abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32130508
Beste,

Weet iemand waar de opnames uit de tv serie Flodder gemaakt zijn?
De wijk zonnedael dus? en bestaat de wijk echt?
pi_32130560
Nee die wijk bestaat niet echt, en ik meende ooit gelezen te heben dat hun huis op een set is gebouwd. En de rest van de buurt in bloemendaal gefilmd is.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_32130658
maar het huis bestaat toch echt? is immers te zien.. echter binnen/ en achtertuin opnames in studio.
pi_32130707
Het huis bestaat niet, geloof ik.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:14:20 #5
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32130776
Ik dacht in Sittard, maar kan alleen maar vinden dat de eerste film daar opgenomen is.
TV serie weet ik zo niet.

(Zag trouwens dat Bert Visscher ook in die eerste Flodder film speelde; dacht al dat ie niet spoorde ; Groningse zak hooi!)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32130785
ik lees hier trouwens:

Coen van Vrijberghe de Coningh

Date of birth (location)
12 November 1950
Amsterdam, Noord-Holland, Netherlands
Date of death (details)
15 November 1997
Almere, Flevoland, Netherlands. (cardiac arrest)

Hij is helaas overleden, op de set, en dat was in Almere?
pi_32130815
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:11 schreef muisje-18 het volgende:
maar het huis bestaat toch echt? is immers te zien.. echter binnen/ en achtertuin opnames in studio.
Het bestond ook echt. Op een set.
Kijk voor de gein is hoe onstabiel dat huis gebouwd is, dan kan je al nagaan dat het geen echt huis kan zijn.

Daarbij komt, denk is aan hoevaak dat huis in de fik heeft gestaan/ontploft is. Het zou niet in een klein budget passen als dit allemaal echt materiaal was.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_32130834
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef Hyperdude het volgende:
Ik dacht in Sittard, maar kan alleen maar vinden dat de eerste film daar opgenomen is.
TV serie weet ik zo niet.

(Zag trouwens dat Bert Visscher ook in die eerste Flodder film speelde; dacht al dat ie niet spoorde )
Ja ook Frans Kokshoorn (wethouder), die de baas speelt in Bassie & Adriaan en diamant
pi_32130902
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:15 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Het bestond ook echt. Op een set.
Kijk voor de gein is hoe onstabiel dat huis gebouwd is, dan kan je al nagaan dat het geen echt huis kan zijn.

Daarbij komt, denk is aan hoevaak dat huis in de fik heeft gestaan/ontploft is. Het zou niet in een klein budget passen als dit allemaal echt materiaal was.
Daar had ik ook al hersenbrekens over, overigens zijn de andere huizen echt? rechts van de buren is hardboard , maar die tegenover flodder ?
  FOK!fotograaf woensdag 9 november 2005 @ 22:18:22 #10
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_32130909
Ik meen me te herinneren dat het in een wijk in sittard was opgenomen, maar het huis was nep..
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_32130926
Dat van Bert Visscher schijnt niet zo te zijn, die naam staat idd in de aftiteling, maar ik heb de hele film ik-weet-niet-hoe-vaak gekeken, scene voor scene, maar hem nergens kunnen spotten. Een tijdje geleden heb ik eens navraag gedaan bij de Bert Visscher zelf, maar zijn vertegenwoordiger zei dat het om een andere Bert Visscher ging.
Admit nothing,
deny everyting.
Demand proof.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:21:56 #12
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_32131038
Ik hoorde een tijd geleden op TV, dat de wijk waar flodder werd opgenomen ergens in sittard in het nieuws was.
IVM gehandicapten woningen die ze daar wilde gaan bouwen, maar de bewoners van de vilawijk waren er op tegen...
zal vast nog wel ergens op google te vinden zijn.

http://remcotomesen.web-log.nl/log/2311035

&

http://www.limburger.nl/I(...)38-730825-%2C00.html

[ Bericht 21% gewijzigd door _DaNi_ op 09-11-2005 22:35:52 ]
pi_32131178
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:21 schreef _DaNi_ het volgende:
Ik hoorde een tijd geleden op TV, dat de wijk waar flodder werd opgenomen ergens in sittard in het nieuws was.
IVM gehandicapten woningen die ze daar wilde gaan bouwen, maar de bewoners van de vilawijk waren er op tegen...
zal vast nog wel ergens op google te vinden zijn.
Kun je helpen zoeken, ik kan niks vinden:S
pi_32131289
Het is een huis op de set. De bomen etc zijn allemaal gewoon een painting op het hout..
Damn heb eens ergens gezien over opnamen van Flodder.. Dat was volgens mij toen met die herdenking toen Johhny doodging..
Die is overigens ook bij een opname gestorven. Hij zou over de motorkap rollen en kreeg een hartstilstand....
pi_32131600
ZIjn er geen fotos van?
pi_32131735
en staat de wijk in het high resolution gedeelte van google earth?
pi_32144469
Almere-Hout villawijk in Almere tussen de A6 en de A27 aan de Waterlandse weg

tenminste dat was de 1e film en tevens volgens mij nog steeds ook de serie
pi_32144545
De hele wijk was een set en is na de laatste film gesloopt!
pi_32144640
de serie is opgenomen bij first floor features in almere buiten (bedrijventerrein de vaart) waar later Big Brother nog is opgenomen.. Alle 'huizen' staan daar dus trouwens al lang niet meer.
pi_32144680
De (eerste) film is gemaakt in een bestaande villa-wijk, met een set voor de binnen scene's.
De serie is gis gemaakt op een set in Almere
pi_32179339
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:34 schreef estranged het volgende:
de serie is opgenomen bij first floor features in almere buiten (bedrijventerrein de vaart) waar later Big Brother nog is opgenomen.. Alle 'huizen' staan daar dus trouwens al lang niet meer.
De productie maatschappij is failliet en Laurens Geels en Dick Maas zijn afgegleden in de anonimiteit.
pi_32179540
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:34 schreef estranged het volgende:
Idd, de foto's hebben nog op fok gestaan dacht ik.
pi_32180579
hopelijk heeft er iemand nog foto's
pi_32254308
Wie weet waar fotos staan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')