abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:57:20 #51
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34479899
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34480345
Geweldig topic .
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:10:33 #53
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34480364
quote:
Burgemeester Cohen valt door de mand

Bij het studeren van de beelden van de rellen in Rotterdam op 5 februari, tussen Feyenoord en ajax-aanhangers, is het team van de politie Rotterdam-Rijmond schokkend beeldmateriaal tegengekomen waarbij burgemeester Cohen uit amsterdam, volop deelneemt aan de rellen.

"Ondanks dat Cohen zich redelijk onherkenbaar heeft proberen te maken met de bekende AFCA trui en een Burberry keppeltje, pikte ons team hem er toch vrij vlot uit" aldus een woordvoerder van de politie Rotterdam-Rijnmond.

Burgemeester Cohen zelf weigert commentaar te geven op de beschuldigingen

Zie pagina 11 voor reactie van Geert Wilders....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34480531
quote:
PSV en Ajax doen goede zaken in Europese Superleague

Eindhoven, Amsterdam, 14 april 2011

In de Europese Superleague heeft PSV goede zaken gedaan door in eigen huis met 3-1 te winnen van Wigan Athletic. De Engelse ploeg die sinds eind 2005 op Engels en Europees nivo goed wist mee te draaien had geen kans tegen de Eindhovense supremacy. Sterspeler Freddy Adu bij PSV scoorde 2x en door deze overwinning steeg PSV van de 5e naar de 3e plek op de ranglijst, net achter Juventus en Barcelona, maar voor het gehate Bayern Munchen.

In de 14-ploegen-tellende Hoogste Divisie van de Superleague (De Primavera) wist ook Ajax een knappe zege te boeken op het Engelse Chelsea. Wayne Rooney, destijds voor 234 miljoen gekocht van United, zag al vroegtijdig rood (zijn 44e in zijn carriere) en daardoor hielden de Amsterdammers een veldoverwicht. De winnende treffer kwam op naam van Emanuelson en door deze 1-0 zege steeg Ajax van de 8e naar de 6e plek op de ranglijst.

Uitslagen Primavera Superleague

PSV - Wigan 3-1
AJAX - Chelsea 1-0
Olympique Lyon - Juventus 1-1
AC Milan - Barcelona 0-1
Bayern Munchen - Getafe 1-0
Manchester United - FC St.Pauli 2-2
Valencia - Club Brugge 2-1

In de 2e divisie van de Europese Superleague (La Secundura) deed AZ ook goede zaken door met 1-3 in en tegen Werder Bremen te winnen. AZ houdt daarmee uitzicht op de play-offs en eventuele promotie naar de Primavera.

In de 3e divisie van de Superleague (La Tricolore) kon FC Twente thuis niet imponeren tegen Real Madrid. Ramon Zomer scoorde nog wel de 1-0, maar de al lang niet meer koninklijken uit Madrid kwamen na 1-1 gelijk. Twente blijft steken in de middenmoot.

In de 6e divisie van de Superleague (La Stupida) wist Feyenoord opnieuw niet te winnen. Het ging zelfs onderuit tegen Hull City. Het werd in Rotterdam zelfs 1-0 voor Hull. Feyenoord moet oppassen dat het niet verder afzakt in de zesde divisie om in elk geval klassebehoud veilig te stellen.
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:17:45 #55
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34480637
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef Frutsel het volgende:

[..]
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:18:26 #56
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34480666
Dit is echt veruit het leukste topic van de laatste tijd!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34480756
quote:
Danny Blind opvolger Marco van Basten

De KNVB heeft Danny Blind aangesteld als opvolger van Marco van Basten. De 43-jarige oefenmeester uit Oost-Souburg blijft minimaal tot na het WK van 2010 aan als bondscoach.

Blind was afgelopen seizoen bezig aan zijn laatste jaar bij Ajax. Met de Amsterdamse club behaalde Blind de afgelopen jaren grote successen. Nadat zijn eerste volledige seizoen compleet mislukte, verraste Blind vriend en vijand door het jaar erop landskampioen te worden en de UEFA-Cup te winnen. Het afgelopen jaar won Blind met Ajax de Champions League door in de finale AC Milan in de allerlaatste minuut van de verlenging te verslaan.

Blind is bij Oranje de opvolger van de meest succesvolle bondstrainer aller tijden. Marco van Basten werd in 2006 wereldkampioen en afgelopen zomer Europees kampioen met het Nederlands Elftal. 'San Marco' is per 31 juli de nieuwe trainer van AC Milan, waar hij de onlangs ontslagen Ruud Gullit opvolgt. Wie de opvolger wordt bij Ajax van Danny Blind, is nog niet bekend. In Amsterdam gaan de geruchten dat Rafael van der Vaart terug zou keren als speler/trainer. [ANP]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34480812
mooi bericht Sandman, alleen dat Blind tot na 2008 bij Ajax blijft zie ik niet zitten
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:23:14 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34480835
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Dit is echt veruit het leukste topic van de laatste tijd!
Inderdaad. Erg leuk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34480838
quote:
Slepende controverse escaleert : Van Bommel op de vuist met van Basten
Van onze verslaggever

LEIPZIG --Na het teleurstellend verlopen WK-openingsduel van Oranje tegen Servie, is het in de catacomben tot een handgemeen gekomen tussen bondscoach Marco van Basten en Mark van Bommel.

Van Basten, die onder een striemend fluitconcert na de 90 minuten het veld opliep richting spelers, ging meteen drukgebarend de discussie aan met de Barca-middenvelder. Meegelopen NOS verslaggevers van Langs de Lijn registreerden live het gesprek op de radio, waarin beide mekaar in niet misverstane bewoordingen voor rotte vis uitmaakten.

''Zie jij schele krullebol dan niet dat Kezman uit jouw rug wegloopt, wat zei ik nou tegen je in de rust ?!", beet de geagiteerde rood-aangelopen trainer de Limburger toe. Normaal gesproken toch beide de rust zelf, liet ook van Bommel zich niet onbetuigt in de woordenwisseling. "Hoe dom ben jij eigenlijk als je met 38 graden Celcius dominant wil voetballen in 3-4-3. En nog iets, Lucius eruit voor Heitinga is vragen om klappen, hoe bedenkt je zoiets !"

Toen Cocu beide kemphanen tevergeefs uit elkaar trachtte te halen liepen ze reeds de catacomben in richting de kleedkamer. Wie op dat moment precies wat deed, en wie eerst uithaalde was niet echt duidelijk, maar het heetgebakerde verbale onderronsje ontaarde in een ordinair boksgevecht. Van Basten, die enkele zeer rake klappen op zijn neus kreeg, moest aanvankelijk hevig bloedend afdruipen. Frappant genoeg vond de trainer het kennelijk nog niet genoeg, want binnen enkele momenten kwam ie terug om verhaal te halen met een grote brandblusser, waarmee ie de nietsvermoedende van Bommel een gat in zijn achterschedel sloeg. De inmiddels wankelende duizelige Barcelona speler nam vervolgens ultiem wraak met een tackle op de nekspieren van de NL'se coach, die ter plekke instortte en knockout ging voor 3 minuten.

Wie dacht dat daarmee het bizarre schouwspel beeindigd was kwam bedrogen uit, want bij veel meer spelers sloegen de stoppen door. Op de achtergrond was de ARD live de naspreking aan het doen met Franz Beckenbauer en Thomas Doll. Het handgemeen veroorzaakte aan hun tafel hilariteit en verbazing. Toen Stanley Menzo echter uit de groep stennismakers geduwd werd, en tegen de tafel van ARD het bier omstootte van Der Kaisser en Hoeness, was de maat ook vol voor de Duitsers. Beckenbauer, waarvan al langer gefluisterd werd dat ie lid is van extreem rechtse groeperingen, begon bananen te gooien richting Menzo en Castelen. De voormalige sterspeler en wereldkampioen van Duitsland had echter niet gerekend op Robbie Witschge, die lachend met een elleboogstoot de kaak verbrijzelde van de Bayern-preses, tientallen miljoenen TV-kijkende Duitsers verbijsterend achterlatend.

Woordvoerder Kees Jansma wou na afloop niet verder reageren op het incident en probeerde breedlachs alle problemen weg te wuiven. Op de vraag of van Bommel nog aan speelminuten toe zou komen, verving ie de inmiddels in het ziekenhuis behandelde bondscoach met verve : "Dat zou zomaar kunnen."
pi_34480879
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:22 schreef Frutsel het volgende:
mooi bericht Sandman, alleen dat Blind tot na 2008 bij Ajax blijft zie ik niet zitten
Als ie voor elkaar krijgt wat ik daar beschrijf
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:25:56 #62
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34480950
quote:
Roelof "One-Man-Show" Luinge wint Embassy 2007

Raymond van Barneveld heeft wederom zijn meerdere moeten bekennen in een qualifier in de finale van de Embassy. In een bloedstollende finale won Roelof Luinge met 7-6 van "Barney".

De wedstrijd stond bol van de dubieuze beslissingen, dit tot ergernis van de "Barney" supporters.

Later meer....
pi_34481104
Ik wil ook ik wil ook

maar ik ben te dom om het zo leuk tussen zwarte streepjes in een wit hokje te zetten
pi_34481195
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:30 schreef SCH het volgende:
Ik wil ook ik wil ook

maar ik ben te dom om het zo leuk tussen zwarte streepjes in een wit hokje te zetten
1
2
3
[q]
Tekst
[/q]

Goh, moeilijk he.. na 76.600 posts .
pi_34481426
quote:
Advocaat aangeklaagd voor dood door schuld
Onderzoek heeft uitgewezen dat bij het zware treinongeval vorige week bij Rotterdam dat er sprake was van een menselijk falen. Bij het ongeval vielen 12 doden en 29 gewonden, doordat twee intercity's in volle vaart op elkaar botsten. Volgens de NS had een dienstdoende medewerker genaamd D.Advocaat een verkeerde wissel toegepast. De heer Advocaat verklaarde nog niet zo lang in dienst te zijn bij de NS. Insiders verklaarden dat het wisselprobleem een bekend probleem was bij Advocaat. Hierdoor is de straf ook hoger uitgevallen
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:47:31 #66
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34481720
quote:
Gijzelingsdrama ArenA tot een goed einde gebracht

AMSTERDAM- Na 3 weken en 2 dagen is er eindelijk een einde gekomen aan het gijzelingsdrama in het stadion van AFC Ajax.

Afgelopen nacht zijn drie eenheden van de ME het kantoor van de technisch directeur van Ajax, Sven G. Eriksson, binnengestormd en hebben gijzelnemer Theo J. overmeesterd.

Theo J. (in de volksmond Dikke Theo genoemd) stormde ruim 3 weken geleden het kantoor binnen waar een vergadering bezig was tussen het bestuur van de club. J. was het niet eens met zijn ontslag en wilde dit bespreken met Eriksson en voorzitter F. de Haan. Nadat de heer De Haan Theo J. verzocht rustig een afspraak te maken en naar z'n dietiste te gaan sloegen de stoppen door.

Trainer C. Adriaanse kwam verbijsterd het kantoor binnenlopen, hij was te laat voor de vergadering. Theo J. pakte een pistool uit zijn jaszak en hield het bestuur onder schot.

Op enkele schrammen en blauwe plekken na, is iedereen ongedeerd.

De gijzelnemer wordt momenteel verhoord.

Theo J. werd 4 weken geleden ontslagen bij Ajax nadat hij Markus Rosenberg en materiaalman Danny Blind in elkaar had geslagen.

Het onderzoek hiernaar loopt nog
pi_34481747
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]
Luinge laat de Hagenezen een keer niet winnen
pi_34481850
Materiaalman D.Blind

donderdag 26 januari 2006 @ 14:52:11 #69
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34481931
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:50 schreef Frutsel het volgende:
Materiaalman D.Blind

Ajacied in hart en nieren
pi_34481952
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef Yeahinho het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Goh, moeilijk he.. na 76.600 posts .
pi_34482215
Geinig topic
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:00:27 #72
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_34482262
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]
Kaarten voor dit evenement zijn vanaf heden te koop bij alle ticketboxadressen, de prijzen variëren tussen de ¤15,95 en ¤32,95. Een clubcard is niet nodig.
De Narcis van Gabon
pi_34482577
quote:
Bizar toeval bij geboorte dochter Fortes Rodrigues

Apeldoorn - 06 juni 2028

Jose Fortes Rodrigues is op 54-jarige leeftijd dan toch nog vader geworden. De trainer van AGOVV liet gisteren verstek gaan bij de Europacup- wedstrijd tegen Valencia omdat zijn 23-jarige vriendin Ans van Galen (dochter van oud-AZ-voetballer Barry van Galen) ieder moment kon bevallen. De geboorte vond exact plaats op het moment dat Jan de Vries de winnende goal voor AGOVV scoorde. Fortes Rodrigues: "Ik wist niet welke kant ik uit moest kijken".

De trotse vader meldde verder dat zijn dochtertje geboren is met het Syndroom van Down maar dat hij desondanks apetrots is op zijn spruit. Bijna 25 jaar geleden kwam de voetballer negatief in het nieuws toen hij een omstreden opmerking maakte over een scheidsrechter die volgens hem dit syndroom zou hebben.
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:11:58 #74
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34482680
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef SCH het volgende:

[..]
MeeSCHterlijk
pi_34482762
quote:

[..]
Whaha
En ze heet Ellemieke?
pi_34483216
super topic
en al deze berichten zijn al beter geschreven dan 90 procent van voetbalzone, al is dat niet zo moeilijk
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:26:25 #77
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_34483245
quote:
Robert Maaskant licht bizarre ontsnapping RBC Roosendaal in competitie toe

Wat niemand meer verwachtte, gebeurde toch; RBC Roosendaal speelde zich veilig in de middenmoot, nadat het na 20 wedstrijden met slechts 5 schamele punten nog troosteloos onderaan had gestaan.

" In de tussentijd dat ik geen club had, heb ik veel tijd genomen om aan mezelf te werken en tijd te besteden aan mijn hobby's. Zo had ik eindelijk weer tijd voor Football Manager, en met dat spel werd ik kampioen met RBC Roosendaal in 2009. Nadat ik kortgeleden voor RBC Roosendaal had getekend als trainer, kwam ik op het idee om talenten van Football Manager te kopen. "

Zo werden onder andere doelman Voulgaris, verdediger Naldo, middenvelder Guarín en de spitsen Tó Madeira en Peter Prospar net voor het verstrijken van de transfer-deadline door RBC Roosendaal vastgelegd. Laatstgenoemde kwam in de resterende 14 duels tot het bizarre aantal van 19 treffers. De KNVB overweegt het beheersen van het computerspel Football Manager nu op te nemen in de trainersopleiding.

" Ik heb nog wel een lijstje met talenten liggen ", aldus Robert Maaskant, die komend seizoen een gooi wil doen naar het kampioenschap.
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:27:29 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34483274
quote:

[..]

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:27:53 #79
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34483287
Hij is strak hannes.
pi_34483336
quote:
De Illuminati van het Nederlandse voetbal

Kritiek van tv-kijkers bleek terecht: zowel NOS als Talpa is pro Ajax

AMSTERDAM - Bij een actie van de nationale recherche gisteravond, zijn tenminste vijf mensen opgepakt. Ze worden verdacht lid te zijn van een organisatie die achter de schermen het medialandschap manipuleert vooral pro-Ajax te zijn. Het geheime genootschap kwam maandelijks bijeen in het Amstelhotel om de strategie voor de komende talkshows en voetbalprogramma's te bepalen.

Deze 'Illuminati van de lage landen" hadden daar naar eigen zeggen persoonlijke redenen voor. Jack van G., die in een Ajax-pyama van zijn bed gelicht werd gaf huilend toe: "Natuurlijk ben ik al jaren Ajaxsupporter, dat gelul over AFC geloofde toch niemand?". John de M.::"Ja Ajax heeft nu eenmaal de meeste teletekstsupporters, daar ligt voor mij een gigantische markt open op televisiegebied. Dan zorg je wel dat je zender pro-Ajax is!". Jack S., sinds kort in dienst bij Talpa: "Ik heb al van kinds af aan een ziekte. Ik kan alleen hinderlijk in gesprekken van anderen inbreken en dan een opmerking over Ajax maken. Als Ajax dan positief in het nieuws is valt dat minder op." Barbara B., de enige vrouw in het gezelschap, gaf toe dat de ontwikkelingen in '40-'45 voor haar vooral de doorslag gaven zich vooral met Ajax bezig te houden. "Maar eigenlijk moest het van mijn vader." Frits B., de vader van Barbara B, werd inderdaad ook opgepakt. Van hem is nog geen verklaring afgenomen. Hij zit op dit moment in een dwangbuis, slechts roepend:"Jullie zijn allemaal antisemieten!!"
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:36:35 #81
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34483624
quote:
Uitbreiding en sta-tribunes terug in de Goffert

Batavia 18-05-2015

De supporters van NEC lijken gelijk te krijgen van het bestuur van de desbetrffende club en de gemeente Nijmegen. Gisteren, na de verloren kampioenswedstrijd tegen stadsgenoot Vitesse, stemde de gemeente en het bestuur van NEC in met het aanbrengen van sta-tribunes.

Nadat Nijmegen en Arnhem vorig jaar één stad zijn geworden, genaamd Batavia, begon de rivaliteit tussen NEC en Vitesse weer te broeien. Vooral na de uitbreiding van stadion het Gelredome. De Goffert bleef hierdoor ver achter kwa capaciteit. Volgens de heer C. Lok, nu trainer van Barcalona, was dit de reden dat hij met kerst 2005 vertrok bij NEC. "de sfeer was altijd al dramatisch, vooral in de tijd dat ik trainer was. " Trainer E. Sturing van Vitesse "Ik ben na al zo'n 12 jaar coach van Vitesse en door het gebrek aan sfeer in het stadion konden wij met gemak winnen.

Burgermeester Boekhoorn betaald de uitbreiding van De Goffert volledig uit eigen zak. "Door de uitbreiding zal NEC volgend jaar de dubbel pakken en mischien ook wel de beste van Europa worden".

Het stadion krijgt nu een capaciteit van 40.000, waarvan 7.000 staanplaatsen. Het zal daarmee het grootste stadion van de regio worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lionheaad op 26-01-2006 16:16:02 ]
wordt aan gewerkt....ben net terug
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:37:43 #82
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34483659
Batavia?
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:40:05 #83
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34483722
Oeps, iets te vroeg op invoeren gedrukt
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:41:11 #84
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34483764
2 spelers maar?
pi_34483817
quote:
Koeman ontslagen

De kogel is door de kerk. Na lang beraad heeft de KNVB laten weten niet met Ronald Koeman door te gaan als coach van het nationaal elftal. Na de uitschakeling voor het WK van 2010 was er al hevige discussie ontstaan over de positie van de voormalig stervoetballer. Volgens de diverse media was hij de schuldige van dit nationale debacle. Nu heeft de KNVB dus deze nationale opinie overgenomen. Dit tot grote teleurstelling van een ontgoochelde Koeman. “Ze laten zich door de media beïnvloeden en kunnen zelf geen mening vormen”. Het was ook allemaal niet zijn schuld, vervolgt hij. “We waren in een zware kwalificatiepoule ingedeeld, het is niet zo vanzelfsprekend dat je je dan automatisch plaatst voor een eindronde. Daarbij heeft Nederland helemaal niet zo veel kwaliteit als wordt beweerd.”

De spelersgroep lijkt hem te steunen. “Dit was niet nodig geweest”, aldus aanvoerder Kuyt. “De uitschakeling kwam tot stand door een combinatie van factoren, de coach treft geen blaam, hij heeft er alles aan gedaan om ons te motiveren.”

Keeper Vermeer is het met hem eens. “Ons ontbeerde net dat beetje geluk dat je nodig hebt om succes af te dwingen. Daarbij hadden we vrijwel elke wedstrijd de scheidsrechter tegen.”
quote:
Maaskant nieuwe bondscoach

Daags na het ontslag van Ronald Koeman is de nieuwe bondscoach al weer aangesteld: Robert Maaskant. De voormalig kroonprins voldoet aan alle eisen die een bondscoach moet hebben, beweert KNVB baas Henk Kesler. “Hij heeft een lange trainersloopbaan achter de rug, daarbij een fantastische uitstraling en staat bekend om zijn autoriteit. En niet te vergeten heeft hij laten zien goed te kunnen presteren met elftallen die in het oranje spelen,” hierbij referenrend naar de Europese successen die Maaskant behaalde met het nietige RBC.

Als assistent zal Maaskant Pierre van Hooijdonk meenemen. “Pierre heeft een schat aan ervaring, en tevens de benodigde leidinggevende capaciteiten. Ik zie het wel met hem zitten.” Dat deze pas vorige maand zijn trainersdiploma behaalde ziet Maaskant niet als probleem. “Er is in het verleden vaker gebleken dat dit geen obstakel hoeft te zijn.”

Van Hooijdonk zelf toonde zich ambitieus. “Ons eerste doel is de Europese titel in 2012. Daarna zullen we 2 jaar later wereldkampioen moeten worden. Dit is best realistisch gezien het talent dat de afgelopen jaren doorstroomde.”
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:44:17 #86
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34483883
WAT! Niet gekwalificeerd voor WK 2010!
pi_34483971
quote:
Van Gaal : 3 maal op rij Championsleague winnen kan

ALKMAAR--Van Gaal ziet het nog steeds helemaal zitten in zijn spelergroep en de sportieve toekomst van zijn AZ. Nu afgelopen zomer zijn ploeg op 3 plaatsen is leeggeplukt door de Europese concurrentie, lijkt de onvermijdelijke tol van het succes wel heel rigoreus toe te slaan.

Toch riep de aanvankelijk montere trainer op de 1e persconferentie van het nieuwe seizoen dat hij genoeg perspectief ziet om een 3 in a row te realiseren op het meest prestigieuze bekertoernooi :"Ik ben van mening dat we met de komst van Robben en Ronaldhino minimaal gelijkwaardig blijven in kwalitatief opzicht. We kunnen dit jaar voor de 3e keer op rij die beker pakken."

Nieuwkomers en voormalige sterspelers Robben en Ronaldhino, die bij hun oude clubs weinig aan spelen toekwamen wegens geschillen met hun trainers, gaven aan dolblij te zijn weer wekelijks op het veld te kunnen staan, en keken uit naar de sfeer in het uitpuilende DSB-stadion. Sinds het Arena-dak vorig seizoen instortte bij 1e divisieclub Ajax en daar een ravage achterliet, bezoeken tweewekelijks 88.000 mensen het DSB stadion. De AZ-hype lijkt niet af te stoppen en dendert in sneltreinvaart door. Voorzitter Scheringa speelt erop in, en maakt eveneens vaart met zijn plannen voor een 5e ring. De gemeente ligt vooralsnog dwars met de benodigde vergunningen.

Van Gaal kon het tot slot niet laten de concurrentie te tergen : "Ik snap niet zo goed waar ze mee bezig zijn in Rotterdam en Eindhoven. Het is al erg zat voor het NL'se voetbal dat het wanbeleid Ajax ten gronde heeft gericht, maar als wij dit jaar de zoveelste keer kampioen worden met weer een voorsprong van 28 punten op die 2, dan is dat gewoon een slechte zaak voor het NL'se voetbal. Ik constateer dat ons hogeschoolvoetbal geen weerstand meer ondervindt in NL."

Het lijkt dan ook dat dit het laatste seizoen gaat worden voor NL'se clubs om de vernedering te ondergaan van het adembenemende one-touch voetbal door Louis' wonderploeg. AZ is al een tijdje in gesprek met Europese topclubs voor een eigen opgezette topcompetitie, en stapt spoedig uit de eredivisie. Dat leidt overigens niet direct overal tot protest. Een gefrustreerde Feyenoord-trainer van Hooydonk liet desgevraagd weten blij te zijn met een eventueel vertrek van AZ uit de eredivisie : "Wij worden schijtziek van hen. Ik heb momenteel nog steeds 4 spelers bij het RIAGG lopen na die 12-1 nederlaag van afgelopen seizoen. "

[ Bericht 0% gewijzigd door FrikandelSpecialist op 26-01-2006 15:57:52 ]
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:49:06 #88
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34484087
pi_34484093
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:51:23 #90
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34484183
quote:
UEFA klaagt Cristiano Ronaldo aan

LONDEN - De Europese voetbalbond UEFA heeft Cristiano Ronaldo van Manchester United in staat van beschuldiging gesteld wegens het maken van een obsceen gebaar na een Champions Leaguewedstrijd tegen Benfica. De Portugese aanvaller (20) stak toen in Lissabon zijn middelvinger op naar een vak met Benfica-supporters.

Cristiano Ronaldo speelde voor zijn tijd bij ManUnited voor Sporting Lissabon, een concurrent van Benfica. Op 2 februari wordt Ronaldo bij de UEFA verwacht voor een hoorzitting.

De Engelse voetbalbond (FA) sprak donderdag Cristiano Ronaldo's teamgenoot Gary Neville om soortgelijk gedrag aan. De verdediger was zondag zo buiten zinnen na de late 1-0 van Rio Ferdinand in de wedstrijd tegen Liverpool, dat hij volgens de FA over de schreef ging. Neville rende het hele veld over om voor een vak met Liverpool-fans opruiend te gaan juichen en schreeuwen.

De politie van Manchester had over de actie geklaagd bij zowel FA als Manchester United. De daad van Neville kan gewelddadig gedrag van de supporters uitlokken, vindt de politie. Neville heeft tot 10 februari de tijd om zich schriftelijk bij de FA te verweren.
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:51:37 #91
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34484196
quote:
Verrassende namen in WK-selectie
Marco van Basten heeft wederom vriend en vijand verrast. Op een persconferentie in Zeist deelde hij mee alleen spelers mee te nemen voor wie een uitverkiezing in het Nederlands elftal een echte eer is. Daarom bestaat de selectie enkel uit spelers die nog geen enkele interlandervaring hebben. Bovendien zijn alleen spelers geselecteerd uit de Nederlandse competitie.

"We gaan iets nieuws doen", zo sprak bondscoach Marco van Basten op dezelfde plek als wijlen Jos Staatsen ooit in dezelfde bewoordingen de komst van Sport7 aankondigde. "Ik wil niet meer afhankelijk zijn van spelers die hoewel getalenteerd, ook verwend zijn. Met John (van 't Schip, red.) heb ik daarom besloten het over een hele andere boeg te gooien. Ik zal bewijzen dat je op deze manier ook wereldkampioen kan worden."

Door het verbazingwekkende selectiebeleid van de bondscoach zullen grote sterren als Van Nistelrooy en Van der Vaart niet deel uit maken van het Oranje dat het in de poule op moet nemen tegen Argentinië, Ivoorkust en Servië-Montenegro. "Dit is een harde dobber", sprak van Nistelrooy. Hij wilde niet te veel zeggen over de keuze van Van Basten: "Hij bepaalt wie er mee gaan, en uiteindelijk zullen we zien wie gelijk heeft."

Niet alleen de gepasseerde spelers zijn verbaasd. Ook de spelers uit de nieuwe Oranje-selectie kunnen het haast niet geloven. Vermeer: "Ik kan het haast niet geloven". De volledige selectie van bondscoach Marco van Basten bestaat uit de volgende spelers: Lodewijks (Feyenoord), Kenneth Vermeer (Ajax), Boschker (FC Twente), Olaf Lindenbergh (Ajax), Jaliens (AZ), Greene (Feyenoord), Buijs (FC Groningen), Breuer (SC Heerenveen), De Zeeuw (AZ), Zomer (FC Twente), Cornelisse (FC Utrecht), Medunjanin (AZ), Maas (Heracles), Affelay (PSV), Molhoek (AZ), van Dijk (Roda JC), Polak (Sparta), Kruys (FC Utrecht), Janssen (Vitesse), Huntelaar (Ajax), Koevermans (AZ), Tamerus (Heracles), Jenner (NAC Breda), Sibon (PSV), Hoogendorp (RKC)
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:54:13 #92
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34484280
quote:
Samenvoeging NEC en Vitesse een feit

Batavia, 31-08-2018

Nadat NEC in het vorige jaar de dubbel had gepakt en de finale van de champions league had verloren, liepen vele supporters van Vitesse over naar NEC. Door deze ontwikkeling wilde geen enkel bedrijf meer betalen voor reclame in stadion het gelredome. De club vitesse is door deze ontwikkelingen bijna failliet gegaan. Door de samenvoeging kunnen de werknemers hun baan behouden.

De selectie van de nieuwe club, Batavia NV, hierdoor zwaar versterkt worden. Hierdoor kan de nieuwbakken club met twee teams meestrijden om het kampioenschap.

Stadion het Gelredome wordt omgebouwd tot ijshal/zwembad. Door deze combinatie zal het stadion het hele jaar door een belangrijke functie hebben.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:57:51 #93
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34484405
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]
Franky

Neem dan ajax of psv als lijdend voorwerp, veel beter.
A.M.A.B
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:59:22 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34484448
Er is zat schrijftalent en fantasie onder de VBL-users.
Poef.....gone! ©golfer
pi_34484457
quote:
Nederland Mickey Mouse Competitie af
Na vele jaren van Europese misère, met een enkele uitschieter naar boven, domineren de Nederlandse ploegen het Europese voetbal. Met 7 Nederlandse CL winsten in de afgelopen 9 jaar staat het Nederlandse voetbal weer op de kaart. De voorheen zo gerenomeerde ploegen zoals Barcelona, Chelsea en Manchester United worden met een mengsel van straatvoetbal en een strijdlust die voorheen alleen in het voormalige oostblok te bekennen was volledig van het veld gespeeld door de Nederlandse top. Het hoogtepunt in de afgelopen 5 jaar was de winst in de UEFA cup van NEC en de winst van PSV in de CL. Nu kan Nederland elk jaar wel 8 ploegen Europa insturen om daar mee te strijden voor de prijzen.

Maar wat is nu eigenlijk het geheim van het Nederlandse succes? Daar is moeilijk een antwoord op te geven maar sinds het seizoen 2005- 2006 speelde de jeugd een grote rol in het Nederlandse voetbal. Niet langer werden oudere spelers van in de 30 gehaald maar was het juist de jeugdige onbezonnenheid die de tegenstanders de das omdeed. Jongens van nog geen 22 en die met beide benen op de grond blijven staan, daar ligt het geheim van het Nederlandse succes.
pi_34484481
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef golfer het volgende:
Er is zat schrijftalent en fantasie onder de VBL-users.
De helft kan zo boeken gaan schrijven
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:01:53 #97
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_34484531
dubbelop
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:04:59 #98
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34484656
quote:
Amerikaan schrijft over RBC en Maaskant

De miraculeuze ontsnapping van RBC is in geheel Nederland bekend, maar ook buiten de Nederlandse grenzen is RBC met trainer Robert Maaskant een fenomeen geworden. Dit alles heeft ertoe geleid dat de bekende Amerikaanse schrijver Joe McGinniss RBC het komende jaar gaat volgen in hun strijd naar het kampioenschap.

Joe McGinniss, vooral bekend door zijn bestseller "Het wonder van Castel di Sangro", wil vooral de passie die het team van RBC uitstraalt vastleggen, de vriendschap, de fanatieke supporters en natuurlijk het fenomeen Robert Maaskant.

Vermoedelijk zal de titel van dit boek " De kroonprins is dood, leve de kroonprins" gaan luiden.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:05:48 #99
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_34484688
quote:
Huntelaar na bijzondere reeks ontslagen

26 januari 2009

AMSTERDAM Klaas-Jan Huntelaar is gisteravond ontslagen bij Ajax. 'De spits heeft niet voldaan aan ons verwachtingspatroon', aldus de uitleg van trainer Dennis Bergkamp. Sinds de komst van trainer Dennis Bergkamp heeft Huntelaar er sinds augustus 2007 welgeteld 1 ingeschoten. Dat deze goal eigelijk een afstandsschot was van aanvoerder Sneijder, maar via het achterwerk van de spits in de goal belande, maakt de zaak nog frappanter. De uitleg van de speler zelf was duidelijk: 'De komst van de trainer heeft een verlammend effect op mijn productie gehad'. Er is concrete intresse uit binnen en buitenland. Zelf ziet de spits een overgang naar Derby County wel zitten. De engelse topclup die afgelopen seizoen de champions league won onder leiding van aanvoerder Jonathan de Guzman heeft al meerdere malen geïnformeerd naar de diensten van de spits. Niets lijkt nu een transfer nog in de weg.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:10:34 #100
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34484852
quote:
Janssen twee weken uitgeschakeld
Theo Janssen zal in de komende twee wedstrijden van Vitesse toe moeten kijken hoe zijn club zal strijden tegen degredatie. De middenvelder van de Arnhemse club mist namelijk zijn voortanden na een pijnlijke aangelegenheid in privé-kring.

"Zittend op de bank kreeg Theo zin in een biertje. Omdat hij geen zin had een opener te halen, heeft hij toen het flesje proberen te openen met zijn voortanden. Dit is niet helemaal goed gegaan". Aldus een woordvoerder van de Arnhemse club. Saillant detail is dat dit het gebeurde in de nacht voor de belangrijke wedstrijd van Vitesse tegen Willem II.

Al eerder heeft "dikke Theo" wedstrijden moeten missen door blessures die hij opliep buiten het veld. Zo brak Janssen ooit zijn pols toen deze vast kwam te zitten op het moment dat hij een kroketje uit de muur wilde halen. Ook een affaire in de binnenstad van Arnhem heeft hem ooit drie wedstrijden aan de kant gehouden. Toen, een dik jaar geleden, liep Janssen een alcoholvergiftiging op.

Vooralsnog lijkt Vitesse geen consequenties te willen verbinden aan het gedrag van Janssen. Trainer Edward Sturing deed zijn best het voorval met de mantel der liefde te bedekken: "Ach ja, zo is Theo. Denkt niet na. Dat is soms een voordeel, en dit geval een nadeel."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')