kan ik ook doen, maar ga strakkies eten bij mijn ouders. Dus voor Idols nog even Boston kijkenquote:
hmmm in nederland vind ik dat altijd de leukste ronde....quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef LeBeau het volgende:
Yep, vanavond is eindelijk de eerste Hollywood ronde. Werd tijd!
Is in grote lijnen vergelijkbaar ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmm in nederland vind ik dat altijd de leukste ronde....
Gaat het ongeveer hetzelfde?
Met het verschil dat NL de helft van de tijd misbruikt voor vage special effecten en slechte collages of lompe interviews en in de US de meeste tijd gewoon wordt gebruikt om zingende mensen in beeld te brengen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is in grote lijnen vergelijkbaar ja.
Dan heb je de leukste 3 wel gezien in ieder geval. De andere waren minder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:49 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb tot nu toe Denver, Chicago en Greensboro gehad... Hoeveel steden zijn er?
Mjah, je hebt het ook over een land van bijna 300 miljoen inwoners. Ik denk dat een show als Idols in Amerika veel verder uit te melken is dan in Nederland.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:20 schreef Funkytrip het volgende:
Met het verschil dat NL de helft van de tijd misbruikt voor vage special effecten en slechte collages of lompe interviews en in de US de meeste tijd gewoon wordt gebruikt om zingende mensen in beeld te brengen...
Het zijn er 175 in totaal.... dus er zal ergens wel een schoonheidsfoutje in zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik kom op 171 mensen uit via dat sommetje![]()
Is bij die optelling de frauderende, gearresteerde tweeling van de eerste aflevering al afgetrokken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Het zijn er 175 in totaal.... dus er zal ergens wel een schoonheidsfoutje in zitten.
En ze verdient het!quote:Op donderdag 9 februari 2006 07:13 schreef Cee het volgende:
Even terug naar AI1:
Kelly wint 2 Grammys! Go Kelly! Go Kelly!
![]()
Neuh..ik ga nu ff tas inpakken en hopelijk issie dan klaarquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Das balen, kun je hem niet gewoon afspelen?
ik kijk in de pauze even of ik hem kan vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh..ik ga nu ff tas inpakken en hopelijk issie dan klaar
360mbquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stuur hem even naar mijn hotmail alsjeblieft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |