quote:
Als ik dan niet meer hoef te werken, graagquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ga eens snel naar de keuken en eten koken voor mij en de rest van de mannen hier!!! [afbeelding]
Zolang ik er maar geen last meer van hebquote:
Dat jij nou zo nodig de carrièretruus wil uithangenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als ik dan niet meer hoef te werken, graag![]()
Ik wil het niet, ik moet welquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat jij nou zo nodig de carrièretruus wil uithangen.
Whehe.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
Niks moet! Alleen mam moet!

quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
Niks moet! Alleen mam moet!
Ben je al getrouwd met Botox?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als ik dan niet meer hoef te werken, graag![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jammer dat je nu geen nieuwe records meer zal breken.
Nou idd anders zou het wel ergquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik had leuk gezelschap, anders is het wel suf tot 7 uur wakker te blijven
Ik had dinsdag wel spijtquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou idd anders zou het wel ergzijn
()
Om 7 uur?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou maandagnacht ging ik om 7 's ochtends slapen, want ik zag het nut niet eerder te gaan aangezien ik toch alleen maar hoest
En ik had leuk gezelschap, anders is het wel suf tot 7 uur wakker te blijven
Uhuh, nou we gingen om 6 uur, maar toen moest ik eerst een uurtje hoesten voor we daadwerkelijk aan slapen toekwamenquote:
Whehequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, nou we gingen om 6 uur, maar toen moest ik eerst een uurtje hoesten voor we daadwerkelijk aan slapen toekwamen![]()
Record he?![]()
Gingen of kwamen?quote:
Gingen slapenquote:
Ja. In 'Sneeuwwitje en de 7 dwergen' bijvoorbeeld, in die scène waarin de oudste even teruggaat naar de mijn om zijn pikhouweel op te halen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Simultaan "kwamen" komt alleen in films en sprookjes voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |