Ik gaf enkel antwoord op de vraag 'Voor welke bedrijven heb jij sympathie'.quote:
Hoi!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:48 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!
De dokter zei dat ik me vandaag beter zou voelen, nou niet dus
Maar ik heb wel lekker geslapen
Ja idd, ik ga ook echt nóóit naar de dokter, dit was een uitzondering, ik vind het zo'n lulquote:
Geen geld voor zulks groot plezier!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:54 schreef Duiveltja het volgende:
I know!! en hij was niet zo duur
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:59 schreef Copycat het volgende:
Leuk ook, die Get Laid chips er boven.
Jammer dat je nu geen nieuwe records meer zal breken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja idd, ik ga ook echt nóóit naar de dokter, dit was een uitzondering, ik vind het zo'n lul
Maar goed, vannacht hoop ik weer lekker slapen
Post meteen dat ene forum waar die foto oorspronkelijk gepost werd.quote:
Ik heb dat topic een beetje doorgelezen. Echt hilarischquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Post meteen dat ene forum waar die foto oorspronkelijk gepost werd.! Er is zelfs een site (met fotosoeps) over die gasten.
Linkquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb dat topic een beetje doorgelezen. Echt hilarischeen van de betere flames (of hoe je het wilt noemen) ever!
Jaaa.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb dat topic een beetje doorgelezen. Echt hilarischeen van de betere flames (of hoe je het wilt noemen) ever!
Toffe mensen, die Sociale Wetenschappen studeren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze heeft ook Sociale Wetenschappen gestudeerd![]()
quote:
Als ik dan niet meer hoef te werken, graagquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ga eens snel naar de keuken en eten koken voor mij en de rest van de mannen hier!!! [afbeelding]
Zolang ik er maar geen last meer van hebquote:
Dat jij nou zo nodig de carrièretruus wil uithangenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als ik dan niet meer hoef te werken, graag![]()
Ik wil het niet, ik moet welquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat jij nou zo nodig de carrièretruus wil uithangen.
Whehe.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
Niks moet! Alleen mam moet!

quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
Niks moet! Alleen mam moet!
Ben je al getrouwd met Botox?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als ik dan niet meer hoef te werken, graag![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jammer dat je nu geen nieuwe records meer zal breken.
Nou idd anders zou het wel ergquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik had leuk gezelschap, anders is het wel suf tot 7 uur wakker te blijven
Ik had dinsdag wel spijtquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou idd anders zou het wel ergzijn
()
Om 7 uur?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou maandagnacht ging ik om 7 's ochtends slapen, want ik zag het nut niet eerder te gaan aangezien ik toch alleen maar hoest
En ik had leuk gezelschap, anders is het wel suf tot 7 uur wakker te blijven
Uhuh, nou we gingen om 6 uur, maar toen moest ik eerst een uurtje hoesten voor we daadwerkelijk aan slapen toekwamenquote:
Whehequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, nou we gingen om 6 uur, maar toen moest ik eerst een uurtje hoesten voor we daadwerkelijk aan slapen toekwamen![]()
Record he?![]()
Gingen of kwamen?quote:
Gingen slapenquote:
Ja. In 'Sneeuwwitje en de 7 dwergen' bijvoorbeeld, in die scène waarin de oudste even teruggaat naar de mijn om zijn pikhouweel op te halen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Simultaan "kwamen" komt alleen in films en sprookjes voor![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:28 schreef Duiveltja het volgende:
Simultaan "kwamen" komt alleen in films en sprookjes voor![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahh.quote:
Ja! En ik ben de president van Kiribati.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, Fok! heeft die omgedraaid..
Ik zweer het je, ik heb er niets aan veranderd.![]()
Wie was die man ook alweerquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie was die man ook alweerEn waarom is die afbeelding zo bekend geworden?
pberends heeft vrijwel altijdquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef Dizer het volgende:
[..]Je gaat me niet vertellen dat je Leon niet kent?
![]()
![]()
Oh wacht, je hebt een PI.. je loopt met me t FOK!ken
Ik ken 'm vaag, maar niet echt meer. Ik heb zwarte gaten in m'n geheugen. Leg eens uit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef Dizer het volgende:
[..]Je gaat me niet vertellen dat je Leon niet kent?
![]()
![]()
Oh wacht, je hebt een PI.. je loopt met me t FOK!ken
http://www.imdb.com/title/tt0110413/maindetailsquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ken 'm vaag, maar niet echt meer. Ik heb zwarte gaten in m'n geheugen. Leg eens uit.
Hot diggity, ik meen het, moet je zelf maar eens doen, en dan opnieuw iets aan je profiel veranderen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! En ik ben de president van Kiribati.
Maar je had toch niks aan je profiel veranderd?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hot diggity, ik meen het, moet je zelf maar eens doen, en dan opnieuw iets aan je profiel veranderen.
quote:btw.
Je hebt uitnodigingen verzonden naar de volgende adressen:
bupatih at fok.nl
Ik zeg het je hier even, omdat je niet eerste in de rij stond, maar ik geen zin heb om invites te wasten aan SUKKELS!![]()
Niet aan m'n sig, maar wel aan m'n beroep en zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je had toch niks aan je profiel veranderd?![]()
[..]![]()
![]()
WAt ben je toch een schat.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
pberends heeft vrijwel altijdof
als PI, Dizer.
Wat Bupa zegtquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ken 'm vaag, maar niet echt meer. Ik heb zwarte gaten in m'n geheugen. Leg eens uit.
Whehe!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet aan m'n sig, maar wel aan m'n beroep en zo.![]()
[gratis] Windows Live Messenger invites [deel 4]quote:
Krijg nou tieten.quote:
Héhé, dat standaard groter worden van namen als je erover gaat!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef Svensational het volgende:
Oh, die heb ik al twee weken
Zitten best wat irritante dingetjes bij...
Uitzettenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Héhé, dat standaard groter worden van namen als je erover gaat!. Gelukkig kan je dat afzetten.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |