De beeldschermen, heer Furious, de beeldschermen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja ontzettend, tel je eventjes mee?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:06 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
De beeldschermen, heer Furious, de beeldschermen!
En wist ik veel van die negen PowerMacs, dat kon ik toch niet ruiken op de eerste foto
Anyway, over een jaartje zijn die PowerMacs ook ouwe troep
Zo'n band speelt ook best moeilijk in het donker he?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:52 schreef Furious het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in met je 'vooroordeel'. Het zijn geen geluidsmensen/muzikanten hoor. Het zijn lichtmensen.![]()
Ze hebben je tuk!![]()
![]()
![]()
Vind je dat niet kut? Als-ie terug is koop ik denk maar andere dopjes, misschien helpt het.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef super-muffin het volgende:
Oh ja Furious, mijn powerbook wiebelt ook.
Mits 20"quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:36 schreef super-muffin het volgende:
Ik zou ook blij zijn met een iMac G4
Ik gebruik mn Powerbook amper op een tafel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Vind je dat niet kut? Als-ie terug is koop ik denk maar andere dopjes, misschien helpt het.
Je ziet gewoon wat je wil zien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef Tijn het volgende:
Ik denk de hele tijd dat die MiB memory resetstick op de eerste pagina een vibrator is
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:59 schreef Tijn het volgende:
Het lijken me helemaal geen mooie speakers eigenlijk
Een losse subwooferquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]?
Zijn wel minder Apple-ig.
Je kan het ook zien als een subwoofer met losse speakers natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een losse subwoofer
Mensen waarderen een fullrange speaker niet meer
Leuk voor soundeffects, maar daar ga je toch geen muziek over luisteren?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Als ik ooit nog geld heb (PB
) koop ik die Harman Kardon Soundsticks II
.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:17 schreef super-muffin het volgende:
Mn vader heeft die JBL Creatures gewonnen, maar nog niet hier staan.
Mis ik iets.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Leuk voor soundeffects, maar daar ga je toch geen muziek over luisteren?
Serieus, zo'n setje computerspeakers klinkt echt voor geen meter.quote:
Nou kijk, ik heb al Creative Inspire 5.1 Digital 5500's hier staan, maar ik wil graag iets Apple-igs op lange termijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus, zo'n setje computerspeakers klinkt echt voor geen meter.
Ik zou even doorsparen en desnoods tweede hands via marktplaats ofzo een mooie versterker en twee zuilspeakers proberen te scoren. Dan heb je iets waar je echt met plezier naar luistert.
Ja. Tuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:18 schreef Furious het volgende:
[..]. Gaaf!
Jij gaat ze opeisen voor je Powerbook?
Ik ben ook geen audiofiel, maar wel een muziekliefhebber. Je doet muziek echt onrecht door via die rotzooi te luisteren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Nou kijk, ik heb al Creative Inspire 5.1 Digital 5500's hier staan, maar ik wil graag iets Apple-igs op lange termijn.
Ik weet ook niet of ik onder de categorie audiofiel val.
Dan volg ik je advies voor deze keer op. Al is het maar omdat ik toch voorlopig geen geld heb en jij je er beter door voelt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben ook geen audiofiel, maar wel een muziekliefhebber. Je doet muziek echt onrecht door via die rotzooi te luisteren.
Maar goed, das mijn mening
quote:
.
Ik ben ook een muziekliefhebber, maar ik heb nog de standaard iPod oordopjes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben ook geen audiofiel, maar wel een muziekliefhebber. Je doet muziek echt onrecht door via die rotzooi te luisteren.
Maar goed, das mijn mening
Zeker ook nog met de equalizer aan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ben ook een muziekliefhebber, maar ik heb nog de standaard iPod oordopjes.
![]()
Je koopt speakers toch niet voor de looksquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef 190D het volgende:
En die Soundsticks II klinken best wel lekker hoor met muziek
En de looooookss....![]()
Niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:11 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je koopt speakers toch niet voor de looks
Neequote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef Furious het volgende:
Best zorgwekkend dat Powerbooks wiebelen. Dit komt omdat de CPU zo warm wordt dat er een beetje flex in het aluminium komt lees ik net.
Kut.
Als ik 'em terug heb zet ik precies in het midden wel een stapeltje notes en doe ik een CPU-stress test zodat het lekker warm wordt en terug buigt hopelijk..
Of een sexy standaardje kopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef Furious het volgende:
Best zorgwekkend dat Powerbooks wiebelen. Dit komt omdat de CPU zo warm wordt dat er een beetje flex in het aluminium komt lees ik net.
Kut.
Als ik 'em terug heb zet ik precies in het midden wel een stapeltje notes en doe ik een CPU-stress test zodat het lekker warm wordt en terug buigt hopelijk..
Je zit in een apple topic hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:11 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Voor echt lekker muziek luisteren heb ik al een losse set, daar kan ook mijn PB en iPod op aangelsloten worden. Maar gewoon voor op het bureau voor muziek bij filmpjes en een lekker muziekje op de achtergrond zijn die Soundsticks perfect, en dan is het een mooie meevaller als het ook nog eens heel leuk oogtquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:11 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Koop jij die voor me?quote:
Prijs?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef Tijn het volgende:
Ik snap sowieso niet waar het idee vandaan komt dat de speakers die je op je computer aansluit in een andere (slechtere) categorie zouden moeten vallen dan de speakers waar je in de huiskamer je muziek over luistert.
Een versterker en 2 bookshelves hoeven niet duur te zijn en klinken altijd beter dan welk 2.1 meuksetje dan ook.quote:
Hoax.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een versterker en 2 bookshelves hoeven niet duur te zijn en klinken altijd beter dan welk 2.1 meuksetje dan ook.
Maar klinkt nog steeds niet als het top setje wat in je huiskamer staatquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een versterker en 2 bookshelves hoeven niet duur te zijn en klinken altijd beter dan welk 2.1 meuksetje dan ook.
Merk: Sjonnyquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef 190D het volgende:
[..]
Nee hoor, er is genoeg te vinden in lagere prijsklasses
Nee okay, het is ook wel logisch dat je een hoofd hifi-systeem hebt waar je echt naar muziek luistert en op een andere plek waar je ook muziek op de achtergrond wil een wat mindere set omdat het anders nogal in de papieren loopt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar klinkt nog steeds niet als het top setje wat in je huiskamer staat
Ik snap zowieso niet waarom je computer niet gewoon op dezelfde plek staat als waar je speakers staan (huiskamer voor de meeste mensen).quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef Tijn het volgende:
Ik snap sowieso niet waar het idee vandaan komt dat de speakers die je op je computer aansluit in een andere (slechtere) categorie zouden moeten vallen dan de speakers waar je in de huiskamer je muziek over luistert.
Uhmm.. wat heb je aan een HiFi systeem als 'm niet aan je computer koppeltquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee okay, het is ook wel logisch dat je een hoofd hifi-systeem hebt waar je echt naar muziek luistert en op een andere plek waar je ook muziek op de achtergrond wil een wat mindere set omdat het anders nogal in de papieren loopt.
Nee, niet alles.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef Repeat het volgende:
stel dat ik, puur hypothetisch, OS X op een x86 machine heb draaien, werken alle willeurige apple programma's dan gewoon?
Nee. Alleen de programma's die via Rosetta ge-emuleerd kunnen worden of die al voor Intel zijn uitgebracht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef Repeat het volgende:
stel dat ik, puur hypothetisch, OS X op een x86 machine heb draaien, werken alle willeurige apple programma's dan gewoon?
Mijn 'rommelhok' is strakker, netter en mooier dan mijn huiskamer. Plus dat wanneer een nu iets specifieks op TV wil zien, de ander gewoon kan puteren zonder dat je last van elkaar hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik snap zowieso niet waarom je computer niet gewoon op dezelfde plek staat als waar je speakers staan (huiskamer voor de meeste mensen).
Ik bedoel, dat je zo'n lelijke PééCéé niet in je huiskamer wilt hebben kan ik begrijpen, maar een mooie iMac oid kan toch prima.
Van die mensen die veel zorg besteden aan het inrichten van hun woonkamer en dan het grootste deel van de tijd die ze thuis zijn in een of ander rommelhok gaan zitten nerden
Hoe kijk je dan TV zonder 'puterquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn 'rommelhok' is strakker, netter en mooier dan mijn huiskamer. Plus dat wanneer een nu iets specifieks op TV wil zien, de ander gewoon kan puteren zonder dat je last van elkaar hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Uhmm.. wat heb je aan een HiFi systeem als 'm niet aan je computer koppelt![]()
Photoshop is niet van Apple maar van Adobe, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:39 schreef Repeat het volgende:
Maar apple programma's kan ik wel met Rosetta proberen te draaien? Zoals photoshop etc?
Beetje jammer om een dure stereo aan te schaffen en dan je audio door WiFi (packetloss) en eenquote:
Via zo'n ding hangt je PC toch juist aan je hifi. Dat is nota bene het eerste punt wat er staatquote:
54Mbps geeft geen packetloss met een audio streampje hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Beetje jammer om een dure stereo aan te schaffen en dan je audio door WiFi (packetloss) en eensitecom
kastje te routen.
Ja, dus je PC hoeft toch niet fysiek naast je stereo te staan zoals aaaaargh ons maar wil doen geloven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Via zo'n ding hangt je PC toch juist aan je hifi. Dat is nota bene het eerste punt wat er staatConnect your PC to your stereo and TV
ik bedoel programma's vóór apple machines, maar dat begreep je wel denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Photoshop is niet van Apple maar van Adobe, maar dat terzijde.
Ja, Photoshop is een van de vele programma's die wel met Rosetta werkt op een Intel Mac.
DVD is wel geinig natuurlijk, maar om nu steeds DVD's te gaan lopen bakken. Een DivX speler is al beter.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zie hier boven.
En kabel,
[/quote[![]()
Ze hebben hier laatst de kabel TV kosten verhoogd van &eur; 0,80 per maand naar &eur; 0,90 per maand. Zodra het boven de 1 euro komt zeg ik 't op, dat is 't niet waard.
[quote]
dvd, etc?
Ja, maar niet alle programma's die nu op een PowerPC Mac draaien, draaien op een Intel Mac dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik bedoel programma's vóór apple machines, maar dat begreep je wel denk ik
Ik heb niet eens een CD spelerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, ik gebruik mijn computer alleen incidenteel om audio of video op de conventionele entertainment apparatuur aan te sluiten.
Ik lusiter ... raar concept ... muziekquote:Ik koop... raar concept... dvds
Ik trek een cd uit de kast, die prop ik in mn cd speler, en dan heb ik voor een uur muziek. Lastigquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:45 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Om een beetje muziek te luisteren zijn CD's gewoon veel te lastig, iTunes met de music library is gewoon veel handiger.
Oh, ik ook wel. Ik koop wel eens een CD als ik een album erg goed vind, maar die CD ligt daarna in de kast stof te verzamelen want het is gewoon veel te lastig om een CD op te zetten.quote:
Ik denk niet dat je mening deel als ik op m'n 36e m'n zoveelste studioproject heb afgerond en in de avonduren nog een audio plugin in elkaar draai.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Muziek is sowieso zwaar overrated. Maar daar komen jullie wel achter als je ook 36 bent
Ik bedenk me net dat hij ook niet met Apple werktquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:45 schreef Repeat het volgende:
Sowieso armoe, dan moet je als je beneden een filmpje wilt kijken boven je pc aanzetten ofzo, zelfde met muziek
Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mening deel als ik op m'n 36e m'n zoveelste studioproject heb afgerond en in de avonduren nog een audio plugin in elkaar draai.
dan kan je ook wel een mediacenter (of in dit topic een mini) kopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat hij ook niet met Apple werkt
Dan deze maar.
Geen packetloss voor aaaargh. Niet boven PC aan zetten.
Gewoon al je digitale content op dit ding, beneden aan stereo en TV koppelen, en zappen maar met de bijgeleverde AB
Behalve als je 1 nummer van CD1 wilt luisteren, en 3 nummers van CD2, en weer 2 nummers van weer een andere CD.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik trek een cd uit de kast, die prop ik in mn cd speler, en dan heb ik voor een uur muziek. Lastig
Dan moet hij wederom in je woonkamer staan. En een voor dat doeleind aangeschafte mediacenter of mini is ietwat meer aan de prijs dan dit apparaatjequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
dan kan je ook wel een mediacenter (of in dit topic een mini) kopen![]()
Wel eens van een 5 CD wisselaar gehoord?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Behalve als je 1 nummer van CD1 wilt luisteren, en 3 nummers van CD2, en weer 2 nummers van weer een andere CD.
Met een CD speler kan je geen playlist maken met 2 uur muziek waar je op dat moment zin in hebt erin en dan lekker onderuit gezakt muziek gaan zitten luisteren. Je moet of steeds naar dezelfde CD luisteren, of elke 10 minuten naar de stereo lopen, of ruim vantevoren bedenken wat je wilt horen en dit op CD branden.
Allemaal een stuk onpraktischer dan clickety-click een playlist aanmaken.
Blijf je met Sitecom spul zitten, geef dan iets meer uit aan kwaliteits spullen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat hij ook niet met Apple werkt
Dan deze maar.
Geen packetloss voor aaaargh. Niet boven PC aan zetten.
Gewoon al je digitale content op dit ding, beneden aan stereo en TV koppelen, en zappen maar met de bijgeleverde AB
Er kan heeeeeeeeeeel veel veranderen in 13 jaar Tijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nog 2 maanden en dan ben ik 23 en inmiddels 3e jaars muziektechnoloog.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Blijf je met Sitecom spul zitten, geef dan iets meer uit aan kwaliteits spullen.
En als je nu nummers van 6 verschillende CD's wilt luisterenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel eens van een 5 CD wisselaar gehoord?
Ik kan me niet voorstellen dat ik m'n studie en werkervaring opeens niet meer belangrijk vind.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er kan heeeeeeeeeeel veel veranderen in 13 jaar Tijn.
Tja, ik doe na 12 jaar gewerkt te hebben in mijn studierichting de laatste 5 jaar ook iets compleet andersquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik m'n studie en werkervaring opeens niet meer belangrijk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |