Nee dat heb ik allemaal weer hetzelfde ingesteld. Ik zocht mijn oude printerserver al om te zien of het daar weer wel mee lukte (weet ik het in ieder geval zeker) Maar ik denk dat ik die heb weggegeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:25 schreef Furious het volgende:
[..]
Is hierdoor toevallig geen ander IP toegewezen?
Full-screen editing.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:29 schreef De_Hertog het volgende:
Morgen of overmorgen heb ik iLifeIk ga denk ik de halve dag met iPhoto spelen..
Daar zat ik echt op te wachten ja. En op de vergelijk-functie. Ik heb overwogen Aperture er voor aan te schaffenquote:
Als je je DSLR hebt koop je het alsnog, geloof me. RAWquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar zat ik echt op te wachten ja. En op de vergelijk-functie. Ik heb overwogen Aperture er voor aan te schaffen![]()
1,25. Maar wel in een 1,5 Ghz PowerBook. Met niet al te veel schijfruimte vrij. Ik denk alleen dat ik na die SLR even geen geld heb voor Aperture. Bovendien jeukt er nog steeds iets anders...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Als je je DSLR hebt koop je het alsnog, geloof me. RAW.
Je moet wel 1GB geheugen hebben.
Daar zijn bepaalde sites voor. Kuch.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
1,25. Maar wel in een 1,5 Ghz PowerBook. Met niet al te veel schijfruimte vrij. Ik denk alleen dat ik na die SLR even geen geld heb voor Aperture. Bovendien jeukt er nog steeds iets anders...
Dat zien we tegen die tijd wel weerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Furious het volgende:
[..]
Daar zijn bepaalde sites voor. Kuch.![]()
Ik heb niets gezegd he!
Ik heb 'em ge-edit. Puik werk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb de OP maar eventjes aangepast en wat software toegevoegd
Toen jij dat plaatje postte, had ik die film nog geen half uur ervoor zitten kijken op m'n iBookquote:
Alsof ik het wist he.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toen jij dat plaatje postte, had ik die film nog geen half uur ervoor zitten kijken op m'n iBook.
Er zijn duistere krachten in het spelquote:
Maar op dit moment een G4 kopen is ook niet echt handig natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:24 schreef tonks het volgende:
Over die nieuwe intel macs, dat lijkt me op het moment niet echt erg slim. ik hoorde dat er nog helemaal niet zoveel intel apps zijn en dat rosetta 2x zo langzaam programma's draait
Oppassen he.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar op dit moment een G4 kopen is ook niet echt handig natuurlijk.
Heb ikquote:
Ik heb 'm wired... nog geen 3 tientjes... BT variant is 6 tientjes...quote:
Ben ermee teruggegaan, vandaag of morgen kan ik 'em weer komen halen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Doet je Powerbook het nu helemaal goed eigenlijk? Ben je er mee terug gegaan?
http://www.reelintelligence.com/BluePhoneElite/quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef Furious het volgende:
http://www.oreillynet.com/pub/a/wireless/2002/11/27/sms.html
Handig.
Duur grepke.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb 'm wired... nog geen 3 tientjes... BT variant is 6 tientjes...
Word het geluid van je telefoon ook gewoon op je Powerbook verplaatst? A la een Bluetooth Carkit?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://www.reelintelligence.com/BluePhoneElite/
Nog veel handiger.
Dat niet geloof ik. Ik heb het althans niet geprobeerd, en kan me ook niet herinneren die optie tegen gekomen te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Word het geluid van je telefoon ook gewoon op je Powerbook verplaatst? A la een Bluetooth Carkit?
Jammerlijk. Lijkt me wel gaaf.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat niet geloof ik. Ik heb het althans niet geprobeerd, en kan me ook niet herinneren die optie tegen gekomen te zijn.
Of we lezen de FAQ even: http://www.reelintelligence.com/BluePhoneElite/faq.shtml#speakerquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat niet geloof ik. Ik heb het althans niet geprobeerd, en kan me ook niet herinneren die optie tegen gekomen te zijn.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of we lezen de FAQ even: http://www.reelintelligence.com/BluePhoneElite/faq.shtml#speaker
Hij zegt dat het niet aan BlueTooth maar aan Apple's implementatie van BlueTooth ligt. Nu heb ik geen idee hoe BlueTooth in elkaar zet, maar wellicht heb je voor het doorgeven van spraak een ander gedeelte van het protocol nodig dan voor het doorgeven van informatie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:50 schreef Furious het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Vreemd, ik zou niet weten waarom zoiets niet lukt met Bluetooth 2.0, hell, zelfs al die Bluetooth carkits zijn 1.1 ofzo.
Nu wordt het me te lastig. Ik hou het er gewoon op dat het niet kan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij zegt dat het niet aan BlueTooth maar aan Apple's implementatie van BlueTooth ligt. Nu heb ik geen idee hoe BlueTooth in elkaar zet, maar wellicht heb je voor het doorgeven van spraak een ander gedeelte van het protocol nodig dan voor het doorgeven van informatie.
Als je met een headset achter je Mac en je telefoon 'ergens' hebt liggen kun je de telefoon opnemen zonder die te pakkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:55 schreef Furious het volgende:
[..]
Nu wordt het me te lastig. Ik hou het er gewoon op dat het niet kan.
Dan vraag ik me nu toch wel af waar die knop voor is om een gesprek aan te nemen. Lekker handig, druk je op die knop moet je alsnog je telefoon pakken. Dan neem je het gesprek toch lekker aan via het mooie groene knopje op je telefoon zelf?
Of zie ik het verkeerd.
Mja ach, gaat mij, de simpele thuisgebruiker toch iets te ver hoor. Ik pak de telefoon wel gewoon.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je met een headset achter je Mac en je telefoon 'ergens' hebt liggen kun je de telefoon opnemen zonder die te pakken
Bij mij klopt hij wel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
Hij klopt niet. Mijn iBook staat recht (op een tafel) en het ding wijkt af naar rechts
Jeu!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:32 schreef nietzman het volgende:
Haljeu!
Dat klopt er zijn een stuk of 15 tot 20 protocollen OVER bluetooth (bluetooth is alleen de drager).quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij zegt dat het niet aan BlueTooth maar aan Apple's implementatie van BlueTooth ligt. Nu heb ik geen idee hoe BlueTooth in elkaar zet, maar wellicht heb je voor het doorgeven van spraak een ander gedeelte van het protocol nodig dan voor het doorgeven van informatie.
quote:The first method is to hold down the COMMAND-OPTION-O-F keys while starting the Macintosh. This key sequence will stop the boot sequence at the Open Firmware user interface.
Altquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Command is 'appeltje', wat is 'option'?
Vandaag of morgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:49 schreef E.T. het volgende:
Ik zie dat nog niemand een oplossing voor Swets z'n (eigenlijk mijn) printerprobleem heeft gevonden?![]()
quote:
Als je alleen alt ingedrukt houdt tijdens het booten, kun je gewoon met je muis een boot device kiezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier een boot device kiezen?
Omdat hij niet boot van CD-Rom. wat ik ook probeer. ALs ik met ALT opstart kan ik de CD-ROm drive niet kiezen als boot device. Eenmaal opgestart is de drive wel beschikbaar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:28 schreef Rock-shocker het volgende:
Waarom kan je niet booten vanaf CD?
Of met de CD.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Dat is echt fucked up... Ik denk dat er toch echt iets mis is met je hardware...
Ik heb dit probleem al vaker gehad hier zakelijk, vandaar mijn bovenstaande vraagquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Dat is echt fucked up... Ik denk dat er toch echt iets mis is met je hardware...
Dit blijkt inderdaad het geval te zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
De software disk welke bij een powerbook geleverd wordt, werkt die alleen op die specifieke hardware?
We hebben namelijk meerdere powerbooks (gehad) dus deze CD zal wel van een andere powerbook kunnen zijn.
Op die machine kan ik ook geen installatie uitvoeren vanaf een officiele OS X Panther CDquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:09 schreef Tijn het volgende:
Je kunt geen installatie uitvoeren vanaf een CD die bij een andere machine is geleverd. Maar hij zou er wel van moeten kunnen booten (om vervolgens een foutmelding te geven).
Dan is er echt iets mis... Natuurlijk moet je kunnen booten van een algemene retail versie van OSX... De OSX versie die bij hardware geleverd wordt is echter wel hardwarespecifiek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op die machine kan ik ook geen installatie uitvoeren vanaf een officiele OS X Panther CD
Wat als ik nou mijn CD bij m'n powerboek kwijt ben en gewoon een nieuw OS koop?
Lijkt me sterk dat er wat met de hardware is, want hij staat nu keurig te installeren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:27 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dan is er echt iets mis... Natuurlijk moet je kunnen booten van een algemene retail versie van OSX... De OSX versie die bij hardware geleverd wordt is echter wel hardwarespecifiek.
In tegenstelling tot de MacHouse.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zit nu even te mailen met macsupport. De winkel hier het dichtst bij. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben over hun service. Ze antwoorden vlot en duidelijk. Toch een fijn idee als je in een winkel ruim 1000 euro gaat uitgeven.
Die in Amsterdam is wel geil ja, alhoewel ik nooit naar binnen ben geweest. Over de MacHouse in R'dam en Woerden ben ik in iedergeval niet te spreken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:10 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik vind MacHouse Amsterdam een zeer prettige winkel, anders
In MacHouse Rotterdam werken mensen die allemaal tegen zichzelf aan het praten brabbelen zijn in een onbekende taal. Nou ja, eentje danquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Die in Amsterdam is wel geil ja, alhoewel ik nooit naar binnen ben geweest. Over de MacHouse in R'dam en Woerden ben ik in iedergeval niet te spreken.
Hij was gesloten toen ik er per toeval langs kwam. Toen hebben we warme chocolade melk gedronken in het turkse theehuis aan de overkant op de hoek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef Rock-shocker het volgende:
Eens een keer naar binnen gaan danAardige mensen, die ook weten wat ze verkopen en zo. En hij is lekker groot. Drie verdiepingen
Geen idee meer wanneer dat was, zeker alweer een jaar geleden denk ik. (En nee, het was niet op een zondagquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Heheh wanneer was 'ie dicht dan?
Winkels in Amsterdam Centrum zijn doorgaens ook op zondag openquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Geen idee meer wanneer dat was, zeker alweer een jaar geleden denk ik. (En nee, het was niet op een zondag)
Ja ontzettend, tel je eventjes mee?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja geyl! Wel ouwe troep allemaal![]()
![]()
Wel op Tweakers, daar heb ik de foto's vandaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zou die gozer wel eens op het forum posten?
Duh, de meeste muziekanten gebruiken Apples.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Geyl beroep anyone?
Ja dat zijn Apples!
En daar ga je de fout in met je 'vooroordeel'. Het zijn geen geluidsmensen/muzikanten hoor. Het zijn lichtmensen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duh, de meeste muziekanten gebruiken Apples.
Bij Porcupine Tree stonden er 2 op het podium.
De beeldschermen, heer Furious, de beeldschermen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja ontzettend, tel je eventjes mee?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:06 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
De beeldschermen, heer Furious, de beeldschermen!
En wist ik veel van die negen PowerMacs, dat kon ik toch niet ruiken op de eerste foto
Anyway, over een jaartje zijn die PowerMacs ook ouwe troep
Zo'n band speelt ook best moeilijk in het donker he?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:52 schreef Furious het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in met je 'vooroordeel'. Het zijn geen geluidsmensen/muzikanten hoor. Het zijn lichtmensen.![]()
Ze hebben je tuk!![]()
![]()
![]()
Vind je dat niet kut? Als-ie terug is koop ik denk maar andere dopjes, misschien helpt het.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef super-muffin het volgende:
Oh ja Furious, mijn powerbook wiebelt ook.
Mits 20"quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:36 schreef super-muffin het volgende:
Ik zou ook blij zijn met een iMac G4
Ik gebruik mn Powerbook amper op een tafel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Vind je dat niet kut? Als-ie terug is koop ik denk maar andere dopjes, misschien helpt het.
Je ziet gewoon wat je wil zien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef Tijn het volgende:
Ik denk de hele tijd dat die MiB memory resetstick op de eerste pagina een vibrator is
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:59 schreef Tijn het volgende:
Het lijken me helemaal geen mooie speakers eigenlijk
Een losse subwooferquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]?
Zijn wel minder Apple-ig.
Je kan het ook zien als een subwoofer met losse speakers natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een losse subwoofer
Mensen waarderen een fullrange speaker niet meer
Leuk voor soundeffects, maar daar ga je toch geen muziek over luisteren?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Als ik ooit nog geld heb (PB
) koop ik die Harman Kardon Soundsticks II
.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:17 schreef super-muffin het volgende:
Mn vader heeft die JBL Creatures gewonnen, maar nog niet hier staan.
Mis ik iets.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Leuk voor soundeffects, maar daar ga je toch geen muziek over luisteren?
Serieus, zo'n setje computerspeakers klinkt echt voor geen meter.quote:
Nou kijk, ik heb al Creative Inspire 5.1 Digital 5500's hier staan, maar ik wil graag iets Apple-igs op lange termijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus, zo'n setje computerspeakers klinkt echt voor geen meter.
Ik zou even doorsparen en desnoods tweede hands via marktplaats ofzo een mooie versterker en twee zuilspeakers proberen te scoren. Dan heb je iets waar je echt met plezier naar luistert.
Ja. Tuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:18 schreef Furious het volgende:
[..]. Gaaf!
Jij gaat ze opeisen voor je Powerbook?
Ik ben ook geen audiofiel, maar wel een muziekliefhebber. Je doet muziek echt onrecht door via die rotzooi te luisteren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Nou kijk, ik heb al Creative Inspire 5.1 Digital 5500's hier staan, maar ik wil graag iets Apple-igs op lange termijn.
Ik weet ook niet of ik onder de categorie audiofiel val.
Dan volg ik je advies voor deze keer op. Al is het maar omdat ik toch voorlopig geen geld heb en jij je er beter door voelt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben ook geen audiofiel, maar wel een muziekliefhebber. Je doet muziek echt onrecht door via die rotzooi te luisteren.
Maar goed, das mijn mening
quote:
Ik ben ook een muziekliefhebber, maar ik heb nog de standaard iPod oordopjes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben ook geen audiofiel, maar wel een muziekliefhebber. Je doet muziek echt onrecht door via die rotzooi te luisteren.
Maar goed, das mijn mening
Zeker ook nog met de equalizer aan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ben ook een muziekliefhebber, maar ik heb nog de standaard iPod oordopjes.
![]()
Je koopt speakers toch niet voor de looksquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef 190D het volgende:
En die Soundsticks II klinken best wel lekker hoor met muziek
En de looooookss....![]()
Niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:11 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je koopt speakers toch niet voor de looks
Neequote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef Furious het volgende:
Best zorgwekkend dat Powerbooks wiebelen. Dit komt omdat de CPU zo warm wordt dat er een beetje flex in het aluminium komt lees ik net.
Kut.
Als ik 'em terug heb zet ik precies in het midden wel een stapeltje notes en doe ik een CPU-stress test zodat het lekker warm wordt en terug buigt hopelijk..
Of een sexy standaardje kopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef Furious het volgende:
Best zorgwekkend dat Powerbooks wiebelen. Dit komt omdat de CPU zo warm wordt dat er een beetje flex in het aluminium komt lees ik net.
Kut.
Als ik 'em terug heb zet ik precies in het midden wel een stapeltje notes en doe ik een CPU-stress test zodat het lekker warm wordt en terug buigt hopelijk..
Je zit in een apple topic hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:11 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Voor echt lekker muziek luisteren heb ik al een losse set, daar kan ook mijn PB en iPod op aangelsloten worden. Maar gewoon voor op het bureau voor muziek bij filmpjes en een lekker muziekje op de achtergrond zijn die Soundsticks perfect, en dan is het een mooie meevaller als het ook nog eens heel leuk oogtquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:11 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Koop jij die voor me?quote:
Prijs?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef Tijn het volgende:
Ik snap sowieso niet waar het idee vandaan komt dat de speakers die je op je computer aansluit in een andere (slechtere) categorie zouden moeten vallen dan de speakers waar je in de huiskamer je muziek over luistert.
Een versterker en 2 bookshelves hoeven niet duur te zijn en klinken altijd beter dan welk 2.1 meuksetje dan ook.quote:
Hoax.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een versterker en 2 bookshelves hoeven niet duur te zijn en klinken altijd beter dan welk 2.1 meuksetje dan ook.
Maar klinkt nog steeds niet als het top setje wat in je huiskamer staatquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een versterker en 2 bookshelves hoeven niet duur te zijn en klinken altijd beter dan welk 2.1 meuksetje dan ook.
Merk: Sjonnyquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef 190D het volgende:
[..]
Nee hoor, er is genoeg te vinden in lagere prijsklasses
Nee okay, het is ook wel logisch dat je een hoofd hifi-systeem hebt waar je echt naar muziek luistert en op een andere plek waar je ook muziek op de achtergrond wil een wat mindere set omdat het anders nogal in de papieren loopt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar klinkt nog steeds niet als het top setje wat in je huiskamer staat
Ik snap zowieso niet waarom je computer niet gewoon op dezelfde plek staat als waar je speakers staan (huiskamer voor de meeste mensen).quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef Tijn het volgende:
Ik snap sowieso niet waar het idee vandaan komt dat de speakers die je op je computer aansluit in een andere (slechtere) categorie zouden moeten vallen dan de speakers waar je in de huiskamer je muziek over luistert.
Uhmm.. wat heb je aan een HiFi systeem als 'm niet aan je computer koppeltquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee okay, het is ook wel logisch dat je een hoofd hifi-systeem hebt waar je echt naar muziek luistert en op een andere plek waar je ook muziek op de achtergrond wil een wat mindere set omdat het anders nogal in de papieren loopt.
Nee, niet alles.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef Repeat het volgende:
stel dat ik, puur hypothetisch, OS X op een x86 machine heb draaien, werken alle willeurige apple programma's dan gewoon?
Nee. Alleen de programma's die via Rosetta ge-emuleerd kunnen worden of die al voor Intel zijn uitgebracht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef Repeat het volgende:
stel dat ik, puur hypothetisch, OS X op een x86 machine heb draaien, werken alle willeurige apple programma's dan gewoon?
Mijn 'rommelhok' is strakker, netter en mooier dan mijn huiskamer. Plus dat wanneer een nu iets specifieks op TV wil zien, de ander gewoon kan puteren zonder dat je last van elkaar hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik snap zowieso niet waarom je computer niet gewoon op dezelfde plek staat als waar je speakers staan (huiskamer voor de meeste mensen).
Ik bedoel, dat je zo'n lelijke PééCéé niet in je huiskamer wilt hebben kan ik begrijpen, maar een mooie iMac oid kan toch prima.
Van die mensen die veel zorg besteden aan het inrichten van hun woonkamer en dan het grootste deel van de tijd die ze thuis zijn in een of ander rommelhok gaan zitten nerden
Hoe kijk je dan TV zonder 'puterquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn 'rommelhok' is strakker, netter en mooier dan mijn huiskamer. Plus dat wanneer een nu iets specifieks op TV wil zien, de ander gewoon kan puteren zonder dat je last van elkaar hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Uhmm.. wat heb je aan een HiFi systeem als 'm niet aan je computer koppelt![]()
Photoshop is niet van Apple maar van Adobe, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:39 schreef Repeat het volgende:
Maar apple programma's kan ik wel met Rosetta proberen te draaien? Zoals photoshop etc?
Beetje jammer om een dure stereo aan te schaffen en dan je audio door WiFi (packetloss) en eenquote:
Via zo'n ding hangt je PC toch juist aan je hifi. Dat is nota bene het eerste punt wat er staatquote:
54Mbps geeft geen packetloss met een audio streampje hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Beetje jammer om een dure stereo aan te schaffen en dan je audio door WiFi (packetloss) en eensitecom
kastje te routen.
Ja, dus je PC hoeft toch niet fysiek naast je stereo te staan zoals aaaaargh ons maar wil doen geloven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Via zo'n ding hangt je PC toch juist aan je hifi. Dat is nota bene het eerste punt wat er staatConnect your PC to your stereo and TV
ik bedoel programma's vóór apple machines, maar dat begreep je wel denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Photoshop is niet van Apple maar van Adobe, maar dat terzijde.
Ja, Photoshop is een van de vele programma's die wel met Rosetta werkt op een Intel Mac.
DVD is wel geinig natuurlijk, maar om nu steeds DVD's te gaan lopen bakken. Een DivX speler is al beter.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zie hier boven.
En kabel,
[/quote[![]()
Ze hebben hier laatst de kabel TV kosten verhoogd van &eur; 0,80 per maand naar &eur; 0,90 per maand. Zodra het boven de 1 euro komt zeg ik 't op, dat is 't niet waard.
[quote]
dvd, etc?
Ja, maar niet alle programma's die nu op een PowerPC Mac draaien, draaien op een Intel Mac dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik bedoel programma's vóór apple machines, maar dat begreep je wel denk ik
Ik heb niet eens een CD spelerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, ik gebruik mijn computer alleen incidenteel om audio of video op de conventionele entertainment apparatuur aan te sluiten.
Ik lusiter ... raar concept ... muziekquote:Ik koop... raar concept... dvds
Ik trek een cd uit de kast, die prop ik in mn cd speler, en dan heb ik voor een uur muziek. Lastigquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:45 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Om een beetje muziek te luisteren zijn CD's gewoon veel te lastig, iTunes met de music library is gewoon veel handiger.
Oh, ik ook wel. Ik koop wel eens een CD als ik een album erg goed vind, maar die CD ligt daarna in de kast stof te verzamelen want het is gewoon veel te lastig om een CD op te zetten.quote:
Ik denk niet dat je mening deel als ik op m'n 36e m'n zoveelste studioproject heb afgerond en in de avonduren nog een audio plugin in elkaar draai.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Muziek is sowieso zwaar overrated. Maar daar komen jullie wel achter als je ook 36 bent
Ik bedenk me net dat hij ook niet met Apple werktquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:45 schreef Repeat het volgende:
Sowieso armoe, dan moet je als je beneden een filmpje wilt kijken boven je pc aanzetten ofzo, zelfde met muziek
Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mening deel als ik op m'n 36e m'n zoveelste studioproject heb afgerond en in de avonduren nog een audio plugin in elkaar draai.
dan kan je ook wel een mediacenter (of in dit topic een mini) kopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat hij ook niet met Apple werkt
Dan deze maar.
Geen packetloss voor aaaargh. Niet boven PC aan zetten.
Gewoon al je digitale content op dit ding, beneden aan stereo en TV koppelen, en zappen maar met de bijgeleverde AB
Behalve als je 1 nummer van CD1 wilt luisteren, en 3 nummers van CD2, en weer 2 nummers van weer een andere CD.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik trek een cd uit de kast, die prop ik in mn cd speler, en dan heb ik voor een uur muziek. Lastig
Dan moet hij wederom in je woonkamer staan. En een voor dat doeleind aangeschafte mediacenter of mini is ietwat meer aan de prijs dan dit apparaatjequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
dan kan je ook wel een mediacenter (of in dit topic een mini) kopen![]()
Wel eens van een 5 CD wisselaar gehoord?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Behalve als je 1 nummer van CD1 wilt luisteren, en 3 nummers van CD2, en weer 2 nummers van weer een andere CD.
Met een CD speler kan je geen playlist maken met 2 uur muziek waar je op dat moment zin in hebt erin en dan lekker onderuit gezakt muziek gaan zitten luisteren. Je moet of steeds naar dezelfde CD luisteren, of elke 10 minuten naar de stereo lopen, of ruim vantevoren bedenken wat je wilt horen en dit op CD branden.
Allemaal een stuk onpraktischer dan clickety-click een playlist aanmaken.
Blijf je met Sitecom spul zitten, geef dan iets meer uit aan kwaliteits spullen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat hij ook niet met Apple werkt
Dan deze maar.
Geen packetloss voor aaaargh. Niet boven PC aan zetten.
Gewoon al je digitale content op dit ding, beneden aan stereo en TV koppelen, en zappen maar met de bijgeleverde AB
Er kan heeeeeeeeeeel veel veranderen in 13 jaar Tijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nog 2 maanden en dan ben ik 23 en inmiddels 3e jaars muziektechnoloog.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Blijf je met Sitecom spul zitten, geef dan iets meer uit aan kwaliteits spullen.
En als je nu nummers van 6 verschillende CD's wilt luisterenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel eens van een 5 CD wisselaar gehoord?
Ik kan me niet voorstellen dat ik m'n studie en werkervaring opeens niet meer belangrijk vind.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er kan heeeeeeeeeeel veel veranderen in 13 jaar Tijn.
Tja, ik doe na 12 jaar gewerkt te hebben in mijn studierichting de laatste 5 jaar ook iets compleet andersquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik m'n studie en werkervaring opeens niet meer belangrijk vind.
Ik wel van een 683CDwisselaar, en ik noem haar iTunes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Wel eens van een 5 CD wisselaar gehoord?
Da's toch ook de beste plek om je Mac neer te zetten. Je computer is toch ook het centrale punt in bijna alle activiteiten die je in de woonkamer doet (muziek, video, internerden, etc.)quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet hij wederom in je woonkamer staan.
Zoals ik al zei, kan ik me dat nu niet voorstellen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, ik doe na 12 jaar gewerkt te hebben in mijn studierichting de laatste 5 jaar ook iets compleet anders
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, kan ik me dat nu niet voorstellen.
En dan nog, het is ook m'n hobby. Ik luister veel muziek, ik maak muziek, ik paint veel met MS paint, ik speel een zooitje instrumenten. Het moet wel een heel labiel midlife crisis-moment zijn, wil ik dat allemaal aan de kant gooien
Ouder(s)quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:57 schreef Tijn het volgende:
Het moet wel een heel labiel midlife crisis-moment zijn, wil ik dat allemaal aan de kant gooien
Dan dat kind nogquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zoek sowieso alleen vrouwen die in een geluidsstudio willen wonen
Of op je platenspeler, hoef je ook geen slipmat meer te hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die wordt verschoond op de mengtafel
Ik ook!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:14 schreef Anthraxx het volgende:
Dus Tijn komt later in mijn op te richten geluidsstudie werken?![]()
Tof!
Je mag de Apple schermen schoon komen maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik ook!
Als....ehm.....theejuffrouw, ok?
En bovendien ben ik wel lid van de jostiband hoor!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je mag de Apple schermen schoon komen maken.
De xylofonist (quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duh, de meeste muziekanten gebruiken Apples.
Bij Porcupine Tree stonden er 2 op het podium.
IK heb nog wel een mp3tje wat erop kanquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef nietzman het volgende:
Ik heb nog wel een rarretje met foto's die 'ie er op kan zetten..
Beck.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:57 schreef tonks het volgende:
[..]
IK heb nog wel een mp3tje wat erop kan.
Deze maandagquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gelusiterd, welke datum was hij te horen?
Mooi, ze hebben zo te zien het design wat gelijkgetrokken met het design van de Revolution (voor zover dat bekend is).quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:21 schreef Tomasso het volgende:
Voor de mensen die nog een handheld willen hebben:
[afbeelding]
Alleen even kijken wanneer het nieuwe design uitkomt in Europa
Jep.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:33 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Mooi, ze hebben zo te zien het design wat gelijkgetrokken met het design van de Revolution (voor zover dat bekend is).
Klopt wel foto heeft ie ook naar mij gestuurtquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:06 schreef tonks het volgende:
Kan iemand ff de EXIF data van die foto van geqxon bekijken!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef nietzman het volgende:
Ik heb nog wel een rarretje met foto's die 'ie er op kan zetten..
Wil je niet van die rare dingen zeggen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Muziek is sowieso zwaar overrated. Maar daar komen jullie wel achter als je ook 36 bent
Een Mac mini, me dunkt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:06 schreef Repeat het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een Mac willen naast mn windows pc en laptop. Dat hoeft dan niet zo'n duur model te zijn aangezien ik daar mn windows nog wel voor heb. Gewoon om een beetje mee te spelen etc. Wat is dan leuk? Een Oude G4 in zo'n doorzichtigachtige kast?
Een Mac mini is sneller dan welke 2e hands Mac dan ook voor dat bedrag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die zijn nog best duurEn ik denk altijd dat ze heel traag zijn ofzo...
Ik heb zo'n ding, ook gekocht om met OS X te spelen zo'n met een hele dure Mac te kopen. Is prima mee te werken, zeker als je er fatsoenlijk wat RAM in gooit (512 of beter: 1GB).quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die zijn nog best duurEn ik denk altijd dat ze heel traag zijn ofzo...
Geyl.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb even een iBook en Mighty mouse aangeschaft. En een nieuwe router die ik nu eerst ga installeren.
'Even'. Alsof 't allemaal niks kost.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb even een iBook en Mighty mouse aangeschaft. En een nieuwe router die ik nu eerst ga installeren.
Ik ben al eeuwen aan het sparen en jij koopt er even éénquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:42 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik ben al eeuwen aan het sparen en jij koopt er even één![]()
Veel plezier er mee![]()
Boils down to the same thing.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef Nugget het volgende:
O, ik ben niet jaloers. Ik ben alleen boos dat hij er één heeft en ik nog niet
Het was dan ook een grapjequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Boils down to the same thing.
De MacHouse is een en al frustratie (en leugens).quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef Nugget het volgende:
[..]
Het was dan ook een grapje![]()
Binnenkort ga ik een Powerbook bestellen. Kan er niet op wachten!
Wel een slechte service Furious, dat ze die van jou nog steeds niet terug kunnen geven. Als er iets frustrerend is is het dat wel!
Vertel mij wat. Ik heb begin deze week m'n kapotte iBook ingeleverd. Ze zeiden dat een reparatie 800 euro ging kosten. Nou, daar ging ik dus niet mee akkoord en toen zeiden ze dat ze gingen proberen iets te regelen. Kheb m'n iBook daar achter gelaten en een bewijs ontvangen dat ik 'em heb ingeleverd en niet akkoord ga met de overeenkomst die ze me voorstelden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:06 schreef Furious het volgende:
[..]
De MacHouse is een en al frustratie (en leugens).
Maar een knopje om uit te loggen, in de webinterface van mijn router, die lijkt te ontbreken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hij doet het, zo ook mijn router
Dus ik ben niet de enige die ze naaien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik heb begin deze week m'n kapotte iBook ingeleverd. Ze zeiden dat een reparatie 800 euro ging kosten. Nou, daar ging ik dus niet mee akkoord en toen zeiden ze dat ze gingen proberen iets te regelen. Kheb m'n iBook daar achter gelaten en een bewijs ontvangen dat ik 'em heb ingeleverd en niet akkoord ga met de overeenkomst die ze me voorstelden.
Dus net belde ik of ze al iets geregeld hebben, word ik doorgeschakeld naar de technische dienst in Woerden en die verwacht dat 'ie volgende week klaar is
Dat wordt bonje, want er is no way dat ik 800 euro ga neertellen voor een model van 2 jaar oud.
Een nieuw logicboardquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:12 schreef Nugget het volgende:
Wat moest er aan gedaan worden Tijn?
ik zou er maar niets op zetten, dat is niet echt de bedoeling van dat dingquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Slarioux het volgende:
Zo'n twelve inch apparaat wil ik ook wel. Of een mac mini. Ik ga wegens omstandigheden toch niet op kamers voorlopig. Die mini's zijn overigens te klein voor woorden,. Ik dacht dat ie veel hoger was
, was in de Apple shop vanmiddag.
Zijn die dingen een beetje stevig? Kan er een 19" tft op?
Ik zag ergens een foto van een scherm met een mac mini eronder, vandaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:46 schreef iDex het volgende:
[..]
ik zou er maar niets op zetten, dat is niet echt de bedoeling van dat ding, kan ook niet omdat de cdrom speler onder zit
Zo zwaar is een TFT niet, ik denk dat het wel kan. Maar het zou wel kut zijn als het indeukt en je DVD komt er niet meer uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zag ergens een foto van een scherm met een mac mini eronder, vandaar
hmz, is dat niet waar je de mac mini op het steuntje kan zetten van apple schermen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zag ergens een foto van een scherm met een mac mini eronder, vandaar
The Apple Harmonica is expected to be released in the third quarter of 2006.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo zwaar is een TFT niet, ik denk dat het wel kan. Maar het zou wel kut zijn als het indeukt en je DVD komt er niet meer uit
Dat zullen wel leugens zijn, want zo ver van te voren kondigt Apple nooit nieuwe producten aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
The Apple Harmonica is expected to be released in the third quarter of 2006.
Koop er gewoon meteen een 20" Cinema Display bijquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
The Apple Harmonica is expected to be released in the third quarter of 2006.
Zou ik niet doen, wat je wel kan doen is zo'n ding aanschaffen:quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Slarioux het volgende:
Zijn die dingen een beetje stevig? Kan er een 19" tft op?
Alle Macs gaan dit jaar over op Intel. Maar wanneer wat gaat, is nog niet bekend.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:40 schreef Eland het volgende:
Zou de iBook binnenkort ook met een intel processor komen? Ik wil d'r wel eentje hebben eigenlijk, maar ik heb geen zin in een model dat in een week verouderd is..
Er zijn geruchten dat het in april gaat gebeuren. Maar niets is zeker.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:40 schreef Eland het volgende:
Zou de iBook binnenkort ook met een intel processor komen? Ik wil d'r wel eentje hebben eigenlijk, maar ik heb geen zin in een model dat in een week verouderd is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |