Bedankt voor de tip, kort maar krachtig zou die moeten worden jaquote:Sugar schreef:
Nijna, gewoon in "normale" opzet je enthousiasme eruit laten springen. Geen gekke vergezochte kronkels en "leuke" originele dingen, maar wel een heel enthousiaste en korte brief schrijven.
En zeggen waarom het je extra leuk / boeiend / weet ik veel wat lijkt om juist dáár te werken (als je daar echt een reden voor hebt). Dat zou ik doen.
Oew, ik heb nog wel een korte broek nodig voor in de zomerquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
als je nog even doorgaat met afvallen kan je m aan
(alleen moet ik dan troel op de achterkant zetten)
domperidom is wat wij kregen (jeetje, het lijkt wel alsof we echt alles hebben ekregen) om maagklachten tegen te gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef Sugar het volgende:
Ja, domperidom bedoel ik. Maar is dat voor volwassenen of babies? En tegen het spugen?
Weet iemand me ook nog te vertellen wat ORS is?
Dank!
Voor volwassenen is het zo te koop, zal het doosje van René er wel ff bij pakkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Troel het volgende:
[..]
domperidom is wat wij kregen (jeetje, het lijkt wel alsof we echt alles hebben ekregen) om maagklachten tegen te gaan.
Volgens mij is het enkel op recept verkrijgbaar (maar dat is misschien afhankelijk van de dosering) (en werd niet vergoed vorig jaar). Voor babies weet ik niet of het geschikt is, ik heb helaas de bijsluiter niet hier in Haaksbergen liggen, anders had ik het op kunnen zoeken.
Vandaar dat het dus niet vergoed werdquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Voor volwassenen is het zo te koop, zal het doosje van René er wel ff bij pakken
Die wil niet meer op zn rechter been staan/lopen. Als het morgen nog zo is moeten we naar het ziekenhuis voor foto'squote:Op woensdag 25 januari 2006 16:34 schreef jessie het volgende:
Wat heeft Cas?
Hij heeft vanmiddag even in de gymzaal vans chool gespeeld met andere kinderen terwijl ik even bezig was. Al die kinderen zeggen dat er niks is gebeurt... Cas kwam in eens op zn billen schuivend naar me toe ipv lopend. Toen drong er niks tot me door, hij huilde of piepte niet. Toen moesten zn sokken en schoenen aan, gepiep. Sok dubbel dacht ik nog, dus gewoon getild, eenmaal thuis was het bedtijd, na een broodje. Hij zei wel wat over een zeer teentje, maar ik gaf nog steeds de sok de schuld. Tot hij vanmiddag op blote voetjes ook niet wilde lopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wat vaag...
Is hij gevallen oid? Of heb je niets gezien?
Ik voel met je mee Lois !!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Jakkes Lois...
Ik zit hier gelijk heel meevoelend met mijn kaken op elkaar.
Ikke niet!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef just me het volgende:
heb jij al een afspraak gemaakt BE ??
Het idee komt wel over! Ziet er heel spannend uit! Niet zo'n standaard afscherming.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, op de foto is het toch minder fris dan in het echt. Het is dus een rode ondergrond en een turqoise bloemenkantengordijn eroverheen. En dan dus strak, zodat het niet hangt als een gordijn.![]()
Ben blij dat je het leuk vindtquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:06 schreef _evenstar_ het volgende:
Rewimo Qltel en christanwat ene superlief pakketje vond ik toch in de brievenbus weer
![]()
Echt superdie kleine is snotverwend
![]()
Nu wel, want die baan hoef je nu toch niet meer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef Luchtbel het volgende:
Nou zo kan ik nu even niet denken.
Ik vervloek degene die wel die baan heeft gekregen en wil helemaal niks anders eigenlijk.
Hoezo zou ik die baan dan niet meer hoeven? Hoe goed je het ook bedoelt. Ik vind die baan gewoon echt leuk en die zou ik heel graag willen. En iemand anders krijgt die baan omdat iets aan mij niet goed genoeg is of minder dan die ander. Nou oke daar leer ik wel een keer mee leven maar dat maakt die baan er echt niet minder om.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nu wel, want die baan hoef je nu toch niet meer?
Ik weet het wel, op dit moment helpt niets. Toch probeer ik er hier, net als Lishe, de goede moed erin te houden. Is altijd makkelijk praten van de zijlijn enzo en achteraf kijk je een koe in de kont enzo...
Maar ik bedoel het goed hoor!
oops die zonnetjes had ik ook al voor je klaarliggen voor bij 't joggingpakjequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef Anitra het volgende:
LuchtbelDjulian heeft gister de zonnetjes binnen gekregen, hij is alleen ziek en ging ermee gooien want hij wil niet spelen nu.
Maar ik ben er superblij mee en denkt hij ook als hij beter is![]()
Nou ja, zo keek ik er tegenin als ik ergens niet de eerste keus bleek of dat men wel heeeeel erg lang met de procedure bezig is. Dan kan het nog zo'n leuke baan zijn, maar ergens is er die klik niet snap je? Dan zou ik het gevoel hebben, stel dat je alsnog aangenomen zou worden omdat de eerste niet bevalt of afzegt, 'maar jullie hadden liever een ander'. Zou ik geen fijn gevoel vinden, dan zit er al iets niet goed voor mijn gevoel. Op dat vlak ben ik heel zwart/wit; het is ja of nee, maar niet 'we weten het nog niet zo'. Dat bedoel ik ermee. Hoop dat het zo wat duidelijker is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hoezo zou ik die baan dan niet meer hoeven? Hoe goed je het ook bedoelt. Ik vind die baan gewoon echt leuk en die zou ik heel graag willen. En iemand anders krijgt die baan omdat iets aan mij niet goed genoeg is of minder dan die ander. Nou oke daar leer ik wel een keer mee leven maar dat maakt die baan er echt niet minder om.
Nou ik denk daar dus gewoon echt heel anders over. Er is niks mis met de mensen en niks mis met de baan. Er is een andere kandidaat die er beter bij past, als ze er daar niet mee uit komen en ik de kans zou krijgen zou ik die baan meteen pakken. Ik wil niet tegen je uitvallen of wat dan ook maar ik heb het gewoon heel erg gehad. Ik ben 22 woon ruim 9 jaar niet meer thuis. Ik heb altijd (ja met hulp hier en daar) keihard gewerkt en kutbaantjes gehad om mezelf, m'n studie later, m'n huis, m'n ex en m'n kind te kunnen onderhouden. Ik klaag niet maar ik moet er nu gewoon ontzettend van zuchten, ik wil zo graag een baan die ik leuk vind. Zo graag een huis met een eigen kamer voor Jolie of iig kunnen douchen wanneer zij er aan toe is, waar ik gewoon een traphekje kan ophangen zodat ze niet van de trap af rolt enzovoorts. Ben er ontzettend aan toe nu, om gewoon iets voor mezelf te hebben, ook nu er niemand meer is om de leegte op te vullen en problemen te relativeren. Ik geef niet op, dat nooit maar als ik lees dat het niet aan mijn instelling, ervaring of enthousiasme ligt maar er toch voor iemand anders wordt gekozen, dan voel ik me ontzettend rot en moedeloos worden. Er verandert niets aan die baan en ook niet aan de mensen die overigens gewoon aardig waren, ik heb de baan niet en dat is nu gewoon echt kut. En euhm, ik ben niet overspannen maar gewoon heel erg verrot vandaag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nou ja, zo keek ik er tegenin als ik ergens niet de eerste keus bleek of dat men wel heeeeel erg lang met de procedure bezig is. Dan kan het nog zo'n leuke baan zijn, maar ergens is er die klik niet snap je? Dan zou ik het gevoel hebben, stel dat je alsnog aangenomen zou worden omdat de eerste niet bevalt of afzegt, 'maar jullie hadden liever een ander'. Zou ik geen fijn gevoel vinden, dan zit er al iets niet goed voor mijn gevoel. Op dat vlak ben ik heel zwart/wit; het is ja of nee, maar niet 'we weten het nog niet zo'. Dat bedoel ik ermee. Hoop dat het zo wat duidelijker is.
Op dit moment zie je dat ws niet, want je baalt gewoon en je had je hoop erop gevestigd. Da's ook logisch. Misschien ben je het ook wel helemaal niet met mee eens, kijk je er zelfs later nog heel anders tegenaan. Dat kan, ik probeer je ook niet over te halen om te denken zoals ik, alleen om je een beetje steun te geven en het gereedschap om te denken; dan was dit misschien toch niet de baan voor mij.
Maar alsjeblieft niet twijfelen aan jezelf. Dat doe je nu wel en dat begrijp ik ook, maar dat is nergens voor nodig.
Ik durfde het al niet te vragenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
mis ik iets?
waar wordt zo fanatiek voor geduimd?
mompelt iets over spuit elf enzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:05 schreef m@x het volgende:
Heeft vast iets met eitjes te maken. In ieder geval succes!
Ik heb geen idee of het slim is, een vriendinnetje van me werkt er en die vroeg of ik ff meeging.quote:
vast welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:16 schreef lady-wrb het volgende:
interesse in het bedrijf tonen is altijd positief toch?
De brief die ik van de week heb verstuurd was een open sollicitatie. Wel nadat ze op mn vrijwilligerswerk zo aan het "hinten" waren dat ik maar eens een brief moest schrijven. Kreeg een beetje het idee dat er een vacature aan zat te komen ofzo (dus dat hoop ik dan maar).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef m@x het volgende:
Wat is trouwens jullie ervaring met open sollicitaties? Werkt dat nou echt?
Zou kunnen hoor, ik heb het niet nagekekenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:45 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij niet hoor Rewimo, volgens mij gaan ze daar van ledikant naar volwassen maat (alle kinder-dekbedovertrekken zijn gewoon 150x200).
Ik vroeg 't me gewoon af eigenlijk![]()
Ik zal om 14 uur voor je duimenquote:Op maandag 30 januari 2006 09:59 schreef jessie het volgende:
Ik ben zenuwachtig. Na 2 uur bellen voor de uitslag van de longfoto.
Dat boek van supernanny heb ik ook gekocht. Wat een tips!!! En ook andere inzichten.
Van de week hebben de meiden gelijk geholpen met koken. Ze vinden het super. Je hebt wel wat meer rommel en het duurt wat langer. Maar geen gekissebis en gewaarschuw van mijn kant. En dat is heerlijk ontspannen. We stonden met zijn 3en voor de aanrecht. Ik de aardappels te schillen. Bo snee stronkjes broccoli en Jans wastte ze in de vergiet. Ze vonden het geweldig. Echt ik ga ze vaker laten helpen. (niet te vaak anders is niet speciaal meer)
Dat klopt ja! Dat is ook zo.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:20 schreef E.T. het volgende:
Mous gefeliciteerd!
dutch, jouw meubelen zijn niet ouderwets! (is gewoon zelfbescherming want ik heb dezelfde soort meubelen) Ik vind 't wel een gaaf bed trouwens!
Wat google al niet vindt!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of je sjoelschijven los kan kopen? (per set, niet per stuk)
quote:Sjoelbakken en sjoelschijven
De sjoelbakken en sjoelschijven zijn op bovenstaande adressen te koop. De sjoelbakken zijn tegen contante betaling van € 92,50 per stuk (incl. 30 schijven) te verkrijgen. Verenigingen aangesloten bij de A.N.S. krijgen daarna per gekochte bak een korting op de jaarcontributie voor maximaal het aantal leden van de vereniging. De korting bedraagt € 2,50 per bak en wordt per jaar direct aan uw vereniging terugbetaald. Denkt u eraan dat u bij aankoop op een verkoopadres uw verenigingsnummer vermeldt! Losse sjoelschijven zijn hier eveneens te koop voor € 16,00 per set van 30 stuks.
Ja, van 7 tot 21 en je hebt 3 dagen de tijd om je opgehaalde post te bezorgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat zo makkelijk? Of heb je wel tijden in de zin van tussen zo laat en zo laat?
een vriendin van mij doet het nu 3 maanden en die heeft toch echt leuke salarisstrookjesquote:Op maandag 30 januari 2006 13:44 schreef Martineke het volgende:
ah selectmail, ik heb het bij sandd gedaan.
ben na 4 weken gestopt, veels teveel uitsorteerwerk (onbetaald) en dan nog uitlopen. en t bracht geen reet op
maarrrr....ik was wel ff lekker bezig 4 weken, en daar ging het me toen om, was t ook zo zat, maar dat geeft niet
ja nou hallo, die dingen heb je nodig en zijn amper te vervangen , dus dit is gewoon super nieuwsquote:
Is het van de PTT? Of van Intrapost oid?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef moussy het volgende:
Het leukste is ook dat ik zelf mijn uren straks in mag gaan delenen thuis mn post mag sorteren
![]()
ja lach jij maar maar het houd me wel bezigquote:Op maandag 30 januari 2006 21:02 schreef jessie het volgende:
Dat ontharen, wit zijn en wat moet ik in hemelsnaam met vreemden in een badpak verhaal vind ik erg komisch Lois![]()
![]()
Ja vind ik eigenlijk ook wel... goeie!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:04 schreef moussy het volgende:
zou het opmeten nodig zijn? Je kan toch altijd dr oude sterkte aanhouden?
René is al met dr derde bril bezigquote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja vind ik eigenlijk ook wel... goeie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |