Dankjewelquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
"Tubthumping" van Chumbawamba
Hoe kom je aan dat soort filmpjes?
The 5,6,7,8’s - Woo Hooquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:08 schreef Qexpres het volgende:
Hey,
ik zoek op het moment twee nummers, maar ik zou de namen er echt niet van weten.
1. Is het achtergrondmuziekje bij een autoreclame (sry ik weet niet meer welk merk) waarbij iedereen in zijn auto op het parkeerterrein een spel doen door een bepaald patroon te krijgen, ofzo?
Bvd
Qexpres
Ik heb 'm al, het is "DJ Schmolli - Don't Cha Push My Humps"quote:Op maandag 30 januari 2006 15:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zoek een remix van "Don't Cha" van de Pussycat Dolls, gemaakt door een onbekende DJ (en dan iets met Mögler of zoiets)
Het is dus een DJ en dan nog iets, ik weet alleen niet meer hoe ie precies heet...
U2 - Sometimes You Can't Make It On Your Ownquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:27 schreef satecl het volgende:
zo;n nummer vab U2 was vandaag hitkassa bij radio veronica,,,, gaat zoiets: and its youuuuuuuu where im looking for
Zoiets
wie weet welk nummer dat is
U2 - I Still Haven't Found What I'm Looking Forquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:27 schreef satecl het volgende:
zo;n nummer vab U2 was vandaag hitkassa bij radio veronica,,,, gaat zoiets: and its youuuuuuuu where im looking for
Zoiets
wie weet welk nummer dat is
Mike Oldfield - Tubular Bellsquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:08 schreef Qexpres het volgende:
2. Is het achtergrondmuziekje van bassie en adriaan als het spannend wordt, zeg maar...Het leek mij niet zo lastig om deze te vinden, maar het lukt niet echt.
Afijn, als iemand mij in ieder geval deze titels kan geven, dan ben ik voorlopig nog wel even zoet.
Die zoek ik ook!quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:49 schreef Grassmayer het volgende:
Hoe heet toch dat nummer dat je hoort tijdens de promo van RTL5.
Iets met California Soul ofzo.. maar wat precies.. en van wie
Geweldig nummer inderdaad! Het is "California Soul" van Marlena Shawquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:49 schreef Grassmayer het volgende:
Hoe heet toch dat nummer dat je hoort tijdens de promo van RTL5.
Iets met California Soul ofzo.. maar wat precies.. en van wie
Thirteenth Floor Elevators - you're gonna miss me.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:52 schreef cosmick het volgende:
Ik zoek de openingstrack van de film High Fidelity.. zal een van deze songs zijn.
bedankt!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Martin Solveig - Rockin\' Music
't Origineel is iig "the message" van Grandmaster Flash.& The Furious Fivequote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:28 schreef alyel het volgende:
[..]
bedankt!
ik ben nu (weer ) op zoek naar een nummer. De zanger is zwart, lang en dun en hij zingt dit;
\"don\'t push me \'cause I\'m on the edge, I\'m trying not to lose my head.. ahuh ha ha\"
danku die bedoelde ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
\'t Origineel is iig \"the message\" van Grandmaster Flash.& The Furious Five
Het was : Martin Solveig - Everybodyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef Pino_666 het volgende:
Hallo all,
ik zoek een nummertje en ik heb een iets wat vage omschrijving:
het is een een dance nummer wat op het moment veel op de radio wordt gedraaid. Je hoort het hele nummer door de tekst "Everybody!" terugkomen (gezongen door een man).
Iemand een idee?
''Check on it''quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:35 schreef struiser_1 het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van Beyonce, iets met pink panther?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |