abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50493258
Ik kijk er nog steeds regelmatig naar op RTL 4, het blijft gewoon altijd leuk.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:25:01 #202
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_50522907
Flodder, altijd lachen en Tatjana is ordinair geil
.
pi_50616274
Jammer dat ze moesten stoppen toen Coen van Vrijeberghe de Connigh (sjonney) en hard stilstand kreeg op de set
Jus't because your are a character it doesn't mean you have character
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:24:59 #204
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_50616435
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:20 schreef Crespo09 het volgende:
Jammer dat ze moesten stoppen toen Coen van Vrijeberghe de Connigh (sjonney) en hard stilstand kreeg op de set
Een harde stilstand?
sig verwijderd door FA
pi_50616483
sorry hartstilstand lag op eens op de motorkap van ze chevi stil
pi_51189631
Mja, daarvoorwaren er ookal plannen om testoppen, er staat nog ergens een interview met Tatjana online, waarin ze aangaf dat het laatste seizoen echt hetlaatste zou zijn, aleen geven ze nu de schuld aan Coen
Gaat nu weer door het leven als kolonel-knalpiemel
pi_51201275
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:28 schreef Slappy het volgende:

[..]

Is dat de einge echte Kareltje
Wist je dat die Kareltje een Canadees was
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:03:54 #208
138914 Slappy
ambtenaar
pi_51204145
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:48 schreef Crespo09 het volgende:

[..]

Wist je dat die Kareltje een Canadees was
Nee
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_51205669
Binnenkort is er weer een film op tv, het eerste deel geloof ik. Met de jonge Huub Stapel.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_51237927
Vanavond, ja. Half 11, RTL 5.
pi_51238918
Meest gedraaide film op de Nederlandse televisie?
pi_51274530
Eerste paar keer leuk, maar als ik de afleveringen al minstens 10x per stuk heb gezien is de lol er voor mij wel weer af:-)
pi_51275185
Ik vond Huub Stapel de enige echte Johnny. Die Johnny was misschien wel een tikje "anders", maar eigenlijk best wel sympathiek, ook tegenover die rijke snobs. De Johnny van Flodder 3 is helemaal niet sympathiek en voortdurend op geld uit.
De eerste film blijft de beste, al vond ik die neukscene tussen Kees (Tatjana) en haar (half)broer een beetje erover.
pi_51677047
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:44 schreef MrSleep het volgende:
Meest gedraaide film op de Nederlandse televisie?
Sinds 23/02/2002

Flodder 1 : 10 keer op tv
Flodder in Amerika : 9 keer
Flodder 3 : 9 keer aardig wat

Aardig wat vooral als je kijkt naar Passenger 57 (7 keer)
pi_51677140
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:03 schreef Slappy het volgende:

[..]

Nee
Een foutje komt uit Argentinie hier de link
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miguel_Stigter
pi_51677678
ik kijk het toch zeker 2 keer per week.
je kan het echt blijven kijken.

ik blijf lachen om kees
kees en sjonnie van nu vind ik een stuk leuker als 'de oude' eigenlijk.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_51678588
Leuk om weer is te zien, is er tenminst ook iets leuks s' ochtends op tv.
............................
pi_51679059
Flodder de serie was kutter dan kut.
De rol van zowel Kees als Sjonnie werd veel te overdone.
In de films waren het nog toffe gasten in een rare situatie.
Vooral Kees veranderde compleet in een mongool in de serie.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zaterdag 21 juli 2007 @ 13:03:14 #219
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_51690349
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:23 schreef Canisfire het volgende:
Helemaal mee eens!!!
pi_51690786
De Kees die hem als laatste speelde was juist 10 x beter

Zo fantastisch onnozel
pi_51691206
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:23 schreef kevin85 het volgende:
De Kees die hem als laatste speelde was juist 10 x beter

Zo fantastisch onnozel
idd
ik heb die film gezien en daar vond ik kees maar nietszeggend.
pi_52483756
Over een paar minuten Flodder 3 op SBS 6.
pi_52486756
Vast met scenes eruit geknipt, omdat anders de belspelletjes te laat beginnen
pi_52489407
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:55 schreef Socios het volgende:
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_52491789
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:55 schreef Socios het volgende:
Een van de meeste relaxte Flodders, niet zo extreem als Flodder 1, maar gewoon het typische Flodder-sfeertje uit de series aanhoudend
Een heer met stijl
pi_52492348
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 01:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Een van de meeste relaxte Flodders, niet zo extreem als Flodder 1, maar gewoon het typische Flodder-sfeertje uit de series aanhoudend
Ja daarom is het dus kut
quote:
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_52496045
whehe het viel me op dat die mensen mevr. vonk en meneer brandwijk als naam hadden
leuke film trouwens
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:54:10 #228
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_52496172
Het einde werd weer veel te snel op zwart gedraaid door SBS6, echt ongelooflijk
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_52517385
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 02:13 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja daarom is het dus kut
[..]
Neem me het vooral niet kwalijk dat ik er een andere mening over heb
Een heer met stijl
pi_52517487
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Neem me het vooral niet kwalijk dat ik er een andere mening over heb
Dus jij vind rip off's beter dan de originele charackters?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_52517741
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:46 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Dus jij vind rip off's beter dan de originele charackters?
Ik zie het want minder zwart-wit, ik zeg nergens dat ik Flodder 3 beter vind dan Flodder 1, gewoon goed op een andere manier, waarschijnlijk had ik het maar saai gevonden als het weer zoals Flodder 1 was geworden, Flodder 2 een beetje zoals 1 qua bepaalde dingen en die vind ik de minst leuke van dat.
Hetzelfde als je 2 Bassie en Adriaan series met elkaar vergelijkt, je bent gewoon blij dat ze ondanks hun verschillen allebei gemaakt zijn.

En om antwoord te geven op je vraag over rip off's, dat ik iets een keer zus of zo vind betekent niet dat je het direct moet veralgemeniseren, in enkele gevallen vind ik rip off's beter dan het origineel ja en aan de series van Flodder beleef ik op dit moment meer plezier dan aan de films omdat het verscheidener is en verassender (er zitten nog steeds afleveringen tussen die ik niet gezien heb bijvoorbeeld).
Een heer met stijl
pi_52517835
ik lig meerdere keren per aflevering dubbel om Kees
pi_53010593
als je goed kijkt naar de achter grond (meestal in de auto) zie je dat de in de serie in een vreselijke kleine omgeving wordt gespeeld. eerst zag ie ze vanaf de motorkap gefilmd sjonnie en kees door zonnedael rijden en dan rijden ze langs hun huis en daarna komen ze daar weer aan.
pi_53011303
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:01 schreef roburt het volgende:
ik lig meerdere keren per aflevering dubbel om Kees
Hier ook

Hilarisch altijd als ie totaal niet begrepen heeft van een plan oid!
pi_53030960
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:20 schreef Crespo09 het volgende:
Weet je zeker dat dit op de set was? ik meende ooit gehoord te hebben dat het tijdens een feestje was dat er toen 3 flodderacteurs/actrieses zouden komen. Dat ze door een doek reden en dat hij toen een hartstilstand kreeg? Waarbij iedereen dacht dat het er bij hoorde maar het later toch echt fout was...

Of heb ik het nu verkeerd?
pi_53031449
Op zaterdagavond 15 november 1997, een paar dagen na zijn zevenenveertigste verjaardag, overleed Coen aan een hartstilstand. Het gebeurde tijdens een besloten feestje, waar gevierd werd dat de opnames voor seizoen vijf van de televisieserie Flodder afgerond waren. Coen, Stefan de Walle en Tatjana Simic waren ingehuurd om scènes uit de serie na te spelen. De familie Flodder kwam binnenrijden in de welbekende roze Chevrolet toen Coen ineens op de motorkap sprong. Met gestrekte armen en benen bleef hij liggen. Het publiek dacht aan een grap, en klapte. Zijn collega's hadden door dat het goed mis was en belden een ambulance. Reanimatiepogingen mochten niet meer baten en onderweg naar het ziekenhuis is Coen overleden. Het Flodder-gezelschap volgde de ambulance op weg naar het ziekenhuis. Tatjana zei hierover: Plotseling zagen we dat de ambulance heel zachtjes ging rijden. Toen wisten we het. We zijn kapot van verdriet. Velen begrepen niet dat Coen op zijn leeftijd is overleden aan een hartstilstand, zeker omdat hij ook nog eens in goede conditie verkeerde. Waarschijnlijk is zijn voortijdige dood aan erfelijkheid te wijten: zijn vader overleed op slechts 64-jarige leeftijd ook aan een hartstilstand.
pi_53035454
nou, dat zat ik aardig in de buurt!
pi_53102178
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:09 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Hier ook

Hilarisch altijd als ie totaal niet begrepen heeft van een plan oid!
dat is ind het mooiste
pi_53102450
jamaar dan echt die koppen die hij kan trekken
pi_53103196
Het enige nadeel van die Coen-Johnny is dat hij iets angshaziger was aangelegd en een flink gevecht liever uit de weg ging en zijn handen niet al te vuil meer maakte.
De Huub-Johnny was wat zelfverzekerder en ging een stevige matpartij niet uit de weg.
Een heer met stijl
pi_53104609
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het enige nadeel van die Coen-Johnny is dat hij iets angshaziger was aangelegd en een flink gevecht liever uit de weg ging en zijn handen niet al te vuil meer maakte.
De Huub-Johnny was wat zelfverzekerder en ging een stevige matpartij niet uit de weg.
Ze hebben allebei hun charme.
Huub-Johnny is idd wat origineler, maar Coen-Johnny is echt een type macho "grote bek, klein piemeltje"
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_53104998
Net weer zitten kijken. Ik zit elke avond nog te genieten, terwijl ik al die afleveringen al zo vaak heb gezien Het blijft geweldig, soort jeugdsentiment.

Die Coen-Johnny is ook gewoon goed, perfect voor die Johnny-rol weggelegd
pi_53105059
Trouwens:
quote:
Antonia niet, Flodder wel in Nederlandse filmcanon

UTRECHT - Geen Soldaat van Oranje (1977). Geen Oscarwinnaars De Aanslag (1986), Antonia (1995) of Karakter (1997). Wel Flodder, de asofilm van Dick Maas. Het Nederlands Film Festival heeft dinsdag de Canon van de Nederlandse Film gepresenteerd. De lijst zal vanaf 26 september in de festivaltent op de Utrechtse Neude genoeg discussie opleveren.
afbeelding
De cast van Flodder van Dick Maas. Vlnr (staand): Huub Stapel, Rene van t Hof, Nelly Frijda, Laurens Geels (producent), Dick Maas (regie), Jan Willem Hees (in rolstoel), Tatjana Simic en Horace Cohen. Zittend: Apollonia van Ravenstein en Nani Lehnhausen.Vergroting
Flodder in filmcanon

De canon bestaat volgens het festival uit ‘belangrijke, gezichtsbepalende films’ die de veelzijdigheid van de Nederlandse filmgeschiedenis weerspiegelen.

‘Het is niet een lijst geworden van de allerbeste Nederlandse films aller tijden’, zegt PvdA-coryfee Jeltje van Nieuwhoven, voorzitter van de commissie die de lijst met 16 films samenstelde.

De oudste titel in de canon is De mésaventure van een Fransch heertje zonder pantalon aan het strand te Zandvoort van Albert en Willy Mullens uit 1905, over een man op het strand die wordt achtervolgd door een agent. De meest recente titel komt uit 2000: de korte animatiefilm en Oscarwinnaar Father and Daughter van Michael Dudok de Wit.

De canon bestrijkt de filmgeschiedenis van de twintigste eeuw. De bekendste titels zijn Fanfare (Bert Haanstra, 1958), Als twee druppels water (Fons Rademakers, 1963), Turks Fruit (Paul Verhoeven, 1973) en Flodder (Dick Maas, 1986). Van regisseurs als Pim de la Parra, Wim Verstappen, Jos Stelling, Frans Weisz, Marleen Gorris en Louis van Gasteren is geen werk opgenomen.

Spreiding
Bij haar keuze heeft de commissie, waarin onder anderen mediahistoricus Karel Dibbets en hoogleraar Film- en Televisiewetenschap Sonja de Leeuw zitting hebben, zich laten leiden door uiteenlopende criteria. Daaronder vielen historische spreiding, de verdeling over de verschillende disciplines, de kwaliteiten van de individuele films en het belang van het totale oeuvre van een maker.

Van Nieuwenhoven: ‘Daarbij stond steeds de betekenis van de film voor de filmgeschiedenis voorop. Die hebben we laten prevaleren boven de maatschappelijke context. Om die reden ontbreekt een titel als Blue Movie , die door het vele bloot veel reuring gaf.’

Duizend titels
De commissie begon met een lijst met duizend titels. Die is tijdens vier bijeenkomsten teruggebracht tot de 16 films tellende canon, omdat ‘we de lijst zo kort mogelijk wilden houden’.

De historicus Frits van Oostrom, onder wiens leiding de Canon van Nederland tot stand kwam, riep vorig jaar de cultuursector op een eigen canon te creëren. ‘Deze films vormen ons antwoord op die oproep’, vindt Van Nieuwenhoven. ‘Tegelijk hebben wij de canon altijd gezien als het begin van een discussie over wat de Nederlandse filmgeschiedenis precies is. In de loop der jaren zou de lijst best langer kunnen worden. Of misschien maken bepaalde titels wel plaats voor andere.’
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:26:55 #244
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53109560
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:00 schreef Urquhart het volgende:
Net weer zitten kijken. Ik zit elke avond nog te genieten, terwijl ik al die afleveringen al zo vaak heb gezien Het blijft geweldig, soort jeugdsentiment.

Die Coen-Johnny is ook gewoon goed, perfect voor die Johnny-rol weggelegd
In de serie is het ook eigenlijk helemaal geen gezin om voor te vrezen.. Maar het blijft goed
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_53110244
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:00 schreef Urquhart het volgende:
inderdaad
maar eigenlijk was vandaag de eerste keer dat ik hem weg zapte omdat ik deze echt 5x heb gezien ofzo.
(dat ze die dieren gaan ontvoeren)
pi_53138855
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:52 schreef roburt het volgende:

[..]

inderdaad
maar eigenlijk was vandaag de eerste keer dat ik hem weg zapte omdat ik deze echt 5x heb gezien ofzo.
(dat ze die dieren gaan ontvoeren)
Ja, die dieren-aflevering had ik ook regelmatig al gezien. Maar die aflevering van gisteren kon ik me weinig van herinneren. Dus dat kwam goed uit
pi_53140156
die van 1 april? ook heel vaak gezien dus meestal blijf ik nu DWDD kijken.
pi_53140654
Kan iemand mij helpen?

De muziek die ze in Flodder gebruiken weet iemand hier de namen van?
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
pi_53140867
op http://www.flodder.tv staan 2 namen.
pi_53141649
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:03 schreef roburt het volgende:
op http://www.flodder.tv staan 2 namen.
Heb op de site gekeken maar zie het zo even niet staan.
pi_53142629
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:37 schreef Glenn-Micra het volgende:

[..]

Heb op de site gekeken maar zie het zo even niet staan.
Dreams - 2 Brothers On The 4th Floor wordt gebruikt op één van de feesten die ze geven (weet niet meer of het in de serie of een van de films is)
pi_53142899
De tune weet iemand van wie die is?
pi_53143304
Ik heb wel eens naar ze gemaild. Ik vroeg van wie de muziek is die in de auto altijd werd gedraaid van Johnny. Ze zeiden dat Dick Maas het zelf heeft gemaakt en dat het niet te koop is in de winkel. Erg jammer, want ik vind het echt vette muziek op 'Trucker FM'.
pi_53145088
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:32 schreef satecl het volgende:
Ik heb wel eens naar ze gemaild. Ik vroeg van wie de muziek is die in de auto altijd werd gedraaid van Johnny. Ze zeiden dat Dick Maas het zelf heeft gemaakt en dat het niet te koop is in de winkel. Erg jammer, want ik vind het echt vette muziek op 'Trucker FM'.
Dat is wel balen zeg. Ik vond het ook wel wat hebben!
pi_53881557
volgens mij is de serie nu op een andere tijd niet meer om 8 uur... ?
pi_53881625
Klopt, 18.25u.
pi_53881643
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:48 schreef master_X het volgende:
Klopt, om 18.25 en de volgende dag meestal iets na 11-en 's ochtends op RTL4 de herhaling.
sig verwijderd door FA
pi_53883607
Ik zit te wachten op de dag dat ze besluiten toch nog een vervolg te maken!
pi_53891635
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:48 schreef master_X het volgende:
Dat is wel matig. 8 uur was een mooie tijd.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:53:00 #260
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53906244
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:27 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik zit te wachten op de dag dat ze besluiten toch nog een vervolg te maken!
Dream on...
pi_53910892
Een vervolg kan nooit zo goed zijn als de serie met Coen

Maar de films heb ik onlangs ook nog eens met veel plezier gezien. Huub Stapel was op zich een OK Sjonnie, maar Coen zette hem weer veel beter neer (al heeft hij daar ook seizoenen de tijd voor gehad).

Leuk is dat Zonnendael in deel 1 hier niet ver vandaan in Sittard zijn opgenomen. Leuk om daar nog eens te gaan kijken (zie ook het Flodder locatie topic met foto's van de set van de serie).
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_53911749
http://www.youtube.com/watch?v=515KTYOGNPU

De filmset van Flodder
Opname locatie flodder

[ Bericht 38% gewijzigd door roburt op 13-10-2007 19:28:44 ]
  Redactie Frontpage zondag 14 oktober 2007 @ 13:38:16 #263
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_53923842
Mooiste quote uit de film, die viel me laatst op toen ik de film voor de 100ste keer keek ofzo:

"Dag mevrouw Flodder, hoe maakt u het?", vraagt Sjakie.
"Kwestie van gisten..."
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_53923951
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 13:38 schreef Djeez het volgende:
Mooiste quote uit de film, die viel me laatst op toen ik de film voor de 100ste keer keek ofzo:

"Kwestie van gisten..."
Die is inderdaad goed!
pi_54863579
tvp
pi_54867427
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 13:38 schreef Djeez het volgende:

"Kwestie van gisten..."
Eén van de originelere/doordachte quotes ja.
Mijn persoonlijke favorieten: "Zet m maar in zon, ken ie drogen", als opa in de plomp is gereden.
De veelgenoemde "Maar buurman, wat doet nu?!?" met bijbehorende "Hoe wilt u betalen, cash, creditcard?"- "Polaroid!" is natuurlijk niet te vergeten.
Ook leuk, in diverse varianten voorbijgekomen "Het blijft toch je zoon/dochter/huis he..".
Aan het eind van Flodder in Amerika, na Sjakies operatie: "Dag Sjaak, of moeten we nu Jaqueline zeggen?".
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_54897989
Djune-Ann van Asten (Toet in een aantal afleveringen) is tegenwoordig blijkbaar lesbisch en is te vinden onder deze hyves:
http://dalovessian.hyves.nl

Hier de Hyves van Mandy Negerman, ook Toet, volgens mij in de 3e film en een aantal afleveringen:
http://mandynmandy.hyves.nl/

pi_54898583
Leuk om te zien hoe ze geworden zijn. Best knappe meiden
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54899668
Ja idd, vond ik ook al
pi_54899687
hoe ben je aan die namen gekomen?
  zondag 2 december 2007 @ 01:25:47 #272
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_54982437
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_55135946
Hehe zijn er niet meer hyves accountjes van crew enzo?
pi_55142259
Denk dat die mensen nu tegen de 60/70 aanlopen, denk niet dat die hyves hebben.
pi_55148747
kijk wat ik gevonden heb:
http://flodder.messageboard.nl/

op deze site staat ook foto van coen van de vrijberghe de coningh
pi_55149130
Daar ziet ie er toch weer heel anders uit dan in Flodder. Logisch natuurlijk, maar het is wel knap om in zo'n figuur als Sjonnie te kunnen veranderen.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_55152130
wat een serie
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 9 december 2007 @ 19:59:59 #278
198657 FlodderFan
I couldn't care less
pi_55152250
wanneer komen de films weer optv , weet iemand waar je dat kunt zien ?
pi_55162488
quote:
Op zondag 9 december 2007 17:07 schreef JOO het volgende:
kijk wat ik gevonden heb:

op deze site staat ook foto van coen van de vrijberghe de coningh
[ afbeelding ]
Wauw, was al tijden op zoek naar een "echte" foto van Coen!
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:42:13 #280
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_55202708

Ze hebben het over een nieuw seizoen van flodder....
pi_55203756
Dat zou wel heel vet zijn! Een nieuw seizoen van flodder!
pi_55211380
Ja idd, en ze waren in een best ver stadium al, het budget voor de afleveringen was al vastgesteld, alleen is Dick Maas toen met een rechtszaak begonnen omdat hij de rechten van het format nog in handen heeft.
  woensdag 12 december 2007 @ 14:06:17 #283
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_55216799
Als RTL de rechten heeft (in ieder geval voor de films, dan) kunnen ze toch op zijn minst Flodder In Amerika! op dvd uitbrengen?
En Coen (vreemd om nu een echte foto van hem te zien) doet ook de nederlandse stem van Buzz in Toy Story, en dat is echt amper te horen.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_55218080
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:06 schreef DrDurden het volgende:
Als RTL de rechten heeft (in ieder geval voor de films, dan) kunnen ze toch op zijn minst Flodder In Amerika! op dvd uitbrengen?
En Coen (vreemd om nu een echte foto van hem te zien) doet ook de nederlandse stem van Buzz in Toy Story, en dat is echt amper te horen.
Ja klopt, heb helaas nog niet een stuk van Toy Story met Buzz kunnen vinden... hij doet trouwens ook de stem van Whisky (hond) in een aflevering.

't is inderdaad raar om hem zo te zien ja!

Trouwens, dit las ik op hyves, Laus Steenbeeke reageert op andermans hyves:
quote:
Erg leuk dat jij de Flodderbak hebt binnengehaald! Rijdt ie nog goed?;-)
Geweldig dat Flodder nog zoveel enthousiaste fans heeft!
Wij hebben onlangs de sterfdag van Coen op gepaste wijze herdacht; in het café!
Hij zou het een goeie bak vinden dat de Fodderlim(h) o nog steeds rondrijdt!
Groetjes,
Laus(Hennie)Steenbeeke
pi_85868684
Al wat meer bekend over de nieuwe serie die ze zouden maken?
pi_86037219
Het is zeer onwaarschijnlijk dat er een nieuw seizoen komt
er word eignlijk niet meer over gesproken
bovendien zouden er wat acteurs vervagnen moeten worden
en zou het hele decor zonnedael opnieuw herbouwd moeten worden
hoe jammr het ook is.
  vrijdag 3 september 2010 @ 20:44:38 #287
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_86038244
Tja, acteurs vervangen hebben ze al eens met succes gedaan. Wat het decor betreft, en het budget, zal het nooit worden als vroeger. Dat was zowat ongehoord voor een televisieserie.
Maar al zouden ze een nieuwe serie willen maken, zou Dick Maas uberhaupt mee willen doen? Lijkt me niet. En zonder hem zie ik het al helemaal niet zitten.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_86039602
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef DrDurden het volgende:
Tja, acteurs vervangen hebben ze al eens met succes gedaan. Wat het decor betreft, en het budget, zal het nooit worden als vroeger. Dat was zowat ongehoord voor een televisieserie.
Maar al zouden ze een nieuwe serie willen maken, zou Dick Maas uberhaupt mee willen doen? Lijkt me niet. En zonder hem zie ik het al helemaal niet zitten.
idd alsje foto's bekijkt van de set is alles aan het vervallen en daarnaa ook ng eens volledig
gesloopt.Dick maas was inderdaad het brein erachter zonder heb word het niet meer hetzelfde
nochtans spraken ze nog niet zo lang geleden over een terugkeer maar dat bleek allemaal verzonnen.
pi_86044158
Wel vind ik jammer datj zo weinig vind over de cast
bv foto's van hoe ze er nu uitzien.
We horen blijkbaar niet veel meer van hen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:55:47 #290
67174 Dos37
Come on Twente
pi_86044388
Wie wil je zien dan? Nelly Frijda, Tatjana Simić en Stefan de Walle kom je nog wel tegen. En deze kom je waarschijnlijk niet meer zo vaak tegen. Coen van Vrijberghe de Coningh :')
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_86045184
Horace Cohen
pi_86045273
loool is dit kees _O_
ik kijk al een tijdje 'de vloer op'
maar nooit opgemerkt.

pi_86055123
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef fespo het volgende:
loool is dit kees _O_
ik kijk al een tijdje 'de vloer op'
maar nooit opgemerkt.

[ afbeelding ]
jaman Kees is nogal veranderd Het doet ook wel raar om
hem gewoon niet meer als een kluns te zien.Zoals op programma's
of sommige filmpjes
pi_86055201
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:55 schreef Dos37 het volgende:
Wie wil je zien dan? Nelly Frijda, Tatjana Simić en Stefan de Walle kom je nog wel tegen. En deze kom je waarschijnlijk niet meer zo vaak tegen. Coen van Vrijberghe de Coningh :')
Ja over dehoofd personages kunje nog wel wat vinden
maar da bijrollen zoals de toet en henkie's daar hoor je echt
niet veel meer van.
pi_86058163
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:27 schreef helloke123 het volgende:

[..]

of sommige filmpjes
dat heet acteren :{
pi_86059509
[quote]Op zaterdag 4 september 2010 13:11 schreef fredjanssen het volgende:

[..]

dat heet acteren :{
[/dan kannie heel goed actere
pi_86608829
Flodder (1986) is vandaag om 20:00 te zien op RTL7 *O*
pi_86610936
Zojuist begonnen ^O^
Een heer met stijl
  zondag 19 september 2010 @ 20:32:01 #299
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_86611982
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:27 schreef helloke123 het volgende:

[..]

of sommige filmpjes
hij zat ook in een baantjer aflevering , zeker de moeite waard
pi_86612303
Dat kenteken van de CX, wat is dat voor een raar geval?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')