Ik wacht daar nog even 255 posts mee hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:30 schreef Liejannuh het volgende:
TERUGVINDPOST
ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wacht daar nog even 255 posts mee hoor.
Dat is wel handig, vergeet je het dan niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Met de beste wil van de wereld lukt het me niet om Spinvis in Het Hokje Nederlandstalige muziek te stoppen. Nederpop zou ik nog wel kunnen begrijpen. Ik heb Spinvis nu vier keer live gezien en ik wil nog een keer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:34 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik heb het sowieso al niet zo op nederlandstalige muziek
Ik bedoel dan ook niet een genre, maar eigenlijk álles wat in het Nederlands gezongen is (met acteren heb ik het trouwens ook). Uitzonderingen als Stuurbaard Bakkebaard en Bettie Serveert daargelaten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Met de beste wil van de wereld lukt het me niet om Spinvis in Het Hokje Nederlandstalige muziek te stoppen. Nederpop zou ik nog wel kunnen begrijpen. Ik heb Spinvis nu vier keer live gezien en ik wil nog een keer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar ben ik op te horenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:59 schreef Insomaniac het volgende:
Spinvis - Bagagedrager (live @ paradiso)
Jij krijst als een wijf in het begin?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:47 schreef Z het volgende:
[..]
Daar ben ik op te horenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tof.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:47 schreef sleepflower het volgende:
Ik ga 9 februari gezellig met Superbosch naar Spinvis in Utrecht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tsk, voor dat geld had je ook een paar bussen Pringles kunnen kopen voor onze excursie.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Tof.
Ik heb me vandaag trouwens deze albums gekocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb hem 8x gezien en ik ga nog 2x snel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Met de beste wil van de wereld lukt het me niet om Spinvis in Het Hokje Nederlandstalige muziek te stoppen. Nederpop zou ik nog wel kunnen begrijpen. Ik heb Spinvis nu vier keer live gezien en ik wil nog een keer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was meer dan tof Q.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:28 schreef QyRoZ het volgende:
Dwerg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was tof hè Inso? Stond je dicht bij mij in de buurt? In het midden 2e rij?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
epilepsiequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was meer dan tof Q.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Had jij ook zicht op die vrouw op de voorste rij? Ik dacht dat ze een epileptie-aanval had, maar ze ging gewoon non-stop uit dr plaat.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kènker!quote:
Niet mooi, prachtig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef Seborik het volgende:
Met dwerg en Lianne ga ik naar Spinvis. Mooi.
Alstu!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kènker!
Dank.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik Wil Alleen Maar Zwemmen: update - 15/01/2006
Op de nieuwe single Ik Wil Alleen Maar Zwemmen zullen wederom vier nummers staan:
1. Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
2. Op een Ochtend in het Heelal
3. Het Voordeel van Video (Live@StuBru)
4. Ik Wil Alleen Maar Dubben
De single zal er zo uit gaan zien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De roze editie van Dagen van Gras, Dagen van Stro is overigens al gedurende enige tijd uitverkocht. Zij die deze nog in huis willen halen zullen zich moeten haasten naar een aantal van de dichtsbijzijnde platenzaken.
Bron: http://www.spinvis.be/
Die is gelimiteerd!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:18 schreef SuperBosch het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die roze versie?
Die van mij is (nog) niet gesigneerd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
Uiteraard heb ik hem ook. Gesigneerd uiteraard.
Ik ook!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die van mij is (nog) niet gesigneerd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik heb wel een gesigneerde poster!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:30 schreef Triangeljosti het volgende:
Ben ik een sukkel als ik Spinvis dom geneuzel vind?
Nee, een triangeljosti.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:30 schreef Triangeljosti het volgende:
Ben ik een sukkel als ik Spinvis dom geneuzel vind?
quote:
Dat heb ik nog heel hard naar Q geschreeuwd die zaterdag in Paradiso. Hij neemt mijn advies vast aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:47 schreef thijsdetweede het volgende:
Ah, hij was weer bij Biton? Mooi man. Twee jaar terug heb ik hem daar gezien, en dat was erg goed. Inderdaad een rockversie, toen met een nog smallere band (3 of 4 man), maar alles bleef meer dan overeind. Misschien met hulp van de verschillende mannenkoren in de zaal, die "Neem dan godverdomme geen kind, dan!" en andere one-liners mee aan het schreeuwen waren alsof het 4 uur snachts in de kroeg is. Hoogtepunt in mn Spinvis geschiedenis.
Hee, je wou m'n auto lenen? Hou 'm maar!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Idd. "IK WIL ALLEEN MAAR ZWEMMEN !"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Au3.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is een mooi topic om te melden dat ik Spinvis afgelopen woensdag op 1 meter afstand heb gezien op het miniscule podiumpje van mijn studentenvereniging. Het podium was veel te klein, de band was plus Spinvis himself met z'n zessen en het paste al amper, maar JEZUS CHRISTUS wat ging het dak eraf. Dit was Spinvis in de rockversie. Lees hier het verslag van dat optreden op 3voor12Utrecht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Spinvis.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je had me moeten zien daar. De eerste 20 minuten heb ik zo breeduit staan grijnzen dat ik op een gegeven moment pijn in mijn wangen kreeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Au3.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een heerlijk artikel om te lezen zeg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, en ik ben een beetje boel jaloers op je.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh men wat gaaf! Nu ben ik nog jaloerserder!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je had me moeten zien daar. De eerste 20 minuten heb ik zo breeduit staan grijnzen dat ik op een gegeven moment pijn in mijn wangen kreeg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. De toetsenist moest er op een gegeven moment ook echt om lachen dat ik zo stond te grijnzen. Toen ze na de toegift afliepen, gaf ie me een schouderklopje en zei "Bedankt". Ik had dat totaal niet zien aankomen en was te verbaasd om te zeggen "Nee, JIJ bedankt !".Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oef, lastig. Even denken hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh men wat gaaf! Nu ben ik nog jaloerserder!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke nummers speelden ze allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop