abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35657271
Die moeder had gelijk

over dat het niks kon worden met die hoogblonde
You gotta learn to live
and live and learn
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:30:35 #52
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_35657325
nou...als hij z'n moeders smaak heeft (en dat moet haast wel :p) zie ik ook na haar overlijden weinig kansen. Zag ik trouwens in een van die shots dat ie ook een vader had? Die man heeft zich wel vakkundig buiten de camera's/selectieproces gehouden...kan hem ook verder weinig ongelijk geven..
If a retainer will just think about what he is to do for the day at hand,
he wil be able to do anything.
If it is a single day's work, one should be able to put up with it.
Tomorrow, too, is but a single day.
pi_35657353
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef super-muffin het volgende:

[..]

lekker in vergelijking met die andere 2 ja.
Dat was uiteraard wat ik bedoelde.
pi_35657370
Nee maar dat is toch de opzet van het programma, het heet ook "schoondochter gezocht", gaat dus ook van de moeder een beetje uit. (Is het niet net zoiets als dat Amerikaanse programma, Date My Mom?)
You gotta learn to live
and live and learn
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:32:28 #55
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_35657382
Jemig wat triest! (en toch kijken..........)
Klopt het cliche dan echt van oostblokvrouwen die zich ten koste van alles willen binden?

Ik ken trouwens ook zo'n soort gozer. Het is echt het resultaat van 26 door mammie beschermt zijn.
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:34:34 #56
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_35657465
Die andere kandidaten zijn trouwens ook niet echt helden des vaderlandsch/kandidaten voor nieuwe James Bond als ik zo op de trossite kijk
quote:

Willem Jan woont met zijn ouders in een prachtige boerderij in het landelijke plaatsje Maurik. Hij heeft zijn hele leven al thuis gewoond met zijn vader Derk, moeder Dinie en zijn zus Teunina en een heleboel dieren. Zijn zus is sinds een tijdje uit huis, ze woont in een eigen woning op het erf van haar ouders en ze heeft een vriend.
pi_35657516
Mijn god wat een gedrochten, een aantal leken wel verstandelijk gehandicapt. Behalve die Anke, zeker niet verkeerd kwa uiterlijk.

En dat hij die Patricia koos, sjonge jonge wat een knuppel. Type oostblok-blondine langs de snelweg. En die trut maar bezig over dat ze graag zo snel mogelijk kinderen wil wat een doos.

Dat word nooit wat met die jongen!
Vloerplint
pi_35657519
quote:
Zijn zus is sinds een tijdje uit huis, ze woont in een eigen woning op het erf van haar ouders
WTF

Trouwens...Teunina ....damn .
Kindermishandeling!
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:36:44 #59
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_35657534
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef Lethe het volgende:
Die moeder had gelijk

over dat het niks kon worden met die hoogblonde
Mja al had ie er nog wel wat van kunnen leren als ie het zelf uitgevonden had

En hij had eens iets kunnen doen waar ie zelf achterstaat
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:36:53 #60
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_35657539
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef Moitessier het volgende:
Die andere kandidaten zijn trouwens ook niet echt helden des vaderlandsch/kandidaten voor nieuwe James Bond als ik zo op de trossite kijk
[..]
Wat verwacht je zelf van een man die zijn moeder zijn vriendin laat bepalen in een TV-programma en die nog thuiswoont opd eze leeftijd (uitzonderingen daargelaten). Maar goed,dat wil niet zeggen dat die mannen ook niet leuk willen daten en dat het geen leuke televisie kan zijn
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:37:43 #61
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_35657568
Teunina, goed he, ik stel me zo ongeveer voor dat ze er uitziet als die dude op die foto maar dan met lippenstift en oorbellen
pi_35657604
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

dat is inderdaad waar
You gotta learn to live
and live and learn
pi_35657620
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef Moitessier het volgende:
Teunina, goed he, ik stel me zo ongeveer voor dat ze er uitziet als die dude op die foto maar dan met lippenstift en oorbellen
You gotta learn to live
and live and learn
pi_35657633
Echte tenenkrommend dit programma, maar wel lachen.

Puur leedvermaak en daar is de Tros het ook om te doen, ik weet zeker dat mevrouw Froger ook in een deuk lag toen ze haar eigen programma vanavond op TV zag
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:39:36 #65
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_35657658
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Ripley het volgende:

[..]
en dat het geen leuke televisie kan zijn
helemaal mee eens, toch zeker een uur mee vermaakt
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:41:39 #66
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35657732
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ben ik het op zich wel mee eens, maar de situatie was vrij ernstig. Ze waren allebei niet verliefd op elkaar, ze wilden wel een relatie en zaten al over kinderen te denken. Voor je het weet is het dan al te laat.

Ook heeft Patricia Jeroen nog niet over haar verleden verteld
pi_35657757
Pijnlijke televisie. Wel sympathiek, maar nogal ongemakkelijk.

Twee verlegen mensen samen bij een romantisch bedoeld dinertje, dat levert ook vast boeiende gesprekken op.

'Mijn vlees is taai. Jouw vlees ook?'
'Nee, mijn vlees is niet taai. Het jouwe wel?'
'Ja, mijn vlees wel. Jammer want ik vind dit op zich lekker vlees.'
'Ja, jammer, mijn vlees is niet taai, lekker hoor.'

Enzovoorts.

Zo stel ik me dat voor in elk geval
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:47:57 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_35657963
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Ben ik het op zich wel mee eens, maar de situatie was vrij ernstig. Ze waren allebei niet verliefd op elkaar, ze wilden wel een relatie en zaten al over kinderen te denken. Voor je het weet is het dan al te laat.

Ook heeft Patricia Jeroen nog niet over haar verleden verteld
Daar heb je ook wel een beetje gelijk in. Hij was nog wle naief genoeg om zich daar in de nesten te werken.

Al vond ik het ook wel erg lomp en onbeschoft van die moeder.
pi_35658080
ik zag gister een stukje op Jensen ( ) maar jezus, een van die vrouwen die ik daar zag eentje met kort zwart haar en 2 ogen die 2 kanten op kijken heeft iemand daar screenshots van?
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:51:12 #70
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35658109
Is waar, en dat is weer het gevaar van zo'n programma, waar een moeder een hele voorname rol in heeft. Maar zij zou wel een betere keus hebben gemaakt voor haar zoon.
pi_35658163
mijn god wat een kneuzenkermis. maar wel vermakelijk. en het lijkt of die moeder van die bloke ook z'n kleren heeft uitgekozen(zag ik ook geitenwollen sokken?)
pi_35658249
wat een kansloze gasten in dat programma
pi_35658359
linkje naar de andere lieverds: http://tros.nl/index.php?id=731
pi_35658451
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef PabloLopez het volgende:
linkje naar de andere lieverds: http://tros.nl/index.php?id=731
Ik las, ik las nog een keer..
quote:
In de eerste uitzending heb zij zich voorgesteld
Het staat er echt !
pi_35658727
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Domenica het volgende:
wat een kansloze gasten in dat programma
Dat maakt het zo grappig.
pi_35658870
Wat een genant programma om te kijken, het was echt pijnlijka af en toe en het dan toch blijven kijken

En ik snapte echt niet waarom hij die Anka wegstuurde, die was best leuk. Wat zij in hem zag, snapte ik trouwens niet. Zij moet toch wel wat beters kunnen krijgen.

En hij was idd een van de betere kandidaten, de rest was helemaal om te huilen. Dus wat daar dan op af moeten komen
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:10:06 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_35658913
We zouden eigenlijk een tip voor dit programma moeten geven in het eeuwige maagdentopic in R&P met als boodschap: KIJK en LEER hiervan (en dan vooral hoe het zeker niet moet).
pi_35659162
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Hexagon het volgende:
We zouden eigenlijk een tip voor dit programma moeten geven in het eeuwige maagdentopic in R&P met als boodschap: KIJK en LEER hiervan (en dan vooral hoe het zeker niet moet).
Nou dat weten ze daar van zich zelf wel.......

Misschien post één van die kandidaten wel op Fok, wie zal het zeggen.
pi_35659355
Ik denk eigenlijk dat hij met Jantine toch een betere relatie had kunnen opbouwen.

Dit programma zie ik eigenlijk als een hele hoop leedvermaak, maar het mooie is ook wel weer dat die kandidaten zelf het heel serieus nemen en dat ze Jeroen echt leuk vinden enzo. Die indruk had ik trouwens ook niet bij Anka, die weinig teleurgesteld leek te zijn om eruit geknikkerd te worden.
pi_35659395
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Dat maakt het zo grappig.
Dat is waar. Het leek net een kinderfeestje toen ze met z'n 3-en op 1 kamer gingen slapen
pi_35659505
Nou ,vind het wel een redelijk leuk progamma
Alleen waarom echt van die standaard mannetjes ..er is nou echt geen een bij dat je zou denken.. van Wow best leuk..

Mja daarom doen ze ook mee aan die progamma's,komen ze toch aan de vrouw
Salsa Española
pi_35659743
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:24 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ,vind het wel een redelijk leuk progamma
Alleen waarom echt van die standaard mannetjes ..er is nou echt geen een bij dat je zou denken.. van Wow best leuk..
nee duh anders zouden ze ook niet in dat programma zitten miep.
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:47:57 #83
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_35660415
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:21 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk eigenlijk dat hij met Jantine toch een betere relatie had kunnen opbouwen.
Jantine, alstublieft zeg! Dat was wel het toppunt van wanhoop.... Verschrikkelijk, wat wilde die graag aan de man. Ook nog nooit een relatie gehad natuurlijk, ze draaide er gewoon omheen. Nee, vind je het gek dat niemand je wil als je zo onzeker bent, je zo burgerlijk kleedt (pyjama ) en zo'n irritante stem hebt! Ja, sorry hoor, dat ik zo grof ben, maar lieve meid, hou je eigen waardigheid, dat is toch wel het minste wat je kunt doen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:49:20 #84
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_35660470
Die gast van volgende week trouwens, Maxim, die lijkt me heel wat meer streetwise, als ik het zo mag uitdrukken. Is ook al getrouwd geweest, heeft twee kids en weet tenminste wat 'ie wil. En verder is het ook nog een redelijke man om te zien. Lijkt mij een veel aangenamere aflevering.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_35660797
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef Andromache het volgende:

[..]

Jantine, alstublieft zeg! Dat was wel het toppunt van wanhoop.... Verschrikkelijk, wat wilde die graag aan de man. Ook nog nooit een relatie gehad natuurlijk, ze draaide er gewoon omheen. Nee, vind je het gek dat niemand je wil als je zo onzeker bent, je zo burgerlijk kleedt (pyjama ) en zo'n irritante stem hebt! Ja, sorry hoor, dat ik zo grof ben, maar lieve meid, hou je eigen waardigheid, dat is toch wel het minste wat je kunt doen.
Ja maar zo was hij toch ook. Dat ze zo om haar relatie-verleden heen draaide was trouwens wel heel duf inderdaad.
pi_35661530
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:58 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ja maar zo was hij toch ook. Dat ze zo om haar relatie-verleden heen draaide was trouwens wel heel duf inderdaad.
Die Jantine was op zich best nog een aardig meiske (en als ze langer haar had gehad, zou ze er ook een stuk beter uitzien), pyama vond ik juist leuk (beter dan dan roze ordinaire synthetisch geval van die poolse). Sowieso die poolse, jesus wat een smaak, alleen die make up al, die vreselijke jas, dat haar...brrr, en meteen kinderen, gewoon eng! Snap ook echt niet waarom ie zo'n ordinair typ uitzoekt, hij ziet er zelf gewoon normaal uit, alhoewel dat hemd ook wel erg fout was..
Die Anka was echt de leukste, en volgens mij lag het vooral aan de moeder dat hij haar eruit knikkerde.. Het liet in ieder geval zien dat Jeroentje nog lang niet toe is aan voor zichzelf goeie beslissingen nemen.
pi_35661631
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nee duh anders zouden ze ook niet in dat programma zitten miep.
Boer Joris bij boer zoekt vrouw was anders best prettig om naar te kijken (en te luisteren..)
pi_35661708
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:18 schreef _Guinevere_ het volgende:

[..]

Die Jantine was op zich best nog een aardig meiske (en als ze langer haar had gehad, zou ze er ook een stuk beter uitzien), pyama vond ik juist leuk (beter dan dan roze ordinaire synthetisch geval van die poolse). Sowieso die poolse, jesus wat een smaak, alleen die make up al, die vreselijke jas, dat haar...brrr, en meteen kinderen, gewoon eng! Snap ook echt niet waarom ie zo'n ordinair typ uitzoekt, hij ziet er zelf gewoon normaal uit, alhoewel dat hemd ook wel erg fout was..
Die Anka was echt de leukste, en volgens mij lag het vooral aan de moeder dat hij haar eruit knikkerde.. Het liet in ieder geval zien dat Jeroentje nog lang niet toe is aan voor zichzelf goeie beslissingen nemen.
Ik kan me absoluut voorstellen dat het tussen Anka en hem nooit wat had geworden, maar Jantine had best gekund lijkt me. Die Poolse had hij in eerste instantie al nooit moeten bellen, vreselijk.
pi_35662711
Ik vind het echt een topprogramma. Natuurlijk is het leedvermaak, maar dat maakt niet uit. Ze kiezen er zelf voor om aan dit programma mee te doen. Die Jantine had ik nog wel medelijden mee. Ze vond hem serieus leuk volgens mij. Het arme kind.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:35:51 #90
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_35670811
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef _Guinevere_ het volgende:

[..]

Boer Joris bij boer zoekt vrouw was anders best prettig om naar te kijken (en te luisteren..)
Tja die boeren waren (op uitzonderingen na) nog vrij normale types die gewoon weinig vrouwen tegenkwamen vanwege hun eenzame beroep. En daar kwamen ook nog best leuke vrouwen op af (tenminste op een aantal dan).

Maar dit programma is echt een kijk in de diepste spelonken van de samenleving. Je moet ook wel onvoorstelbaar wanhopig en naïef zijn wil je jezelf publiekelijk door je eigen moeder voor schut laten zetten.

Maar er is nog hoop voor Jeroen. Volgens mij is die Jantine wel zo desperate dat ze volgens mij alsnog wel met Jeroen in zee wil. Alleen al wat ze zei toen ze wegreed. Maar meer dan haar zit er ook echt niet aan voor Jeroen. Anders wordt het gedoemd zijn tot de types zoals die 2 die hij met enigszins tactische woorden afwees.

[ Bericht 22% gewijzigd door Hexagon op 03-03-2006 11:22:55 ]
pi_35671331
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Lethe het volgende:
Nee maar dat is toch de opzet van het programma, het heet ook "schoondochter gezocht", gaat dus ook van de moeder een beetje uit. (Is het niet net zoiets als dat Amerikaanse programma, Date My Mom?)
een man kan geen schoondochter hebben ?
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_35675273
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:

[..]

een man kan geen schoondochter hebben ?
Jawel, maar het lijkt mij dat de focus op de moeder ligt. Of misschien bij een ander weer op de vader. Maar ik denk op één van de ouders. Dat dacht ik. Maar dat zien we wel bij de volgende afleveringen.
You gotta learn to live
and live and learn
pi_35679508
Het mooiste was toch dat hij uitgebreid ging koken, en dat er een knorr wereldgerecht op het aanrecht stond
Hajeto!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:58:48 #94
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_35679582
Moet je eens dat gastenboek lezen op de website van het programma. Mannen die met jantine of patricia willen daten, echt ongelofelijk. Ook een enkele vrouw die wel wat ziet in de kandidaat van gisteren.

Nadat ik Jensen had gezien heb ik gisteren uit nieuwsgierigheid gekeken. Maar als snel geneerde ik me gewoon voor die mensen. Allemaal niet knappe, onzekere mensen die wanhopig zijn naar een partner. Als 2 van die mensen elkaar vinden en de liefde van hun leven blijken te zijn vind ik het prima. Maar doordat ze zo schijten leren ze elkaar niet echt kennen en is het allemaal te onwennig. Ik had ook het idee dat de kandidaat expres koos voor wat zijn moeder niet wilde. Het kan gewoon niet anders dan dat je stiekem rebeleert tegen je ouders als je op die leeftijd nog thuis woont. 'Ik ben te kritisch' is klinklare onzin. Dat is een excuus die alle onzekere mensen gebruiken. Gaven ze nou maar toe dat ze onzeker zijn dan was er tenminste een opening tot verbetering. Die Poolse was zo van slag toen die moeder zei dat zij niet de ideale partner voor haar zoon is. Een persoon met meer zelfvertrouwen moet daar gewoon tegen kunnen. Maar nogmaals ik hoop echt voor die mensen dat er relaties ontstaan uit dit programma want dat gun ik iedereen.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:08:11 #95
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_35679908
Ik was ook nieuwsgierig geworden door Jensen, maar het was echt tenenkrommend. Ben je 26 en heb je nog nooit van je leven gekookt, dan alleen al heb je toch echt een probleem. Zitten ze daar een beetje in hun wereldgerecht te prakken en die Poolse ook nog, ja het was echt heeeeerlijk. En die kop van die Natascha is ook echt niet om aan te zien, heeft Rene dat programma afgekocht ofzo zodat zij haar presentatie droom kon waarmaken?
pi_35680644
Hilarisch programma
Die poolse hoer, hoe kan hij daarop vallen.

Heel Nederland zag wat voor ranzig nep wijf het was maar Jeroentje had niks door

Die Jantine had de beste optie geweest (Anke was te leuk voor hem denk ik)
Die Jantine was net zo'n wanhopig stukje verdriet als hij zelf namelijk
pi_35680732
keb het niet gezien maar als ik dat zo lees is dat heel slim van hem. poolse hoertjes ken je makkelijk dumpen en het land uit laten zetten.
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:36:08 #98
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_35680948
Ik heb volgens mij het hele programma met mn bek open zitten kijken! Ik wist niet dat er mensen bestaan die zoooo ontzettend kansloos door het leven gaan
26 jaar en nog bij pappie en mammie wonen?! Je moeder mee laten beslissen over welke vrouw je wil neuken?! WTF. Heb me wel kostelijk vermaakt! TopTV!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:07:35 #99
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_35684708
En dan hebben we het nog niet gehad over die geweldige slaapplaats bij hu weekendje weg. Lekker in de stal de hele nacht in de kou en strontlucht. Romantisch tot en met…
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:56:05 #100
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35691182
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef Crack_david het volgende:
Het mooiste was toch dat hij uitgebreid ging koken, en dat er een knorr wereldgerecht op het aanrecht stond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')