Nu welquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:16 schreef JaWi het volgende:
Kennen jullie elkaar dan?
Jup, al was het niveau van mijn kant matigjesquote:
Kijk! Daar heb je ze al!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Laat de Arctic Monkeys lekker wegblijven zeg.
Dus Schiggie is even wat beter.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Jup, al was het niveau van mijn kant matigjes
excuse himquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:
*BURP*
Ik heb geen duels met hem gehad, zaten in hetzelfde teamquote:
Schandelijk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kijk! Daar heb je ze al!
[afbeelding]
relaxe band manquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Schandelijk!
Hier, ook al zo'n WWW-bandje: CD: Clap Your Hands Say Yeah - Clap Your Hands Say Yeah
Gaan we even checkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Schandelijk!
Hier, ook al zo'n WWW-bandje: CD: Clap Your Hands Say Yeah - Clap Your Hands Say Yeah
Just Hoolquote:
Ja, precies.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Gaan we even checken
Deze kende ik nog niet. Downloaden van deze band is ook helemaal legaal neem ik aan?
de hype bedoel je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, precies.
Maar jullie doen mee met Arctic Monkeys merk ik?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef Spideyman het volgende:
http://www.arctic-monkeys.com/
Lang leve pro-download bands
Okee. Het is wel apart, dat ze zonder album uit al zoveel zalen uitverkopen. Maar het is volgens mij meer het nieuwtje dan de band zelf.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
de hype bedoel je?
ik ken ze nog maar net... het is meer dat ik het een prima actie vind dat ze het downloaden van muziek niet als bedreiging zien maar als recht.
Meedoen? Je vindt iets leuk of niet, tenminste dat vind ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, precies.
Maar jullie doen mee met Arctic Monkeys merk ik?
Bij jou is het eerder omgekeerd he, als maar niet meer mensen het leuk vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Nou, in sommige gevallen merk je wel dat mensen met een hype meedoen, juist omdat ze denken dat het moet SCH.
Dat kan je ook al zo goed beoordelen hequote:Los daarvan, ik vind Arctic Monkeys niet bijzonder genoeg om er een CD van aan te schaffen. Er zijn erg veel van dat soort bandjes.
Is dat een ongestelde smiley?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef just me het volgende:
[afbeelding] ben er weer vandoor [afbeelding]
Tuurlijk wel, ze doen toch precies hetzelfde als al die bands die al bestaan? Het is toch niet ineens iets nieuws?quote:
nope dat is een vrolijke just mequote:
Hoeveel nummers ken je van ze?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze doen toch precies hetzelfde als al die bands die al bestaan? Het is toch niet ineens iets nieuws?
Heb in oktober Five Minutes With.... al in zijn geheel gehoord.quote:
Als je bandjes zoekt die iets doen wat nooit iemand nog gedaan heeft, zou ik per direct stoppen met luisteren naar muziek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb in oktober Five Minutes With.... al in zijn geheel gehoord.
Ik lees altijd terug, Golfer. Dat weet je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik sta vanavond weer voor je klaar bij de massagetafel met massage-olie.
Z'n gangetje, Diederik.quote:
Een stel apen van de zuidpool.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:09 schreef Suijk het volgende:
Ok.
En wie zijn de arctic monkeys? Ik loop echt hopeloos achter met muziek heb ik altijd het idee. Ik zit nu ongeveer bij de Venga Boys.
Daar gaat het niet om, maar als het genre je al niet echt aanspreekt en er andere en betere alternatieven voor handen zijn, dan vind ik het niet raar om ze niet echt te gaan kopen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je bandjes zoekt die iets doen wat nooit iemand nog gedaan heeft, zou ik per direct stoppen met luisteren naar muziek.
quote:Een weergaloos hilarisch rijmfestijn!
Gelukkig! Ze gaan door. En hoe! Na drie succesvolle seizoenen komen woordkunstenaars Frank van Pamelen en Jan J. Pieterse met een geheel vernieuwd vervolg op hun spraakmakende Open Dichtshow. En Deel Twee is weer een weergaloos hilarisch rijmfestijn, vol verse verzen en verrassende gasten. Een virtuoze verbale dans op de flinterdunne scheidslijn tussen cabaret en dichtkunst. Waarbij het publiek actiever meedoet dan ooit.
De Open Dichtshow Deel Twee laat zich het beste omschrijven als een cabareteske dichtavond. Geen zware poëzie, maar een spetterend spervuur van ongerijmde rijmen en onzinnige zinnen. Cabaretier Frank van Pamelen en puntdichter Jan J. Pieterse laten zich door werkelijk álles inspireren. Van het sportnieuws in de krant tot lokale middenstand. Van de wereldpolitiek tot de geur van het publiek. Wat moet een wipkip met een chipknip? En waarom is actualiteit altijd zo achterhaald? De Open Dichtshow geeft u het antwoord in een volstrekt unieke mix van cabaret, muziek, vrolijke verzen en lichte gedichten.
Met dit jaar bovendien de uiterst getalenteerde cabaretier Ernst van der Pasch erbij als speciale gast. Het is eigenlijk al weer te lang geleden dat de jonge, romantische en filosofische cabaretier Ernst van der Pasch op het podium van Cascade stond. En daarom zijn we blij dat hij tijdens De Open Dichtshow op Landelijke Gedichtendag zijn muzikale verhalen met ons en met u komt delen!
Niet alleen Frank, Jan J. en Ernst van der Pasch staan op de planken. Er is ook volop plaats voor het publiek. De mensen in de zaal worden er nu nóg actiever betrokken. Op welke manier, dat is elke avond weer een verrassing. Moeten ze zelf iets dichten? Moeten ze live iets voordragen? Welke rol krijgen ze in het nu al legendarische Kijk-, Spreek- en Hoorspel? Het wordt pas duidelijk op de avond zelf.
En zo wordt ook Deel Twee van De Open Dichtshow weer een volstrekt unieke mix van cabaret, muziek, vrolijke verzen en lichte gedichten.
Donderdag 26 januari zijn ze te gast in Cascade.
Nou inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:34 schreef JaWi het volgende:
Waarom is er niets leuks op tv vanavond?
Kleed je maar uit en ga maar liggen op het tafeltje, dan ga ik mijn handen even voor verwarmen en de juiste olie even uit het kastje halen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik lees altijd terug, Golfer. Dat weet je?![]()
En ik heb het nodig![]()
Ik heb nog steeds spieren, blijkt
Jihoe!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Kleed je maar uit en ga maar liggen op het tafeltje, dan ga ik mijn handen even voor verwarmen en de juiste olie even uit het kastje halen.![]()
Kheb ze even beluisterdquote:
Dan ga je juist weer naar hem verlangenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:51 schreef clauwheee het volgende:
Noca is vanochtend om 8 uur de deur uit gegaan en net heb ik um ook gemist, ik kwam van de sportschool en hij was blijkbaar al weg. En de voicemail ook nog es
Clauwrooooooooooooooooooquote:Bluezz!![]()
quote:
Niet zo zeuren man, voetballen is een van de leukste dingen die je kunt doen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben moehoe ....... en ik moet nog zaalvoeballuh
Tros Muziekfeestquote:
Volgensmij heb ik er helemaal geen duitse zenders opzitten, vraag me nu af of ik dat uit principe heb gedaanquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan ga je juist weer naar hem verlangen![]()
[..]
quote:Clauwroooooooooooooooooo
Ja lekker. Zolang het maar geen Dommelsch isquote:
Ik had er al eentje genomen.quote:
Koek ligt op de bar, net wat van het werk meegenomenquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef DeTolk het volgende:
en een oranjeboom voor Bos
In geen 200 jaar, zeg maar!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:30 schreef JaWi het volgende:
Mooi vest gezien vandaag, was het 200 euro. Maar volgende week gaat die waarschijnlijk in de uitverkoop
.
Doe nou niet, er hangen hier aan de kapstok al 4 jassen van jequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:30 schreef JaWi het volgende:
Mooi vest gezien vandaag, was het 200 euro. Maar volgende week gaat die waarschijnlijk in de uitverkoop
.
Nou, als er 50% of meer vanaf gaatquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe nou niet, er hangen hier aan de kapstok al 4 jassen van je
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe nou niet, er hangen hier aan de kapstok al 4 jassen van je
Het is ook nog steeds januari, dus ik neem aan dat je je goede voornemens niet al in de eerste maand verknaltquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:38 schreef JaWi het volgende:
Ik heb nu 3 jassen hoor, dus dat is op orde.
Hoop alleen nog een keer iemand met mijn mooie witte vest tegen te komen wat na 1 week gejat is.
Ik ben hartstikke trotSCH op je!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef JaWi het volgende:
Nee hoor, tot nu toe gaat het goed. Ik had vandaag alleen mijn tas in de winkel laten staan, maar daar kwam ik op weg naar de tram al achter. Het gaat dus steeds beter
.
je kan nu verder met SCH zie ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef golfer het volgende:
Kan ik al stoppen met de massage, Clau?
Mijn handen beginnen een beetje moe te worden.![]()
En dat vind je normaal midden in een cafe?quote:
Tja, nu ben ik toch nieuwsgierig, eigenlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef ErikT het volgende:
Ik denk ik zeg t ook ff hier: ga niet naar de film Match Point. Kutfilm. Het had iets kunnen worden, maar t laatste half uur ofzo was echt tenenkrommend slecht. Bij de Golden Globes zijn ze blijkbaar net zo debiel als bij de Oscars.
Ik stel voor: gooi je geld in de sloot. Veel leuker. Of ach, Scarlett Johansson is wel leuk om naar te kijken, maar verder: KUT.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, nu ben ik toch nieuwsgierig, eigenlijk.
ok nu ga ik helemaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef ErikT het volgende:
Ik denk ik zeg t ook ff hier: ga niet naar de film Match Point. Kutfilm. Het had iets kunnen worden, maar t laatste half uur ofzo was echt tenenkrommend slecht. Bij de Golden Globes zijn ze blijkbaar net zo debiel als bij de Oscars.
Heb ik het toch nog lekker een kwartiertje kunnen uitstellenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef golfer het volgende:
Kan ik al stoppen met de massage, Clau?
Mijn handen beginnen een beetje moe te worden.![]()
Hehe. Begon al een beetje RSI-verschijnselen te vertonen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef clauwheee het volgende:
Heb ik het toch nog lekker een kwartiertje kunnen uitstellen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Hehe. Begon al een beetje RSI-verschijnselen te vertonen.![]()
Is t Scarlett Johansson?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef rubbereend het volgende:
worden de Oscars nog ergens live uitgezonden in maart? want de presentator is
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef ErikT het volgende:
Zonder dollen, als je een tijdje masseert kan het echt pijn gan doen in je handenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Hehe. Begon al een beetje RSI-verschijnselen te vertonen.![]()
ja in amerikaquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef rubbereend het volgende:
worden de Oscars nog ergens live uitgezonden in maart? want de presentator is
Jon Stewartquote:
Het laatste half uur zit vol met plotgaten. Echt te ergerlijk voor woorden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]Match Point is een geweldige film, stomme ErikT met je veel te lange haar
![]()
Fok_Forumdark werkt prima hierquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Euhm meer mensen hier waar de oude lay out verneukt is?
kom op dat laatste halfuur had je genoeg aan scarlett gehadquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het laatste half uur zit vol met plotgaten. Echt te ergerlijk voor woorden.
Bovendien zitten er maar 2 relaxte personages in. Aan de rest loop je je heel de film te ergeren. Ik dacht nog even om naar huis te gaan.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kom op dat laatste halfuur had je genoeg aan scarlett gehad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:10 schreef ErikT het volgende:
[..]ja in dat 1e uurtje moet je haar wel in je gedachten opnemen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik duik er ook in
truste![]()
Had jij gaten in de film? Die van mij was dicht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het laatste half uur zit vol met plotgaten. Echt te ergerlijk voor woorden.
Bovendien zitten er maar 2 relaxte personages in. Aan de rest loop je je heel de film te ergeren. Ik dacht nog even om naar huis te gaan.
Nee begrijp ik, gelukkig was het opgenomen EO cncert een geluk bij een ongeluk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
Ja ik maak wat mee jongen.Ik ga het vanaf nu elke dag posten anders geloven e me niet.
En hij doet het?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
Ik heb de DVD van Green Day binnen - wat heerlijk is dat toch - lekkere ongecompliceerde rampestampepunkrock.
Komt ie nou meequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:28 schreef rubbereend het volgende:
prachtige docu is dat toch over Gert & Hermien
ik zie het net ook pas, heb alleen de utizending al gezien toen het voor het eerst werd uitgezondenquote:
Omdat 'ie dan nog 4 keer kan snoozen en er dan om 7 uur uit gaatquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom geen 6.25 uur vraag ik me dan af.
In ieder geval succes morgen!
NFL topic is al 18 delen lang.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
Popolon open eens het Superbowl topic.
Zalmrozequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef popolon het volgende:
Ik weet 't niet, ik heb teveel merken.
Miss Hellen is wel goed.
We wilden eigenlijk, nadat we Peter Beense in HBB gezien hadden, jou voor volgende week sponsoren voor de volgende Bingo-avoond in het HBB-huis?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Net een stukje kaas op dat ik van het blok heb afgesneden. Verder de kachel hoger gezet. Ziet er een stuk mooier uit zo net onder het raam. Vandaag naar buiten geweest om shag te halen en wat denk je m'n aansteker was op. Moest ik weer naar buiten heel de buurt raar kijken uit het raam van Tong is al voor de tweede keer buiten er zal toch niks zijn. Verderr 3 programma's opgenomen. Allemaal mislukt natuurlijk. Maar wel leuk om dat kerkkoor van de EO eens helemaal te zien. Verder alles ok en maak je geen zorgen.
Ok doe ik het welquote:
Ik zit nu ook met een hele rare associatie in mijn kop.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:02 schreef Suijk het volgende:
Een poederdoos.
Toch wat rare visualisaties nu...
Tong?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
We wilden eigenlijk, nadat we Peter Beense in HBB gezien hadden, jou voor volgende week sponsoren voor de volgende Bingo-avoond in het HBB-huis?
Lijkt je dat wat?
quote:'Seks voor examen verbetert prestaties'
Uitgegeven: 25 januari 2006 20:29
LONDEN - Een nummertje maken voor een examen geeft een relaxed en voldaan gevoel waardoor mensen over het algemeen beter presteren. Orale seks en zelfbevreding heeft veel minder effect, blijkt uit een studie van Britse onderzoekers. Dat meldt het Britse wetenschappelijke tijdschrift New Scientist zaterdag.
Psychologen van de Universiteit van Paisley hebben de invloed van verscheidene seksuele activiteiten op de bloeddruk tijdens en na een examen vergeleken. Een testgroep van 24 vrouwen en 22 mannen moest twee weken lang een dagboek bijhouden over de seksuele handelingen die ze verrichtten.
De proefpersonen werden in die periode aan een aantal examens onderworpen, in de vorm van bijvoorbeeld het houden van een toespraak of hardop hoofdrekenen. De proefpersonen die regelmatig geslachtsgemeenschap hadden gehad, vertoonden duidelijk minder stress, ook na een langere periode. Verder bleek hun bloeddruk na een examen veel sneller weer normaal dan bij anderen.
De onderzoekers denken dat de stressvermindering te maken heeft met de aanmaak van oxytocin, het hormoon dat een rol speelt bij het gevoel van verbondenheid in relaties, het orgasme en voortplanting. Het vermoeden is dat dit hormoon wordt aangemaakt als geliefden elkaar veel aanraken.
Oud nieuws.quote:
Ik ben wat laat, ik moest er een uurtje over nadenken, ik was even mijn neus aan het poederenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:02 schreef Suijk het volgende:
Een poederdoos.
Toch wat rare visualisaties nu...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Oud nieuws.
Waarom denk je dat ik altijd Cum Laude ben afgestudeerd en mijn beste (sport)prestaties kon leveren na een potje seks?
De dag erna leveren mijn sekspartners trouwens nauwelijks nog een prestatie omdat ze even moeten bijkomen van mij, maar dat terzijde.
Ah een puber die na drie keer stoten al klaarkomt.quote:
Wordt het voor jou niet eens tijd om die Chicken Wiings van jou te gaan bekijken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah een puber die na drie keer stoten al klaarkomt.
Je wilt ons waarschuwen dat het straks weer glad wordtquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:03 schreef rubbereend het volgende:
http://www.gazzetta.it/He(...)ITE8CTP--400x280.jpg
Wilt SCH dit dan bevestigen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
De dag erna leveren mijn sekspartners trouwens nauwelijks nog een prestatie omdat ze even moeten bijkomen van mij, maar dat terzijde.
Net op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wordt het voor jou niet eens tijd om die Chicken Wiings van jou te gaan bekijken?
je hebt de verkeerde link man!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wilt ons waarschuwen dat het straks weer glad wordt
Schat,je hebt me blijkbaar een tijd niet gezienquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:09 schreef Bluezz het volgende:
DG ziet er zo uitgehongerd uit.
[afbeelding]
Nee jij was een de laatste miet niet bij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
Schat,je hebt me blijkbaar een tijd niet gezien![]()
Popje dat is geen saus dat is .........quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef popolon het volgende:
Lekker, ik bestel ze wel altijd zonder die ranzige saus.
Ja waar was je DG?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee jij was een de laatste miet niet bij.
Heb je wel de foto's gezien, en de verhalen hoe het was ?
Nope,ik volg die topics niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee jij was een de laatste miet niet bij.
Heb je wel de foto's gezien, en de verhalen hoe het was ?
Je begint ook aardig op onze Bommelaar te lijken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
Schat,je hebt me blijkbaar een tijd niet gezien![]()
Op Highburyquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja waar was je DG?
Ik was er zelfs bij.
Gekrompen in de waSCH blijkbaar, of altijd gelogen over je afkomSCHtquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:12 schreef popolon het volgende:
Ja waar was je DG?
Ik was er zelfs bij.
De helft van Peter zeg maarquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Je begint ook aardig op onze Bommelaar te lijken?
trusteh tong en vergeet niet de belangrijkste les voor je cursus: eerst je zwembandjes aandoen voordat je weer gaat watertrappelen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:15 schreef tong80 het volgende:
Ik ga neer kwa bed. Morgen weer vroeg cursus. terusten mensen. En andere users.
Jezus man je bent echt jaloers over mijn foto van 7 jaar geleden terwijl in je fotoboek een plaatje van 30 jaar geleden is te zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Je begint ook aardig op onze Bommelaar te lijken?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:19 schreef tong80 het volgende:
Jezus man je bent echt jaloers over mijn foto van 7 jaar geleden terwijl in je fotoboek een plaatje van 30 jaar geleden is te zien.
Dan moet je denk ik bij golfer zijn,die wil rond dit tijdstip de vetpan nog weleens aanzettenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeg dat welen dorst.
Doe maar een kroket, friet met satesaus en een baco, ober
Jij niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik bij golfer zijn,die wil rond dit tijdstip de vetpan nog weleens aanzetten
Bij mij komt alleen de oven nog aan voor dit tijdstip voor worsten of saucijzenbroodjesquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij mij komt alleen de oven nog aan voor dit tijdstip voor worsten of saucijzenbroodjes
Sorry, heb eerder vanavond de grillpan aangezet en wat tijgergarnalen bereidt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:49 schreef DutchGooner het volgende:
Dan moet je denk ik bij golfer zijn,die wil rond dit tijdstip de vetpan nog weleens aanzetten
Die hap ik ook wel graag wegquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan lust ik gaarne een saucijzenbroodje
Ik neig toch meer naar de Oerbrabantse worstenbroodjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan lust ik gaarne een saucijzenbroodje
dat heb jij altijd....quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb zin in pizza of iets anders te snacken nu, en bedankt
Ik ben de snickers al aan het weg werken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
ow, dat gaat er ook wel in, lekker stuk tonijnpizzaquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vuile flikkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, dat gaat er ook wel in, lekker stuk tonijnpizza
ik bestel gewoon overal wat lekkersquote:
Damn zeg SCH, ik begin je de laatste tijd steeds meer te mogen. Nu is Green Day de laatste tijd wel steeds meer een nep-band geworden, maar het blijft Green Dayquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
Ik heb de DVD van Green Day binnen - wat heerlijk is dat toch - lekkere ongecompliceerde rampestampepunkrock.
Nee het was weer gewoon urine.quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:08 schreef DivineJester het volgende:
¿Bier?
7 uur moet ik in de bus zitten, dus dat gaat niet op. Weet eigenlijk niet waarom ik niet gewoon 6.25 doe, is een tikquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:45 schreef Vom het volgende:
[..]
Omdat 'ie dan nog 4 keer kan snoozen en er dan om 7 uur uit gaat![]()
* Blumchen geeft kopje koffiequote:
zit een pleistertje op !quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:14 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zet voor Bjoro dan maar een bakkie koffie en hoopt dat het niet linea recta uit die prikgaatjes loopt
haaaai schoonheid van mequote:
jij bent 1 van mijn 7 schoonhedenquote:
ALAT?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:18 schreef Bjoro het volgende:
hoge ALAT waarde geconstateerd door de bloedbank !
ff inkoppertje voor de kakkerlakkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ALAT?
Ajax-LosersAmsterdamse Transfer-waarde? Of zoiets?
Tuurlijk, dat wist ik ook welquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff inkoppertje voor de kakkerlakken
Ajacieden Lopen Altijd Terug![]()
nee man,
ALanine Amino Transferase Test natuurlijk![]()
ho ho ho .... we zijn nog niet getrouwd hoorquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:44 schreef Bluezz het volgende:
Oh die test, dat is een goeie bij geslachtsverwisseling
maar het bier is koud gebleven?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:46 schreef VoreG het volgende:
Huisgenoten die denken dat de koelkast en de magnetron op 1 stekkerdoos kunnen in een oud pand.. Hele huis zat vanochtend zonder stroom waardoor ik ook weer te laat ben op mn werk
volgens dokter Google is hetquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:39 schreef Eilanden het volgende:
Tuurlijk, dat wist ik ook wel
Wasda?
dus....quote:In de lever vinden meer dan 500 verschillende chemische reaclies plaats Hiervoor zijn speciale leverenzymen nodig Het functioneren van de lever kan worden onderzocht aan de hand van leverenzym-metingen
De functie van ALAT is het versnellen van chemische reacties in de levercellen Bij deze reacties worden aminozuren afgebroken. De ALAT-bepaling is vooral een onderzoek naar het functioneren van de lever Bij beschadiging van de levercellen komt ALAT in verhoogde mate in het bloed terecht
Als het enzym in verhoogde mate aanwezig is in het bloed wijst het op leverbeschadiging Nader onderzoek moet uitvijzen wat de oorzaak van de beschadiging is (bijv virale infectie of overmatig alcoholgebruik) De test wordt vaak gebruikt om vast te stellen of bepaalde rnediciinen leiden tot overbelasting van de lever
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ho ho ho .... we zijn nog niet getrouwd hoor![]()
altijd leuk, teruglezen
Yup, maar dat staat voor een groot deel buiten. Het andere deel is koud omdat we amper verwarming hebben en enkel glasquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar het bier is koud gebleven?
Welkom in Utregquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, maar dat staat voor een groot deel buiten. Het andere deel is koud omdat we amper verwarming hebben en enkel glas
vanavond dan maar:quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:04 schreef Suijk het volgende:
Meer zuipen bjoro, dan gaat je lever toch harder werken?
Geen flauw idee wat daar in het rood staat Bjoroquote:
quote:
Ik zit net over de 50% van jouw aantalquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:17 schreef Bjoro het volgende:
trouwens ik zit nog 48 posts af van mijn 25.000 e ....... spannend he ?
SCHpannend en SCHtoerquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:17 schreef Bjoro het volgende:
trouwens ik zit nog 48 posts af van mijn 25.000 e ....... spannend he ?
hier ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zit net over de 50% van jouw aantal
doet u mij maar en bakkiequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:21 schreef StarGazer het volgende:
Mogguh
Iemand in voor een bakkie leut?
Graciasquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Had jij gaten in de film? Die van mij was dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja.quote:Het waren allemaal kutpersonages, dat is zo heerlijk aan WoodyYeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:37 schreef ErikT het volgende:
[..]Tja, dan bekijk je het echt als thriller, terwijl het meer een psychologisch drama is.Natuurlijk is het raar maar dat hoort ook een beetje bij het thema, zo kan de ring dus vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Tja.
alsof ik daar van opknapquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef Bluezz het volgende:
Schenkt een lekker levertraantje in voor Bjoor
Nee het werd opeens een thriller. Dat was het debiele. Het was een goede film totdat het omsloeg. En dat eindeloze gelul over hoe de bal kan vallen wordt zo echt compleet belachelijk gemaakt. Gemiste kans van Woody. Geheel terecht dat ze zich in NY met zn scripts bemoeien, want zo was t niet best.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dan bekijk je het echt als thriller, terwijl het meer een psychologisch drama is.Natuurlijk is het raar maar dat hoort ook een beetje bij het thema, zo kan de ring dus vallen.
quote:
het C-woord is inderdaad weer gevallen !quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:09 schreef DeTolk het volgende:
Zo, weer een tentamen verneuckt.
quote:'Seks voor examen verbetert prestaties'
Uitgegeven: 25 januari 2006 20:29
LONDEN - Een nummertje maken voor een examen geeft een relaxed en voldaan gevoel waardoor mensen over het algemeen beter presteren. Orale seks en zelfbevreding heeft veel minder effect, blijkt uit een studie van Britse onderzoekers. Dat meldt het Britse wetenschappelijke tijdschrift New Scientist zaterdag.
Psychologen van de Universiteit van Paisley hebben de invloed van verscheidene seksuele activiteiten op de bloeddruk tijdens en na een examen vergeleken. Een testgroep van 24 vrouwen en 22 mannen moest twee weken lang een dagboek bijhouden over de seksuele handelingen die ze verrichtten.
De proefpersonen werden in die periode aan een aantal examens onderworpen, in de vorm van bijvoorbeeld het houden van een toespraak of hardop hoofdrekenen. De proefpersonen die regelmatig geslachtsgemeenschap hadden gehad, vertoonden duidelijk minder stress, ook na een langere periode. Verder bleek hun bloeddruk na een examen veel sneller weer normaal dan bij anderen.
De onderzoekers denken dat de stressvermindering te maken heeft met de aanmaak van oxytocin, het hormoon dat een rol speelt bij het gevoel van verbondenheid in relaties, het orgasme en voortplanting. Het vermoeden is dat dit hormoon wordt aangemaakt als geliefden elkaar veel aanraken.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het C-woord is inderdaad weer gevallen !
oh nee he....quote:
dan is het vrijdagquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan is het vrijdag
en dan mogen julie naar Doetinchem !
jeujquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan is het vrijdag
en dan mogen julie naar Doetinchem !
en trugquote:
Voortaan elke dag examenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb je je wel goed voorbereid
[..]
quote:
het lijkt me inderdaad verstandiger dat je een paar uurtjes thuis op de bank gaat liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:15 schreef Bjoro het volgende:
tjonge jonge.....ik viel net gewoon bijna in slaap
ff tegen mijn baas zeggen, dat dat buisje bloed afnemen mij geen goed heeft gedaan en dat ik naar huis wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |