Dat was uiteraard wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
lekker in vergelijking met die andere 2 ja.
quote:
Willem Jan woont met zijn ouders in een prachtige boerderij in het landelijke plaatsje Maurik. Hij heeft zijn hele leven al thuis gewoond met zijn vader Derk, moeder Dinie en zijn zus Teunina en een heleboel dieren. Zijn zus is sinds een tijdje uit huis, ze woont in een eigen woning op het erf van haar ouders en ze heeft een vriend.
WTFquote:Zijn zus is sinds een tijdje uit huis, ze woont in een eigen woning op het erf van haar ouders
Mja al had ie er nog wel wat van kunnen leren als ie het zelf uitgevonden hadquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef Lethe het volgende:
Die moeder had gelijk
over dat het niks kon worden met die hoogblonde
Wat verwacht je zelf van een man die zijn moeder zijn vriendin laat bepalen in een TV-programma en die nog thuiswoont opd eze leeftijd (uitzonderingen daargelaten). Maar goed,dat wil niet zeggen dat die mannen ook niet leuk willen daten en dat het geen leuke televisie kan zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef Moitessier het volgende:
Die andere kandidaten zijn trouwens ook niet echt helden des vaderlandsch/kandidaten voor nieuwe James Bond als ik zo op de trossite kijk
[..]
dat is inderdaad waarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mja al had ie er nog wel wat van kunnen leren als ie het zelf uitgevonden had
En hij had eens iets kunnen doen waar ie zelf achterstaat
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef Moitessier het volgende:
Teunina, goed he, ik stel me zo ongeveer voor dat ze er uitziet als die dude op die foto maar dan met lippenstift en oorbellen
helemaal mee eens, toch zeker een uur mee vermaaktquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
en dat het geen leuke televisie kan zijn
Ben ik het op zich wel mee eens, maar de situatie was vrij ernstig. Ze waren allebei niet verliefd op elkaar, ze wilden wel een relatie en zaten al over kinderen te denken. Voor je het weet is het dan al te laat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mja al had ie er nog wel wat van kunnen leren als ie het zelf uitgevonden had
En hij had eens iets kunnen doen waar ie zelf achterstaat
Daar heb je ook wel een beetje gelijk in. Hij was nog wle naief genoeg om zich daar in de nesten te werken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Ben ik het op zich wel mee eens, maar de situatie was vrij ernstig. Ze waren allebei niet verliefd op elkaar, ze wilden wel een relatie en zaten al over kinderen te denken. Voor je het weet is het dan al te laat.
Ook heeft Patricia Jeroen nog niet over haar verleden verteld![]()
Ik las, ik las nog een keer..quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef PabloLopez het volgende:
linkje naar de andere lieverds: http://tros.nl/index.php?id=731
Het staat er echtquote:In de eerste uitzending heb zij zich voorgesteld
Dat maakt het zo grappig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Domenica het volgende:
wat een kansloze gasten in dat programma
Nou dat weten ze daar van zich zelf wel.......quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Hexagon het volgende:
We zouden eigenlijk een tip voor dit programma moeten geven in het eeuwige maagdentopic in R&P met als boodschap: KIJK en LEER hiervan (en dan vooral hoe het zeker niet moet).
nee duhquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:24 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ,vind het wel een redelijk leuk progamma
Alleen waarom echt van die standaard mannetjes ..er is nou echt geen een bij dat je zou denken.. van Wow best leuk..
Jantine, alstublieft zeg! Dat was wel het toppunt van wanhoop.... Verschrikkelijk, wat wilde die graag aan de man. Ook nog nooit een relatie gehad natuurlijk, ze draaide er gewoon omheen. Nee, vind je het gek dat niemand je wil als je zo onzeker bent, je zo burgerlijk kleedt (pyjamaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:21 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk eigenlijk dat hij met Jantine toch een betere relatie had kunnen opbouwen.
Ja maar zo was hij toch ook. Dat ze zo om haar relatie-verleden heen draaide was trouwens wel heel duf inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
Jantine, alstublieft zeg! Dat was wel het toppunt van wanhoop.... Verschrikkelijk, wat wilde die graag aan de man. Ook nog nooit een relatie gehad natuurlijk, ze draaide er gewoon omheen. Nee, vind je het gek dat niemand je wil als je zo onzeker bent, je zo burgerlijk kleedt (pyjama) en zo'n irritante stem hebt! Ja, sorry hoor, dat ik zo grof ben, maar lieve meid, hou je eigen waardigheid, dat is toch wel het minste wat je kunt doen.
Die Jantine was op zich best nog een aardig meiske (en als ze langer haar had gehad, zou ze er ook een stuk beter uitzien), pyama vond ik juist leuk (beter dan dan roze ordinaire synthetisch geval van die poolse). Sowieso die poolse, jesus wat een smaak, alleen die make up al, die vreselijke jas, dat haar...brrr, en meteen kinderen, gewoon eng! Snap ook echt niet waarom ie zo'n ordinair typ uitzoekt, hij ziet er zelf gewoon normaal uit, alhoewel dat hemd ook wel erg fout was..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja maar zo was hij toch ook. Dat ze zo om haar relatie-verleden heen draaide was trouwens wel heel duf inderdaad.
Boer Joris bij boer zoekt vrouw was anders best prettig om naar te kijken (en te luisteren..)quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee duhanders zouden ze ook niet in dat programma zitten miep.
Ik kan me absoluut voorstellen dat het tussen Anka en hem nooit wat had geworden, maar Jantine had best gekund lijkt me. Die Poolse had hij in eerste instantie al nooit moeten bellen, vreselijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:18 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Die Jantine was op zich best nog een aardig meiske (en als ze langer haar had gehad, zou ze er ook een stuk beter uitzien), pyama vond ik juist leuk (beter dan dan roze ordinaire synthetisch geval van die poolse). Sowieso die poolse, jesus wat een smaak, alleen die make up al, die vreselijke jas, dat haar...brrr, en meteen kinderen, gewoon eng! Snap ook echt niet waarom ie zo'n ordinair typ uitzoekt, hij ziet er zelf gewoon normaal uit, alhoewel dat hemd ook wel erg fout was..
Die Anka was echt de leukste, en volgens mij lag het vooral aan de moeder dat hij haar eruit knikkerde.. Het liet in ieder geval zien dat Jeroentje nog lang niet toe is aan voor zichzelf goeie beslissingen nemen.
Tja die boeren waren (op uitzonderingen na) nog vrij normale types die gewoon weinig vrouwen tegenkwamen vanwege hun eenzame beroep. En daar kwamen ook nog best leuke vrouwen op af (tenminste op een aantal dan).quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Boer Joris bij boer zoekt vrouw was anders best prettig om naar te kijken (en te luisteren..)![]()
een man kan geen schoondochter hebben ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Lethe het volgende:
Nee maar dat is toch de opzet van het programma, het heet ook "schoondochter gezocht", gaat dus ook van de moeder een beetje uit. (Is het niet net zoiets als dat Amerikaanse programma, Date My Mom?)
Jawel, maar het lijkt mij dat de focus op de moeder ligt. Of misschien bij een ander weer op de vader. Maar ik denk op één van de ouders. Dat dacht ik. Maar dat zien we wel bij de volgende afleveringen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
een man kan geen schoondochter hebben ?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef Crack_david het volgende:
Het mooiste was toch dat hij uitgebreid ging koken, en dat er een knorr wereldgerecht op het aanrecht stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |