Het bestond ook echt. Op een set.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:11 schreef muisje-18 het volgende:
maar het huis bestaat toch echt? is immers te zien.. echter binnen/ en achtertuin opnames in studio.
Ja ook Frans Kokshoorn (wethouder), die de baas speelt in Bassie & Adriaan en diamantquote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef Hyperdude het volgende:
Ik dacht in Sittard, maar kan alleen maar vinden dat de eerste film daar opgenomen is.
TV serie weet ik zo niet.
(Zag trouwens dat Bert Visscher ook in die eerste Flodder film speelde; dacht al dat ie niet spoorde)
Daar had ik ook al hersenbrekens over, overigens zijn de andere huizen echt? rechts van de buren is hardboard , maar die tegenover flodder ?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:15 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het bestond ook echt. Op een set.
Kijk voor de gein is hoe onstabiel dat huis gebouwd is, dan kan je al nagaan dat het geen echt huis kan zijn.
Daarbij komt, denk is aan hoevaak dat huis in de fik heeft gestaan/ontploft is. Het zou niet in een klein budget passen als dit allemaal echt materiaal was.
Kun je helpen zoeken, ik kan niks vinden:Squote:Op woensdag 9 november 2005 22:21 schreef _DaNi_ het volgende:
Ik hoorde een tijd geleden op TV, dat de wijk waar flodder werd opgenomen ergens in sittard in het nieuws was.
IVM gehandicapten woningen die ze daar wilde gaan bouwen, maar de bewoners van de vilawijk waren er op tegen...
zal vast nog wel ergens op google te vinden zijn.
De productie maatschappij is failliet en Laurens Geels en Dick Maas zijn afgegleden in de anonimiteit.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:34 schreef estranged het volgende:
de serie is opgenomen bij first floor features in almere buiten (bedrijventerrein de vaart) waar later Big Brother nog is opgenomen.. Alle 'huizen' staan daar dus trouwens al lang niet meer.
Idd, de foto's hebben nog op fok gestaan dacht ik.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:34 schreef estranged het volgende:
de serie is opgenomen bij first floor features in almere buiten (bedrijventerrein de vaart) waar later Big Brother nog is opgenomen.. Alle 'huizen' staan daar dus trouwens al lang niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |