Sorry ik bedoel drumtabsquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Omdat die mongolen in Amerika zo lopen te zeiken doen mijn favoriete tab sites het niet meer
Weet iemand nog andere goede niet Amerikaanse tab site's?
is het misschien Bachman Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef martjin het volgende:
Ik zoek 2 nummers,
2. Een vrij bekend oud liedje, geschreven door een man wiens broer vroegerde stotterde en daar een liedje over heeft gemaakt. Ik kan gewoon niet op die naam komen, té irritant.
Yep.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
is het misschien Bachman Turner Overdrive - You Ain\'t Seen Nothing Yet
Pig Bag - Papa's Got A Brand New Pig bagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:37 schreef Nashje het volgende:
Unox nummer met beat eronder. Heeft een vriend van me op z\'n telefoon.
Is die er misschien in een mp3tje?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:28 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zoek een titel van Osdorp Posse. Het nummer is van een paar jaar geleden en het had volgens mij een sample van Nirvana. Was een clip van op de box. Iemand een idee?
Dat is 'm niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pig Bag - Papa\'s Got A Brand New Pig bag
Oh..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is \\\'m niet.
Ik bedoel dus het nummer dat vaak in het begin wordt gedraaid. Volgens mij in die reclame van Broodje Unox waar die gast zich allemaal dingen verbeeld.
Klopt als een bus, thanks.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
is het misschien Bachman Turner Overdrive - You Ain\'t Seen Nothing Yet
Neequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:23 schreef Nee het volgende:
Weet iemand waar dit melodietje ook alweer vandaan komt? (of van welke film).
Of het uit een film komt en uit welke, weet ik niet. Ik weet wel dat het het nummer Apache van The Shadows is. Luister ook de versie van Michael Viner's Incredible Bongo Band eens...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:23 schreef Nee het volgende:
Weet iemand waar dit melodietje ook alweer vandaan komt? (of van welke film).
n'iemand?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:21 schreef HOPit het volgende:
“I need help. I\'m have been trying to figure out the name of the song or the name of the artist who sings those \"La, la, la\" lyrics. Some of the lyrics to the song: Life can pass so fast, like driving with your foot on the gas, Hoping to catch it, I don\'t know Where\'s it\'s going to end How can I tell you, where to begin Point me toward my way My mind tells me how I should play Trying to hold it - Don\'t let go Where is it going today My heart will show me the way My heart will show me the way My heart will show me the way”
The song is form the movie http://www.firstdaughtermovie.com/
and its played as #1 and when they show the credits.
hope someone can help
Poging 3quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:28 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zoek een titel van Osdorp Posse. Het nummer is van een paar jaar geleden en het had volgens mij een sample van Nirvana. Was een clip van op de box. Iemand een idee?
Nick Drake is de naam waar waarschijnlijk iedereen als eerste aan denkt.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:41 schreef kesj het volgende:
Ik ben dus op zoek naar artiesten die dezelfde stijl muziek maken als Jose Gonzalez, en dan in het bijzonder het nummer Heartbeat dat onder de Sony Bravia commercial wordt gebruikt.
Tips zijn welkom!
Had ik al gecheckt. Helaas.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geen idee. Maar staat ie hier niet tussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |