En ik 45.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef syntaxerror het volgende:
hoe oud zijn jullie hier als ik vrage mag?
aaach, don't worry about it. Mijn zoon komt hier zo nu en dan ook in Truth (niet in dit topic) en die is 12.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:39 schreef syntaxerror het volgende:
ik voel me nu wel een erg jonge pief hier:P
maarja, zo leer ik ook wat bij:)
thnx voor jullie berichten
ik ga er even van door, later op de avond terug, suc6 nog in het onderzoek over rvdB
mzls
joey
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben een oude doch wijze niet-vrijwillig vrijgezelle lieve klerelijer van 36.
Niet te jong om je een mening te vormen. Alleen te jong om je dagelijks, hele dagen bezig te houden met paranormale gaves, als die er zijn. Redelijk logisch omdat je je juist op die leeftijd breed kan ontwikkelen. Tussen ongeveer je 10de en 25 ste neemt de pijnappelklier eenandere vorm aan. Hij wordt al s het ware gesnoeit en wat er niet gebruikt wordt gaat gewoon weg. Dus het ontwikkelen is okay. Maar dat nmag niet ten koste gaan van andere ontwikkelingen zoals de sociale.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef NoSigar het volgende:
Volgens Lilith-Wicca ben je er dan nog niet helemaal geestelijk aan toe om je met dergelijke zaken bezig te houden.
Ja en dat is bij mij dus misgegaan. Maar dat komt ook omdat ik zelf helemaal geen zin had om met vrienden van mijn eigen leeftijd naar disco's en bars te gaan. Ik vond en vind daar namelijk geen reeet aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet te jong om je een mening te vormen. Alleen te jong om je dagelijks, hele dagen bezig te houden met paranormale gaves, als die er zijn. Redelijk logisch omdat je je juist op die leeftijd breed kan ontwikkelen. Tussen ongeveer je 10de en 25 ste neemt de pijnappelklier eenandere vorm aan. Hij wordt al s het ware gesnoeit en wat er niet gebruikt wordt gaat gewoon weg. Dus het ontwikkelen is okay. Maar dat nmag niet ten koste gaan van andere ontwikkelingen zoals de sociale.
Heeft hiermee te maken:
http://www.stamcel.org/html/epifyse.htm
Dat lijkt me dan ook alleen weggelegd voor mensen met een te veel aan tijd (de reden in het midden gelaten) en charlatans die er daadwerkelijk geld mee verdienen.quote:Alleen te jong om je dagelijks, hele dagen bezig te houden met paranormale gaves,
Gesnoeid.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:18 schreef riley het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook alleen weggelegd voor mensen met een te veel aan tijd (de reden in het midden gelaten) en charlatans die er daadwerkelijk geld mee verdienen.
Dank je voor de link ik was hem kwijt nmlquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet te jong om je een mening te vormen. Alleen te jong om je dagelijks, hele dagen bezig te houden met paranormale gaves, als die er zijn. Redelijk logisch omdat je je juist op die leeftijd breed kan ontwikkelen. Tussen ongeveer je 10de en 25 ste neemt de pijnappelklier eenandere vorm aan. Hij wordt al s het ware gesnoeit en wat er niet gebruikt wordt gaat gewoon weg. Dus het ontwikkelen is okay. Maar dat nmag niet ten koste gaan van andere ontwikkelingen zoals de sociale.
Heeft hiermee te maken:
Een tijdje geleden stond er een artikel over in the Times. Heb het hier ergens maar heb geen scanner en ik kan het online niet meer vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:22 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Gesnoeid.
Chakra's en aura's.
![]()
Misschien kun je beter bij een gewoon biologieboek beginnen dan zulke sites![]()
Wel ontwikkeld maar nog niet helemaal gesnoeitquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef Gorian het volgende:
23, met een nog niet ontwikkelde epifyse dus
En dat laatste moet je dan ook zeer zeker doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:43 schreef syntaxerror het volgende:
hehe.
Als ik zelf geen één ervaring had gehad en of krijg, had ik me er misschien niet zo vroeg mee bezig gehouden, ik vind het niet slecht om op deze leeftijd hier mee bezig te zijn, tenzij het ten koste gaat van andere dingen. Gelukkig heb ik dit goed in de hand en vind het erg leuk om op dit forum mn mening te uiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |