Sorry..quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volspammert
Nieuwe aflevering staat al weer klaar om vanavond bekeken te worden
toegevoegd aan OPquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:26 schreef maartena het volgende:
18 mensen gaan door vanuit San Francisco trouwens.
we hebben dezelfde hequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kut versie die hikt en niet synchroon loopt?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben dezelfde he
Ik zal zo even kijken
wanneer begint het niet gelijk te lopen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
T geluid loopt niet gelijk met t beeld
\quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer begint het niet gelijk te lopen?
In het begin nergens last van
jah hier gaat hij ook kutquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
\
Na de 2e break..na de 3e break gaat t wel weer.
T komt wel goedquote:
Kleine correctie: Alleen bij de audities zijn er twee afleveringen te zien in 1 week. Er zijn in totaal 7 audities geweest op verschillende plekken in de Verenigde Staten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
American Idol is elke dinsdag en woensdag te zien op FOX USA.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef DinoPK het volgende:
Maartena, je vergeet de resultshows die de dag erop volgen
Inderdaad. Er zijn niet echt veel goede mannen..... echter, ze laten bij de auditishows meer slechte audities zien dan goede. Ze laten wel op tv iedereen met een geel papiertje naar buiten komen, maar ze laten niet iedereen zien zingen.... Ik denk dat we pas bij de laatste 24 (12 meisjes, 12 jongens) te weten komen welk mannelijk talent er over bleef.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef DinoPK het volgende:
Opvallend trouwens dat de mannen weer vrij zwak zijn dit jaar. Eigenlijk had Bo vorig jaar moeten winnen om het een beetje in evenwicht te houden
Hollywood zijn ook 3 afleveringen waarvan volgens mij #2 en #3 ook in een week zitten...quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Kleine correctie: Alleen bij de audities zijn er twee afleveringen te zien in 1 week. Er zijn in totaal 7 audities geweest op verschillende plekken in de Verenigde Staten.
Ja, vond ik ook. Echt een kulargument om te zeggen dat ze geen popliedjes zou kunnen zingen. Ik zat al te denken aan nummers van Sarah Brightman of zo, die zou ze vast wel kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik zit nu te kijken naar AI en vind eigenlijk dat Heidi wel door had gemogen.
Wat trouwens enorm opviel, zoals Paula al zei, is het énorme verschil tussen haar praatstem en zangstem. Erg gaaf.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef DinoPK het volgende:
Mijn favoriet tot nu toe:
[afbeelding]
Opvallend trouwens dat de mannen weer vrij zwak zijn dit jaar. Eigenlijk had Bo vorig jaar moeten winnen om het een beetje in evenwicht te houden
Ze lijkt beetje op Regisha van popstars the rivals!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef DinoPK het volgende:
Mijn favoriet tot nu toe:
[afbeelding]
quote:That will continue through February until March 8, when Idol goes into results-show mode on Wednesdays
waar heb je het over?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
trouwens:
watchidol is eindelijk neergehaald door Fremantle!
Dat heeft gewoon 4 seizoenen geduurd
Watchidol was een grote site die alle afleveringen in kleine stukjes aanbood voor mensen die geen torrents konden downloaden.quote:
En dat zeg je nu pas?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Watchidol was een grote site die alle afleveringen in kleine stukjes aanbood voor mensen die geen torrents konden downloaden.
Er stonden hele seizoenen op en ook in mp3.
Het verbaast me dat ze nu pas bij seizoen 5 de site dichtgooien.
Je mag niet over warez praten hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:32 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas?
Had ik dat maar geweten. Nou ja, gelukkig zijn ze vrij eenvoudig te vinden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[herontdekt zn map met AI4 mp3tjes]
Carrie Underwood - Alone
Nadia Turner - Try a Little Tenderness
Constantine Maroulis - Bohemian Rhapsody
quote:Mikalah Gordon - Young Hearts Run Free
Ik wacht tot Jerney en Eric m uitbrengen in t Nederlandsquote:
Simon pulled a Carrie..quote:
Haha, dan is Harm toch maar een wannabe rockertje. Bo was zoveel beter. En met name op het gebied van presentatie op het podium. De nonchalance waarmee hij zijn microfoon vasthield was gewoon briljant.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[herontdekt zn map met AI4 mp3tjes]
...
Bo Bice - I Don't Wanna Be
Ik vind de CD versie interessanter dan de Gavin versiequote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Haha, dan is Harm toch maar een wannabe rockertje. Bo was zoveel beter. En met name op het gebied van presentatie op het podium. De nonchalance waarmee hij zijn microfoon vasthield was gewoon briljant.
Bo Bice was geweldig! Mijn vrouw en ik hebben vanaf show 1 op hem gestemd. Onze tweede favoriet was Carrie Underwood trouwens. Maar Bo Bice heerst!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef Funkytrip het volgende:
Haha, dan is Harm toch maar een wannabe rockertje. Bo was zoveel beter. En met name op het gebied van presentatie op het podium. De nonchalance waarmee hij zijn microfoon vasthield was gewoon briljant.
Heh. Ik wist niet eens dat ze een DVD hadden tot die gozer er mee kwam in de audities. Ik vraag me af of dat tot hogere verkoopresultaten heeft geleid....quote:
ik ga hem over een uurte bekijken..quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:50 schreef maartena het volgende:
De Las Vegas editie is intussen op TV geweest en vanavond is de aflevering van Austin, Texas aan de beurt. Er zitten wel een paar grappige audities bij in Las Vegas (hoe kan het ook anders) maar het was niet zo'n goede aflevering verder.
Cool Runnings!quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:50 schreef maartena het volgende:
De Las Vegas editie is intussen op TV geweest en vanavond is de aflevering van Austin, Texas aan de beurt. Er zitten wel een paar grappige audities bij in Las Vegas (hoe kan het ook anders) maar het was niet zo'n goede aflevering verder.
Eens. Nog een auditie straks op TV, in Austin, Texas. Die van Las Vegas stelde inderdaad niet echt veel voor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond Las Vegas echt helemaal ruk.![]()
Ben de audities onderhand een beetje zat, heb zin in het theater.
Ja vond ik ook!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef DinoPK het volgende:
Onbegrijpelijk trouwens dat de gondelman niet door ging, die vent had gewoon een goede stem (en kwam erg symphatiek over vond ik).
Ook onbegrijpelijk dat dat schattige meisje wel doorging, want zodra ze ging uithalen klonk haar stem ineens een stuk matiger met een rare klank.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef DinoPK het volgende:
Onbegrijpelijk trouwens dat de gondelman niet door ging, die vent had gewoon een goede stem (en kwam erg symphatiek over vond ik).
Ik vond haar sowieso irritant. Ik erger me aan mensen die met hun cultuur smijten om interessanter te lijken terwijl ze er niks vanaf weten. Mecca de hoofdstad van Arabië?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:33 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk dat dat schattige meisje wel doorging, want zodra ze ging uithalen klonk haar stem ineens een stuk matiger met een rare klank.
Ryan is 1.75 (5'9''), dus ze was wel aan de kleine kant ja. 1.55-1.60 ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:52 schreef DinoPK het volgende:
Grappig mbt dat meisje: Enig idee hoe groot Ryan is? Behoooorlijk klein (die is volgens mij net 1.70 ofzo). Die griet was gewoon nog ff 1.5 kop kleiner. En ik vond der geen reet aan, maar goed, er zat niemand tussen in Texas die de moeite waard was. Redneck Woman vond ik nog het leukst
Maar ik moet toegeven, dat grietje wat naast haar stond te buikdansen deed dat erg geilquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ryan is 1.75 (5'9''), dus ze was wel aan de kleine kant ja. 1.55-1.60 ofzo.
44 hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:27 schreef maartena het volgende:
Austin, Texas was ook niet echt geweldig.... maar toch beter dan Las Vegas. Er zaten wel wat leuke audities bij, en inderdaad een paar goede heren met een stem deze keer.
Volgende week nog Boston, Massachusetts. En daarna mogen de 175 overgbleven kandidaten aan de slag wat bij de aankondiging ook wel "hell week" werd genoemd. We zien we welke 24 er overblijven.....
Hopelijk kan ik me dit jaar inhouden en niet kijken wie er door is voordat ik de aflevering kijk... maakt het allemaal wat spannender.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
44 hoor
Daarna krijg je pas die uitzending dat ze allemaal 1 voor 1 bij de jury moeten komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was leuk ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef Cee het volgende:
Heb net een stukje van Austin gezien en![]()
![]()
de Begrafenisondernemer
![]()
![]()
![]()
In totaal zijn er 7 steden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:49 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb tot nu toe Denver, Chicago en Greensboro gehad... Hoeveel steden zijn er?
Zoveel? zucht, ik ga ze niet allemaal downloadenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chicago
Denver
Greensboro
San Francisco
Boston
Austin
Las Vegas
Zou t wel doen..t is geweldigquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:55 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zoveel? zucht, ik ga ze niet allemaal downloaden![]()
Maar het blijft toch 10 keer leuker dan NL idols
nog nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:59 schreef superhero87 het volgende:
Hebben jullie ook een favoriet?
kan ik ook doen, maar ga strakkies eten bij mijn ouders. Dus voor Idols nog even Boston kijkenquote:
hmmm in nederland vind ik dat altijd de leukste ronde....quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef LeBeau het volgende:
Yep, vanavond is eindelijk de eerste Hollywood ronde. Werd tijd!
Is in grote lijnen vergelijkbaar ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmm in nederland vind ik dat altijd de leukste ronde....
Gaat het ongeveer hetzelfde?
Met het verschil dat NL de helft van de tijd misbruikt voor vage special effecten en slechte collages of lompe interviews en in de US de meeste tijd gewoon wordt gebruikt om zingende mensen in beeld te brengen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is in grote lijnen vergelijkbaar ja.
Dan heb je de leukste 3 wel gezien in ieder geval. De andere waren minder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:49 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb tot nu toe Denver, Chicago en Greensboro gehad... Hoeveel steden zijn er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |