Waarom in hemelsnaam kutfries?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik haal jou altijd door de war met Conflict
Korte naam die begint met een C, irritante avatar met primaire en secundaire kleuren, meestal irritantquote:
Hippie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Korte naam die begint met een C, irritante avatar met primaire en secundaire kleuren, meestal irritant
twee keer irritant in één zin.. niet mooi
Aha, maar een stuk fries uitschothippie met een domme, nietszeggende stijlloze UI word mod....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Korte naam die begint met een C, irritante avatar met primaire en secundaire kleuren, meestal irritant
twee keer irritant in één zin.. niet mooi
die van Cerror is niet irritant!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
irritante avatar met primaire en secundaire kleuren, meestal irritant
cerror met een kleine c vliegenier, een kleine c.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die van Cerror is niet irritant!
die van Conflict wel, maar die is ook grappiger!
ok, cERROR!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:54 schreef cerror het volgende:
[..]
cerror met een kleine c vliegenier, een kleine c.
Argh... ik word omgeven door idioten!
welk tekenprogramma gebruik je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:13 schreef JapyDooge het volgende:
ohja ik ben nog wat verder gegaan met de platenkast-tekening
[afbeelding]
oeps typoquote:
jij nog in de buurt van rotterdam CS vandaag?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Das lief van je
Ik verdwijn ook zo weer voor een paar uurtjes hoor.
Nope, kom niet verder dan Wilhelminaplein...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij nog in de buurt van rotterdam CS vandaag?
ik kom dr langs... maar iemand anders kon niet in de buurt zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nope, kom niet verder dan Wilhelminaplein...
Hoezo?
Geen PIquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik kom dr langs... maar iemand anders kon niet in de buurt zijn
zo beter?quote:
neuh... heb gewoon zin om te zwaaien, en zag dat je uit rotterdam komt... daar kom ik vanmiddag langsquote:Maar, ik ben nog niet wakker genoeg om dit helemaal te begrijpenJe bent random meets aan het regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |