iddquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:23 schreef kevin85 het volgende:
De Kees die hem als laatste speelde was juist 10 x beter
Zo fantastisch onnozel
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:55 schreef Socios het volgende:
Over een paar minuten Flodder 3 op SBS 6.
Een van de meeste relaxte Flodders, niet zo extreem als Flodder 1, maar gewoon het typische Flodder-sfeertje uit de series aanhoudendquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:55 schreef Socios het volgende:
Over een paar minuten Flodder 3 op SBS 6.
Ja daarom is het dus kutquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een van de meeste relaxte Flodders, niet zo extreem als Flodder 1, maar gewoon het typische Flodder-sfeertje uit de series aanhoudend![]()
quote:Flodder de serie was kutter dan kut.
De rol van zowel Kees als Sjonnie werd veel te overdone.
In de films waren het nog toffe gasten in een rare situatie.
Vooral Kees veranderde compleet in een mongool in de serie.
Dus jij vind rip off's beter dan de originele charackters?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Neem me het vooral niet kwalijk dat ik er een andere mening over heb![]()
Ik zie het want minder zwart-wit, ik zeg nergens dat ik Flodder 3 beter vind dan Flodder 1, gewoon goed op een andere manier, waarschijnlijk had ik het maar saai gevonden als het weer zoals Flodder 1 was geworden, Flodder 2 een beetje zoals 1 qua bepaalde dingen en die vind ik de minst leuke van dat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dus jij vind rip off's beter dan de originele charackters?
Hier ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:01 schreef roburt het volgende:
ik lig meerdere keren per aflevering dubbel om Kees
Weet je zeker dat dit op de set was? ik meende ooit gehoord te hebben dat het tijdens een feestje was dat er toen 3 flodderacteurs/actrieses zouden komen. Dat ze door een doek reden en dat hij toen een hartstilstand kreeg? Waarbij iedereen dacht dat het er bij hoorde maar het later toch echt fout was...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:20 schreef Crespo09 het volgende:
Jammer dat ze moesten stoppen toen Coen van Vrijeberghe de Connigh (sjonney) en hard stilstand kreeg op de set
dat is ind het mooistequote:Op vrijdag 7 september 2007 18:09 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hier ook
Hilarisch altijd als ie totaal niet begrepen heeft van een plan oid!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |