Nee, ik speel niet om geld online. Maar ik heb het meer over zwaar genakt worden op de river, voor de zoveelste keerquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:37 schreef Bjoro het volgende:
geld verloren ?
idd niet doen Bluezzquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:38 schreef Bjoro het volgende:
zo vol
en dan gaan we hier verder:
[HOOLS] Het VBL café #1063: Bij wie komen we in de poule ?
niet doorposten Bluezz![]()
Een behoorlijke flop dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, ik speel niet om geld online. Maar ik heb het meer over zwaar genakt worden op de river, voor de zoveelste keer
door een slotje heen posten is zo lamequote:
zo slecht he, dat mensen dat niet zienquote:
Betere flop kan bijna niet. Had AA. Flop brengt een A , K en 7. Allemaal verschillende.quote:
Loting EK 2008 morgen om 1200uquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke poule?
wederom een NON voor monsieur Kalouquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Straks wederom een Kalou uitspraak....
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef DeTolk het volgende:
wederom een NON voor monsieur Kalou
nou, hij zal voor ivoorkust gaan spelen en dan tegen NL de winnende makenquote:
suc-6 dan maar weer !quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, morgen EK loting...
Nu dan toch echt naar de trein
Ivoorkust wil hem niet meer, volgens mij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef Bjoro het volgende:
nou, hij zal voor ivoorkust gaan spelen en dan tegen NL de winnende maken
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ivoorkust wil hem niet meer, volgens mij.
Het zij zo...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef Bjoro het volgende:
nou, hij zal voor ivoorkust gaan spelen en dan tegen NL de winnende maken
ben ook tegen en dat kan PSV misschien toevallig goed uitkomenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het zij zo...
Uit principe zeg ik nee tegen deze versnelde naturalisatie.
Kijkend naar eerdere versnelde naturalisaties én Feyenoord-oogpunt zeg ik ja!
Wat voor soep? heb ook wel trek?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:50 schreef Suijk het volgende:
Ik maak even wat soep, daar heb ik wel zin in!
Waar je maar zin in hebt!quote:
is idd een prima keuzequote:
* lionheaad ook een duit in het zakje heeft gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef DeTolk het volgende:
Krantenberichten over nog te komen voetbalgebeurtenissen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheaad ook een duit in het zakje heeft gedaan
stormlooptopicquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef DeTolk het volgende:
Krantenberichten over nog te komen voetbalgebeurtenissen
Graagquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef DeTolk het volgende:
ook een cup-a-soupje SG?
Fantastisch leuk topic.quote:
mijn 25.000equote:
Mag je wel gewoon drugs gebruiken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Bjoro het volgende:
oeps...uitslag binnen van het bloedonderzoek.
ALAT waarde was nog wat aan de hoge kant, maar nog wel binnen de marges.
Er was ook iets anders geconstateerd wat hij niet vertrouwde,
nu mag ik 2 weken geen alcohol en moet dan weer bloed laten prikken.wat een feest
vanavond Carnaval
Gatsquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Bjoro het volgende:
nu mag ik 2 weken geen alcohol en moet dan weer bloed laten prikken.wat een feest
vanavond Carnaval
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Bjoro het volgende:
vanavond Carnaval
9032 teveel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel posts heb ik?
bedankt voor de steunquote:
eigenlijk niet gevraagd, als mijn aderen maar zichtbaar blijven voor de bloedafnam, lijkt mequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Mag je wel gewoon drugs gebruiken?
9032 (gemiddeld 9 per dag)quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel posts heb ik?
2x zoveel als ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel posts heb ik?
ik ook van jouquote:
We hebben de winnaar van de Hazes Award in ons middenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Bjoro het volgende:
vanavond Carnaval
die drinkt al een hele tijd geen alcohol meer tochquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
We hebben de winnaar van de Hazes Award in ons midden![]()
Je bloedgehalte in je alcohol was te laag waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef Bjoro het volgende:
Bekijken ze me bloed en lijken er dingen niet goed te zijn aan mijn bloed en aan mijn lever en dus mag ik 2 weken geen alcohol.....ik heb nergens last van
zal wel ouderdoms-suiker zijn of veteranenziekte zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:58 schreef golfer het volgende:
Je bloedgehalte in je alcohol was te laag waarschijnlijk.
ik zei toch al dat je vanmiddag op de bank moest gaan liggenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:06 schreef Bjoro het volgende:
ben nu naar huis ..... slapie doen denk ik
Moet je bij een FA zijn... dohquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rubber hoeveel geld moet ik overschrijven voor een perm ban voor DK?
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:35 schreef borisz het volgende:
Nigel De JOng naar HSV
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het al rond dan?
Die zijn nou ook niet echt altijd even betrouwbaar.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:59 schreef Suijk het volgende:
Ik ga me nu vast registreren voor het freeroll toernooitje om 7 uur. Heb zo'n gevoel dat die 1000 euro mijn kant opkomen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |