Nu welquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:16 schreef JaWi het volgende:
Kennen jullie elkaar dan?
Jup, al was het niveau van mijn kant matigjesquote:
Kijk! Daar heb je ze al!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Laat de Arctic Monkeys lekker wegblijven zeg.
Dus Schiggie is even wat beter.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Jup, al was het niveau van mijn kant matigjes
excuse himquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:
*BURP*
Ik heb geen duels met hem gehad, zaten in hetzelfde teamquote:
Schandelijk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kijk! Daar heb je ze al!
[afbeelding]
relaxe band manquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Schandelijk!
Hier, ook al zo'n WWW-bandje: CD: Clap Your Hands Say Yeah - Clap Your Hands Say Yeah
Gaan we even checkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Schandelijk!
Hier, ook al zo'n WWW-bandje: CD: Clap Your Hands Say Yeah - Clap Your Hands Say Yeah
Just Hoolquote:
Ja, precies.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Gaan we even checken
Deze kende ik nog niet. Downloaden van deze band is ook helemaal legaal neem ik aan?
de hype bedoel je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, precies.
Maar jullie doen mee met Arctic Monkeys merk ik?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef Spideyman het volgende:
http://www.arctic-monkeys.com/
Lang leve pro-download bands
Okee. Het is wel apart, dat ze zonder album uit al zoveel zalen uitverkopen. Maar het is volgens mij meer het nieuwtje dan de band zelf.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
de hype bedoel je?
ik ken ze nog maar net... het is meer dat ik het een prima actie vind dat ze het downloaden van muziek niet als bedreiging zien maar als recht.
Meedoen? Je vindt iets leuk of niet, tenminste dat vind ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, precies.
Maar jullie doen mee met Arctic Monkeys merk ik?
Bij jou is het eerder omgekeerd he, als maar niet meer mensen het leuk vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Nou, in sommige gevallen merk je wel dat mensen met een hype meedoen, juist omdat ze denken dat het moet SCH.
Dat kan je ook al zo goed beoordelen hequote:Los daarvan, ik vind Arctic Monkeys niet bijzonder genoeg om er een CD van aan te schaffen. Er zijn erg veel van dat soort bandjes.
Is dat een ongestelde smiley?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef just me het volgende:
[afbeelding] ben er weer vandoor [afbeelding]
Tuurlijk wel, ze doen toch precies hetzelfde als al die bands die al bestaan? Het is toch niet ineens iets nieuws?quote:
nope dat is een vrolijke just mequote:
Hoeveel nummers ken je van ze?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze doen toch precies hetzelfde als al die bands die al bestaan? Het is toch niet ineens iets nieuws?
Heb in oktober Five Minutes With.... al in zijn geheel gehoord.quote:
Als je bandjes zoekt die iets doen wat nooit iemand nog gedaan heeft, zou ik per direct stoppen met luisteren naar muziek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb in oktober Five Minutes With.... al in zijn geheel gehoord.
Ik lees altijd terug, Golfer. Dat weet je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik sta vanavond weer voor je klaar bij de massagetafel met massage-olie.
Z'n gangetje, Diederik.quote:
Een stel apen van de zuidpool.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:09 schreef Suijk het volgende:
Ok.
En wie zijn de arctic monkeys? Ik loop echt hopeloos achter met muziek heb ik altijd het idee. Ik zit nu ongeveer bij de Venga Boys.
Daar gaat het niet om, maar als het genre je al niet echt aanspreekt en er andere en betere alternatieven voor handen zijn, dan vind ik het niet raar om ze niet echt te gaan kopen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je bandjes zoekt die iets doen wat nooit iemand nog gedaan heeft, zou ik per direct stoppen met luisteren naar muziek.
quote:Een weergaloos hilarisch rijmfestijn!
Gelukkig! Ze gaan door. En hoe! Na drie succesvolle seizoenen komen woordkunstenaars Frank van Pamelen en Jan J. Pieterse met een geheel vernieuwd vervolg op hun spraakmakende Open Dichtshow. En Deel Twee is weer een weergaloos hilarisch rijmfestijn, vol verse verzen en verrassende gasten. Een virtuoze verbale dans op de flinterdunne scheidslijn tussen cabaret en dichtkunst. Waarbij het publiek actiever meedoet dan ooit.
De Open Dichtshow Deel Twee laat zich het beste omschrijven als een cabareteske dichtavond. Geen zware poëzie, maar een spetterend spervuur van ongerijmde rijmen en onzinnige zinnen. Cabaretier Frank van Pamelen en puntdichter Jan J. Pieterse laten zich door werkelijk álles inspireren. Van het sportnieuws in de krant tot lokale middenstand. Van de wereldpolitiek tot de geur van het publiek. Wat moet een wipkip met een chipknip? En waarom is actualiteit altijd zo achterhaald? De Open Dichtshow geeft u het antwoord in een volstrekt unieke mix van cabaret, muziek, vrolijke verzen en lichte gedichten.
Met dit jaar bovendien de uiterst getalenteerde cabaretier Ernst van der Pasch erbij als speciale gast. Het is eigenlijk al weer te lang geleden dat de jonge, romantische en filosofische cabaretier Ernst van der Pasch op het podium van Cascade stond. En daarom zijn we blij dat hij tijdens De Open Dichtshow op Landelijke Gedichtendag zijn muzikale verhalen met ons en met u komt delen!
Niet alleen Frank, Jan J. en Ernst van der Pasch staan op de planken. Er is ook volop plaats voor het publiek. De mensen in de zaal worden er nu nóg actiever betrokken. Op welke manier, dat is elke avond weer een verrassing. Moeten ze zelf iets dichten? Moeten ze live iets voordragen? Welke rol krijgen ze in het nu al legendarische Kijk-, Spreek- en Hoorspel? Het wordt pas duidelijk op de avond zelf.
En zo wordt ook Deel Twee van De Open Dichtshow weer een volstrekt unieke mix van cabaret, muziek, vrolijke verzen en lichte gedichten.
Donderdag 26 januari zijn ze te gast in Cascade.
Nou inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:34 schreef JaWi het volgende:
Waarom is er niets leuks op tv vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |