Ik zal om 14 uur voor je duimenquote:Op maandag 30 januari 2006 09:59 schreef jessie het volgende:
Ik ben zenuwachtig. Na 2 uur bellen voor de uitslag van de longfoto.
Dat boek van supernanny heb ik ook gekocht. Wat een tips!!! En ook andere inzichten.
Van de week hebben de meiden gelijk geholpen met koken. Ze vinden het super. Je hebt wel wat meer rommel en het duurt wat langer. Maar geen gekissebis en gewaarschuw van mijn kant. En dat is heerlijk ontspannen. We stonden met zijn 3en voor de aanrecht. Ik de aardappels te schillen. Bo snee stronkjes broccoli en Jans wastte ze in de vergiet. Ze vonden het geweldig. Echt ik ga ze vaker laten helpen. (niet te vaak anders is niet speciaal meer)
Dat klopt ja! Dat is ook zo.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:20 schreef E.T. het volgende:
Mous gefeliciteerd!
dutch, jouw meubelen zijn niet ouderwets! (is gewoon zelfbescherming want ik heb dezelfde soort meubelen) Ik vind 't wel een gaaf bed trouwens!
Wat google al niet vindt!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of je sjoelschijven los kan kopen? (per set, niet per stuk)
quote:Sjoelbakken en sjoelschijven
De sjoelbakken en sjoelschijven zijn op bovenstaande adressen te koop. De sjoelbakken zijn tegen contante betaling van € 92,50 per stuk (incl. 30 schijven) te verkrijgen. Verenigingen aangesloten bij de A.N.S. krijgen daarna per gekochte bak een korting op de jaarcontributie voor maximaal het aantal leden van de vereniging. De korting bedraagt € 2,50 per bak en wordt per jaar direct aan uw vereniging terugbetaald. Denkt u eraan dat u bij aankoop op een verkoopadres uw verenigingsnummer vermeldt! Losse sjoelschijven zijn hier eveneens te koop voor € 16,00 per set van 30 stuks.
Ja, van 7 tot 21 en je hebt 3 dagen de tijd om je opgehaalde post te bezorgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat zo makkelijk? Of heb je wel tijden in de zin van tussen zo laat en zo laat?
een vriendin van mij doet het nu 3 maanden en die heeft toch echt leuke salarisstrookjesquote:Op maandag 30 januari 2006 13:44 schreef Martineke het volgende:
ah selectmail, ik heb het bij sandd gedaan.
ben na 4 weken gestopt, veels teveel uitsorteerwerk (onbetaald) en dan nog uitlopen. en t bracht geen reet op
maarrrr....ik was wel ff lekker bezig 4 weken, en daar ging het me toen om, was t ook zo zat, maar dat geeft niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |