Oh? Dan ben ik extra blij dat ik hem in september nog gezien heb in het Amsterdamse Bos. Wat een magistraal optreden was dat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat Spinvis niet meer met band gaat optreden
Waar heeft hij dat ergens aangekondigd? Ik weet dat hij tours met zijn band afwisselt met duo-tours met Saartje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat Spinvis niet meer met band gaat optreden
Paar weken terug, eind september werd hij geinterviewd door Menno Pot van de Volkskrant ivm een project wat hij met zijn zoon heeft gedaan. Was een presentatie voor fans. Toen vertelde hij dat hij volgend jaar 65 wordt en dat hij dat een ankepunt vond om het anders te gaan doen en af te stappen van het plaat-tour-riedeltje. Hij had zijn badleden een brief gestuurd om te vertellen dat hij stopt met touren in deze vorm. Blijf plaken maken maar gaat die op een nieuwe manier presenteren. Concert eind september zou laatste met band zijn. Treed wel nog op maar dan samen met Saartje of Lucas.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:22 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat ergens aangekondigd? Ik weet dat hij tours met zijn band afwisselt met duo-tours met Saartje.
Meh, jammer hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Paar weken terug, eind september werd hij geinterviewd door Menno Pot van de Volkskrant ivm een project wat hij met zijn zoon heeft gedaan. Was een presentatie voor fans. Toen vertelde hij dat hij volgend jaar 65 wordt en dat hij dat een ankepunt vond om het anders te gaan doen en af te stappen van het plaat-tour-riedeltje. Hij had zijn badleden een brief gestuurd om te vertellen dat hij stopt met touren in deze vorm. Blijf plaken maken maar gaat die op een nieuwe manier presenteren. Concert eind september zou laatste met band zijn. Treed wel nog op maar dan samen met Saartje of Lucas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |