Wauw, was al tijden op zoek naar een "echte" foto van Coen!quote:Op zondag 9 december 2007 17:07 schreef JOO het volgende:
kijk wat ik gevonden heb:
http://flodder.messageboard.nl/
op deze site staat ook foto van coen van de vrijberghe de coningh
[ afbeelding ]
Ja klopt, heb helaas nog niet een stuk van Toy Story met Buzz kunnen vinden... hij doet trouwens ook de stem van Whisky (hond) in een aflevering.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:06 schreef DrDurden het volgende:
Als RTL de rechten heeft (in ieder geval voor de films, dan) kunnen ze toch op zijn minst Flodder In Amerika! op dvd uitbrengen?
En Coen (vreemd om nu een echte foto van hem te zien) doet ook de nederlandse stem van Buzz in Toy Story, en dat is echt amper te horen.
quote:Erg leuk dat jij de Flodderbak hebt binnengehaald! Rijdt ie nog goed?;-)
Geweldig dat Flodder nog zoveel enthousiaste fans heeft!
Wij hebben onlangs de sterfdag van Coen op gepaste wijze herdacht; in het café!
Hij zou het een goeie bak vinden dat de Fodderlim(h) o nog steeds rondrijdt!
Groetjes,
Laus(Hennie)Steenbeeke
idd alsje foto's bekijkt van de set is alles aan het vervallen en daarnaa ook ng eens volledigquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef DrDurden het volgende:
Tja, acteurs vervangen hebben ze al eens met succes gedaan. Wat het decor betreft, en het budget, zal het nooit worden als vroeger. Dat was zowat ongehoord voor een televisieserie.
Maar al zouden ze een nieuwe serie willen maken, zou Dick Maas uberhaupt mee willen doen? Lijkt me niet. En zonder hem zie ik het al helemaal niet zitten.
jaman Kees is nogal veranderd Het doet ook wel raar omquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef fespo het volgende:
loool is dit kees![]()
ik kijk al een tijdje 'de vloer op'
maar nooit opgemerkt.
[ afbeelding ]
Ja over dehoofd personages kunje nog wel wat vindenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:55 schreef Dos37 het volgende:
Wie wil je zien dan? Nelly Frijda, Tatjana Simić en Stefan de Walle kom je nog wel tegen. En deze kom je waarschijnlijk niet meer zo vaak tegen. Coen van Vrijberghe de Coningh
dat heet acterenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:27 schreef helloke123 het volgende:
[..]
jaman Kees is nogal veranderd Het doet ook wel raar om
hem gewoon niet meer als een kluns te zien.Zoals op programma's
of sommige filmpjes
hij zat ook in een baantjer aflevering , zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:27 schreef helloke123 het volgende:
[..]
jaman Kees is nogal veranderd Het doet ook wel raar om
hem gewoon niet meer als een kluns te zien.Zoals op programma's
of sommige filmpjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |