Op wat voor manier?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:56 schreef Wolkje het volgende:
Ik probeer te leren en mijn buurman is aan het boren![]()
Leuk hè, schizofrenie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik voel me goed en kut tegelijk.
![]()
en
![]()
![]()
Nou, niet op die manierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:54 schreef Stenny het volgende:
Op wat voor manier?
Wij hebben namelijk ook regelmatig last van een 'borende' buurman, dat is dan meestal na het middernachtelijke uur. Maar nog meer last hebben wij van een meeschreeuwende geboorde.
menneer heeft een kut in de hand en loopt nog te klagen,, explainquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kut. Aan de beterende hand, dat wel.
En peren in mijn andere, nou goed?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
menneer heeft een kut in de hand en loopt nog te klagen,, explain.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Naar. Ik baal dat ik niet kan slapen, ik schijn niet te kunnen stoppen met denken aan dingen die inmiddels ruim 2 jaar geleden zijn gebeurt. De gemengde gevoelens die daarbij komen kijken trek ik slecht momenteel. Aan de ene kant ben ik blij, of iig tevreden, dat het nu zoveel beter gaat, maar het doet nog steeds pijn.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
Onrustig en ongeduldig.![]()
Geduld is niet mijn sterkste kant.![]()
Nu nog wachten of je het daadwerkelijk binnenhoudtquote:
nog 3 kwartier!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:18 schreef Sport_Life het volgende:
[..]Ik ken het
.
Voel me wel goed, ben bezig met een analyse van inmiddels 5 av4tjes en ik moet er nog minstens zoveel schrijven ben ik bang... Heb tot 16:00 de tijd, daarna ga ik bieren!
![]()
had ik gisteren ook (dateje)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:28 schreef -Delta- het volgende:
Enthousiasten nerveus tegelijk
Dat wordt wat dit weekend
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:43 schreef Mokster het volgende:
Stukken beter! Maar ben dan ook in zeer goed gezelschap!![]()
Awwwwquote:
Very, very long story. Ik ga nu uit, als je meer wilt weten kunnen we op het fotoboek misschien verderquote:
Okiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Very, very long story. Ik ga nu uit, als je meer wilt weten kunnen we op het fotoboek misschien verderMisschien tot gauw.
Dan moet je je niet vervelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:21 schreef meami het volgende:
Wat vervelend dat ik na ga denken als ik me verveel
Fijn voor je.quote:Op zondag 29 januari 2006 06:01 schreef Sport_Life het volgende:
&
![]()
Morgen eens bellen, kijken of ze nucgter nog zo leuk is![]()
![]()
beetje jammer dat ik over 2 uur al op moet staan om huiswerk te maken, maar dat was hget wel waard zegmaar![]()
pijnlijkquote:
LSD-trip?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Inspiratievol
of is daar een ander woord voor?
Ik lees het morgen wel in de Gelderlander Thaleia.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:17 schreef thaleia het volgende:
Ik heb voor het eerst in heel lange tijd weer eens wraakgevoelens en het bevalt me niks. Doe mijn uiterste best om me te richten op de mensen die wel tof zijn maar eea overheerst toch te sterk. Ik kan niet garanderen dat ik over een paar uur NIET met 'n bebloede bijl in m'n handen sta.
C'est caquote:Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef pAin het volgende:
Helemaal geweldig.
Wat is ze lief, mooi, breekbaar.
Je bent bij je ouders?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Gelukkig is het iig gezellig hier in huis. Not.
Waarom ga je dan ook naar je ouders ??quote:
bij mijn ouders is het WEL gezellig *hint*quote:
Dit pas wel aardig bij hoe ik me voelquote:Op zondag 29 januari 2006 14:01 schreef jaspah het volgende:
KANKER!! en dan weet je het weer helemaal zeker he.. het zijn allemaal kuthoeren!
Kut voor je manquote:Op zondag 29 januari 2006 22:31 schreef mrkanarie het volgende:
Zwaar depressief sinds ik te horen heb gekregen dat het niets wordt met haar. Veel drank hielp ook weinig...
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:31 schreef mrkanarie het volgende:
Zwaar depressief sinds ik te horen heb gekregen dat het niets wordt met haar. Veel drank hielp ook weinig...
oeh, ik ook! Maar ik heb net uit pure verveling een reep chocolade opgesnacktquote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef Bizznitch het volgende:
ik ben misselijk ineneen ik weet me god niet hoe dat kan... klerezooi
Slapen op zich helpt ook niet tegen een depressie, een goede nachtrust met een goed ritme welquote:Op maandag 30 januari 2006 06:13 schreef mrkanarie het volgende:
Gisteravond toen ik naar bed ging heb ik eigenlijk het gevoel gehad dat ik er de hele dag niet uit ben geweest. Slapen helpt ook vrij weinig tegen de depressie.
Nachtdienst heerlijk!quote:Op maandag 30 januari 2006 06:37 schreef Mr-Z het volgende:
slaperig.. gewerkt vanaf gisteravond 6 uur tot net... toch wennen zo'n nachtdienst...
Geweldig inderdaad om met m'n vader te ontbijten die met z'n chacherijnige kop geen zin heeft om te gaan werkenquote:
Ik kijk hoe mijn vriendin nu met een brak hoofd een boterham met pindakaas naar binnen werkt.quote:Op maandag 30 januari 2006 06:39 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad om met m'n vader te ontbijten die met z'n chacherijnige kop geen zin heeft om te gaan werken![]()
Nat?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik voel me een slecht uitgewrongen vaatdoekje.
Hey Purpeltje!quote:Op maandag 30 januari 2006 06:01 schreef purplerose het volgende:
wat zal ik doen, slapen of wakkerblijven
goffer!zelfs naar bed gaan is niet meer fijn
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zo wil ik me ook weer eens voelen !
OT: Goed
Nu al zolang slaapproblemen en gepieker en gedoe dat naar bed gaan geen fijn iets meer isquote:Op maandag 30 januari 2006 09:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hey Purpeltje!
Wat is er aan de hand? Klinkt serieus..
waarom is naar bed gaan niet fijn?
Dan voel je je morgen ook klote en ziekquote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef Blazkowich het volgende:
Vrij goed, op de achtergrond een beetje spanning omdat ik morgen de ouders van mijn vriendin voor het eerst ontmoet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |