Sorry..quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volspammert
Nieuwe aflevering staat al weer klaar om vanavond bekeken te worden
toegevoegd aan OPquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:26 schreef maartena het volgende:
18 mensen gaan door vanuit San Francisco trouwens.
we hebben dezelfde hequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kut versie die hikt en niet synchroon loopt?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben dezelfde he
Ik zal zo even kijken
wanneer begint het niet gelijk te lopen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
T geluid loopt niet gelijk met t beeld
\quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer begint het niet gelijk te lopen?
In het begin nergens last van
jah hier gaat hij ook kutquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
\
Na de 2e break..na de 3e break gaat t wel weer.
T komt wel goedquote:
Kleine correctie: Alleen bij de audities zijn er twee afleveringen te zien in 1 week. Er zijn in totaal 7 audities geweest op verschillende plekken in de Verenigde Staten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
American Idol is elke dinsdag en woensdag te zien op FOX USA.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef DinoPK het volgende:
Maartena, je vergeet de resultshows die de dag erop volgen
Inderdaad. Er zijn niet echt veel goede mannen..... echter, ze laten bij de auditishows meer slechte audities zien dan goede. Ze laten wel op tv iedereen met een geel papiertje naar buiten komen, maar ze laten niet iedereen zien zingen.... Ik denk dat we pas bij de laatste 24 (12 meisjes, 12 jongens) te weten komen welk mannelijk talent er over bleef.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef DinoPK het volgende:
Opvallend trouwens dat de mannen weer vrij zwak zijn dit jaar. Eigenlijk had Bo vorig jaar moeten winnen om het een beetje in evenwicht te houden
Hollywood zijn ook 3 afleveringen waarvan volgens mij #2 en #3 ook in een week zitten...quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Kleine correctie: Alleen bij de audities zijn er twee afleveringen te zien in 1 week. Er zijn in totaal 7 audities geweest op verschillende plekken in de Verenigde Staten.
Ja, vond ik ook. Echt een kulargument om te zeggen dat ze geen popliedjes zou kunnen zingen. Ik zat al te denken aan nummers van Sarah Brightman of zo, die zou ze vast wel kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik zit nu te kijken naar AI en vind eigenlijk dat Heidi wel door had gemogen.
Wat trouwens enorm opviel, zoals Paula al zei, is het énorme verschil tussen haar praatstem en zangstem. Erg gaaf.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef DinoPK het volgende:
Mijn favoriet tot nu toe:
[afbeelding]
Opvallend trouwens dat de mannen weer vrij zwak zijn dit jaar. Eigenlijk had Bo vorig jaar moeten winnen om het een beetje in evenwicht te houden
Ze lijkt beetje op Regisha van popstars the rivals!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef DinoPK het volgende:
Mijn favoriet tot nu toe:
[afbeelding]
quote:That will continue through February until March 8, when Idol goes into results-show mode on Wednesdays
waar heb je het over?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
trouwens:
watchidol is eindelijk neergehaald door Fremantle!
Dat heeft gewoon 4 seizoenen geduurd
Watchidol was een grote site die alle afleveringen in kleine stukjes aanbood voor mensen die geen torrents konden downloaden.quote:
En dat zeg je nu pas?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Watchidol was een grote site die alle afleveringen in kleine stukjes aanbood voor mensen die geen torrents konden downloaden.
Er stonden hele seizoenen op en ook in mp3.
Het verbaast me dat ze nu pas bij seizoen 5 de site dichtgooien.
Je mag niet over warez praten hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:32 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas?
Had ik dat maar geweten. Nou ja, gelukkig zijn ze vrij eenvoudig te vinden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[herontdekt zn map met AI4 mp3tjes]
Carrie Underwood - Alone
Nadia Turner - Try a Little Tenderness
Constantine Maroulis - Bohemian Rhapsody
quote:Mikalah Gordon - Young Hearts Run Free
Ik wacht tot Jerney en Eric m uitbrengen in t Nederlandsquote:
Simon pulled a Carrie..quote:
Haha, dan is Harm toch maar een wannabe rockertje. Bo was zoveel beter. En met name op het gebied van presentatie op het podium. De nonchalance waarmee hij zijn microfoon vasthield was gewoon briljant.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[herontdekt zn map met AI4 mp3tjes]
...
Bo Bice - I Don't Wanna Be
Ik vind de CD versie interessanter dan de Gavin versiequote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Haha, dan is Harm toch maar een wannabe rockertje. Bo was zoveel beter. En met name op het gebied van presentatie op het podium. De nonchalance waarmee hij zijn microfoon vasthield was gewoon briljant.
Bo Bice was geweldig! Mijn vrouw en ik hebben vanaf show 1 op hem gestemd. Onze tweede favoriet was Carrie Underwood trouwens. Maar Bo Bice heerst!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef Funkytrip het volgende:
Haha, dan is Harm toch maar een wannabe rockertje. Bo was zoveel beter. En met name op het gebied van presentatie op het podium. De nonchalance waarmee hij zijn microfoon vasthield was gewoon briljant.
Heh. Ik wist niet eens dat ze een DVD hadden tot die gozer er mee kwam in de audities. Ik vraag me af of dat tot hogere verkoopresultaten heeft geleid....quote:
ik ga hem over een uurte bekijken..quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:50 schreef maartena het volgende:
De Las Vegas editie is intussen op TV geweest en vanavond is de aflevering van Austin, Texas aan de beurt. Er zitten wel een paar grappige audities bij in Las Vegas (hoe kan het ook anders) maar het was niet zo'n goede aflevering verder.
Cool Runnings!quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:50 schreef maartena het volgende:
De Las Vegas editie is intussen op TV geweest en vanavond is de aflevering van Austin, Texas aan de beurt. Er zitten wel een paar grappige audities bij in Las Vegas (hoe kan het ook anders) maar het was niet zo'n goede aflevering verder.
Eens. Nog een auditie straks op TV, in Austin, Texas. Die van Las Vegas stelde inderdaad niet echt veel voor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond Las Vegas echt helemaal ruk.![]()
Ben de audities onderhand een beetje zat, heb zin in het theater.
Ja vond ik ook!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef DinoPK het volgende:
Onbegrijpelijk trouwens dat de gondelman niet door ging, die vent had gewoon een goede stem (en kwam erg symphatiek over vond ik).
Ook onbegrijpelijk dat dat schattige meisje wel doorging, want zodra ze ging uithalen klonk haar stem ineens een stuk matiger met een rare klank.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef DinoPK het volgende:
Onbegrijpelijk trouwens dat de gondelman niet door ging, die vent had gewoon een goede stem (en kwam erg symphatiek over vond ik).
Ik vond haar sowieso irritant. Ik erger me aan mensen die met hun cultuur smijten om interessanter te lijken terwijl ze er niks vanaf weten. Mecca de hoofdstad van Arabië?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:33 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk dat dat schattige meisje wel doorging, want zodra ze ging uithalen klonk haar stem ineens een stuk matiger met een rare klank.
Ryan is 1.75 (5'9''), dus ze was wel aan de kleine kant ja. 1.55-1.60 ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:52 schreef DinoPK het volgende:
Grappig mbt dat meisje: Enig idee hoe groot Ryan is? Behoooorlijk klein (die is volgens mij net 1.70 ofzo). Die griet was gewoon nog ff 1.5 kop kleiner. En ik vond der geen reet aan, maar goed, er zat niemand tussen in Texas die de moeite waard was. Redneck Woman vond ik nog het leukst
Maar ik moet toegeven, dat grietje wat naast haar stond te buikdansen deed dat erg geilquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ryan is 1.75 (5'9''), dus ze was wel aan de kleine kant ja. 1.55-1.60 ofzo.
44 hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:27 schreef maartena het volgende:
Austin, Texas was ook niet echt geweldig.... maar toch beter dan Las Vegas. Er zaten wel wat leuke audities bij, en inderdaad een paar goede heren met een stem deze keer.
Volgende week nog Boston, Massachusetts. En daarna mogen de 175 overgbleven kandidaten aan de slag wat bij de aankondiging ook wel "hell week" werd genoemd. We zien we welke 24 er overblijven.....
Hopelijk kan ik me dit jaar inhouden en niet kijken wie er door is voordat ik de aflevering kijk... maakt het allemaal wat spannender.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
44 hoor
Daarna krijg je pas die uitzending dat ze allemaal 1 voor 1 bij de jury moeten komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was leuk ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef Cee het volgende:
Heb net een stukje van Austin gezien en![]()
![]()
de Begrafenisondernemer
![]()
![]()
![]()
In totaal zijn er 7 steden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:49 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb tot nu toe Denver, Chicago en Greensboro gehad... Hoeveel steden zijn er?
Zoveel? zucht, ik ga ze niet allemaal downloadenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chicago
Denver
Greensboro
San Francisco
Boston
Austin
Las Vegas
Zou t wel doen..t is geweldigquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:55 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zoveel? zucht, ik ga ze niet allemaal downloaden![]()
Maar het blijft toch 10 keer leuker dan NL idols
nog nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:59 schreef superhero87 het volgende:
Hebben jullie ook een favoriet?
kan ik ook doen, maar ga strakkies eten bij mijn ouders. Dus voor Idols nog even Boston kijkenquote:
hmmm in nederland vind ik dat altijd de leukste ronde....quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef LeBeau het volgende:
Yep, vanavond is eindelijk de eerste Hollywood ronde. Werd tijd!
Is in grote lijnen vergelijkbaar ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmm in nederland vind ik dat altijd de leukste ronde....
Gaat het ongeveer hetzelfde?
Met het verschil dat NL de helft van de tijd misbruikt voor vage special effecten en slechte collages of lompe interviews en in de US de meeste tijd gewoon wordt gebruikt om zingende mensen in beeld te brengen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is in grote lijnen vergelijkbaar ja.
Dan heb je de leukste 3 wel gezien in ieder geval. De andere waren minder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:49 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb tot nu toe Denver, Chicago en Greensboro gehad... Hoeveel steden zijn er?
Mjah, je hebt het ook over een land van bijna 300 miljoen inwoners. Ik denk dat een show als Idols in Amerika veel verder uit te melken is dan in Nederland.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:20 schreef Funkytrip het volgende:
Met het verschil dat NL de helft van de tijd misbruikt voor vage special effecten en slechte collages of lompe interviews en in de US de meeste tijd gewoon wordt gebruikt om zingende mensen in beeld te brengen...
Het zijn er 175 in totaal.... dus er zal ergens wel een schoonheidsfoutje in zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik kom op 171 mensen uit via dat sommetje![]()
Is bij die optelling de frauderende, gearresteerde tweeling van de eerste aflevering al afgetrokken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Het zijn er 175 in totaal.... dus er zal ergens wel een schoonheidsfoutje in zitten.
En ze verdient het!quote:Op donderdag 9 februari 2006 07:13 schreef Cee het volgende:
Even terug naar AI1:
Kelly wint 2 Grammys! Go Kelly! Go Kelly!
![]()
Neuh..ik ga nu ff tas inpakken en hopelijk issie dan klaarquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Das balen, kun je hem niet gewoon afspelen?
ik kijk in de pauze even of ik hem kan vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh..ik ga nu ff tas inpakken en hopelijk issie dan klaar
360mbquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stuur hem even naar mijn hotmail alsjeblieft![]()
Die heb k niet meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet wel wat ik bedoel.... dat blauwe dingentje![]()
grrrrrrrquote:
En sowieso was er niemand meer die uploadequote:Op donderdag 9 februari 2006 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
grrrrrrrniet lief vorige week dacht ik wel aan jou
![]()
Ik kijk in mijn pauze wel even... ik hoop dat ik hem kan vinden![]()
ok dan vergeef ik het jequote:Op donderdag 9 februari 2006 12:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En sowieso was er niemand meer die uploade
Volgende week pas? Ik dacht gisteravondquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:51 schreef portable het volgende:
Volgend week moet ik echt kijken, dan gaan alle remmen los.
I DONT DO GROUPES![]()
ow gelukkig.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh gisteravond begint t al hoor miran
Alleen next week word nog erger haha
ik vind dat een eng figuurquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:30 schreef Funkytrip het volgende:
Die gast met dat grijze haar springt er toch ook wel uit. Mooie beetje rauwe stem en beetje apart. Die gaat zeker de laatste 24 halen.
ik heb wel betere gehoord, ik vond hem een beetje krampachtig zingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:21 schreef Cart_man het volgende:
Wel de beste die ik gehoord heb op dat podium...
Vind ook niks engs aan hem...
Hij komt een beetje autistisch over, maar dat maakt hem wel apart. Met die handjes enzo, net Joe Cockerquote:
Solo vind ik ze niet zo goed eigenlijk. Maar ze hebben wel gelijk. Die cowboy is natuurlijk leuke emo tv, maar hij zingt echt niet goed genoeg om door te kunnen gaan. (stiekem was ik wel ontroerd toen hij daar bij de zee stond voor het eerst in zijn leven)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:09 schreef Andiyan het volgende:
Die tweeling met die sikjes zijn trouwens ook arrogant!![]()
Volgens mij heeft 1 van de juryleden dat ook 's gezegd, van Joe Cocker. Ik vind hem iig een hele lekkere stem hebben, hoop dat hij nog even doorgaat. Verder blijft dat kleine donkere meisje echt super. Oeh en die cowboy uit dat hele kleine dorpje was echt zoooo schattigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:01 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Hij komt een beetje autistisch over, maar dat maakt hem wel apart. Met die handjes enzo, net Joe Cocker
Dat jonge ventje met die bril vond ik écht goed bij z'n auditie! Niét wat je verwacht, als je hem zo ziet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:03 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Solo vind ik ze niet zo goed eigenlijk. Maar ze hebben wel gelijk. Die cowboy is natuurlijk leuke emo tv, maar hij zingt echt niet goed genoeg om door te kunnen gaan. (stiekem was ik wel ontroerd toen hij daar bij de zee stond voor het eerst in zijn leven)
Net als dat kleine jonge mannetje met die bril. Maar voor de tv houden ze die er nog even in om er een item van te kunnen maken.
Hij viel bij zijn versie van Shai toch wel door de mand vond ik. Maar toegegeven, dat soort types houden het interessant. Anders hou je aan het einde 24 van die standaard fotomodelletjes met een redelijke stem over.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat jonge ventje met die bril vond ik écht goed bij z'n auditie! Niét wat je verwacht, als je hem zo ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocker Chris en Ace Young waren ook erg goed. Qua mannelijk talent is de spoeling weer dun, maar degene die goed zijn, zijn ook supergoed.
En daar laat ik die gevangenis-sikjes maar even buiten.![]()
Verder eet ik mijn schoen op als Paris de liveshows niet haalt.
Ik mag em wel, die cowboy. Had nog nooit gevlogen, nog nooit uit zijn staat geweest enzo.... of ie het gaat maken weet ik niet, maar ik mag em wel!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:25 schreef Cee het volgende:
Die Cowboy Garet is zooooo schattig. Gaat alleen maar door omdat hij een schattig cowboytje is, want echt super zingen heb ik hem nog niet horen doen. Maar ik blijf hem leuk vinden. "Ooooh, de oceaan! Ooooh, auto's! Oooooh, mensen!"![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sneeze op 11-02-2006 00:08:49 ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:38 schreef Sneeze het volgende:
Spoiler dus.
En dat ie in het theater met open mond omhoog kijkt met zo'n blik van 'wat is het hier grooooot!'quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:25 schreef Cee het volgende:
Die Cowboy Garet is zooooo schattig. Gaat alleen maar door omdat hij een schattig cowboytje is, want echt super zingen heb ik hem nog niet horen doen. Maar ik blijf hem leuk vinden. "Ooooh, de oceaan! Ooooh, auto's! Oooooh, mensen!"![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef Sneeze het volgende:
Ahem... dat was nog niet bekend? Sorry!Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Holy crap.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:15 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
En dat ie in het theater met open mond omhoog kijkt met zo'n blik van 'wat is het hier grooooot!'![]()
Ohja Kelly!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Holy crap.
Cool jochie. Mijn favorieten zijn tot nu toe Kelly Pickler, Lindsay (?) Tucker .. wat is die goed zeg en Paris uiteraard
Die tweelingen zijn echt debiel.. wat een sukkels. Kijk erg uit naar de groeps-eps
quote:1 van de tweeling met sikje, op kwade toon: i don't DO groups!
"Holy crap!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:15 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
En dat ie in het theater met open mond omhoog kijkt met zo'n blik van 'wat is het hier grooooot!'![]()
Barbiïg?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:25 schreef superhero87 het volgende:
Die Kelly Pickler is mij te barbieeg
Tijdens de Hollywood episode vertelde ze heel onschuldig dat ze nog nooit voor publiek heeft gezongen maar ik las ergens dat ze ooit een plaatselijke talentenjacht heeft gewonnen. Tenzij het een talentenjacht voor twee kippen en een hond is, zit ze dus glashard te liegen. De deugniet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:25 schreef superhero87 het volgende:
Die Kelly Pickler is mij te barbieeg
gebruik je toch spoilertagsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..de Top 24 is al zo goed als bekend..
Mag k m posten?
Mwjah kheb ook de kleine fotootjes als reminderquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gebruik je toch spoilertags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GuysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor foto's klik je op bovenstaande link
[ Bericht 58% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 14-02-2006 19:48:39 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Echt wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga de spoiler niet lezen
En 5 uur volgende week, relaxed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
De top 44 komt terug na 2 weken ofzo..quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
wat voor uitzending komt er vanavond?
dus vanavond niet meer zingen? Je krijgt alleen te horen wie door is en wie nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De top 44 komt terug na 2 weken ofzo..
Ze moeten dan 1 voor 1 met de lift naar boven en dan horen ze of de bij de laatste 24 zitten..
Volgens mij
Yup..quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus vanavond niet meer zingen? Je krijgt alleen te horen wie door is en wie niet
Meestal krijg je nog wel wat fragmentjes te zien van degenen die met de lift omhoog gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus vanavond niet meer zingen? Je krijgt alleen te horen wie door is en wie niet
ik moest even opzoeken wie je bedoelde.... maar hoezo dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup..
Ik begin Ayla Brown te haten
Naja je ziet het niet echt i/d uitzendingen maar dr ma werkt voor een lokale FOX..quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moest even opzoeken wie je bedoelde.... maar hoezo dan?
ik hoop toch wel dat ze opzouten..... wat een galbakken zeg!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kan niet w8en op de twins..god wat zijn die irritant.
De tweeling is gearresteerd omdat ze o.a. in een gestolen auto rondreden, en zijn omdat ze in de gevangenis zitten/zaten en niet meewerkten met de authoriteiten van de show getrapt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop toch wel dat ze opzouten..... wat een galbakken zeg!
Rest van het interviewquote:Well, earlier this week, I spoke with the attorney representing the Brittnum twins from Tennessee, the ones who were arrested for auto theft. They said they were part of the final 36 but were disinvited to go to Idol recently for the cut down to 24, and they weren't given a chance to become part of the final. Why did you disinvite them? Was it because of this arrest?
Well, obviously yes. Those issues were prevalent. We do background checks on all the kids when we get that far down the road. And if there's anybody that has done anything that would bring the show into disrepute, and obviously, there's a lot of money and a lot of kids watch this, a lot of demographic.
And this was all recent. You've let people go who have had problems in the past like Bo Bice and Scott Savol.
We're not judgmental. If it's something that's not ongoing at that particular moment. I mean, I remember a serious one, Nikki McKibbin, I think used to be a stripper. We can' be judgmental, and if there are things that happened in the past, I mean, everybody's got skeletons in their closet. If it's something that is of no danger to the show; but obviously it's not just our decision. The network and attorneys and everybody.
Right. But did you agree with that decision not to--
I think from what I heard, under the circumstances, I'd probably think it was a prudent decision, but how we handle it, you'll have to wait and see on Wednesday. We just don' take them out and not mention it, put it that way.
We'll see them on the screen?
Oh, you will.
Hahaha dat was wel lachten inderdaad. Die kleine cowboy mag dus weer kalkoenen gaan bezingen.... ik mocht em wel, die kleine, maar hun optreden was drastisch slecht.quote:
ze hadden nooit meer terug mogen komen, vond het nogal 'zwak' van de juryquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef Cart_man het volgende:
Lache, die tweeling.
"My spirit is broken. I'm leaving to finish our album" en dan horen dat zijn broer ook door is. Priceless![]()
Ja, godver. Dat had ik nog niet gezien, bedankt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hadden nooit meer terug mogen komen, vond het nogal 'zwak' van de jury![]()
Wat een kotsgozers! Ben blij dat ze eruit vliegen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef Cart_man het volgende:
Lache, die tweeling.
"My spirit is broken. I'm leaving to finish our album" en dan horen dat zijn broer ook door is. Priceless![]()
zat allemaal in dezelfde aflevering hoor...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, godver. Dat had ik nog niet gezien, bedankt.
Dat weet ik ook wel. Maar had de aflevering nog niet helemaal gezien. Was pas bij de 3 stoogesquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat allemaal in dezelfde aflevering hoor...![]()
Jah dat kan ik ook niet weten.... ik nam aan dat je hem helemaal gezien had...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar had de aflevering nog niet helemaal gezien. Was pas bij de 3 stooges
Ik was bezig met kijken. No hard feelings.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah dat kan ik ook niet weten.... ik nam aan dat je hem helemaal gezien had...![]()
okquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik was bezig met kijken. No hard feelings.
Zoiets had ik ook. Maar ja, das Amerikaanse Tv.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:23 schreef LeBeau het volgende:
Hadden ze niet wat meer optredens kunnen laten zien in plaats van al die drama?
he bahquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Brenna Gethers
[afbeelding]
Hometown: Mt. Vernon, NY
Audition City: Boston
Nee... die is leeeeukquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
he bahik vind dat echt een bitch
I'm in.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat we goedkeuring krijgen voor een prono-topic!
Mwjah..iets tè porno-actrice ..quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Roger beter vind zingen. Die Brenna is echt een bitch. Je zag al die gezichten betrekken van de rest toen ze hoorden dat ze door was. Die gaat er echt snel uit, want haar zingen vond ik nou niet zo. Alhoewel, vorig jaar had je ook die griet met dat Nanny stemgeluid.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:08 schreef DinoPK het volgende:
Bij de Mannen heb ik op dit moment 3 favorieten, Chris Draughty is een super versie van onze eigen Roger van Intwine,
Ik vind haar erg mooi. En niet echt porno, dat associeer ik toch meer met ordinaire typejes.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah..iets tè porno-actrice ..
Lol, daar heeft ze wel een klein beetje van weg ja, op dat strakgetrokken smoelwerk na.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk steeds dat t Janice Dickinson jr is
quote:I'm not as pretty as Ace [Young]. But who is?
David ook.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:26 schreef woutf het volgende:
Ace gaat heel ver komen, die krijgt alle teenage-girl votes.
Iedereen met muzikale smaak zou op hem moeten stemmen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:26 schreef woutf het volgende:
Ben benieuwd hoe 'the voting audience' op Taylor Hicks reageert, van mij mag hij nog wel een tijd er in blijven
Ik was al meteen fan van die gast toen hij auditie deed. Geweldige mimiek bij zijn optredens en geweldige rauwe stem. Wat al op een blog van iemand te lezen was, denk ik eerlijk gezegd ook dat de pubertjes van 16.17,18 hem niet zo zullen vinden. Hij spreekt denk ik ook de wat oudere kijker aan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:30 schreef Danzig het volgende:
Ben blij dat Taylor Hicks door is, ook hoe die bij de jury binnenkwam met z'n harmonica, top!
Volgens mij spreek je jezelf tegen, een gewoon persoon is toch per definitie geen idoolquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
nee geef mij maar een normaal persoon... kom op nou zeg, dit is toch geen idool? geen ster?
normaal persoon die niet overdreven doet.... zo goed....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:15 schreef Danzig het volgende:
[..]
Volgens mij spreek je jezelf tegen, een gewoon persoon is toch per definitie geen idool![]()
Hij zingt nou eenmaal zo bewegelijk anders komt het maximale volume er niet uit. Ik denk overigens totaal niet dat hij dat doet voor de show.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind ide Taylor Hicks helemaal niks, ik vind dat hij erg overdreven is..... bijv. met z'n knieen helemaal op de grond enzo... zo overdreven.... nee geef mij maar een normaal persoon... kom op nou zeg, dit is toch geen idool? geen ster?
nee dat denk ik ook niet, en dat is juist het probleem. Hij moet zo overdreven beweeglijk doen om er het maximale volume uit t ekrijgen. En dat is zo irritant aan hem... ik zie hem al elke liveshow half op de vloer liggen....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij zingt nou eenmaal zo bewegelijk anders komt het maximale volume er niet uit. Ik denk overigens totaal niet dat hij dat doet voor de show.
nee idd, Becky is gewoon mooiquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind haar erg mooi. En niet echt porno, dat associeer ik toch meer met ordinaire typejes.
[afbeelding]
Ik vind dat juist wat hebben dan iemand die er als een zoutzak bij staat. Ray Charles had dat ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat denk ik ook niet, en dat is juist het probleem. Hij moet zo overdreven beweeglijk doen om er het maximale volume uit t ekrijgen. En dat is zo irritant aan hem... ik zie hem al elke liveshow half op de vloer liggen....![]()
denk dat hij toch nog redelijk ver kan komen, ondanks zijn wat overdreven performance, al gaat het op den duur tegen hem werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat denk ik ook niet, en dat is juist het probleem. Hij moet zo overdreven beweeglijk doen om er het maximale volume uit t ekrijgen. En dat is zo irritant aan hem... ik zie hem al elke liveshow half op de vloer liggen....![]()
En Ray Charles en Joe Cocker dan? Waarom zijn dat wel sterren?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind ide Taylor Hicks helemaal niks, ik vind dat hij erg overdreven is..... bijv. met z'n knieen helemaal op de grond enzo... zo overdreven.... nee geef mij maar een normaal persoon... kom op nou zeg, dit is toch geen idool? geen ster?
ik denk dat onze smaken heel erg verschillen.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:20 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
En Ray Charles en Joe Cocker dan? Waarom zijn dat wel sterren?
Yup, op Angelique na danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat onze smaken heel erg verschillen.....
Patrick vind ik echt heel erg vervelend en walgelijk, weg met hem!quote:
het lijkt ook wel dat hij zijn tekst niet goed uitspreekt, een beetje mompelt.....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Patrick vind ik echt heel erg vervelend en walgelijk, weg met hem!
[afbeelding]
En waarom hij zover is gekomen is me een heel erg groot raadsel. Ik heb 'm geen enkele keer goed horen zingen. Ik had steeds het idee dat hij z'n tekst was vergeten (hallo, Harm) en z'n stem vind ik erg naar.
Ik ben voor Chris, Paris en Kellie..
Patrick Hall hebben we misschien in totaal 1 minuut gezien, dat je je daar aan kunt ergeren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Patrick vind ik echt heel erg vervelend en walgelijk, weg met hem!
Ik zag het meteen: irritant ventje die denkt dat 'ie nog 16 is, maar hij is al bijna 30. Moven!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:12 schreef LeBeau het volgende:
Patrick Hall hebben we misschien in totaal 1 minuut gezien, dat je je daar aan kunt ergeren.
Seacrest doet het altijd leuk als presentator van American Idol. Wat dat betreft is hij een verademing vergeleken met Idols.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, gisteren helemaal vergeten te zeggen. Hoe het programma gemaakt wordt in Amerika is wel echt geniaal.
De grappen van Ryan Seacrest (The Try-hards), dat filmpje over de 3 cowboys, fuckin brilliant
De muziek onder sommige scenes. Ik vind het echt erg gaaf
Inderdaadquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Seacrest doet het altijd leuk als presentator van American Idol. Wat dat betreft is hij een verademing vergeleken met Idols.
Die reactie van hem op het meisje dat zei: "You're so short"
morgen tussen de middag even aanzettenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanavond weer
T schijnt een middelmatige avond te worden wat ik lees.
dat was idd een stuk beter imoquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:39 schreef Funkytrip het volgende:
Zit het idolsonfox forum te lezen en zo te zien grijpen ze weer terug naar de basis: een optreden met een piano zonder publiek zodat je je stem niet kunt verschuilen achter een hoop muziekherrie en glitter.
*denkt weer terug aan Hind tijdens workshops*
Oh, ik heb hem al binnen hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga kijken of ik hem kan vinden.... vanochtend nog niet jammer genoeg
ik heb hem ook al binnen in de pauze.. half uurtjequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:38 schreef dolfg het volgende:
[..]
Oh, ik heb hem al binnen hoor.
Paris en Lisa, mijn god wat een waanzinnige optredens geven die zeg!!![]()
Iemand een bestands naam??quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat decor is zo geil!
Leuk zo;n smiley, maar ik wil ook graag kijken!!!...quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:39 schreef Funkytrip het volgende:
Zit het idolsonfox forum te lezen en zo te zien grijpen ze weer terug naar de basis: een optreden met een piano zonder publiek zodat je je stem niet kunt verschuilen achter een hoop muziekherrie en glitter.
*denkt weer terug aan Hind tijdens workshops*
Warez mogen niet..word Sven boosquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Leuk zo;n smiley, maar ik wil ook graag kijken!!!...
WIE O WIE????
Oja..das waar ook....helemaal niet aangedacht...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Warez mogen niet..word Sven boos![]()
Niet van een nieuwsgroep.Snap niet eens hoe dat werkt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Oja..das waar ook....helemaal niet aangedacht...
alleen de vraag dan of je het van de nieuwsgroepen hebt afgehaald of via een andere bron???
torrents...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
alleen de vraag dan of je het van de nieuwsgroepen hebt afgehaald of via een andere bron???
OK...dan wacht ik nog wel ff tot het daar compleet opstaat....quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet van een nieuwsgroep.Snap niet eens hoe dat werkt.
1. Maak een lijstje van alle P2P programma's die je kent en google op deze namen in combinatie met American Idolquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Leuk zo;n smiley, maar ik wil ook graag kijken!!!...
WIE O WIE????
andere bronquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
5x11 geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
Welke aflevering is de nieuwste? Ik wil die ook wel even bekijken.
Ja dat is de goede. Dankjewelquote:
Hier welquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
ga nu een eerste deel kijken
alleen kut dat de stemmen niet gelijk lopen met het beeld
Die valt zeker tegen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat een decor!
Mendisa
Kellie valt tegen en "Pick Pickler"????![]()
![]()
![]()
Opnieuw opstarten en direct doorspoelen naar waar je gebleven was helpt soms.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
ga nu een eerste deel kijken
alleen kut dat de stemmen niet gelijk lopen met het beeld
dat is het probleem, dat wilde ik dus doen... .blijkt dat ik hem niet door kan spoelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:34 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Opnieuw opstarten en direct doorspoelen naar waar je gebleven was helpt soms.
hoezo? Dat doe ik toch ook niet als ik Idols kijk......quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Miran? Doe t anders ff zoals ik.. alles in 1 post en steeds editen
Mwjah we lopen tegen de 300 postsquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo? Dat doe ik toch ook niet als ik Idols kijk......Dit vind ik makkelijker
nou dan moet ik flink doorpostenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah we lopen tegen de 300 postsen kwil wel de OP schat
ikke bij ayla?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
lol..kben nu bij Heather Cox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |