Nee, ik speel niet om geld online. Maar ik heb het meer over zwaar genakt worden op de river, voor de zoveelste keerquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:37 schreef Bjoro het volgende:
geld verloren ?
idd niet doen Bluezzquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:38 schreef Bjoro het volgende:
zo vol
en dan gaan we hier verder:
[HOOLS] Het VBL café #1063: Bij wie komen we in de poule ?
niet doorposten Bluezz![]()
Een behoorlijke flop dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, ik speel niet om geld online. Maar ik heb het meer over zwaar genakt worden op de river, voor de zoveelste keer
door een slotje heen posten is zo lamequote:
zo slecht he, dat mensen dat niet zienquote:
Betere flop kan bijna niet. Had AA. Flop brengt een A , K en 7. Allemaal verschillende.quote:
Loting EK 2008 morgen om 1200uquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke poule?
wederom een NON voor monsieur Kalouquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Straks wederom een Kalou uitspraak....
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef DeTolk het volgende:
wederom een NON voor monsieur Kalou
nou, hij zal voor ivoorkust gaan spelen en dan tegen NL de winnende makenquote:
suc-6 dan maar weer !quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, morgen EK loting...
Nu dan toch echt naar de trein
Ivoorkust wil hem niet meer, volgens mij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef Bjoro het volgende:
nou, hij zal voor ivoorkust gaan spelen en dan tegen NL de winnende maken
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ivoorkust wil hem niet meer, volgens mij.
Het zij zo...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef Bjoro het volgende:
nou, hij zal voor ivoorkust gaan spelen en dan tegen NL de winnende maken
ben ook tegen en dat kan PSV misschien toevallig goed uitkomenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het zij zo...
Uit principe zeg ik nee tegen deze versnelde naturalisatie.
Kijkend naar eerdere versnelde naturalisaties én Feyenoord-oogpunt zeg ik ja!
Wat voor soep? heb ook wel trek?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:50 schreef Suijk het volgende:
Ik maak even wat soep, daar heb ik wel zin in!
Waar je maar zin in hebt!quote:
is idd een prima keuzequote:
* lionheaad ook een duit in het zakje heeft gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef DeTolk het volgende:
Krantenberichten over nog te komen voetbalgebeurtenissen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheaad ook een duit in het zakje heeft gedaan
stormlooptopicquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef DeTolk het volgende:
Krantenberichten over nog te komen voetbalgebeurtenissen
Graagquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef DeTolk het volgende:
ook een cup-a-soupje SG?
Fantastisch leuk topic.quote:
mijn 25.000equote:
Mag je wel gewoon drugs gebruiken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Bjoro het volgende:
oeps...uitslag binnen van het bloedonderzoek.
ALAT waarde was nog wat aan de hoge kant, maar nog wel binnen de marges.
Er was ook iets anders geconstateerd wat hij niet vertrouwde,
nu mag ik 2 weken geen alcohol en moet dan weer bloed laten prikken.wat een feest
vanavond Carnaval
Gatsquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Bjoro het volgende:
nu mag ik 2 weken geen alcohol en moet dan weer bloed laten prikken.wat een feest
vanavond Carnaval
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Bjoro het volgende:
vanavond Carnaval
9032 teveel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel posts heb ik?
bedankt voor de steunquote:
eigenlijk niet gevraagd, als mijn aderen maar zichtbaar blijven voor de bloedafnam, lijkt mequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Mag je wel gewoon drugs gebruiken?
9032 (gemiddeld 9 per dag)quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel posts heb ik?
2x zoveel als ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel posts heb ik?
ik ook van jouquote:
We hebben de winnaar van de Hazes Award in ons middenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Bjoro het volgende:
vanavond Carnaval
die drinkt al een hele tijd geen alcohol meer tochquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
We hebben de winnaar van de Hazes Award in ons midden![]()
Je bloedgehalte in je alcohol was te laag waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef Bjoro het volgende:
Bekijken ze me bloed en lijken er dingen niet goed te zijn aan mijn bloed en aan mijn lever en dus mag ik 2 weken geen alcohol.....ik heb nergens last van
zal wel ouderdoms-suiker zijn of veteranenziekte zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:58 schreef golfer het volgende:
Je bloedgehalte in je alcohol was te laag waarschijnlijk.
ik zei toch al dat je vanmiddag op de bank moest gaan liggenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:06 schreef Bjoro het volgende:
ben nu naar huis ..... slapie doen denk ik
Moet je bij een FA zijn... dohquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rubber hoeveel geld moet ik overschrijven voor een perm ban voor DK?
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:35 schreef borisz het volgende:
Nigel De JOng naar HSV
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het al rond dan?
Die zijn nou ook niet echt altijd even betrouwbaar.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:59 schreef Suijk het volgende:
Ik ga me nu vast registreren voor het freeroll toernooitje om 7 uur. Heb zo'n gevoel dat die 1000 euro mijn kant opkomen vandaag.
Houd je van pokeren om geld, maar heb je geen geld?quote:
Ik heb genoeg freerolletjes gehad voor vandaagquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:59 schreef Suijk het volgende:
Ik ga me nu vast registreren voor het freeroll toernooitje om 7 uur. Heb zo'n gevoel dat die 1000 euro mijn kant opkomen vandaag.
Daar komt het op neer bij mij , denk aan de freeroll van 7 uur allemaalquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Houd je van pokeren om geld, maar heb je geen geld?
Eerste prijs krijgt maar 134 dollar heurquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:59 schreef Suijk het volgende:
Ja waar moet ik dan wezen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Houd je van pokeren om geld, maar heb je geen geld?
Onbeveiligde draadloze netwerken zijn inderdaad wel okquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:21 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman live vanaf zn kamertje in Tilburg, geen idee van wie dit onbeveiligd draadloos netwerk is
Arresteer hem!! Computervredebreuk!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:21 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman live vanaf zn kamertje in Tilburg, geen idee van wie dit onbeveiligd draadloos netwerk is
Enigquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:32 schreef Superheld het volgende:
Is het praten met jezelf leuk TR?
Dolletjesquote:
Neequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar je weet nog steeds niet waar je moet pokeren
Die site is bruutquote:
En ik begin nuquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu ga ik hools volspammen totdat jullie het zeggen
Da's waar. Maar da's toch meer dan ik in een avond opzuip.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Eerste prijs krijgt maar 134 dollar heur
bosschenaren AT gmail PUNT comquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik refer je wel even. Wat is je email?
Go Suijkie!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:01 schreef Suijk het volgende:
Poker Is Geen Gokken Vaduz.![]()
Tafel 14 zit ik.
Ik zit gewoon aan de bar, dat je het weet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:01 schreef Suijk het volgende:
Poker Is Geen Gokken Vaduz.![]()
Tafel 14 zit ik.
Ik voeg me ook niet bij de pokeraars en ga ook maar aan de bar hangen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zit gewoon aan de bar, dat je het weet.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Table 155...
En wonder boven wonder iedereen die er ook gewoon is
3800, zelden zoveel slechte handen achter elkaar gehadquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe gaat het met Boez?
moet ik 'n handje helpenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Handen zijn hier ook niet al te best, op een paar uitzonderingen na...
Daar is de uitbater, jij, toch verantwoordelijk voor?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef golfer het volgende:
* golfer waarschuwt de AIVD even dat er illegale gokpraktijken in dit etablissement plaatsvinden.
oe !quote:
Welke? Ik breng geluk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer, nieuwe tafel wederom...
Ik heb nog wel een kamer overquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Enige jammere van dit huis is dat het een niet rokers huis is
* Da_Sandman moet steeds naar buiten
unibet/MrBookie...quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:47 schreef StarGazer het volgende:
waar spelen jullie poker?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:50 schreef Da_Sandman het volgende:
En kom je dan in Tilburg wonen JM?
We zitten aan verschillende tafelsquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef Bos81 het volgende:
Er is geen SC mogelijkheid in de kamer waar jullie pokeren![]()
Oke, Het is in ieder geval lastig te volgen waar jullie het over hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
We zitten aan verschillende tafels
Ja, dat begrijp ik. We zullen het tot een minimum beperken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, Het is in ieder geval lastig te volgen waar jullie het over hebben
Had je ook geen Jack in de Box?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:11 schreef SCH het volgende:
Ik had 337 op rechts en toen flambeerde die Pokeremon me met Fullhouse en toen gooide ik de Brown Jack op tafel met 28 over links en toen bleek de korte zijde op klaver te zitten
Dat meen jequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:11 schreef SCH het volgende:
Ik had 337 op rechts en toen flambeerde die Pokeremon me met Fullhouse en toen gooide ik de Brown Jack op tafel met 28 over links en toen bleek de korte zijde op klaver te zitten
253, maar het duurt niet lang meer, wat een schijtkaarten steedsquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke tafel zit je Boez?
Dan zal ik even een Grolschje tappen voor je, daar zul je wel zin in hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- is terug van het hardlopen
Ik kreeg vandaag ook niks anders dan kak.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
253, maar het duurt niet lang meer, wat een schijtkaarten steeds
10.000 betten op een paartje drieen was ook eigenlijk te gekquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Boez en ik allebei de boot in met 33, leuk hoor
Nou en of zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zal ik even een Grolsche tappen voor je, daar zul je wel zin in hebben
dank uquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij staat er nog, dus pak hem maar.
Oooooow okquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Over bioritmiciteit Clau. Over hoe ontspannend dat kan zijn.
quote:
Ja heerlijk. Ik loop de hele dag al kreupel van de spierpijn in m'n kuitenquote:
Ja, zal morgen ook wel weer last hebben maar moet toch weer een keer beginnen he.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Ik loop de hele dag al kreupel van de spierpijn in m'n kuiten![]()
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, heb het maar gedaan, geloof dat het wel goe is.
Binnen 4 werkdagen ben ik geen Vlissinger meer maar een Kruikezeiker...
Je bent jo ehh ajacied en een kruikenzeiker, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Dank je. Ben ik nu ook een vijand van je
Dat zeeuwse is nog het enige wat je als positief kan aanmerken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:
En van origine Zeeuws. Wat een mooi bestaan heb ik eigenlijk
Het was gezelligquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:59 schreef rubbereend het volgende:oi
leuk om die hele pokerverslagen terug te lezen
Clau-au-autjuh!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:06 schreef clauwheee het volgende:
Knijntjuh!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Clau-au-autjuh!
met al die spierpijn
quote:
Sand speelde best goed, maar je moet zo ongelooflijk geduldig zijn om eindelijk iets te winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]had ook wel mee willen doen, maar ik zou naar Eindhoven gaan vanavond maar dat ging op het laatste moment niet door dus was ik te laat voor de Freerol.
probleem van zo'n vrijrolletje is ook altijd als je wat leuks gedeeld krijgt gaat er weer zo'n pauper all inquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sand speelde best goed, maar je moet zo ongelooflijk geduldig zijn om eindelijk iets te winnen.
dat dronk m'n vader vroeger altijd, wat ik me er van herinner is het wel goed te doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dabberdiedab bier, is dat te drinken?
Maar toch duik je nog even op vlak voordat ik ga slapenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef golfer het volgende:
Straks, na de Slimste nog even naar de Mike en Thomas-show kijken.
sorry dat ik je vanavond zo weinig aandacht kon geven Clauwtje.![]()
Tuurlijk, ik moet je elke avond toch even knuffelen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Maar toch duik je nog even op vlak voordat ik ga slapen![]()
Studio Sportquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Is er nog wat boeiends op tv, of kan ik me de moeite van het naar beneden lopen besparen?
Ik kan er nog steeds om lachen en Edwin Rutten maakte het helemaal leuk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind Mike & Thomas vaak net wat TE flauw
Tsja, dat heet ook no limit he. Sommige gasten gaan zelfs met de meest onlogische handen al all inquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probleem van zo'n vrijrolletje is ook altijd als je wat leuks gedeeld krijgt gaat er weer zo'n pauper all inof ze krijgen nog wat fatsoenlijks bij die rommel van ze
Ik las dit heul anders dan er staatquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Maar toch duik je nog even op vlak voordat ik ga slapen![]()
Wie is vlak? Bedoel je?quote:
Heb je een soort complex van me opgelopen of zoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:29 schreef rubbereend het volgende:
Nederlandse studentes
daar scout Boezelaar dus meisjes om verliefd op te worden gok ik zo.
Net zo smaakvol als die Nederlandse....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:21 schreef DarkShine het volgende:
Het Duitse helmpje, rechtstreeks uit de kelder...
nee maar bij de combinatie van studentes en foto's moest ik meteen aan jou denkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb je een soort complex van me opgelopen of zo
Daar ga ik nog eens over nadenkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee maar bij de combinatie van studentes en foto's moest ik meteen aan jou denken
dr staan trouwens wel lekkere exemplaren tussen.
Zie het als een compliment
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daar ga ik nog eens over nadenken
buiten zijn de borsten van tegenwoordig gewoon groter dan vroeger. Laten we het evolutie noemen. Net zoals dat meisjes steeds jonger geslachtsrijp worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
Wat hebben die kinderen/studentes van tegenwoordig allemaal grote tietuh.
Is dat het resultaat van teveel McDonalds of gewoon de volksziekte nummer1 onder jongeren: obesitas
Ik ben eruit. Ik snap je opmerking niet, maar ga het als compliment beschouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |