Mjah, je hebt het ook over een land van bijna 300 miljoen inwoners. Ik denk dat een show als Idols in Amerika veel verder uit te melken is dan in Nederland.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:20 schreef Funkytrip het volgende:
Met het verschil dat NL de helft van de tijd misbruikt voor vage special effecten en slechte collages of lompe interviews en in de US de meeste tijd gewoon wordt gebruikt om zingende mensen in beeld te brengen...
Het zijn er 175 in totaal.... dus er zal ergens wel een schoonheidsfoutje in zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik kom op 171 mensen uit via dat sommetje![]()
Is bij die optelling de frauderende, gearresteerde tweeling van de eerste aflevering al afgetrokken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Het zijn er 175 in totaal.... dus er zal ergens wel een schoonheidsfoutje in zitten.
En ze verdient het!quote:Op donderdag 9 februari 2006 07:13 schreef Cee het volgende:
Even terug naar AI1:
Kelly wint 2 Grammys! Go Kelly! Go Kelly!
![]()
Neuh..ik ga nu ff tas inpakken en hopelijk issie dan klaarquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Das balen, kun je hem niet gewoon afspelen?
ik kijk in de pauze even of ik hem kan vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh..ik ga nu ff tas inpakken en hopelijk issie dan klaar
360mbquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stuur hem even naar mijn hotmail alsjeblieft![]()
Die heb k niet meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet wel wat ik bedoel.... dat blauwe dingentje![]()
grrrrrrrquote:
En sowieso was er niemand meer die uploadequote:Op donderdag 9 februari 2006 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
grrrrrrrniet lief vorige week dacht ik wel aan jou
![]()
Ik kijk in mijn pauze wel even... ik hoop dat ik hem kan vinden![]()
ok dan vergeef ik het jequote:Op donderdag 9 februari 2006 12:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En sowieso was er niemand meer die uploade
Volgende week pas? Ik dacht gisteravondquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:51 schreef portable het volgende:
Volgend week moet ik echt kijken, dan gaan alle remmen los.
I DONT DO GROUPES![]()
ow gelukkig.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh gisteravond begint t al hoor miran
Alleen next week word nog erger haha
ik vind dat een eng figuurquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:30 schreef Funkytrip het volgende:
Die gast met dat grijze haar springt er toch ook wel uit. Mooie beetje rauwe stem en beetje apart. Die gaat zeker de laatste 24 halen.
ik heb wel betere gehoord, ik vond hem een beetje krampachtig zingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:21 schreef Cart_man het volgende:
Wel de beste die ik gehoord heb op dat podium...
Vind ook niks engs aan hem...
Hij komt een beetje autistisch over, maar dat maakt hem wel apart. Met die handjes enzo, net Joe Cockerquote:
Solo vind ik ze niet zo goed eigenlijk. Maar ze hebben wel gelijk. Die cowboy is natuurlijk leuke emo tv, maar hij zingt echt niet goed genoeg om door te kunnen gaan. (stiekem was ik wel ontroerd toen hij daar bij de zee stond voor het eerst in zijn leven)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:09 schreef Andiyan het volgende:
Die tweeling met die sikjes zijn trouwens ook arrogant!![]()
Volgens mij heeft 1 van de juryleden dat ook 's gezegd, van Joe Cocker. Ik vind hem iig een hele lekkere stem hebben, hoop dat hij nog even doorgaat. Verder blijft dat kleine donkere meisje echt super. Oeh en die cowboy uit dat hele kleine dorpje was echt zoooo schattigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:01 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Hij komt een beetje autistisch over, maar dat maakt hem wel apart. Met die handjes enzo, net Joe Cocker
Dat jonge ventje met die bril vond ik écht goed bij z'n auditie! Niét wat je verwacht, als je hem zo ziet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:03 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Solo vind ik ze niet zo goed eigenlijk. Maar ze hebben wel gelijk. Die cowboy is natuurlijk leuke emo tv, maar hij zingt echt niet goed genoeg om door te kunnen gaan. (stiekem was ik wel ontroerd toen hij daar bij de zee stond voor het eerst in zijn leven)
Net als dat kleine jonge mannetje met die bril. Maar voor de tv houden ze die er nog even in om er een item van te kunnen maken.
Hij viel bij zijn versie van Shai toch wel door de mand vond ik. Maar toegegeven, dat soort types houden het interessant. Anders hou je aan het einde 24 van die standaard fotomodelletjes met een redelijke stem over.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat jonge ventje met die bril vond ik écht goed bij z'n auditie! Niét wat je verwacht, als je hem zo ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocker Chris en Ace Young waren ook erg goed. Qua mannelijk talent is de spoeling weer dun, maar degene die goed zijn, zijn ook supergoed.
En daar laat ik die gevangenis-sikjes maar even buiten.![]()
Verder eet ik mijn schoen op als Paris de liveshows niet haalt.
Ik mag em wel, die cowboy. Had nog nooit gevlogen, nog nooit uit zijn staat geweest enzo.... of ie het gaat maken weet ik niet, maar ik mag em wel!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:25 schreef Cee het volgende:
Die Cowboy Garet is zooooo schattig. Gaat alleen maar door omdat hij een schattig cowboytje is, want echt super zingen heb ik hem nog niet horen doen. Maar ik blijf hem leuk vinden. "Ooooh, de oceaan! Ooooh, auto's! Oooooh, mensen!"![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sneeze op 11-02-2006 00:08:49 ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:38 schreef Sneeze het volgende:
Spoiler dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ie in het theater met open mond omhoog kijkt met zo'n blik van 'wat is het hier grooooot!'quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:25 schreef Cee het volgende:
Die Cowboy Garet is zooooo schattig. Gaat alleen maar door omdat hij een schattig cowboytje is, want echt super zingen heb ik hem nog niet horen doen. Maar ik blijf hem leuk vinden. "Ooooh, de oceaan! Ooooh, auto's! Oooooh, mensen!"![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef Sneeze het volgende:
Ahem... dat was nog niet bekend? Sorry!Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |