Jullie mening?quote:Normaal gesproken vind ik Jawat wel goed maar op Gekkenhuis vind ik z'n flow eigenlijk maar matig. Zeker als je daarna die verse van Rico hoort. Damn, wat is die zwaar dope zeg!
Bijna elke Plato heeft die of kan hem bestellen.. ook Boudisque in Amsterdam. Die gasten staan altijd op lowlands, daar heb ik toen Opgeduveld + Aap-o-Theek gekocht, samen voor 25 eurie; mooi cheap.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:51 schreef Evil_Koekje het volgende over de Duvelduvel-hoes:
[..]
Damn, waar heb je die gevonden? Wil 'm al een tijdje maar kan 'm dus niet vinden.
[..]
Ook van Hotel, die gasten zijn goed.
Opgezwollequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:54 schreef Catch22- het volgende:
Deel 1 is kats onvindbaar
Helemaal mee eens, ik skip 'n zelfs vaak omdat ik Jawat zo matig vind in dat nummer, op zich jammer want verder is 'ie wel vet. Verder irriteer ik me d'r aan dat in z'n 2e zin ofzo al een taalfout zit..quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef S-Two het volgende:
Mijn quote uit het vorige topic
"Normaal gesproken vind ik Jawat wel goed maar op Gekkenhuis vind ik z'n flow eigenlijk maar matig. Zeker als je daarna die verse van Rico hoort. Damn, wat is die zwaar dope zeg!"
Jullie mening?
Druk eens op ctrl+F5.quote:Iemand die goed kan photoshoppen mag trouwens de nieuwe plaat ook wel in het beginplaatje zetten
Thnx voor de tip, zal eens vragen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Bijna elke Plato heeft die of kan hem bestellen.. ook Boudisque in Amsterdam. Die gasten staan altijd op lowlands, daar heb ik toen Opgeduveld + Aap-o-Theek gekocht, samen voor 25 eurie; mooi cheap.
Nice. Zal em ff toevoegen aan de .txt OP.quote:
Ik luister het nu voor het eerst, en ik hoor meteen dat hij te veel ruimte tussen zijn zinnen zit. een paar keer is niet erg, maar als je het echt na elke zin het doet, wordt ie saaiquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef S-Two het volgende:
Mijn quote uit het vorige topic
[..]
Jullie mening?
Iemand die goed kan photoshoppen mag trouwens de nieuwe plaat ook wel in het beginplaatje zetten
Nice!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
Helemaal mee eens, ik skip 'n zelfs vaak omdat ik Jawat zo matig vind in dat nummer, op zich jammer want verder is 'ie wel vet. Verder irriteer ik me d'r aan dat in z'n 2e zin ofzo al een taalfout zit.."ik zie dan zorgen mij doet lijken op een wrak". Dat moet toch doen zijn lijkt me..
Druk eens op ctrl+F5.
dat wel, alleen de flow is een beetje wack..quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:22 schreef Henkmanz het volgende:
Dudes, ik vind jawat eindelijk een keer goed spitten op die track! Geen onzinrijmwoorden maar iets dat daadwerkelijk ergens over gaat... beter dan brag'n'boast raps, als je het mij vraagt.
Vet, ik ben kijken nu.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Catch22- het volgende:
nederland 3
opgezwolle making of hoedenplank
Ik zag het. Nederland 3 besteed aandacht aan Opgezwollequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Catch22- het volgende:
nederland 3
opgezwolle making of hoedenplank
Ik vind zijn tekst daarentegen wel sterk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef S-Two het volgende:
Normaal gesproken vind ik Jawat wel goed maar op Gekkenhuis vind ik z'n flow eigenlijk maar matig. Zeker als je daarna die verse van Rico hoort. Damn, wat is die zwaar dope zeg!
Hij komt er vet bruut in met "Kijk naar mezelf en denk Jawat! moet dat".quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind Gekkenhuis het enige nummer met Jawat dat ik aan kan horen
ben benieuwd naar Fakkelteit trouwens
ja dat is idd een beetje storend, zo'n intermezzo van Delic, heb liever dat ie dat aan het einde doetquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:34 schreef dnzl het volgende:
[..]
Hij komt er vet bruut in met "Kijk naar mezelf en denk Jawat! moet dat".
Ik vind de tijd tussen de coupletten echt te lang man. Na 1:05 begint Sticks pas te rappen en dan begint Jawat! bij 3:20
.
Jep dan vind het ik het wel weer chill, beetje nagenietenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat is idd een beetje storend, zo'n intermezzo van Delic, heb liever dat ie dat aan het einde doet
idd dan kan je het makkelijk doorskippen als je het ff niet wilt horen , soms loop ik echt helemaal te spacen op die gekke delic beatsquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat is idd een beetje storend, zo'n intermezzo van Delic, heb liever dat ie dat aan het einde doet
Dudes, ik heb fokking schijt. Delic is heer en meester en ik klaag over geen enkel stuk op dit album.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:33 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
idd dan kan je het makkelijk doorskippen als je het ff niet wilt horen , soms loop ik echt helemaal te spacen op die gekke delic beats![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:29 schreef sugarnieuws het volgende:
Ik versta iets heel anders onder FAKKELtijd hehe....
offtopic
Ook dat is een relaxede plaat. Raymzter komt strak, vooral dat zinnetje over Duvel is mooiquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:27 schreef Steve-O het volgende:
Ik skip dat nummer met raymzter erg vaak .Trekt me niet dat nummer ,Vind de track zoiezo niet echt op die plaat passen.
Helemaal mee eens (heb alleen geen autoquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:24 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ook dat is een relaxede plaat. Raymzter komt strak, vooral dat zinnetje over Duvel is mooi. Lekkere harde beat ook, fijn voor in de auto enzo
![]()
"Gister mijn pa geskot, ik vond die shit verrot"quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens (heb alleen geen auto).
En btw wat me op viel @ Regendans rond 0:30
Volgensmij zegt Sticks: "gister m'n baan gestopt, ik vond die shit verrot", right?
Maar ben ik de enige die af en toe denkt te horen "gister m'n pa gespot, die vond die shit verrot"?
Of zegt 'ie iets anders? Want ik kan d'r niet echt iets duidelijks in horen...
Ah kijk, ik leer hier zelfs nog iets. Thnx.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:04 schreef dnzl het volgende:
[..]
"Gister mijn pa geskot, ik vond die shit verrot"
Skotten = dissen, uitschelden.
Ik dacht dat het 'Ik zie dat zorgen mij doen lijken op een wrak' was.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik skip 'n zelfs vaak omdat ik Jawat zo matig vind in dat nummer, op zich jammer want verder is 'ie wel vet. Verder irriteer ik me d'r aan dat in z'n 2e zin ofzo al een taalfout zit.."ik zie dan zorgen mij doet lijken op een wrak". Dat moet toch doen zijn lijkt me..
ik denk het vorige, de volgende zin isquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:04 schreef dnzl het volgende:
[..]
"Gister mijn pa geskot, ik vond die shit verrot"
Skotten = dissen, uitschelden.
Ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik denk het vorige, de volgende zin is
"was in een luxe positie zodat het ff kon, moet wel wat anders hebben, dat is van later zorg"
dan denk ik toch dat het over de baan gaat
Koortsslip. Slip met een koortje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:57 schreef Henkmanz het volgende:
ik Passievrucht zit op een bepaald moment een stukje van Rico:
Rico: "Geen koortslip maar een [...], waar ik door prik, en Oooohhh"
Chick: "Rico, Klootzak."
Rico: "M'n chick is weer behoorlijk pissed."
Wat staat er op de [...] in mijn citaat? Hij zegt iets dergelijks als koortslip met een andere klemtoon, maar ik maak er geen woord uit dat ik ken. Was ik wel benieuwd naar
Met 1 S dus, koord slip, van het koord vallen oid.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Koortsslip. Slip met een koortje.
Dat is bovengenoemde passievruchtquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:21 schreef jimjim1983 het volgende:
ze hebben ook een leuke met 'laurierdrop' en 'hoe ik lauw hier drop'![]()
weet alleen niet meer welk nummer.
denk gewoon een string oidquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:46 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Met 1 S dus, koord slip, van het koord vallen oid..
Dat is de officiele release op spuugdingen. Er circuleren een aantal gare spuugdingen-tracks op internet, zoals Mafkezen, Verwend en Ritmen; die zijn niet helemaal compleet. De officiele releases hebben allemaal een extra verse of extra delic-gedeelte.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef jimjim1983 het volgende:
ik luister nu een versie van Ritmen die ik nog niet kende, met drum & bass op het einde
ik denk ook niet dat je hem krijgt. Volgens mij heeft Plato alle Ltd's opgekochtquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:06 schreef Martuh het volgende:
Hmm nog steeds niets gehoord van Bol.com over een Eigen Wereld LE.. terwijl ik die toch echt op tijd besteld heb! Anderen ook last van? Misschien dat ik maar de gewone ga kopen?
kijk 's op de vorige paginaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:33 schreef S_T_W het volgende:
interviews met de 3 heren op http://www.statemagazine.nl/
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat je hem krijgt. Volgens mij heeft Plato alle Ltd's opgekocht
Dan moet je misschien jawat's album halen en als je iets meer diepgang wil, nofi, dit album nog eens oppakken. En wat de beats betreft... die shit pompt gekquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef heus het volgende:
Ik vind dit album niet zo errug vet.. hoedplank is de enige met een vette beat/flow zoals Jawat die ook heeft... de rest vind ik een beetje slappe hap..
Vorige topic laatste paginaquote:
geef het nog 2 of 3 draaibeurten. Dan snap je'm...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef heus het volgende:
Ik vind dit album niet zo errug vet.. hoedplank is de enige met een vette beat/flow zoals Jawat die ook heeft... de rest vind ik een beetje slappe hap..
Dan zou een mailtje van die apen wel verdomde fijn zijn, kan ik tenminste die normale editie kopen...quote:
Ik vond hem de eerste twee/drie keer ook niet echt lekker. Zet gewoon die plaat op en doe een koptelefoon op en luister gewoon die teksten met de beats, sluit je gewoon ff af. Wedden dat je die plaat daarna beter waardeert.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef heus het volgende:
Plato Zwolle heeft ze iig nog liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:06 schreef Hellrazor het volgende:
waar kan ik spuurdingen en vloeistof nog kopen ?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat een zieke plaat zeg, die nieuwe Opgezwolle! Die gasten blijven gewoon consequent de standaard zetten. Erg knap.
Ik vind passievrucht wel dope! Een lekker vage beat... leuke breakjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik draai hem nu constant en vind eigenlijk alleen Passievrucht niet zo veel aan.
Aarh dat shirt wil ik gekquote:
Shirt kun je gewoon bestellen bij Jawat zelfquote:
Vet! Heb al een mailtje gestuurd naar dat mailadres wat daar op de Nalden.net site staat, maak denk ik binnenkort ff het geld e.d over!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:53 schreef dnzl het volgende:
[..]
Shirt kun je gewoon bestellen bij Jawat zelf¤25 overmaken, 2 dagen later issie binnen!
Heb 'm ook!
Dat komt uit een track van Spuugdingen. Ben zo ff kwijt welke..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Catch22- het volgende:
trouwens.. In 1 van de nummers rapt Rico "Dus ik sproei met mijn douchekopflow acuut paraplu's vol" (iets anders)
dat rapte hij ook in dat filmpje van Gewest
quote:[En waar komt dat geluid dan vandaan van [WOEF WOEF]]
[Sticks]
Jawel, hoe issut? Dames, troopers, alles goed? Tast toe, voer voor je woofers
Proef het, dat ding met muziek voor de toekomst
Znder vermoeiende foefjes, bellen en toeters
Recht voor je raap rap, zo gaat het
Voor wie zich in het nachtleven stort, zonder vaste slaapplek
Gewoon gaan, zo dieper in een trance, wakker van espresso's
Geen Wiener Melange met een weekendtas knapzak of koffer
op je band lekker los, drank aan de bar poffers
de flow maar van stereo-slachtoffers, de catastrofe
de bas klapt door je boxen zo gezegd is zo gedaan
en zo gerapt is zo verstaan zo relaxt voor zo'n grote naam
opgezwolle ondergronds als need for speed
stick en ri en dippie d die ons van beats voorziet
misschien is het ff wennen je stemming is uitgelaten
we blijven rappers wegzappen, ruik je later
Onze naam zit op je lippen, maar dit is geen blistex
we spitten alsof we moeten pissen van six-packs
nodig, dit muziek is niet voor ieder wat wils
je hoort, ruikt, voelt, proeft en ziet het verschil
we brengen je dag hoe dan ook goed op gang
sochtendsvroeg, naar je werk, voer voor je hoedenplank
voer voor je hoedenplank, hoedenplank, tast toe proef die woofer (4x)
[Rico]
Ik ga hard, harder dan flamman & abraxas
100.000 watt-woofer in de kofferbak (biatch)
klusjesmannen gaan naar de gamma en de praxis
Ik ga me gang, haal me gram, voor spanning en actie
als onze Hanzestad-taxi chauffeurs in de nacht
hier een zak snoep, je wordt thuis gebracht
dat is hoe het zit in zwolle tegenover
Snack Point Kolk wissel ik mn woorden
en kabouters spelen midgetgolf
misselijk hiphopvolk zo is het tegenwoordig
voel de bass, de woofers zitten tussen je oren
tis allemaal psychisch, dr is geen competitie
op en top conditie, freak muziek compositie's
fix je licht voor politie, voor en achter
voor de beats, kruidig en pittig, rode peper en basilicum
dus ga piepelen, met je piepertjes, swiebertje
voer voor je hoedenplank, hoedenplank, tast toe proef die woofer (4x)
komt van ''als die mic aanstaat'' op spuugdingenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Catch22- het volgende:
trouwens.. In 1 van de nummers rapt Rico "Dus ik sproei met mijn douchekopflow acuut paraplu's vol" (iets anders)
Sowieso hoor je regelmatig stukjes uit eerdere nummers ("mama" uit "zonder handen" bijv. of gedeeltes van zinnen die ze al wel vaker hebben gebruikt). Vind ik wel dope gedaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Catch22- het volgende:
Echte nlhiphop voelers hoeven hem niet 3/4 x te draaien om het te waarderen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:02 schreef Hellrazor het volgende:
1e keer dacht ik ook ff wtf![]()
maar dit is gewoon 1 van de beste nl hiphopalbums.
deze shit is gewoon af en dat voel je ook
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef Plots het volgende:
[..]
Echte nlhiphop voelers hoeven hem niet 3/4 x te draaien om het te waarderen.
maar kunnen dat al de eerste keer.
Echte NLhiphop voelers hebben en grafhekel aan Nederhop.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef Plots het volgende:
[..]
En er dan nog een flink aantal posts op doorgaan, dan krijg je ipv één loze post er een meerderequote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef Mip1988 het volgende:
sorry hoor maar echte Nlhiphoppers?
wat een term, laat me niet lachen![]()
echt alsof het stoer is als je em na de eerste keer al goed vindt ofzo..
beetje inhoudsloze posts
Haha, zegt hij met een Ali B, Lange Frans & Baas B, Yes-R e.d. usericonquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef Plots het volgende:
[..]
Tuurlijk man, rellen hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:52 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
En er dan nog een flink aantal posts op doorgaan, dan krijg je ipv één loze post er een meerdere![]()
Volgens mij stond op de site dat daar de laatste limited editions worden verkocht, dus voor wie nog niet heeft...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:50 schreef nelisb het volgende:
vanavond jaja buitenwesten paradiso amsterdam lekker rocken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |