je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:56 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Zucht... daar werd toch ook naar gevraagd ?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef Mirage het volgende:
Zal ik dit topic en het topic over bandstemmen samenvoegen ?
White noise/EVP wordt dan te topic titel.
Of zal ik het "kemphanen en viswijven" noemen...
kan ik gelijk alle topics samenvoegen.
Één groot zeiktopic is een stuk overzichtelijker dan 10 verschillende.
Of gaan we weer terug naar RvdB ( en dan zonder elkaar het bloed onder de nagels vandaan te halen ) ?
Wel een voor down to earth mensen een heel plausibele zegmaar. Dus om dat zo makkelijk af te doen is een beetje lullig tegenover iemand die de moeite neemt een citaat uit te zoekenquote:
Whoehahahahahahahahahahahahahahahahahahaaquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef Mirage het volgende:
Of gaan we weer terug naar RvdB ( en dan zonder elkaar het bloed onder de nagels vandaan te halen ) ?
Alhoewel er bij mij nog geen bloed onder mijn nagels vandaan gehaald is, moet echt meer voor gebeuren, ben ik het wel helemaal met je eens.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef Mirage het volgende:
ik geloof ook dat pikkie dat was.. weet het ook niet zeker.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ja, volgens mij was dat pikkie, maar als ik het goed begrepen heb doet zijn pc het even niet (correct me if i'm wrong)
Staat stiekem nog online, maar niet meer via de index bereikbaar.quote:ooow, sorry maar ik heb op zijn eigen site niet gezien over de uitleg over de genverbrander, kan iemand die nog eens kort vertellen, wat voorn uitleg gaf zijn site er zelf over?
Er broeit dus wel wat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:18 schreef Prst_ het volgende:
De melding van de 'readings aan het begin van dit jaar' is inmiddels van Robbert's website verdwenen.
Ook het contactformulier en de extra info (met uitleg bij de 'genverbrander'-affaire) is verdwenen.
Sterker nog...op de uitzenddata van de herhalingen van 'Er is zoveel meer' na is ook elke verwijzing naar House of Television weggehaald.
Dat is 1 zin ???quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:01 schreef syntaxerror het volgende:
mn tante belt ons net op en woont in roosendaal, ze gaf de datum wanneer ze haar verjaardag zal vieren, ik had laatst toen ze hier bij ons waren over RvdB gesproken toen er net de eerste aflevering was geweest van Er is zoveel meer, ze zei dat ze eens een reading had gehad van iemand die op hem leek, hele tijd terug, ze wist het niet zkeer of hij dat was, alleen raar dat ik daar nu pas achter kwam, alleen zijn we er toen niet eens op doorgegaan, want ze gingen alweer naar huis, ze zei dat ze het de volgende keer zou vertellen,omdat ik het wel interesant vond, binnekort is die verjaardag en ga ik geheid vragen hoe ze die reading ervaarde en hoe en wat ze over RvdB denkt, als het diegene wel was, ze zei dat ze het bijna zeker wist, dus ik ben benieuwd, ze had toen problemen met iets, volgens mij met der rug ofzo en wist geen oplossing en ging naar een medium, allen ik weet niet of ik dat wel moet geloven, ik hoor het binnekort en zal ik jullie op de hoogte houden!!
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Robbert wel degelijk mee leest op Fok óf mensen heeft die dat voor hem doen. Als iemand hier nou eens iets heel geks (wel fatsoenlijk graag) roept, dan komt er misschien toch eindelijk wel eens bewijs daarvoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:06 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Lijkt op een 'exit strategy' van Moors en consorten.
Ja, die was al eens gespot. Moet je voor de lol eens kijken op wiens webspace dat webcam plaatje van die hand staat.quote:
Ja, dat had ik zelf als een van de eerste ontdekt hoor, de man van Irene dus, Barry Kroon.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:13 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ja, die was al eens gespot. Moet je voor de lol eens kijken op wiens webspace dat webcam plaatje van die hand staat.
Niet eens, (bekende) mensen krijgen vaak heel wat meer over zich heen dan Robbert, dat is echt geen unicum. Je moest eens weten wat ik al allemaal over me heen heb gekregen op andere prikborden (Fok is wat dat betreft een stuk fatsoenlijker, met uitzondering van een paar figuren), leuk is het soms niet, maar je wordt er wel weerbaarder van. Dus: hij is geen watje en niet van porselein, en vergeet niet dat hij al veel heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:18 schreef Gorian het volgende:
http://www.houseoftalent.nl/index2.html
Dat hij zelf meeleest op Fok geloof ik niet. Zulke kritiek verdragen is bijna onmenselijk.
Maar de meeste bekende mensen zijn niet zo kwetsbaar als Robbert. Maar ik kan niet voor hem praten natuurlijk. Als dit over mij zou gaan, zou ik het ook niet van A tot Z lezen omdat ik het vaak nogal kwetsend vind. En in zijn schoenen wellicht ook om andere redenen te confronterend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
Niet eens, (bekende) mensen krijgen vaak heel wat meer over zich heen dan Robbert, dat is echt geen unicum. Je moest eens weten wat ik al allemaal over me heen heb gekregen op andere prikborden (Fok is wat dat betreft een stuk fatsoenlijker, met uitzondering van een paar figuren), leuk is het soms niet, maar je wordt er wel weerbaarder van. Dus: hij is geen watje en niet van porselein, en vergeet niet dat hij al veel heeft meegemaakt.
Bovendien: als hij echt een brandschoon geweten had, hij mijns inziens (!) allang gereageerd.
Nog niet eens dood en nu al spoken.quote:Ik moet trouwens ineens aan Anneke Gronloh en Viola Holt denken
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:33 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Nog niet eens dood en nu al spoken.
Oh, op die manier. Ik dacht dat ze willekeurig bij jou door je hoofd kwamen spoken. Dat is ook zo, ja. Ik heb een vermoeden dat de uitspraken van De Leeuw en Jensen voor hen meer de druppels waren die emmers deden overlopen. Kan me niet voorstellen dat je jezelf zo op de kop laat zitten door opmerkingen van gasten die bekend staat als extreem flauwe grappenmakers.quote:Niet iedereen wordt weerbaarder door kritiek natuurlijk. Die liepen toch ook bij psychologen omdat ze zich gekwetst voelde door Paul de Leeuw en Robert Jensen?
Spaar me!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik dacht dat ze willekeurig bij jou door je hoofd kwamen spoken.
Zodra hij ervoor koos het programma "Er is zoveel meer" te gaan doen, had hij redelijkerwijs kunnen weten dat er naast positieve ook negative reacties zouden komen. En dit wist hij ook, hij zei ook dat hij gewend was aan sceptische reacties en dat z.i. sceptische mensen het dichtste bij de bron zitten (!). Waarom zou het publiek hem anders behandelen als een gemiddelde celebrity? De reacties hier zijn over het algemeen best verteerbaar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:36 schreef Gorian het volgende:
[..]
![]()
Niet iedereen wordt weerbaarder door kritiek natuurlijk. Die liepen toch ook bij psychologen omdat ze zich gekwetst voelde door Paul de Leeuw en Robert Jensen?![]()
Je hebt wel gelijk, maar toch denk ik dat er wat zaken onderschat zijn waaronder de impact van negatieve publiciteit. Ook vanwege de geluiden dat de familie zo gebukt gaat onder de kritiek. Het is behoorlijk bizar te noemen. Daarom snap ik ook niet dat niemand de regie in handen heeft genomen, en men 'the graphine' zijn werk heeft laten doen waardoor er op Stichting Skepsis en iemand als Randi na alleen maar verliezers zijn in deze kwestie. Ik moet zeggen dat de gang van zaken er rondomheen me minstens zo boeien als de rest van het hele circus, want het houdt de gemoederen wel bezig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zodra hij ervoor koos het programma "Er is zoveel meer" te gaan doen, had hij redelijkerwijs kunnen weten dat er naast positieve ook negative reacties zouden komen. En dit wist hij ook, hij zei ook dat hij gewend was aan sceptische reacties en dat z.i. sceptische mensen het dichtste bij de bron zitten (!). Waarom zou het publiek hem anders behandelen als een gemiddelde celebrity? De reacties hier zijn over het algemeen best verteerbaar.
Maar gezien het feit dat hij waarschijnlijk niet helemaal eerlijk over alles is, heeft hij reden te zwijgen. Dat heeft op de eerste plaats niet met kwetsbaarheid te maken, maar dus met het feit dat er zaken niet kloppen.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:52 schreef Gorian het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar toch denk ik dat er wat zaken onderschat zijn waaronder de impact van negatieve publiciteit. Ook vanwege de geluiden dat de familie zo gebukt gaat onder de kritiek. Het is behoorlijk bizar te noemen. Daarom snap ik ook niet dat niemand de regie in handen heeft genomen, en men 'the graphine' zijn werk heeft laten doen waardoor er op Stichting Skepsis en iemand als Randi na alleen maar verliezers zijn in deze kwestie. Ik moet zeggen dat de gang van zaken er rondomheen me minstens zo boeien als de rest van het hele circus, want het houdt de gemoederen wel bezig.
god gloeiende godver. sodermieter toch eens een end opquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dat is 1 zin ???
Haal eens adem tussendoor joh
danquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef syntaxerror het volgende:
denk dat vele hier een stukje ouder zijn als ik zelf.
Waarom moet Kiteless ineens, na zoveel delen weg? Ga zelf weg als je er niet tegen kunt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
god gloeiende godver. sodermieter toch eens een end op![]()
Verontschuldig je niet jongen, en trek het je niet aan. Je laat met de opmerking over de inhoud in elk geval zien meer mans te zijn dan mensen die je erop aanvallen, ongeacht hoe oud je bent.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef syntaxerror het volgende:
sorry daarvoor. Ik vond het dus jammer dat ik gelijk commentaar kreeg, maarja, het gaat toch om de inhoud?
ach ja..
joey
Moi: 42quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef syntaxerror het volgende:
hoe oud zijn jullie hier als ik vrage mag?
Neem het maar niet te serieus...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef syntaxerror het volgende:
Ach ja, ik heb dat bericht even wat te snel gemaakt, omdat we net daarvoor gebeld waren en ik snel deze informatie wilden geven hier. Ik dacht dat jullie het misschien wel interesant vonden, omdat ik binnekort misschien meer informatie zal verkrijgen en daar was ik blij om. Ik moest het even snel type, omdat ik moest eten, sorry daarvoor. Ik vond het dus jammer dat ik gelijk commentaar kreeg, maarja, het gaat toch om de inhoud?
ach ja..
Hopelijk binnekort dus meer informatie van mij over RvdB.
joey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |