Ik wel van een 683CDwisselaar, en ik noem haar iTunes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Wel eens van een 5 CD wisselaar gehoord?
Da's toch ook de beste plek om je Mac neer te zetten. Je computer is toch ook het centrale punt in bijna alle activiteiten die je in de woonkamer doet (muziek, video, internerden, etc.)quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet hij wederom in je woonkamer staan.
Zoals ik al zei, kan ik me dat nu niet voorstellen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, ik doe na 12 jaar gewerkt te hebben in mijn studierichting de laatste 5 jaar ook iets compleet anders
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, kan ik me dat nu niet voorstellen.
En dan nog, het is ook m'n hobby. Ik luister veel muziek, ik maak muziek, ik paint veel met MS paint, ik speel een zooitje instrumenten. Het moet wel een heel labiel midlife crisis-moment zijn, wil ik dat allemaal aan de kant gooien
Ouder(s)quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:57 schreef Tijn het volgende:
Het moet wel een heel labiel midlife crisis-moment zijn, wil ik dat allemaal aan de kant gooien
Dan dat kind nogquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zoek sowieso alleen vrouwen die in een geluidsstudio willen wonen
Of op je platenspeler, hoef je ook geen slipmat meer te hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die wordt verschoond op de mengtafel
Ik ook!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:14 schreef Anthraxx het volgende:
Dus Tijn komt later in mijn op te richten geluidsstudie werken?![]()
Tof!
Je mag de Apple schermen schoon komen maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik ook!
Als....ehm.....theejuffrouw, ok?
En bovendien ben ik wel lid van de jostiband hoor!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je mag de Apple schermen schoon komen maken.
De xylofonist (quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duh, de meeste muziekanten gebruiken Apples.
Bij Porcupine Tree stonden er 2 op het podium.
IK heb nog wel een mp3tje wat erop kanquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef nietzman het volgende:
Ik heb nog wel een rarretje met foto's die 'ie er op kan zetten..
Beck.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:57 schreef tonks het volgende:
[..]
IK heb nog wel een mp3tje wat erop kan.
Deze maandagquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gelusiterd, welke datum was hij te horen?
Mooi, ze hebben zo te zien het design wat gelijkgetrokken met het design van de Revolution (voor zover dat bekend is).quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:21 schreef Tomasso het volgende:
Voor de mensen die nog een handheld willen hebben:
[afbeelding]
Alleen even kijken wanneer het nieuwe design uitkomt in Europa
Jep.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:33 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Mooi, ze hebben zo te zien het design wat gelijkgetrokken met het design van de Revolution (voor zover dat bekend is).
Klopt wel foto heeft ie ook naar mij gestuurtquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:06 schreef tonks het volgende:
Kan iemand ff de EXIF data van die foto van geqxon bekijken!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef nietzman het volgende:
Ik heb nog wel een rarretje met foto's die 'ie er op kan zetten..
Wil je niet van die rare dingen zeggen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Muziek is sowieso zwaar overrated. Maar daar komen jullie wel achter als je ook 36 bent
Een Mac mini, me dunkt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:06 schreef Repeat het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een Mac willen naast mn windows pc en laptop. Dat hoeft dan niet zo'n duur model te zijn aangezien ik daar mn windows nog wel voor heb. Gewoon om een beetje mee te spelen etc. Wat is dan leuk? Een Oude G4 in zo'n doorzichtigachtige kast?
Een Mac mini is sneller dan welke 2e hands Mac dan ook voor dat bedrag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die zijn nog best duurEn ik denk altijd dat ze heel traag zijn ofzo...
Ik heb zo'n ding, ook gekocht om met OS X te spelen zo'n met een hele dure Mac te kopen. Is prima mee te werken, zeker als je er fatsoenlijk wat RAM in gooit (512 of beter: 1GB).quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die zijn nog best duurEn ik denk altijd dat ze heel traag zijn ofzo...
Geyl.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb even een iBook en Mighty mouse aangeschaft. En een nieuwe router die ik nu eerst ga installeren.
'Even'. Alsof 't allemaal niks kost.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb even een iBook en Mighty mouse aangeschaft. En een nieuwe router die ik nu eerst ga installeren.
Ik ben al eeuwen aan het sparen en jij koopt er even éénquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:42 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik ben al eeuwen aan het sparen en jij koopt er even één![]()
Veel plezier er mee![]()
Boils down to the same thing.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef Nugget het volgende:
O, ik ben niet jaloers. Ik ben alleen boos dat hij er één heeft en ik nog niet
Het was dan ook een grapjequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Boils down to the same thing.
De MacHouse is een en al frustratie (en leugens).quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef Nugget het volgende:
[..]
Het was dan ook een grapje![]()
Binnenkort ga ik een Powerbook bestellen. Kan er niet op wachten!
Wel een slechte service Furious, dat ze die van jou nog steeds niet terug kunnen geven. Als er iets frustrerend is is het dat wel!
Vertel mij wat. Ik heb begin deze week m'n kapotte iBook ingeleverd. Ze zeiden dat een reparatie 800 euro ging kosten. Nou, daar ging ik dus niet mee akkoord en toen zeiden ze dat ze gingen proberen iets te regelen. Kheb m'n iBook daar achter gelaten en een bewijs ontvangen dat ik 'em heb ingeleverd en niet akkoord ga met de overeenkomst die ze me voorstelden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:06 schreef Furious het volgende:
[..]
De MacHouse is een en al frustratie (en leugens).
Maar een knopje om uit te loggen, in de webinterface van mijn router, die lijkt te ontbreken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hij doet het, zo ook mijn router
Dus ik ben niet de enige die ze naaien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik heb begin deze week m'n kapotte iBook ingeleverd. Ze zeiden dat een reparatie 800 euro ging kosten. Nou, daar ging ik dus niet mee akkoord en toen zeiden ze dat ze gingen proberen iets te regelen. Kheb m'n iBook daar achter gelaten en een bewijs ontvangen dat ik 'em heb ingeleverd en niet akkoord ga met de overeenkomst die ze me voorstelden.
Dus net belde ik of ze al iets geregeld hebben, word ik doorgeschakeld naar de technische dienst in Woerden en die verwacht dat 'ie volgende week klaar is
Dat wordt bonje, want er is no way dat ik 800 euro ga neertellen voor een model van 2 jaar oud.
Een nieuw logicboardquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:12 schreef Nugget het volgende:
Wat moest er aan gedaan worden Tijn?
ik zou er maar niets op zetten, dat is niet echt de bedoeling van dat dingquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Slarioux het volgende:
Zo'n twelve inch apparaat wil ik ook wel. Of een mac mini. Ik ga wegens omstandigheden toch niet op kamers voorlopig. Die mini's zijn overigens te klein voor woorden,. Ik dacht dat ie veel hoger was
, was in de Apple shop vanmiddag.
Zijn die dingen een beetje stevig? Kan er een 19" tft op?
Ik zag ergens een foto van een scherm met een mac mini eronder, vandaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:46 schreef iDex het volgende:
[..]
ik zou er maar niets op zetten, dat is niet echt de bedoeling van dat ding, kan ook niet omdat de cdrom speler onder zit
Zo zwaar is een TFT niet, ik denk dat het wel kan. Maar het zou wel kut zijn als het indeukt en je DVD komt er niet meer uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zag ergens een foto van een scherm met een mac mini eronder, vandaar
hmz, is dat niet waar je de mac mini op het steuntje kan zetten van apple schermen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zag ergens een foto van een scherm met een mac mini eronder, vandaar
The Apple Harmonica is expected to be released in the third quarter of 2006.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo zwaar is een TFT niet, ik denk dat het wel kan. Maar het zou wel kut zijn als het indeukt en je DVD komt er niet meer uit
Dat zullen wel leugens zijn, want zo ver van te voren kondigt Apple nooit nieuwe producten aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
The Apple Harmonica is expected to be released in the third quarter of 2006.
Koop er gewoon meteen een 20" Cinema Display bijquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
The Apple Harmonica is expected to be released in the third quarter of 2006.
Zou ik niet doen, wat je wel kan doen is zo'n ding aanschaffen:quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Slarioux het volgende:
Zijn die dingen een beetje stevig? Kan er een 19" tft op?
Alle Macs gaan dit jaar over op Intel. Maar wanneer wat gaat, is nog niet bekend.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:40 schreef Eland het volgende:
Zou de iBook binnenkort ook met een intel processor komen? Ik wil d'r wel eentje hebben eigenlijk, maar ik heb geen zin in een model dat in een week verouderd is..
Er zijn geruchten dat het in april gaat gebeuren. Maar niets is zeker.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:40 schreef Eland het volgende:
Zou de iBook binnenkort ook met een intel processor komen? Ik wil d'r wel eentje hebben eigenlijk, maar ik heb geen zin in een model dat in een week verouderd is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |