quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:28 schreef Duiveltja het volgende:
Simultaan "kwamen" komt alleen in films en sprookjes voor![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahh.quote:
Ja! En ik ben de president van Kiribati.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, Fok! heeft die omgedraaid..
Ik zweer het je, ik heb er niets aan veranderd.![]()
Wie was die man ook alweerquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie was die man ook alweerEn waarom is die afbeelding zo bekend geworden?
pberends heeft vrijwel altijdquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef Dizer het volgende:
[..]Je gaat me niet vertellen dat je Leon niet kent?
![]()
![]()
Oh wacht, je hebt een PI.. je loopt met me t FOK!ken
Ik ken 'm vaag, maar niet echt meer. Ik heb zwarte gaten in m'n geheugen. Leg eens uit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef Dizer het volgende:
[..]Je gaat me niet vertellen dat je Leon niet kent?
![]()
![]()
Oh wacht, je hebt een PI.. je loopt met me t FOK!ken
http://www.imdb.com/title/tt0110413/maindetailsquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ken 'm vaag, maar niet echt meer. Ik heb zwarte gaten in m'n geheugen. Leg eens uit.
Hot diggity, ik meen het, moet je zelf maar eens doen, en dan opnieuw iets aan je profiel veranderen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! En ik ben de president van Kiribati.
Maar je had toch niks aan je profiel veranderd?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hot diggity, ik meen het, moet je zelf maar eens doen, en dan opnieuw iets aan je profiel veranderen.
quote:btw.
Je hebt uitnodigingen verzonden naar de volgende adressen:
bupatih at fok.nl
Ik zeg het je hier even, omdat je niet eerste in de rij stond, maar ik geen zin heb om invites te wasten aan SUKKELS!![]()
Niet aan m'n sig, maar wel aan m'n beroep en zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je had toch niks aan je profiel veranderd?![]()
[..]![]()
![]()
WAt ben je toch een schat.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
pberends heeft vrijwel altijdof
als PI, Dizer.
Wat Bupa zegtquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ken 'm vaag, maar niet echt meer. Ik heb zwarte gaten in m'n geheugen. Leg eens uit.
Whehe!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet aan m'n sig, maar wel aan m'n beroep en zo.![]()
[gratis] Windows Live Messenger invites [deel 4]quote:
Krijg nou tieten.quote:
Héhé, dat standaard groter worden van namen als je erover gaat!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef Svensational het volgende:
Oh, die heb ik al twee weken
Zitten best wat irritante dingetjes bij...
Uitzettenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Héhé, dat standaard groter worden van namen als je erover gaat!. Gelukkig kan je dat afzetten.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |