? volgende week is toch weer een ander stelletje of komen ze hier nog op terug?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:22 schreef jmac het volgende:
Hij kijkt haar niets aan... Verheug me nu al op volgende week.
" Ja we kunnen denk ik nee we gaan afspreken in de weekenden... denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Die WJ was trouwens ook lekker zeker aan het praten: "Er zou misschien wel wat in kunnen zitten denk ik, ik weet niet."
Dit programma is nooit normaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Shit de volgende keer een normale uitzending.
Die was de koeien aan het melkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef jmac het volgende:
Waarom was er geen vader?
Die wil met dit tranendal waarschijnlijk niks te maken hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef jmac het volgende:
Waarom was er geen vader?
Nou, ik denk dat er nog wle een paar komenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:33 schreef Samcali het volgende:
Willem Jan zou een waardig opvolger zijn voor "Kees de palletsorteerder" als nieuwe Fok-hype![]()
Dag en tijd?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liefhebbers van dit soort programma's moeten zometeen ook naar Talpa kijken. Buitenlandse Bruid; nog mooiere figuren
daar moest ik zo om lachenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:19 schreef Thetallguy het volgende:
flikkert ze bijna zo het raam door de Dam op
inderdaad, vorige week een gast van 50 die nog nooit een vrouw of vriendin heeft gehad.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liefhebbers van dit soort programma's moeten zometeen ook naar Talpa kijken. Buitenlandse Bruid; nog mooiere figuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |