abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_34456887
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef syntaxerror het volgende:
hoe oud zijn jullie hier als ik vrage mag?
En ik 45.
Trek je er maar niets van aan hoor, ze weten niet beter.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34456969
Even over het kunnen verdragen van kritiek door RtB.
Ik vraag me af hoeveel mensen hier even hard zouden reageren als ze tegenover mensen staan als dat ze hier doen. Geschreven kritiek is vaak veel harder dan gesproken kritiek. Omdat je dan een stem hoort en een gezicht erbij ziet.

@syntaxerror ik ben 34 btw en vandaag piep en kraak ik ook nog.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34457082
ik voel me nu wel een erg jonge pief hier:P
maarja, zo leer ik ook wat bij:)
thnx voor jullie berichten
ik ga er even van door, later op de avond terug, suc6 nog in het onderzoek over rvdB
mzls
joey
pi_34457134
en owja ik ben btw pas 15.....
pi_34457421
Volgens Lilith-Wicca ben je er dan nog niet helemaal geestelijk aan toe om je met dergelijke zaken bezig te houden.
Helpt waar hij kan!
pi_34457489
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:39 schreef syntaxerror het volgende:
ik voel me nu wel een erg jonge pief hier:P
maarja, zo leer ik ook wat bij:)
thnx voor jullie berichten
ik ga er even van door, later op de avond terug, suc6 nog in het onderzoek over rvdB
mzls
joey
aaach, don't worry about it. Mijn zoon komt hier zo nu en dan ook in Truth (niet in dit topic) en die is 12.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34457557
26 jaar oud... ik hang er dus een beetje tussen in dit keer begrijp ik
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34457568
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben een oude doch wijze niet-vrijwillig vrijgezelle lieve klerelijer van 36.
pi_34457964
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef NoSigar het volgende:
Volgens Lilith-Wicca ben je er dan nog niet helemaal geestelijk aan toe om je met dergelijke zaken bezig te houden.
Niet te jong om je een mening te vormen. Alleen te jong om je dagelijks, hele dagen bezig te houden met paranormale gaves, als die er zijn. Redelijk logisch omdat je je juist op die leeftijd breed kan ontwikkelen. Tussen ongeveer je 10de en 25 ste neemt de pijnappelklier eenandere vorm aan. Hij wordt al s het ware gesnoeit en wat er niet gebruikt wordt gaat gewoon weg. Dus het ontwikkelen is okay. Maar dat nmag niet ten koste gaan van andere ontwikkelingen zoals de sociale.

Heeft hiermee te maken:
http://www.stamcel.org/html/epifyse.htm
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34458118
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niet te jong om je een mening te vormen. Alleen te jong om je dagelijks, hele dagen bezig te houden met paranormale gaves, als die er zijn. Redelijk logisch omdat je je juist op die leeftijd breed kan ontwikkelen. Tussen ongeveer je 10de en 25 ste neemt de pijnappelklier eenandere vorm aan. Hij wordt al s het ware gesnoeit en wat er niet gebruikt wordt gaat gewoon weg. Dus het ontwikkelen is okay. Maar dat nmag niet ten koste gaan van andere ontwikkelingen zoals de sociale.

Heeft hiermee te maken:
Ja en dat is bij mij dus misgegaan. Maar dat komt ook omdat ik zelf helemaal geen zin had om met vrienden van mijn eigen leeftijd naar disco's en bars te gaan. Ik vond en vind daar namelijk geen reeet aan.
Gaap Goals rulezzz!
pi_34458339
Dus blijft het kniezen en op een houtje bijten met al die gaves.
pi_34458512
quote:
Alleen te jong om je dagelijks, hele dagen bezig te houden met paranormale gaves,
Dat lijkt me dan ook alleen weggelegd voor mensen met een te veel aan tijd (de reden in het midden gelaten) en charlatans die er daadwerkelijk geld mee verdienen.
pi_34458627
quote:
Gesnoeid.
Chakra's en aura's.

