abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51691206
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:23 schreef kevin85 het volgende:
De Kees die hem als laatste speelde was juist 10 x beter

Zo fantastisch onnozel
idd
ik heb die film gezien en daar vond ik kees maar nietszeggend.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52483756
Over een paar minuten Flodder 3 op SBS 6.
pi_52486756
Vast met scenes eruit geknipt, omdat anders de belspelletjes te laat beginnen
pi_52489407
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:55 schreef Socios het volgende:
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_52491789
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:55 schreef Socios het volgende:
Een van de meeste relaxte Flodders, niet zo extreem als Flodder 1, maar gewoon het typische Flodder-sfeertje uit de series aanhoudend
Een heer met stijl
pi_52492348
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 01:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Een van de meeste relaxte Flodders, niet zo extreem als Flodder 1, maar gewoon het typische Flodder-sfeertje uit de series aanhoudend
Ja daarom is het dus kut
quote:
Flodder de serie was kutter dan kut.
De rol van zowel Kees als Sjonnie werd veel te overdone.
In de films waren het nog toffe gasten in een rare situatie.
Vooral Kees veranderde compleet in een mongool in de serie.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_52496045
whehe het viel me op dat die mensen mevr. vonk en meneer brandwijk als naam hadden
leuke film trouwens
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:54:10 #228
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_52496172
Het einde werd weer veel te snel op zwart gedraaid door SBS6, echt ongelooflijk
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_52517385
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 02:13 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja daarom is het dus kut
[..]
Neem me het vooral niet kwalijk dat ik er een andere mening over heb
Een heer met stijl
pi_52517487
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Neem me het vooral niet kwalijk dat ik er een andere mening over heb
Dus jij vind rip off's beter dan de originele charackters?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_52517741
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:46 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Dus jij vind rip off's beter dan de originele charackters?
Ik zie het want minder zwart-wit, ik zeg nergens dat ik Flodder 3 beter vind dan Flodder 1, gewoon goed op een andere manier, waarschijnlijk had ik het maar saai gevonden als het weer zoals Flodder 1 was geworden, Flodder 2 een beetje zoals 1 qua bepaalde dingen en die vind ik de minst leuke van dat.
Hetzelfde als je 2 Bassie en Adriaan series met elkaar vergelijkt, je bent gewoon blij dat ze ondanks hun verschillen allebei gemaakt zijn.

En om antwoord te geven op je vraag over rip off's, dat ik iets een keer zus of zo vind betekent niet dat je het direct moet veralgemeniseren, in enkele gevallen vind ik rip off's beter dan het origineel ja en aan de series van Flodder beleef ik op dit moment meer plezier dan aan de films omdat het verscheidener is en verassender (er zitten nog steeds afleveringen tussen die ik niet gezien heb bijvoorbeeld).
Een heer met stijl
pi_52517835
ik lig meerdere keren per aflevering dubbel om Kees
pi_53010593
als je goed kijkt naar de achter grond (meestal in de auto) zie je dat de in de serie in een vreselijke kleine omgeving wordt gespeeld. eerst zag ie ze vanaf de motorkap gefilmd sjonnie en kees door zonnedael rijden en dan rijden ze langs hun huis en daarna komen ze daar weer aan.
Jus't because your are a character it doesn't mean you have character
pi_53011303
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:01 schreef roburt het volgende:
ik lig meerdere keren per aflevering dubbel om Kees
Hier ook

Hilarisch altijd als ie totaal niet begrepen heeft van een plan oid!
pi_53030960
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:20 schreef Crespo09 het volgende:
Jammer dat ze moesten stoppen toen Coen van Vrijeberghe de Connigh (sjonney) en hard stilstand kreeg op de set
Weet je zeker dat dit op de set was? ik meende ooit gehoord te hebben dat het tijdens een feestje was dat er toen 3 flodderacteurs/actrieses zouden komen. Dat ze door een doek reden en dat hij toen een hartstilstand kreeg? Waarbij iedereen dacht dat het er bij hoorde maar het later toch echt fout was...

Of heb ik het nu verkeerd?
pi_53031449
Op zaterdagavond 15 november 1997, een paar dagen na zijn zevenenveertigste verjaardag, overleed Coen aan een hartstilstand. Het gebeurde tijdens een besloten feestje, waar gevierd werd dat de opnames voor seizoen vijf van de televisieserie Flodder afgerond waren. Coen, Stefan de Walle en Tatjana Simic waren ingehuurd om scènes uit de serie na te spelen. De familie Flodder kwam binnenrijden in de welbekende roze Chevrolet toen Coen ineens op de motorkap sprong. Met gestrekte armen en benen bleef hij liggen. Het publiek dacht aan een grap, en klapte. Zijn collega's hadden door dat het goed mis was en belden een ambulance. Reanimatiepogingen mochten niet meer baten en onderweg naar het ziekenhuis is Coen overleden. Het Flodder-gezelschap volgde de ambulance op weg naar het ziekenhuis. Tatjana zei hierover: Plotseling zagen we dat de ambulance heel zachtjes ging rijden. Toen wisten we het. We zijn kapot van verdriet. Velen begrepen niet dat Coen op zijn leeftijd is overleden aan een hartstilstand, zeker omdat hij ook nog eens in goede conditie verkeerde. Waarschijnlijk is zijn voortijdige dood aan erfelijkheid te wijten: zijn vader overleed op slechts 64-jarige leeftijd ook aan een hartstilstand.
pi_53035454
nou, dat zat ik aardig in de buurt!
pi_53102178
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:09 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Hier ook

Hilarisch altijd als ie totaal niet begrepen heeft van een plan oid!
dat is ind het mooiste
pi_53102450
jamaar dan echt die koppen die hij kan trekken
pi_53103196
Het enige nadeel van die Coen-Johnny is dat hij iets angshaziger was aangelegd en een flink gevecht liever uit de weg ging en zijn handen niet al te vuil meer maakte.
De Huub-Johnny was wat zelfverzekerder en ging een stevige matpartij niet uit de weg.
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')