Dan had hij beter Anka kunnen kiezen ipv die poolse. Die wilde alleen maar zo snel kinderen zodat ze verzekerd was van een lang leven met een "rijke" nederlander.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:59 schreef SCH het volgende:
Geweldig dit, ben meteen fan
Jeroen was gewoon geil en dan wil je niet naast zo'n koelkast als Jantine slapen. Die naam alleen al.
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dan had hij beter Anka kunnen kiezen ipv die poolse. Die wilde alleen maar zo snel kinderen zodat ze verzekerd was van een lang leven met een "rijke" nederlander.
Die schoonmoeder ging voor jantine. Ik vond anka het leukste maar die was weer te leuk voor die jeroen.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die schoonmoeder ging voor jantine. Ik vond anka het leukste maar die was weer te leuk voor die jeroen.
Die met dat hoge haar? Leek me wel!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
Mooiste programma wat ik ooit heb gezien.Heb net de video gekeken ik had het opgenomen.
Die vrouwen die bij hem binnen kwamen lopen. Die semi-professionele woordkeus van Jeroen. Die moeder. Die pool. Dat koken. Dat samen slapen. Ik kwam niet meer bij.![]()
![]()
![]()
Jammer dat volgende keer een gast komt die niet wereldvreemd is. Die is namelijk getrouwd geweest. Ik zie het liefst types als jeroen de volgende keer.
Even een serieuze noot waren die 2 dames gehandicapt die hij als eerste heel tactisch weg stuurde.![]()
![]()
En die met die ogen dan. Die leek zo uit een zorgcentrum gestapt te zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die met dat hoge haar? Leek me wel!
Dat snap ik ook niet dat hij nu al weet dat zij de ware voor hem is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:21 schreef kollie het volgende:
Hoe kun je zo snel al weten dat iemand de ware is![]()
zo een vermoeden heb ik ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef Lethe het volgende:
Volgens mij wordt de aflevering van volgende week hilarisch
Die met dat korte haar en bril van 38.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:19 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb alleen het begin gezien
welke van die 3 gekozen dames was het uiteindelijk geworden? Doe maar de korte uiterelijke beschrijving.
Maar die kerel was inderdaad te normaal. En zn ouders waren ook erg tof. Leuk voor hem. Minder lol voor ons.
In aflevering 1 dan. Hadden ze het na 2 dagen er al over dat zij zeker wel na een half jaar al kinderen wilde.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:05 schreef BartvdBk het volgende:
Vond het ook wel maf dat ze het binnen 2 dagen al (serieus) over samenwonen hadden. Duurde bij mij wel wat langer.
die 2e was geworden. Dat stond er idd een keer onder ja. Maar had al een huwlijk en kind dus was er vroeg bij. En dat zie je natuurlijk wel dat je al jaren snachts je bed uit moet voor je baby en sochtens vroeg wakker gemaakt wordt. Het sloopt je zo'n kind volgens mij.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:36 schreef _Boo_ het volgende:
Was die andere kandidaat, de peuterleidster, nou echt 25Dat stond er een keertje onder namelijk, maar daar leek het echt niet op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |