abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:00:28 #51
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34457831
Hmmm, op de foto is het toch minder fris dan in het echt. Het is dus een rode ondergrond en een turqoise bloemenkantengordijn eroverheen. En dan dus strak, zodat het niet hangt als een gordijn.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34457884
Getver Lois zeg. Das mooi balen
En gisteren waren we nog zo blij met het goed nieuws bankje. Daar is vandaag zo te zien nog weinig van over.
Renzelltje, ook jij en Juultje beterschap
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:05:07 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34458007
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef just me het volgende:
heb jij al een afspraak gemaakt BE ??
Ikke niet!
Ben nu heel fanatiek aan het stokeren enzo om de boel eerst weer een beetje op orde te krijgen voor ik iemand onder ogen durf te komen. Ik voel me altijd zo'n onwijs klein kind als ik dan op mijn donder krijg omdat de boel goed 'ziek' is.
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:05:48 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34458039
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, op de foto is het toch minder fris dan in het echt. Het is dus een rode ondergrond en een turqoise bloemenkantengordijn eroverheen. En dan dus strak, zodat het niet hangt als een gordijn.
Het idee komt wel over! Ziet er heel spannend uit! Niet zo'n standaard afscherming.
pi_34459205
Jeetje Lois, moet dat omdat de rest van die kies er al af is en de wortels zijn blijven zitten ofzo? Klinkt echt helemaal niet fijn! Supersterkte ermee.

Sugar je kleuren klinken leuker dan dat ze overkomen. Echt een leuke oplossing!

Nou ik heb dus 3 keer daags 20 mg gekregen. Die vrouw zei je word er wel slaperig van. Ik zei Joepie Toen keek ze een beetje vreemd Maar ja slechte nachtrust enzo Maar goed vanmiddag zo'n ding ingenomen, en t werkt echt maar een heel klein beetje. Ben er ook niet echt duf van. Hopelijk val ik in slaap in de korte tijd dat t werkt en blijf ik dan ook lekker slapen vanacht. En ik scheit weer 7 kleuren voor de internist morgen. Morgen dus eindelijk iemand die verstand heeft van de schildklieren. Maar dan ben ik altijd weer bang dat ze weer iets engs en vaags vinden. En dan ook nog die longfoto. Echt na de bevalling van Jans is het gewoon niet meer goedgekomen. Ik ben echt een wrak
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 20:43:53 #56
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34459479
Jessie, neem er lekker eentje voor je naar bed gaat. Volgens mij slaap je er lekker op, op die pillen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34459695
Rewimo dat doe ik ook, maar vanmiddag werkte het ook niet. En als ik ga liggen is de hoest nog tig keer erger, dus ik verwacht niet dat het nu vanavond ineens wel zal helpen. Ik voel me echt zo'n zeikmuts, maar het voelt gewoon niet goed. Echt de buuf sprak ik vanmorgen bij school die zijn s'nachts wakker geworden van me En die slapen door mijn wasmachine en vaatwasser heen
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 25 januari 2006 @ 20:53:25 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34459878
Dan is het maar goed dat je nog een longfoto laat maken Jessie, zo te horen zit er toch iets niet lekker.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:54:44 #59
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34459929
John loopt ook zo te hoesten met overgeven en niet slapen erbij. Hij is gisteren naar de huisarts geweest en heeft toen ook codeine gekregen, maar ook bij hem helpt het niet echt. Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als bij jou.
Enge dingen inderdaad altijd. Ik kan me voorstellen dat je bang bent, Jessie. Je hebt het de afgelopen jaren wel voor je kiezen gekregen met ziektes en zo. Veel sterkte morgen bij de internist
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_34460055
Livelink wat lief
John ook beterschap. Jij zal ook wel moe zijn dan. Geer doet namelijk ook geen oog dicht door mij en moet er dan ook nog om kwart voor 6 uit.

Nu ik echt ff helemaal leeg ben kan ik de kinderen soms echt ff niet aan. Alles lijkt teveel en ik schiet voor niks uit mijn slof. Zo onredelijk allemaal. Wat vermoeidheid al niet met je doet.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:01:59 #61
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34460241
Ik ben inderdaad ook gesloopt. Ik heb ook niet geslapen en omdat John zich maandag en dinsdag ziek had gemeld, moest ik de kinderen helemaal doen. Dus moest ik ook Katja naar school brengen. Op mijn werk zijn ze ook niet zo blij, want daar kom ik pas tegen 09.45 binnen vallen als ik Katja eerst naar school moet brengen. Gelukkig heb ik nog veel verlofuren en weinig vakantieplannen.

Nee, maar het is echt heel erg. John heeft ook pijn over zijn hele lichaam van het hoesten. Het is echt een slopende hoest.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:30:51 #62
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_34463925
Arme Jessie, even een beterschapsknuffel voor jou hoor!

Sugar, wat een leuke oplossing. Supermooi

Lois, die tandartsperikelen klinken niet fijn Voorzichtig kusje erop
pi_34464534
Jessie misschien helpt het om 2 kussens onder je hoofd te leggen dat je niet zo plat ligt? Ik roep ook maar wat... En livelink ookal zo'n blaffer in huis... Er zijn veel mensen lelijk aan het hoesten op het moment, beterschap!!!

Lois, ik krijg er de kriebels van, maar ik moet wel lachen om je schrijfstijl . Sterkte!

Ik ga naar mn bed, welterusten allemaal.
Fake it till you make it...
  donderdag 26 januari 2006 @ 00:06:23 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34467583
ieks lois ben zo blij dat ik nooit meer zelf tandarts drama heb

Rewimo Qltel en christan wat ene superlief pakketje vond ik toch in de brievenbus weer
Echt super die kleine is snotverwend
jessie heel veel succes morgen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 08:21:04 #65
13151 crew  Rewimo
pi_34471386
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 00:06 schreef _evenstar_ het volgende:
Rewimo Qltel en christan wat ene superlief pakketje vond ik toch in de brievenbus weer
Echt super die kleine is snotverwend
Ben blij dat je het leuk vindt Ik wacht wel op een foto van de poserende jongedame

Jessie, succes vandaag, ben je erg zenuwachtig? En heb je een beetje kunnen slapen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34471676
Jessie, wel lachen op de foto he . Succes vandaag en ik hoop dat je toch nog een redelijke nacht hebt gehad!
  donderdag 26 januari 2006 @ 12:32:05 #67
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34476977
Nou bedankt voor het duimen maar ik heb geen baan gekregen. Echt super jammer maar ja.
  donderdag 26 januari 2006 @ 12:36:36 #68
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34477140
Ja, vandaag is een k*tdag. Dat blijkt.
Luchtbel,
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34477164
Luchtbel shit
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_34477177
oooh shit LB!
pi_34477400
LB dat is idd zwaar k*t zeg. Hadden ze nog een reden?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34477451
Ach LB wat ontzettend kl*te
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34477742
LB wat balen zeg...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 13:02:53 #74
13151 crew  Rewimo
pi_34477907
LB
pi_34478077
Ach shit LB Stom van ze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')