Misschien kun je beter bij een gewoon biologieboek beginnen dan zulke sites
Helpt waar hij kan!
pi_34458651
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:18 schreef riley het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan ook alleen weggelegd voor mensen met een te veel aan tijd (de reden in het midden gelaten) en charlatans die er daadwerkelijk geld mee verdienen.
Je hebt je punt nu wel heel duidelijk gemaakt, nu weten we het wel!
Mensen die para zijn denken dit alleen maar en sporen niet en daarbij hebben ze een teveel aan vrije tijd
pi_34458687
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

En ik 45.

Jee wat oud zeg. Ik ben pas 43.
pi_34458691
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heeft hiermee te maken:
Dank je voor de link ik was hem kwijt nml
pi_34458715
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:28 schreef Meditrinea het volgende:

[..]

Moi: 42
Jeetje wat jong zeg. Ik ben al 43.
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:39:19 #118
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34459302
Ik ben 35. Ik moet eerlijk zeggen dat ik verrast ben door de leeftijden hier. Had het gemiddelde toch in de 20 geschat.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34459433
23, met een nog niet ontwikkelde epifyse dus
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34459452
hehe.
Als ik zelf geen één ervaring had gehad en of krijg, had ik me er misschien niet zo vroeg mee bezig gehouden, ik vind het niet slecht om op deze leeftijd hier mee bezig te zijn, tenzij het ten koste gaat van andere dingen. Gelukkig heb ik dit goed in de hand en vind het erg leuk om op dit forum mn mening te uiten.
pi_34459489
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:22 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Gesnoeid.
Chakra's en aura's.

Misschien kun je beter bij een gewoon biologieboek beginnen dan zulke sites
Een tijdje geleden stond er een artikel over in the Times. Heb het hier ergens maar heb geen scanner en ik kan het online niet meer vinden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34459575
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef Gorian het volgende:
23, met een nog niet ontwikkelde epifyse dus
Wel ontwikkeld maar nog niet helemaal gesnoeit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34459744
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:43 schreef syntaxerror het volgende:
hehe.
Als ik zelf geen één ervaring had gehad en of krijg, had ik me er misschien niet zo vroeg mee bezig gehouden, ik vind het niet slecht om op deze leeftijd hier mee bezig te zijn, tenzij het ten koste gaat van andere dingen. Gelukkig heb ik dit goed in de hand en vind het erg leuk om op dit forum mn mening te uiten.
En dat laatste moet je dan ook zeer zeker doen
pi_34459963
riley hoe oud ben jij?
pi_34461047
Ach ja, laten we hier elkaar niet verbeteren op de spelling.
Normaal gesproken leert men die wel op school en er kunnen ook misschien mensen zijn met een reden, bijv. dislectie en andere dingen. Ik vind dat men dat hier niet kwalijk kunt nemen.
We discusseren over RvdB en niet over de spelling, niet iedereen is perfect en maakt wel eens een fout, dat kan gebeuren en begin dan niet gelijk met alles te verbeteren, het gaat om de inhoud en niet om de spelling.
Wij weten dat jij goed in spelling en taalgebruik bent, en dat respecteren wij.
Voor de rest hoef je hier geen 'feiten' voor te leveren, zoals verbeteringen, omdat dat hier ongepast is op dit forum.
Ga naar 'www.verbeter-elkaar.nl' misschien kun je daar nog mensen verbeteren die slecht zijn in spelling, niet iedereen is even goed in spelling en dat moet men respecteren, we komen hier voor ons lol, niet om een stukje tekst te schrijven dat men eerst 100x controleerd op fouten, zodat men geen gezeur krijgt.
Je komt hier voor je plezier en in je vrije tijd, dus ik vind dat we elkaar op een normale manier moeten behandelen.
maar nu weer verder on - topic, wat ik voor iedreen uitspreek vanaf deze streep pls... ik kom hier voor mn plezier en niet dat iedreen elkaar loopt af te bekken.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_34461357
dus weer gewoon, op een normale manier discusseren over RvdB en omgeven.
vanaf deze streep, dan heeft men er ook weer plezier in om dit forum te bezoeken en te reageren

Je bent een stuk verstandiger dan de meeste ouderen onder ons.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34462238
zullen we nu bv beginnen met wat nep en echte foto's
Ben wel benieuwd naar meer fotomateriaal etc
En heeft iemand al wat graancirkels van R v d B ingescanned?
pi_34462302
vind ik een goed idee,
pi_34462358
hebben de mensen op fok eigenlijk een verklaring voor dat RTL boulevard, dat die mensen erbij waren en dat die toen fotos maakte met weg gooi camera, niet dat ik nu wil bewijzen dat die echt is, maar gewoon hadden jullie daar al iets op gevonden, anders kunnen we eens kijken wat die toen heeft gedaan om het te neppen ofzo?
pi_34462365
Zeg Indirah, heb je eigenlijk één van die oude 36 topics gelezen? Heb je misschien wel eens gekeken naar de links van de openingspost?
Nee hé.
Helpt waar hij kan!
pi_34462485
volgens mij bedoelt die meer fotomateriaal dan wat er al gegeven is en met betrekking tot die graancirkels als ik hem goed begrijp, i think, heb jij nog foto's van graancirkels nosigar?
pi_34462632
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef syntaxerror het volgende:
volgens mij bedoelt die meer fotomateriaal dan wat er al gegeven is en met betrekking tot die graancirkels als ik hem goed begrijp, i think, heb jij nog foto's van graancirkels nosigar?
zij
Ja dat bedoelde ik dus ook
pi_34462819
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef Gorian het volgende:

[..]

Wat weet jij nou van de mensen die hier schrijven? Eerder is dislectie al genoemd, en er zijn legio andere redenen waarom iemand iets verkeerd schrijft. Je snapt toch wat er bedoeld wordt?

Maar klop jezelf vooral op de borst dat jij goed kan schrijven en spellen. Het is of een gebrek aan argumenten, of om wat af te reageren te hebben. Zeg dan nix!
Ja nee, we hebben inderdaad veel inhoud van GENE ZIJDE gezien. Bovendien schrijf je dat woord met een 'y'. Come on zeg.
pi_34463186
.
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Indirah het volgende:

[..]

zij
Ja dat bedoelde ik dus ook
Ok, dat kan ook ja .
Er is in ieder geval genoeg materiaal hier te vinden van de door Robbert gemaakte graancirkels: aanvankelijk waren ze wel heel erg slecht: ze begonnen zelfs bij het pad
Helpt waar hij kan!
pi_34463273
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef riley het volgende:

[..]

Ja nee, we hebben inderdaad veel inhoud van GENE ZIJDE gezien. Bovendien schrijf je dat woord met een 'y'. Come on zeg.
Dit topic gaat niet zozeer over gene zijde! Als je iets wilt weten hierover kun je ook gaan zoeken via google o.a. En natuurlijk gaat dit topic indirect over Gene Zijde aangaande de jongeheer van den Broeke! Maar die zwijgt nu ff dus tot die tijd zul je het moeten doen met ons.
Maar ja als je elkeen al voor jan met de korte achternaam neerzet die geloof hecht aan het paranormale tjah wat verwacht je dan eigenlijk?
pi_34464131
Micheleangelo en Riley.
Ik verzoek jullie vriendelijk doch zeer dringend te stoppen met het afzeiken, denigreren en kleineren van personen.
Ten eerste omdat dat tegen de "huisregels"is, ten tweede omdat die posts van generlei waarden zijn en ten derde omdat je waarschijnlijk niet eens weet waar je over praat.
Oordeel nooit over een situatie waar jezelf niet ingezeten hebt!
pi_34464478
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Micheleangelo en Riley.
Ik verzoek jullie vriendelijk doch zeer dringend te stoppen met het afzeiken, denigreren en kleineren van personen.
Ten eerste omdat dat tegen de "huisregels"is, ten tweede omdat die posts van generlei waarden zijn en ten derde omdat je waarschijnlijk niet eens weet waar je over praat.
Oordeel nooit over een situatie waar jezelf niet ingezeten hebt!
Lilith-Wicca,

Als je even terugleest zul je zien dat ik alleen maar, op een hele nette manier, mijn *opinie* uitsprak naar aanleiding van het statement van Riley. Het afzeiken en denigreren werd daarna door anderen gedaan. Je reactie is dus volstrekt misplaatst.
pi_34464918
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef Micheleangelo het volgende:

[..]

Lilith-Wicca,

Als je even terugleest zul je zien dat ik alleen maar, op een hele nette manier, mijn *opinie* uitsprak naar aanleiding van het statement van Riley. Het afzeiken en denigreren werd daarna door anderen gedaan. Je reactie is dus volstrekt misplaatst.
Mirage mirage waar ben je als je nodig bent
pi_34466059
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef Indirah het volgende:
En heeft iemand al wat graancirkels van R v d B ingescanned?
Helaas, zo groot is mijn scanner niet, ik weet dat de cirkels van Robbert klein zijn, maar nee...
pi_34466217
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Stenny het volgende:

[..]

Helaas, zo groot is mijn scanner niet, ik weet dat de cirkels van Robbert klein zijn, maar nee...
pi_34466286
quote:
Okay, deze van de door jou genoemde site:

en deze van Robbert:

Welke heeft de grootste kans buitenaards te zijn?
pi_34466374
Vooral die linker is erg goed!
Arme sukkel die Robbert, waarom geloven mensen hier toch in.
Helpt waar hij kan!
pi_34466433
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:30 schreef Stenny het volgende:

[..]

Okay, deze van de door jou genoemde site:

[afbeelding]

en deze van Robbert:

[afbeelding]

Welke heeft de grootste kans buitenaards te zijn?
hahah toevallig is de eerste de beste ooit gemaakt door mensen!
dus die is al nep, eh ik ga voor de tweede die is duidelijk buitenaards
pi_34466750
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:33 schreef Indirah het volgende:

[..]

hahah toevallig is de eerste de beste ooit gemaakt door mensen!
dus die is al nep, eh ik ga voor de tweede die is duidelijk buitenaards
Okay, maar ik had het over kansen. Wat zegt je gevoel bij de tweede? Mijn gevoel zegt: hier heeft een mens lopen klungelen in een lichte of zware verstandsverbijstering. Just a hunch.
Vreemd genoeg ondersteunt mijn gezonde verstand deze theorie ook.

Schattig zijn de cirkels van Robbert wel. Maar dat is geen reden mensen te laten geloven dat dit iets is, wat het niet is.
pi_34466852
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Stenny het volgende:

[..]

Okay, maar ik had het over kansen. Wat zegt je gevoel bij de tweede? Mijn gevoel zegt: hier heeft een mens lopen klungelen in een lichte of zware verstandsverbijstering. Just a hunch.
Vreemd genoeg ondersteunt mijn gezonde verstand deze theorie ook.
Je hebt toch van die speciale heuvelruggen waarop men vanuit space pas kon zien wat er precies stond? Bv een paard enzo en een kolibri en een eh weet het niet meer, anyway, die waren echt perfekt! En een hele grote graancirkel zou je als je mens bent erg goed moeten uitrekenen nu hoorde ik dat Rvd B niet zo goed was in hoofdrekenen en zijn vader weer wel maar die had ff geen tijd enzo Dus die graancirkel verliep wat krom na wat nachtelijke potverpielekes
pi_34466877
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Stenny het volgende:

[..]

Schattig zijn de cirkels van Robbert wel. Maar dat is geen reden mensen te laten geloven dat dit iets is, wat het niet is.
Sten eerlijk is eerlijk hij is wel cute
pi_34466988
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:45 schreef Indirah het volgende:

[..]

Sten eerlijk is eerlijk hij is wel cute
De graancirkel inderdaad, maar helaas heb ik een grondige hekel aan leugenaars, ook al kijken ze nog zo aandoenlijk. Leugens zijn leugens en leugenaars zijn leugenaars. Wat de reden ook geweest is, met een leugen kun je niet leven, dus Robbert zal schoon schip moeten maken, en als hij echt 'onschuldig' is, dan degene die hem bij de neus neemt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')