Inboedel dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij bent té vanzelfsprekend aanwezig om nog in de TT te moeten
Neh, het is jouw TT.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:15 schreef mcDavid het volgende:
p.p.s. je kunt altijd nog de TT aanpassen, als je wilt!
Sure.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
algemeen geaccepteerde gezelligheidsmaker!
[/inlik]
quote:
Wil je er Biogarde van makenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:24 schreef Snakey het volgende:
*zucht*
Jij moet naar bedquote:
Met kippen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het, het is op de foto's neit goed te zien, maar ik ben een man
Dat heb ik ook vrij regelmatigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik wou al zeggen... ben ik de enige nog wakker ofzo
[[url=http://picserver.org/i/82V593SQ8M04/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Hij is dood geborenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
I know, solly.![]()
In de pan zie je het verschil niet![]()
Dat was slechts schijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neeee.
Hij zag er nog zo levendig uit.![]()
neeh mên, God is een DJ!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
God is een stripfiguur!
quote:
Gewerktquote:
'g nachtquote:
Ik wil de hele serie wel weer eens zien. Heb je die nog?quote:
is ze gejat?quote:
Alweer? Ik had twee weken geleden nog een seen topic voor hemquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik wil de hele serie wel weer eens zien. Heb je die nog?
Wat mij betreft maak je er een nieuw topic voor in ONZ![]()
Newbiequote:
of meequote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
valt dat ff tegen, als je thuiskomt!
mag ik ja?quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
valt dat ff tegen, als je thuiskomt!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:08 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
mag ik ja?iedereen moet het leren hoor!
![]()
koop een vacuumpompquote:
Scheer je wegquote:
quote:
Krap mên, te krapquote:
been there, done that!quote:Als je wilt kun je arthur mailen of toeveogen aan je msn Rollende ogen/Rolling Eyes
Arthur_Eend@hotmail.com
*iets mompelt over zittend plassen en plebsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:13 schreef Biogarde het volgende:
Mensen, we faxen![]()
Slaap lekker allemaal![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*iets mompelt over zittend plassen en plebs
Ik keekquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
even over die note die je me gegeven hebt he? Die was terecht![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:13 schreef Biogarde het volgende:
Mensen, we faxen![]()
Slaap lekker allemaal![]()
ik had eerst ook 25 P/P, maar heb het aangepast, omdat ik die 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 in de subfora zat wasquote:
ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:27 schreef mcDavid het volgende:
ik gebruik ook de foksilver layout..
was teveel ontwend om weer terug te schakelen naar fokforum_light
hey, da's eigenlijk wel een goed idee!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ooken het gaat maar tot 13 hoor
maar dan doe je toch 49 ppp?of 51? 50 is echt not done
arcee heeft 300 ppp![]()
ook leuk als je dan fototopics gaat bekijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hey, da's eigenlijk wel een goed idee!
300 lijkt me wel weer een beetje veel... da's wel erg veel scrollen als je dan naar de laatste reactie wil...
-edit-
cker met FF die je bij iedere refresh terugstuurt naar boven [afbeelding]
waar?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, Snakey maakte een incrowd grapje
en dat, ja!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook leuk als je dan fototopics gaat bekijken
in PTA nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en dat, ja!
alhoewel die meestal ook voor 90% uit slowchat bestaan
Ik dnek het ook niet neequote:
Beter dan mijn 48.quote:
Minder I hope.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt, maar nu heb ik er evenveel als ijsmeis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor iemand een platen/dvd/cdkast-ideetje tekekenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat je in de tussentijd gaat doen!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dáár trots op bent?integendeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:39 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
voor iemand een platen/dvd/cdkast-ideetje tekeken
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
integendeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dáár trots op bent?9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]dat valt me alleszins mee!
snel een baggertopic openen! [afbeelding]
Nee dat helpt slangemans.quote:
Waarom in hemelsnaam kutfries?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik haal jou altijd door de war met Conflict
Korte naam die begint met een C, irritante avatar met primaire en secundaire kleuren, meestal irritantquote:
Hippie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Korte naam die begint met een C, irritante avatar met primaire en secundaire kleuren, meestal irritant
twee keer irritant in één zin.. niet mooi
Aha, maar een stuk fries uitschothippie met een domme, nietszeggende stijlloze UI word mod....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Korte naam die begint met een C, irritante avatar met primaire en secundaire kleuren, meestal irritant
twee keer irritant in één zin.. niet mooi
die van Cerror is niet irritant!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
irritante avatar met primaire en secundaire kleuren, meestal irritant
cerror met een kleine c vliegenier, een kleine c.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die van Cerror is niet irritant!
die van Conflict wel, maar die is ook grappiger!
ok, cERROR!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:54 schreef cerror het volgende:
[..]
cerror met een kleine c vliegenier, een kleine c.
Argh... ik word omgeven door idioten!
welk tekenprogramma gebruik je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:13 schreef JapyDooge het volgende:
ohja ik ben nog wat verder gegaan met de platenkast-tekening
[afbeelding]
oeps typoquote:
jij nog in de buurt van rotterdam CS vandaag?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Das lief van je
Ik verdwijn ook zo weer voor een paar uurtjes hoor.
Nope, kom niet verder dan Wilhelminaplein...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij nog in de buurt van rotterdam CS vandaag?
ik kom dr langs... maar iemand anders kon niet in de buurt zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nope, kom niet verder dan Wilhelminaplein...
Hoezo?
Geen PIquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik kom dr langs... maar iemand anders kon niet in de buurt zijn
zo beter?quote:
neuh... heb gewoon zin om te zwaaien, en zag dat je uit rotterdam komt... daar kom ik vanmiddag langsquote:Maar, ik ben nog niet wakker genoeg om dit helemaal te begrijpenJe bent random meets aan het regelen
Primaquote:
Ik zal in gedachten terugzwaaienquote:neuh... heb gewoon zin om te zwaaien, en zag dat je uit rotterdam komt... daar kom ik vanmiddag langs
tovquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Prima![]()
[..]
Ik zal in gedachten terugzwaaien
Tot zwaais danquote:
Eej! U hier?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
Goeiesmorges!
Deel II was van dien puijckheid, dat het zeker de moeite waard is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het vorige topic gemist. Jammer. Maar denk nu niet dat ik dat allemaal ga terug lezen! Ik ben gekke Henkie niet. Ik ben Bupa.
En toch ga ik het niet teruglezen! Puh!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deel II was van dien puijckheid, dat het zeker de moeite waard is.
Hoi trouwens. Dit wordt toch geen reeks hè? [afbeelding]
Hoi! Ik ga straks weg. Om vervolgens enkele dagen niet op Internet te vertoeven. FOK zal me missen en ik zal FOK missen. Ik ben overigens wel telefonisch bereikbaar.quote:
Dan bel ik je welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi! Ik ga straks weg. Om vervolgens enkele dagen niet op Internet te vertoeven. FOK zal me missen en ik zal FOK missen. Ik ben overigens wel telefonisch bereikbaar.
Aan een [bepaald kliekje] dat dood is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:25 schreef Blonde_Engel het volgende:
Och, och, och. Waar doet me dit toch aan denken?
Over de doden niets dan goeds. En tofs.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Aan een [bepaald kliekje] dat dood is.
"Echt doen hè?"quote:
Sorry, Stof, ik vond je met B toch leuker.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Aan een [bepaald kliekje] dat dood is.
Wij eren ze, door ze te kopiëren. We nemen hun plaatsen dus niet in, maar kopiëren ze en geven er een eigen draai aan. Zodat ze altijd nog terug kunnen komen. Dus, zeker alleen goeds. En tofs.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:29 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds. En tofs.
Een nieuw soort reeks met een geheel eigen stijl?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:25 schreef Blonde_Engel het volgende:
Och, och, och. Waar doet me dit toch aan denken?
Ik heb je nummer nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Echt doen hè?"
"Jaha"
"Niet vergeten hè?"
"Neehee"
"Want het lijkt me heel leuk als je..."
"Jaahaa"
"Ok, dan bel je me dus?"
"Jaahaa"
"Heb je m'n nummer goed genoteerd?"
"Jaahaa"
"Oké dan. Lijkt me gezellig"
"Jaahaa".
Ik weet het. Veel... Ja, ik durfde meer. En had bovendien meer notes, wat aangeeft dat ik toen veel brutaler was. Stofje zonder B is een mietje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, Stof, ik vond je met B toch leuker.
Je denkt toch niet écht dat ik m'n nummer op FOK ga zetten hè? Daar is de mail voor uitgevonden.quote:
Het ligt meer aan je kleurtje, vermoed ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet het. Veel... Ja, ik durfde meer. En had bovendien meer notes, wat aangeeft dat ik toen veel brutaler was. Stofje zonder B is een mietje.
Blauwquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het ligt meer aan je kleurtje, vermoed ik.
Ik heb telefoonvreesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet écht dat ik m'n nummer op FOK ga zetten hè? Daar is de mail voor uitgevonden.
Iets zou me iets aan iets nieuws doen denken? Is het niet inherent aan het gegeven als het herinneringen oproept, wat het feitelijk "doen denken aan" is, dat het een gegeven uit de geschiedenis moet zijn en derhalve geen nieuw gegeven kán zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een nieuw soort reeks met een geheel eigen stijl?
Wigger.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
BlauwIk voel me gevangen in een blauwe huid.
Pwie? ik ben een newbie hoorquote:
Zit ik daar met [een x-aantal] vrienden in een huisje bier te drinken, word ik gebeld door een [mooie] vrouw. Há, wat zullen ze opkijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb telefoonvrees
Maar ik wens je veel plezier hoor dit weekeinde
Er zijn echter meer " nieuwe" reeksen geweest, met "een geheel eigen stijl". Niet dat ik dat bedoelde, maar het zou een deftig tegenargument zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Iets zou me iets aan iets nieuws doen denken? Is het niet inherent aan het gegeven als het herinneringen oproept, wat het feitelijk "doen denken aan" is, dat het een gegeven uit de geschiedenis moet zijn en derhalve geen nieuw gegeven kán zijn?
Imiteren is natuurlijk wel de hoogste vorm van pluimstrijkerij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wij eren ze, door ze te kopiëren. We nemen hun plaatsen dus niet in, maar kopiëren ze en geven er een eigen draai aan. Zodat ze altijd nog terug kunnen komen. Dus, zeker alleen goeds. En tofs.
Een bigger of een bligger is het dan. Een wigger is een blanke die een neger wil zijn, maar zich gevangen voelt in een blanke huid.quote:
Dat nergens op slaat, dat ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Niet dat ik dat bedoelde, maar het zou een deftig tegenargument zijn.
Je hebt gewoon minder lef omdat je nu mod bent. Dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet het. Veel... Ja, ik durfde meer. En had bovendien meer notes, wat aangeeft dat ik toen veel brutaler was. Stofje zonder B is een mietje.
't Spijt mequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zit ik daar met [een x-aantal] vrienden in een huisje bier te drinken, word ik gebeld door een [mooie] vrouw. Há, wat zullen ze opkijken.
Nee, je wordt bedankt.
Nee, écht![]()
In tegenstelling tot [dat andere kliekje], is hier iedereen wél welkom. Mits PI's. Mits leuke bijdrages. Bij ons ligt de grens lager en blijft het niveau tóch intact. In een bepaald opzicht, dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:35 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Imiteren is natuurlijk wel de hoogste vorm van pluimstrijkerij.
Een b(l)igger zou in het verlengde daarvan iemand zijn die blauw wil zijn. En dat ben je al. Volgens mij ben je toch echt meer uit op de zwarte kleur.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een bigger of een bligger is het dan. Een wigger is een blanke die een neger wil zijn, maar zich gevangen voelt in een blanke huid.
Je hebt research gedaan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een bigger of een bligger is het dan. Een wigger is een blanke die een neger wil zijn, maar zich gevangen voelt in een blanke huid.
En dat is per se iets goeds?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot [dat andere kliekje], is hier iedereen wél welkom.
Dat eerste is niet constant. Dat tweede totaal niet. Bij dat derde ga ik er maar even vanuit dat het aan elkaar gekoppeld is. Dat vierde is waar.quote:Mits PI's. Mits leuke bijdrages. Bij ons ligt de grens lager en blijft het niveau tóch intact. In een bepaald opzicht, dan.
Dat is waar. Dus eigenlijk ben ik een blauwe die een zwarte wil zijn. Een blue nigger dus. Dat bén ik. Een blue nigger. Zoals een blanke, die een neger wil zijn, een white nigger is. Een wigger. Een bligger dus. Dus eigenlijk had ik wel gelijk. Toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een b(l)igger zou in het verlengde daarvan iemand zijn die blauw wil zijn. En dat ben je al. Volgens mij ben je toch echt meer uit op de zwarte kleur.
Jij krikt het niveau weer op. Ik edit reacties zonder PI's. En de andere users houden het niveau intact. En zie: Het werkt. Dit is natuurlijk een nieuw product, heeft tijd nodig. Een nieuwe stroming. Maar wél een stroming die voor elkaar door het vuur gaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:39 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
En dat is per se iets goeds?!.
[..]
Dat eerste is niet constant. Dat tweede totaal niet. Bij dat derde ga ik er maar even vanuit dat het aan elkaar gekoppeld is. Dat vierde is waar.
Nu kan ik je volgen. Ondanks de korte zinnen. Maar dat is je stijl. Stofje. En ik moet mijn ongelijk toegeven. En dat doe ik ook. Ik had ongelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is waar. Dus eigenlijk ben ik een blauwe die een zwarte wil zijn. Een blue nigger dus. Dat bén ik. Een blue nigger. Zoals een blanke, die een neger wil zijn, een white nigger is. Een wigger. Een bligger dus. Dus eigenlijk had ik wel gelijk. Toch?
Nu alleen nog een naamquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij krikt het niveau weer op. Ik edit reacties zonder PI's. En de andere users houden het niveau intact. En zie: Het werkt. Dit is natuurlijk een nieuw product, heeft tijd nodig. Een nieuwe stroming. Maar wél een stroming die voor elkaar door het vuur gaat.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:39 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
En dat is per se iets goeds?!.
Het was geen ongelijk, we waren beide zoekenden. Maar we zijn eruit. En dat hebben we bereikt door met elkaar te communiceren. We zijn er dus samen uitgekomen. En dat is prettig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nu kan ik je volgen. Ondanks de korte zinnen. Maar dat is je stijl. Stofje. En ik moet mijn ongelijk toegeven. En dat doe ik ook. Ik had ongelijk.
Ik ben geen lul, ik ben een blonde engel, zoetgevooisd en immer nakend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent een arrogante botte lul. Welkom![]()
...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:48 schreef Bupatih het volgende:
Heb je wel een arrogante, botte lul, B_E?
Ik heb er nog wel foto's van. Ik pass ze wel even door op MSN.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:48 schreef Bupatih het volgende:
Heb je wel een arrogante, botte lul, B_E?
Dat wilde ik nét zeggen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:54 schreef Chowi het volgende:
Ik heb je niet eens op MSN, hi-hi.
Nou, dan gaat het over, hè.quote:
Ach, een mens kan ook niet álles hebben, hè.quote:
't Zit ook niet mee vandaagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, een mens kan ook niet álles hebben, hè.
Niet alles, maar wel zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, een mens kan ook niet álles hebben, hè.
Nou zég, wat onfatsoenlijk! Zulks een dingen behoor je niet te vragen, dat is gewoonweg ongepast!quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Met je telefoonangst en je abonnee-drop.
Er staat een vlindertje naast m'n naam hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik mis je. Ik wil je. Ik zoek je. Ik vind je niet. Ik wil je vinden. Ik mis je..
Hè? Wat bedoel je? Ik snap de hint niet. [knipoog][knipoog].quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er staat een vlindertje naast m'n naam hoor
Informeer eens in F&F!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hè? Wat bedoel je? Ik snap de hint niet. [knipoog][knipoog].
Dat zal niet nodig zijn. Wacht. [!]quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:28 schreef Stofje het volgende:
Ik ga een vrouw toevoegen op MSN. Die ik via FOK ken. Ik heb al eens Dead Doll toegevoegd, dat was geen succes () en ik heb alle mods eens toegevoegd. Paultjuhhh heeft mij eens toegevoegd. Die heb ik eigenlijk direct weggeflikkerd. Soms spreekt hij me nog eens aan, als ik weer eens een oh zo onterecht slotje op zijn oh zo fantastische topic heb gezet.
Ik ga een vrouw toegoegen op MSN.
Heb je yvonne niet op MSN?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:28 schreef Stofje het volgende:
Ik ga een vrouw toevoegen op MSN. Die ik via FOK ken. Ik heb al eens Dead Doll toegevoegd, dat was geen succes () en ik heb alle mods eens toegevoegd. Paultjuhhh heeft mij eens toegevoegd. Die heb ik eigenlijk direct weggeflikkerd. Soms spreekt hij me nog eens aan, als ik weer eens een oh zo onterecht slotje op zijn oh zo fantastische topic heb gezet.
Ik ga een vrouw toegoegen op MSN.
quote:U krijgt dit mailtje omdat iemand (vanaf IP:xx.xx.xx.xx.) uw MSN status heeft
getest op
http://www.inkoopenverkoop.nl of http://www.gadgetwin.nl
Hij of zij wilde weten of u hem of haar blokt met MSN. Deze persoon is op de
hoogte gesteld dat u dit bericht ontvangt alvorens hij of zij deze test deed. De
checker is dus niet verantwoordelijk voor de aflevering.
Wilt u ook weten door wie u bent geblokt? Kijk eens op
http://www.inkoopenverkoop.nl of http://www.gadgetwin.nl
Voor informatie aangaande Spam/Privacy : Zie de disclaimer/privacy op de MSN
checker pagina.
Ons systeem is mede goedgekeurd door: OPTA, Gerechtelijk Parket en Postbus51.
Ik heb verscheiden vrouwen van Fok! op MSN. Waaronder yvonne. Zij helpt mij altijd als ik weer eens wat doms heb gedaan!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee. Ze mag me niet. Ze wil me niet. Ze haat me.
Jij? Domme dingen? Wat dan? Wanneer dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb verscheiden vrouwen van Fok! op MSN. Waaronder yvonne. Zij helpt mij altijd als ik weer eens wat doms heb gedaan!
Och. Zo vaakquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij? Domme dingen? Wat dan? Wanneer dan?![]()
Oh, je bedoelt zoals die ene keer dat je met de achterkant van een zwabber in je liefje porde omdat je haar verkeerd verstond en dacht dat ze het "geil" vond, in plaats van "geen stijl"?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och. Zo vaak! Whehe!
[insert zenuwachtig lachje]
w00t nou hoor ik er helemaal bij!quote:
Maar wat heeft yvonne daar mee te maken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt zoals die ene keer dat je met de achterkant van een zwabber in je liefje porde omdat je haar verkeerd verstond en dacht dat ze het "geil" vond, in plaats van "geen stijl"?
Misschien betrof het Yvonne. Ik weet niet wat je allemaal uitspookt in die kartonnen doos van je.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar wat heeft yvonne daar mee te maken?
In ieder geval niet zúlke dingen! Wat denk je wel niet van mij?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien betrof het Yvonne. Ik weet niet wat je allemaal uitspookt in die kartonnen doos van je.
Wat is er mis met de voorkant van je zwabber?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar wat heeft yvonne daar mee te maken?
Nee! Dit is géén reeks. Ik herhaal: dit is géén reeks!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:41 schreef Misstique het volgende:
Nieuwe reeks?
"Herkenbaar"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! Dit is géén reeks. Ik herhaal: dit is géén reeks!
De voorkant wordt altijd ondergewaardeerd, dat behoort u te weten, mijnheer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:46 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Wat is er mis met de voorkant van je zwabber?
Ik ken u in het geheel niet. Ik weet niet wat ik kan verwachten van [desbetreffende persoon].quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In ieder geval niet zúlke dingen! Wat denk je wel niet van mij?
Mooi, dan kan ik met een gerust hart meepostenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! Dit is géén reeks. Ik herhaal: dit is géén reeks!
Absoluut!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik met een gerust hart meeposten![]()
Niks, realiseer ik me nu!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:46 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Wat is er mis met de voorkant van je zwabber?
quote:Visserij: Ik ga trouwens, ga ik zelf, ga ik later ook trouwen. Met Dorientje, want daar he'k verkering mee. Want laatst jongen, toen liep ik met Dorientje over straat, he, en toen ineens pakte ze me zomaar bij m'n handje en toen bij het afscheid nemen toen gaf ze me zomaar een kusje, jongen. En dan krijg je helemaal zo'n gek kriebelgevoel hierzo in je onderbuik, jongen. Da's echt keigaaf, man.
Veeteelt: Ja hee, Visserij.
Visserij: Ja!
Veeteelt: Ja, niet om het een of het andere he, maar toen wij gisteren doktertje en zustertje aan het bedrijven waren, he, samen met ons Dorientje...
Visserij: Ja...?
Veeteelt: Ja, waarom ging jij toen met een stok in Dorientje d'r poepgaatje?
Visserij: Ja man, ik moest toch d'r temperatuur opmeten, man! Ze had 38 cm koorts!
Veeteelt: Temperaturen opmeten, Visserij, doen we doorgaans nie met een bezemsteel, want da gaat bloeden!
Visserij: Ja, maar ik heb dat toch weer schoongewassen, of niet soms?
Veeteelt: Ja, schoongewassen, schoongewassen, schoongewassen. Je hebt d'r overheen staan piesen, man! Da prikt dan toch!
Visserij: Ja, maar da deed Landbouw toch ook?
Veeteelt: Ja! Landbouw ja...ja...ja. Zegde gij ook eens wat, man, 't is jouw zus.
Landbouw: Ach man, ik heb tenminste mijn excuses nog aangeboden, man.
Veeteelt: Ja, nou?
Landbouw: Ja, nee, da heb ik jou nog niet horen zeggen verrekeste Veeteelt.
Visserij: Nee, da he'k jou inderdaad nog nie horen...
Landbouw & Visserij: ...zeggen, nee Veeteelt!
Veeteelt: Nee, maar da he'k jou anders nog helemaal niet horen zeggen...
Landbouw & Veeteelt: ...Visserij!
Visserij: Ach, jongen, man, jongen. Met je lelijke harses, man, Veeteelt.
Veeteelt: Ach man, uh... g...ga toch vissticks bakken, man he, mislukte eh... zalmfilet.
Landbouw: Ha, filet.
Visserij: Ach jongen, man, jongen, uh...
Veeteelt: Ja...?
Visserij: Uh...
Veeteelt: Ja?
Visserij: Inteelt.
Veeteelt: Wa zegde gij daar?
Visserij: Ja, inteelt, ja!
Veeteelt: Inteelt?!
Visserij: Ja!
Landbouw: Inteelt...!
Landbouw & Visserij: hahaha!
Veeteelt: Da moete gij hier komme zegge, jongen!!
Veeteelt & Visserij: Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!!!!!!(Muziek: "Confutatis" uit het Requiem van Mozart)
Visserij: Nou, dat he'k je weleens beter horen doen, Landbouw, maar goed. Dames en heren, Landbouw kan heel goed in het donker....
Veeteelt & Visserij: In het donker....
Veeteelt: Ja!
Visserij: ...een fietsbel nadoen: hoor maar.
(Landbouw: laat een fietsbel rinkelen)
Veeteelt: Ja! 's Heel goed! En dames en heren en koeken en peren.... Landbouw die kan ook heel goed in het donker een scheidsrechtersfluitje na-imiteren: hoor maar.
Landbouw: Huh...
Veeteelt: Landbouw, hoor maar...
(Landbouw: laat weer een fietsbel rinkelen)
Visserij: Godsamme...
Veeteelt: Een scheidsrechtersfluitje, Landbouw!
Landbouw: Ja, maar ik kan mijn fluitje nie vinden!
Visserij: In je broek.
Landbouw: In m'n broek?
Veeteelt: Ja dames en heren, we beginnen even overnieuw.
Landbouw: Hoezo in m'n broek?
Veeteelt: Excuses voor het ongemahahahak.
Visserij: Nou, doe die fietsbel nog maar en keer.
Veeteelt: Ja.
(Landbouw: fluit op een scheidsrechtersfluitje)
Visserij: Sjeesus.
Landbouw: Hebbem! Hij zat in m'n broek.
Veeteelt: Landbouw, klinkt dat als een fietsbel?
Landbouw: Nee, een fluitje toch?
Visserij: Jongen, als je nou niet Johannes Vivaldi Bach nadoet, jongen, dan klappen we je helemaal dood.
Veeteelt: Nou!
Landbouw: Ja, maar ik kan alleen maar Wolfgang Amadeus Mozart.
Visserij: Nou, da's ook goed, maar dan wel wat beter als net, ja.
Landbouw: Ja.
Veeteelt: Ja, hoor maar!
(Muziek: "Confutatis" uit het Requiem van Mozart)
Bij tijd en wijlequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef Donnie.Darko het volgende:
Leeft dit nog?
Kut! Snel editten!1quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef JapyDooge het volgende:
fuck mn PI
hoi, ik leef nog!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef Donnie.Darko het volgende:
Leeft dit nog?
Vooral het naamloze aspect doet het goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:04 schreef Donnie.Darko het volgende:
Valt me mee, misschien wordt het toch een goede reeks.
dat is het al!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:04 schreef Donnie.Darko het volgende:
Valt me mee, misschien wordt het toch een goede reeks.
Meldtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef mcDavid het volgende:
of liever, wie doet er nou eigenlijk allemaal serieus mee met deze slowchat?
Nee, niks goede TT en OP, dat haalt de hele charme van deze reeks weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef mcDavid het volgende:
of liever, wie doet er nou eigenlijk allemaal serieus mee met deze slowchat?
ok ok!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nee, niks goede TT en OP, dat haalt de hele charme van deze reeks weg.
klopt, hij heeft ook geen echte naam, dus het is geen, ik herhaal: GEEN reeks!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:11 schreef Bupatih het volgende:
Het is géén reeks!
Neehee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok ok!
maar iig een lijstje namen, die in de TT mogen!
ik heb een ideequote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Neehee.
Ik roep yvonne en die teft hem dicht hoor!
Als ze dat dan maar wel met een PI doetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Neehee.
Ik roep yvonne en die teft hem dicht hoor!
Nee, ik ben net met een potje online poker begonnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb een idee
als jij nu het volgende deel opent?
maar dat kunnen we er wel van makenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:11 schreef Bupatih het volgende:
Het is géén reeks!
Gebruik eens een PI!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:23 schreef plopman het volgende:
[..]
maar dat kunnen we er wel van maken
Tief op met je 13-in-een-dozijn southpark icon. Word eerst maar eens origineel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:23 schreef plopman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:23 schreef plopman het volgende:
[..]
* mental note: om 17.00 zwaaien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
over een half uurtje ben ik op rotterdam CS
zwaai je terug?
als je nou níét gepost had, dan hadden wij onze zin!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef plopman het volgende:
jullie je zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |