Ruffneck feat. Yavahn - Everybody be Somebodyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef Pino_666 het volgende:
Hallo all,
ik zoek een nummertje en ik heb een iets wat vage omschrijving:
het is een een dance nummer wat op het moment veel op de radio wordt gedraaid. Je hoort het hele nummer door de tekst "Everybody!" terugkomen (gezongen door een man).
Iemand een idee?
quote:Waar is dit topic voor bedoeld?![]()
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
Nope... dat's hem ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ruffneck feat. Yavahn - Everybody be Somebody
Toen ik nog speelde ging ik altijd via http://www.ultimate-guitar.com/ maar dat is een Amerikaanse denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Omdat die mongolen in Amerika zo lopen te zeiken doen mijn favoriete tab sites het niet meer
Weet iemand nog andere goede niet Amerikaanse tab site's?
"Tubthumping" van Chumbawambaquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:01 schreef Orealo het volgende:
het liedje bij dit filmpje
Iemand een idee?![]()
http://www.911tabs.com/ is ook wel een goede site om tabs mee te zoekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Omdat die mongolen in Amerika zo lopen te zeiken doen mijn favoriete tab sites het niet meer
Dankjewelquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
"Tubthumping" van Chumbawamba
Hoe kom je aan dat soort filmpjes?
The 5,6,7,8’s - Woo Hooquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:08 schreef Qexpres het volgende:
Hey,
ik zoek op het moment twee nummers, maar ik zou de namen er echt niet van weten.
1. Is het achtergrondmuziekje bij een autoreclame (sry ik weet niet meer welk merk) waarbij iedereen in zijn auto op het parkeerterrein een spel doen door een bepaald patroon te krijgen, ofzo?
Bvd
Qexpres
Ik heb 'm al, het is "DJ Schmolli - Don't Cha Push My Humps"quote:Op maandag 30 januari 2006 15:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zoek een remix van "Don't Cha" van de Pussycat Dolls, gemaakt door een onbekende DJ (en dan iets met Mögler of zoiets)
Het is dus een DJ en dan nog iets, ik weet alleen niet meer hoe ie precies heet...
U2 - Sometimes You Can't Make It On Your Ownquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:27 schreef satecl het volgende:
zo;n nummer vab U2 was vandaag hitkassa bij radio veronica,,,, gaat zoiets: and its youuuuuuuu where im looking for
Zoiets
wie weet welk nummer dat is
U2 - I Still Haven't Found What I'm Looking Forquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:27 schreef satecl het volgende:
zo;n nummer vab U2 was vandaag hitkassa bij radio veronica,,,, gaat zoiets: and its youuuuuuuu where im looking for
Zoiets
wie weet welk nummer dat is
Mike Oldfield - Tubular Bellsquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:08 schreef Qexpres het volgende:
2. Is het achtergrondmuziekje van bassie en adriaan als het spannend wordt, zeg maar...Het leek mij niet zo lastig om deze te vinden, maar het lukt niet echt.
Afijn, als iemand mij in ieder geval deze titels kan geven, dan ben ik voorlopig nog wel even zoet.
Die zoek ik ook!quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:49 schreef Grassmayer het volgende:
Hoe heet toch dat nummer dat je hoort tijdens de promo van RTL5.
Iets met California Soul ofzo.. maar wat precies.. en van wie
Geweldig nummer inderdaad! Het is "California Soul" van Marlena Shawquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:49 schreef Grassmayer het volgende:
Hoe heet toch dat nummer dat je hoort tijdens de promo van RTL5.
Iets met California Soul ofzo.. maar wat precies.. en van wie
Thirteenth Floor Elevators - you're gonna miss me.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:52 schreef cosmick het volgende:
Ik zoek de openingstrack van de film High Fidelity.. zal een van deze songs zijn.
bedankt!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Martin Solveig - Rockin\' Music
't Origineel is iig "the message" van Grandmaster Flash.& The Furious Fivequote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:28 schreef alyel het volgende:
[..]
bedankt!
ik ben nu (weer ) op zoek naar een nummer. De zanger is zwart, lang en dun en hij zingt dit;
\"don\'t push me \'cause I\'m on the edge, I\'m trying not to lose my head.. ahuh ha ha\"
danku die bedoelde ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
\'t Origineel is iig \"the message\" van Grandmaster Flash.& The Furious Five
Het was : Martin Solveig - Everybodyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef Pino_666 het volgende:
Hallo all,
ik zoek een nummertje en ik heb een iets wat vage omschrijving:
het is een een dance nummer wat op het moment veel op de radio wordt gedraaid. Je hoort het hele nummer door de tekst "Everybody!" terugkomen (gezongen door een man).
Iemand een idee?
''Check on it''quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:35 schreef struiser_1 het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van Beyonce, iets met pink panther?
Sorry ik bedoel drumtabsquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
is het misschien Bachman Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef martjin het volgende:
Ik zoek 2 nummers,
2. Een vrij bekend oud liedje, geschreven door een man wiens broer vroegerde stotterde en daar een liedje over heeft gemaakt. Ik kan gewoon niet op die naam komen, té irritant.
Yep.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
is het misschien Bachman Turner Overdrive - You Ain\'t Seen Nothing Yet
Pig Bag - Papa's Got A Brand New Pig bagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:37 schreef Nashje het volgende:
Unox nummer met beat eronder. Heeft een vriend van me op z\'n telefoon.
Is die er misschien in een mp3tje?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:28 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zoek een titel van Osdorp Posse. Het nummer is van een paar jaar geleden en het had volgens mij een sample van Nirvana. Was een clip van op de box. Iemand een idee?
Dat is 'm niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pig Bag - Papa\'s Got A Brand New Pig bag
Oh..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is \\\'m niet.
Ik bedoel dus het nummer dat vaak in het begin wordt gedraaid. Volgens mij in die reclame van Broodje Unox waar die gast zich allemaal dingen verbeeld.
Klopt als een bus, thanks.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
is het misschien Bachman Turner Overdrive - You Ain\'t Seen Nothing Yet
Neequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:23 schreef Nee het volgende:
Weet iemand waar dit melodietje ook alweer vandaan komt? (of van welke film).
Of het uit een film komt en uit welke, weet ik niet. Ik weet wel dat het het nummer Apache van The Shadows is. Luister ook de versie van Michael Viner's Incredible Bongo Band eens...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:23 schreef Nee het volgende:
Weet iemand waar dit melodietje ook alweer vandaan komt? (of van welke film).
n'iemand?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:21 schreef HOPit het volgende:
“I need help. I\'m have been trying to figure out the name of the song or the name of the artist who sings those \"La, la, la\" lyrics. Some of the lyrics to the song: Life can pass so fast, like driving with your foot on the gas, Hoping to catch it, I don\'t know Where\'s it\'s going to end How can I tell you, where to begin Point me toward my way My mind tells me how I should play Trying to hold it - Don\'t let go Where is it going today My heart will show me the way My heart will show me the way My heart will show me the way”
The song is form the movie http://www.firstdaughtermovie.com/
and its played as #1 and when they show the credits.
hope someone can help
Poging 3quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:28 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zoek een titel van Osdorp Posse. Het nummer is van een paar jaar geleden en het had volgens mij een sample van Nirvana. Was een clip van op de box. Iemand een idee?
Nick Drake is de naam waar waarschijnlijk iedereen als eerste aan denkt.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:41 schreef kesj het volgende:
Ik ben dus op zoek naar artiesten die dezelfde stijl muziek maken als Jose Gonzalez, en dan in het bijzonder het nummer Heartbeat dat onder de Sony Bravia commercial wordt gebruikt.
Tips zijn welkom!
Had ik al gecheckt. Helaas.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geen idee. Maar staat ie hier niet tussen?
Apotheosis - Oh Fortuna [1992]quote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef CybPraetorian het volgende:
dat liedje wat gedraaid wordt aan het begin van Najib Amhali - Freefight, die gisteravond op tv was.
Tis echt zo\'n episch liedje, maar dan met een beat er doorheen gemixed...
Van Halen - Ain't Talkin bout lovequote:Op maandag 6 februari 2006 02:51 schreef billy-bob het volgende:
Ik zoek al een tijdje een rocknummer, het is een heel bekende met 1 distorted gitaar riffje. De melodie daarvan is: AE(hoger)CA F (hoger)DAD G(omhoog)D G(omlaag) C(octaaf omhoog) BC
hopelijk begrijpt iemand hier iets van, het is anders zo moeilijk te beschrijven want ik weet er voor de rest weinig over behalve dat een stem zingt: "ain't nothing but o-o-ooh" in de melodie DDDDECA op de lettergrepen.
Kan iemand hier iets van maken
En die heette Ain't talkin' 'bout dub [1996]quote:Op maandag 6 februari 2006 07:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dan wellicht de cover van Apollo 4-40.
Gastquote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef Tobbes het volgende:
Iemand een titel van het nummer dat de intro is van Najib Ahmali's Freefight?
op www.f-side.nl is ong hetzelfde te horen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:45 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Apotheosis - Oh Fortuna [1992]
Vatos Locos is van de film "Blood in, blood out" en daar heb ik het ook van... dat die kk-kakkerlakken het nou ook gejat hebben is hun probleem... ik refereer naar de film niet naar die kk-club uit 010...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef Peter_Beense het volgende:
Het is ook iets met een film he. Maar toch.
Ken jij het nummer niet Sand?
Terry Hunter - Madness (nr.Back to House) - Muziquequote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef steve2003 het volgende:
allo, ik zoek het nummer wat je hier kan beluistern:
http://users.pandora.be/spriggan/zparty.mpeg
Haha, nee dat weet ik ook wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Vatos Locos is van de film "Blood in, blood out" en daar heb ik het ook van... dat die kk-kakkerlakken het nou ook gejat hebben is hun probleem... ik refereer naar de film niet naar die kk-club uit 010...![]()
Hoe weet je trouwens dat ik jood ben?![]()
Is dat niet Hey Boy Hey Girl?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:04 schreef T-lecom het volgende:
Hallo,
Kan iemand helpen met het volgende: Ik zoek een nummer, ik denk dat het van de Chemical Brothers was, en het moet in de hitparade hebben gestaan, waarschijnlijk in 1998 maar ik kan er een jaartje naast zitten. In de clip was o.a. zo'n mevrouw met ontzettend glad haar, die in een WC-ruimte was. Wie weet welk nummer ik bedoel?
Alvast bedankt!
dit vroeg ik ook net toevallig een dag geleden ofzo..quote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef Tobbes het volgende:
Iemand een titel van het nummer dat de intro is van Najib Ahmali's Freefight?
op www.f-side.nl is ong hetzelfde te horen.
quote:
dat liedje wat gedraaid wordt aan het begin van Najib Amhali - Freefight, die gisteravond op tv was.
Tis echt zo'n episch liedje, maar dan met een beat er doorheen gemixed...
safri duo - played alive ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef SpyEye het volgende:
ik zoek een dance achtig nummer met in de videoclip een scheikunde les, weet iemand wat ik bedoel?
Ik heb hem gevonden aaaaight:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:06 schreef s00z het volgende:
Okay op zoek naar een electro nummer:
Een man zingt dit, en hij is gemixed in deze electro mix: http://www.break3000.nl/mp3/JAPAN_MIX.mp3
Sample begint op 60 minuten (laatste 14 minuten dus)
excuse me, i'm waiting for a dream...
you left me here restless....
and everywhere i see your face...
in every room i hear your voice....
i tried to dance you out my head...
sometimes desire leaves no choice...
i tried to get you with my arms ....
Alsjeblieft Alsjebliefthet is zo mooi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |