van 17 mee?
Model voor een Tomin-folder misschienquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:12 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Ze had de heimelijk wens om nu eens ontdekt te worden als model.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:11 schreef MI55ILLE het volgende:
wat heeft die Natasja een heksenkop zeg, tering, lijkt net een uitgedroogde pruim
ik was dus niet de enigequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:12 schreef Zeiksnor het volgende:
Toen die froger tussen die andere 2 zat, dacht ik ff dat ze ook een kandidaat was.
Wordt ie met een strapon genomen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:16 schreef rubbereend het volgende:
ze wil neuken!
Om polshoogte te nemenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom komt die moeder nou weer?
? volgende week is toch weer een ander stelletje of komen ze hier nog op terug?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:22 schreef jmac het volgende:
Hij kijkt haar niets aan... Verheug me nu al op volgende week.
" Ja we kunnen denk ik nee we gaan afspreken in de weekenden... denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Die WJ was trouwens ook lekker zeker aan het praten: "Er zou misschien wel wat in kunnen zitten denk ik, ik weet niet."
Dit programma is nooit normaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Shit de volgende keer een normale uitzending.
Die was de koeien aan het melkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef jmac het volgende:
Waarom was er geen vader?
Die wil met dit tranendal waarschijnlijk niks te maken hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef jmac het volgende:
Waarom was er geen vader?
Nou, ik denk dat er nog wle een paar komenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:33 schreef Samcali het volgende:
Willem Jan zou een waardig opvolger zijn voor "Kees de palletsorteerder" als nieuwe Fok-hype![]()
Dag en tijd?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liefhebbers van dit soort programma's moeten zometeen ook naar Talpa kijken. Buitenlandse Bruid; nog mooiere figuren
daar moest ik zo om lachenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:19 schreef Thetallguy het volgende:
flikkert ze bijna zo het raam door de Dam op
inderdaad, vorige week een gast van 50 die nog nooit een vrouw of vriendin heeft gehad.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liefhebbers van dit soort programma's moeten zometeen ook naar Talpa kijken. Buitenlandse Bruid; nog mooiere figuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |