Eenmaal aan de andere kant kan iemand zich er nog steeds niet van bewust zijn dat het gebied waar hij/zij zich in bevindt de hel is of vergelijkbaar. Dat zou jij als voormalig medium toch moeten weten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Natuurlijk zit'ie er hier ook al in, maar daar hoeft hij zich niet bewust van te zijn. Hij kan wel leven als een god in Frankrijk.
Heb je die foto in de Weekend gezien? Daar is ook het een en ander op te zien. Het interview werd bij hem thuis afgenomen. En kijk eens naar zijn handen, dit zijn hele aardse handen. En voor de mensen die gaan grappen dat we allemaal aardse handen hebben, er is zoveel meer, echt!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:01 schreef Tulio het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens naar de bovenstaande foto van Robbert, er zijn veel geesten aanwezig. Niet alleen op de voorgrond maar ook achter in de struik. Om ze duidelijker te zien heb ik ze uitgeknipt en op de zijkant geplakt.
Ook op het tafeltje zijn verschillende geesten te herkennen. Ook hiervan heb ik een stuk uitgeknipt en aan de rechterkant geplakt.
Wat denken jullie?
Een ander negatief puntje is het dat ik een vinger zie. Zie pijl
Tulio.
Nee dan ga ik eens kijken, ik heb vluchtig de foto gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Heb je die foto in de Weekend gezien? Daar is ook het een en ander op te zien. Het interview werd bij hem thuis afgenomen.
Als jij een blad als weekend "lief" noemt ben je echt zo dom als een koequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:54 schreef Indirah het volgende:
Ik schreef een mailtje aan weekend!
Lieve Weekend
You made my day en ook dat van vele anderen!
We zijn zeer verheugd dat jullie blad eindelijk eens komt met een
geweldig en eerlijk verhaal!
Hiervoor onze hartelijke dank.
Ik refereer hierbij uiteraard aan het intervieuw met R vd B!
Met Vriendelijke Groet
Indirah van den Broeke
*het nichtje van Robbert*
![]()
Hoe je het blad Weekend 'eerlijk' kunt noemen, is mij een raadsel. En iets/iemand dat/die niet eerlijk is, vind ik niet lief.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Als jij een blad als weekend "lief" noemt ben je echt zo dom als een koe![]()
Haha er is zoveel negatiefs gezegd dat iets positiefs op dit moment beter verkoopt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef Tulio het volgende:
[..]
Haha er is zoveel negatiefs gezegd dat iets positiefs op dit moment beter verkoopt.![]()
Lieve Oom Donald,quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
He? Wat een rare foto, ik snap het niet helemaal. Is die van Robbert afkomstig? Die struik en dan die struik hetzelfde nog een keer op de muur geplakt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:01 schreef Tulio het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens naar de bovenstaande foto van Robbert, er zijn veel geesten aanwezig. Niet alleen op de voorgrond maar ook achter in de struik. Om ze duidelijker te zien heb ik ze uitgeknipt en op de zijkant geplakt.
Ook op het tafeltje zijn verschillende geesten te herkennen. Ook hiervan heb ik een stuk uitgeknipt en aan de rechterkant geplakt.
Wat denken jullie?
Een ander negatief puntje is het dat ik een vinger zie. Zie pijl
Tulio.
Dat komt nog Stennie, gewoon geduld hebben meid!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Stenny het volgende:
[..]
Precies, een neutraal blad, Volkskrant, NRC... Nou ja, echte neutraliteit is ver te zoeken.![]()
Sorry, maar echt veel te ver gezochtquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:01 schreef Tulio het volgende:
[afbeelding]
Wat denken jullie?
Het kindquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef Genverbrander het volgende:
Oh ja en die melkallergie.
Ma van den Broeke vraagt vriendelijk aan de journaliste: "Gebruikt u ook melk in de koffie?"
Weekend: "Nee nee, dank u vriendelijk, daar krijg ik uitslag van."
Robbert, even later in de reading: "Ik zie dat u een melkallergie hebt, wees er voorzichtig mee."
Ik geef maar even aan wat een mogelijke verklaring is. Je kunt dus nooit oordelen over de juistheid van deze reading als je het volledige verhaal niet kent. En Robbert is een genie in liegen en bedriegen, dat wisten we al langer. Dus ik acht het hoogst waarschijnlijk (ik weet het wel zeker) dat ook hier weer wat trucjes zijn uitgehaald.
By the way, schrijnend om te zien dat Robbert nog steeds in zichzelf gelooft, ik had er stilletjes gehoopt dat hij voortaan eerlijk door het leven zou gaan en dat hij wellicht zelfs zijn fouten op zou biechten... Maar daar zit hij erg ver van als ik het zo hoor.![]()
Liever zo dom als een koe dan zo dom alsquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Tja ik vraag me ernstig af waarom hij deze journaliste wel toeliet en de anderen niet. Zijn vader heeft verschillende journalisten afgewezen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef Genverbrander het volgende:
Oh ja en die melkallergie.
Ma van den Broeke vraagt vriendelijk aan de journaliste: "Gebruikt u ook melk in de koffie?"
Weekend: "Nee nee, dank u vriendelijk, daar krijg ik uitslag van."
Robbert, even later in de reading: "Ik zie dat u een melkallergie hebt, wees er voorzichtig mee."
Ik geef maar even aan wat een mogelijke verklaring is. Je kunt dus nooit oordelen over de juistheid van deze reading als je het volledige verhaal niet kent. En Robbert is een genie in liegen en bedriegen, dat wisten we al langer. Dus ik acht het hoogst waarschijnlijk (ik weet het wel zeker) dat ook hier weer wat trucjes zijn uitgehaald.
By the way, schrijnend om te zien dat Robbert nog steeds in zichzelf gelooft, ik had er stilletjes gehoopt dat hij voortaan eerlijk door het leven zou gaan en dat hij wellicht zelfs zijn fouten op zou biechten... Maar daar zit hij erg ver van als ik het zo hoor.![]()
Oh verkeerd gelezenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:28 schreef Indirah het volgende:
[..]
Het kind
het KIND van haar had een melkallergie ongelovige Thomas!
Jezus zou je nu echt![]()
Ik kan best begrijpen dat je zo reageert als je een nicht van Robbert bent. Maar jouw reactie is ook een vorm van belangenverstrengeling, jij bent niet onpartijdig in deze en dus niet objectief.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:29 schreef Indirah het volgende:
[..]
Liever zo dom als een koe dan zo dom als
iemand die zichzelf genverbrander noemt om een eerlijke lieve jongen als Robbert van den Broeke af te zeiken!
Ga toch rukken knul![]()
Ja idd, je hebt gelijk!, je weet echt niet hoe het gesprek verlopen is, er is weer flink in geknipt waarschijnlijk. He bah. Bedankt dat je me hierop wees, soms zie je 'het geschreven woord' en dan lijkt het alsof dit een exact verslag is. Is het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:21 schreef Genverbrander het volgende:
Pffff nou ik heb het artikel van weekend uit, wat een flutartikel zeg...!! Is dat nou serieus waarom hier weer enige twijfel is toegeslagen???![]()
![]()
![]()
![]()
Lees het artikel eens goed. Je kunt aan de schrijfstijl van die dame al merken dat ze alles behalve objectief is. Ze is erheen gegaan met maar één doel: een artikel schrijven dat moet bewijzen dat robbert toch paranormaal is (dat had ze van tevoren al bedacht). Het zal me ook niets verbazen als er een deal is geweest tussen Robbert en Weekend dat het artikel positief moest zijn, kan me niet voorstellen dat hij het risico had willen lopen op nog een negatief artikel.
Die bevooroordeelde taart stapt dus huize van den Broeke binnen, laat zich inpalmen door koffie met koekjes van ma en de gezellige huiselijke sfeer. Het bekende verhaal dus. Verder vind ik alle bevindingen van Robbert zeer eenvoudig te verklaren via cold reading. Hoewel de schrijfster van het artikel veel zogenaamd citeert uit het gesprek door delen tussen aanhalingstekens te zetten, geeft het totaal geen weergave van hoe het volledige gesprek is verlopen. Wat is er vooraf besproken? Is die kat al aan de orde gekomen? Dat wordt de lezer van het artikel niet duidelijk. Is het wellicht zo gegaan?:
Robbert: "Ik zie dat je onlangs een verlies te verwerken hebt gekregen" (wie niet?)
Weekend: "Oh goh ja zeg, nouja het is niet echt een mens maar meer een dierbaar huisdier"
Robbert: "Is het soms je hond... of je kat?"
*bij dit laatste woord gaat de journaliste glimmen*
Robbert: "Ja ik zie het al, het is je kat. Ja ik zie dat jullie een hechte band hadden, ze waakt nu over je" etc. etc.
Nee, totaal niet overtuigend.Integendeel.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef Indirah het volgende:
[..]
Dat komt nog Stennie, gewoon geduld hebben meid!
Je zult zien die jongen is een rising star! Hij gaat het helemaal maken echt waar!
Ik voel het aan mijn water![]()
Inderdaad. Kortom, Robbert & Peter, jammer jongen, kom eens met wat beters. De Story is geen goede tweede.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:33 schreef Tulio het volgende:
[..]
Tja ik vraag me ernstig af waarom hij deze journaliste wel toeliet en de anderen niet. Zijn vader heeft verschillende journalisten afgewezen.![]()
Komt niets van in, dat voel ik aan mijn water, om met Indirah te spreken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:39 schreef Tulio het volgende:
Er zit maar een ding op. Wij bellen TALPA en vragen of we allen inclussief Robbert in het Big Brother huis mogen voor een paar dagen. Dan konden we erachter komen of hij eerlijk is.![]()
LOL!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:39 schreef Tulio het volgende:
Er zit maar een ding op. Wij bellen TALPA en vragen of we allen inclussief Robbert in het Big Brother huis mogen voor een paar dagen. Dan konden we erachter komen of hij eerlijk is.![]()
Hm nee, dan ben ik toch liever iemand die zichzelf genverbrander noemt om een eerlijke lieve jongen als Robbert van den Broeke af te zeiken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:29 schreef Indirah het volgende:
[..]
Liever zo dom als een koe dan zo dom als
iemand die zichzelf genverbrander noemt om een eerlijke lieve jongen als Robbert van den Broeke af te zeiken!
TALPA is de weekend onder tv zenders, dat je het ff weetquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:39 schreef Tulio het volgende:
Ik moest lachen. (sorry Indirah. Je bent toch geen kloon van Donnadinges hé?)quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:43 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hm nee, dan ben ik toch liever iemand die zichzelf genverbrander noemt om een eerlijke lieve jongen als Robbert van den Broeke af te zeiken.![]()
Het is tweeledig (het verwijst naar deze reading, maar ook naar een foto die Robbert in "Er is zoveel meer" maakte), nee sorry, het zijn hints voor mij, een ander zal ze niet pakken en dan krijg ik, terecht, de wind van voren. Ik zal het wel even uploaden als het lukt, een uitvergroting van het fotolijstje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:51 schreef NoSigar het volgende:
Kun je het niet even schrijven en straks weer weghalen, alsjeblieft?
Iets dergelijks lijkt me gewoon in het RTL4-wereldje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:54 schreef Genverbrander het volgende:
Check ook deze passage:
3) Er is grof betaald voor dit artikel en het is sowieso allemaal verzonnen, Petra Boots speelt dan onder één hoedje met de Van den Broekjes. Dat is ook niet onwaarschijnlijk omdat Weekend met stip het meest onbetrouwbare blad van Nederland is. Het is veelzeggend dat het niet in een serieuzere media is verschenen terwijl deze toch in de rij moeten hebben gestaan voor een dergelijk verhaal.
Sten doe eens niet zo geheimzinnig! Wat geeft het als je het mis hebt? Je mag toch wel een vermoeden uitspeken? Je maakt ons nu wel heel erg ondraaglijk nieuwgierig!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:47 schreef Stenny het volgende:
Tussen neus en lippen door, ik zelf kreeg een teken bij het zien van de foto in de weekend, namelijk dat Robbert wederom informatie uit aardse bron kreeg. Ik ga niet zeggen wat het was/is, want ik kan het niet hard maken. Ik wil wel verraden dat het met het fotolijstje de kleine op de weekendfoto én de inhoud van de reading te maken heeft. Moest het toch even kwijt.
uh ja wel wat ja hoewel oosters?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef Stenny het volgende:
Indirah, heb jij trouwens Oosters bloed in de familie zitten?
En aan Tulio: volgens mij zit jij te broeden op een ei.![]()
Zonder deze consequente aanpak van 'bewijsmaniakken' zou het aspirientje dat jij af en toe slikt anders een stuk minder goed helpen. Je zou dan je huis nog met houtjes warmstoken, en diverse mensen om je heen zouden inmiddels al overleden zijn aan een blindedarmontsteking. Wil je nog een paar duizend voorbeelden? Dubbelblinde wetenschaps-shit heeft zijn waarde inmiddels bewezen, en charlatans die zich daar niet aan wilden confirmeren zijn tot nog toe stuk voor stuk ontmaskerd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Inderdaad, ook al lijkt het sterk op bedrog, echt bikkelhard bewijs is er nog steeds niet voor.
Stelletje blerapen, hoezo een reading met double blind en wetenschapsshit? Is een goede reading 1-op-1 voor een van jullie niet goed genoeg? Dan heb je toch je bewijs als hij allemaal dingen weet te zeggen die kloppen? Of ga je dan weer opperen dat hij van een van je familieleden informatie heeft gehad?
Ik ben even braken, ik word kotsmisselijkvan jullie bewijsmaniakken.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Lieve Oom Donald,
Elke week liggen ik en mijn broertje helemaal dubbel om jou avend avond avonetruren. U moet alleen niet meer zo streng zijn voor de neefjes!!!
Nou ga ik weer, liefs xxxxxxxxxxxx
Indirahtjuh
Wat weet jij wat Robbert mij liet zien? Helemaal niets buiten zijn buiten proporties grote penisquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:36 schreef Tulio het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat je zo reageert als je een nicht van Robbert bent. Maar jouw reactie is ook een vorm van belangenverstrengeling, jij bent niet onpartijdig in deze en dus niet objectief.
Tulio.![]()
Wacht maar tot hij jou oversteigen zalquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:37 schreef Stenny het volgende:
[..]
![]()
Of bedoel je misschien een meteoor?![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:30 schreef Indirah het volgende:
[..]
Wat weet jij wat Robbert mij liet zien? Helemaal niets buiten zijn buiten proporties grote penis
waren er echt heus wel meer dingen aan hem die erg bijzonder waren hoor!
Dus
Het lijkt wel een virus, donnanonna had ook zo'n verbeelding. Droom maar lekker verder meid.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:30 schreef Indirah het volgende:
[..]
Wat weet jij wat Robbert mij liet zien? Helemaal niets buiten zijn buiten proporties grote penis
waren er echt heus wel meer dingen aan hem die erg bijzonder waren hoor!
Dus
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:32 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Al die RvdB-believers zijn echt ziek in hun hoofd
![]()
![]()
Maakt het allemaal ook niet geloofwaardiger voor die knul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |