quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:00 schreef Zwansen het volgende:
Ik doe mee.
mooi laten staanquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef MiLalaa het volgende:
Is vrouwen ijshockey te moeilijk om te voorspellen? (2xja nu in vorige posts) Dan schrap ik het. Of moet het in de lijst blijven?
Is ook wel leuk natuurlijk, wat lastigere onderdelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef MiLalaa het volgende:
Is vrouwen ijshockey te moeilijk om te voorspellen? (2xja nu in vorige posts) Dan schrap ik het. Of moet het in de lijst blijven?
Yep ik heb dit in de OP al veranderd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef komrad het volgende:
je moet onderscheidende sportne hebben, spreken we af dat we schansspringen 1,2,3 doen?
Is dat niet een tegenstrijdige uitspraak?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:21 schreef komrad het volgende:
IK ga gewoon het beter jatwerk doen, de personen waarvan ik verwacht dat ze het goed doen ga ik schaamteloos volgen bij de sporten waar ik niets vanaf weet
Als het allemaal losbarst zal ik hier vaker zijn hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:04 schreef komrad het volgende:
he vaduz, jij ook hier
en deze prono wil ik winnen
Ik wacht ook tot 10 9 februariquote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef MiLalaa het volgende:
Ja de deadline wordt waarschijnlijk ook 1 dagje verschoven, vanwege de loting 5k. Dus hou dat even in de gaten, ik moet dat nog uitzoeken maar kan ff niks vinden over lotingen
1ste.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:47 schreef komrad het volgende:
idols prono gaat mij te ver, hoeveelste was je in de wielrenprono, wel top 5 toch
Nee, ik mag er maar 3 kiezen en dat zijn deze. We zullen straks wel zien hoe ver ik er naast zit.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:47 schreef komrad het volgende:
@Caws, geef je onze italiaanse en russische vrienden geen kans op de achtervolging voor de mannen terwijl ze er al een jaar specifiek op trainen?
oke, het zou ook wel zwak zijn om de wijzigen en bovendien win je volgens mij de prono niet door overal de favoriet in te vullenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:49 schreef Caws het volgende:
[..]
Nee, ik mag er maar 3 kiezen en dat zijn deze. We zullen straks wel zien hoe ver ik er naast zit.
Ik wist ook niet dat die beide landen er speciaal voor aan het trainen warenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef komrad het volgende:
[..]
oke, het zou ook wel zwak zijn om de wijzigen en bovendien win je volgens mij de prono niet door overal de favoriet in te vullen
Dat is opzich wel handigquote:Op maandag 6 februari 2006 18:51 schreef MiLalaa het volgende:
En Leonoor (als je dit leest tijdens vakantie), welke Wang bedoel je op de 500m dames? Manli, of Beixing? (of nog een andere)
Ach ja, dat is zeker jammer. Maar zo is nou eenmaal besloten in de prono in voorbereiding. Het ging er toen ook om dat het anders nogal ingewikkeld werd om bji te houden en daarom zijn sommige sporten 'ingekort'. Het had achteraf gezien best gekund wat mij betreft (omdat het nu ook in blokken gaat), maar daar hebben we nu niks meer aan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:20 schreef Wombcat het volgende:
héél vreemd dat we hier alleen de nummer 1 moeten opgeven, want dit is het koninginnenummer van de Spelen.
Wrom niet? De spelen zijn nog niet begonnen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ach ja, dat is zeker jammer. Maar zo is nou eenmaal besloten in de prono in voorbereiding. Het ging er toen ook om dat het anders nogal ingewikkeld werd om bji te houden en daarom zijn sommige sporten 'ingekort'. Het had achteraf gezien best gekund wat mij betreft (omdat het nu ook in blokken gaat), maar daar hebben we nu niks meer aan.
inderdaad, zeker nog een ruime 11 uur over om voorspellingen te doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:58 schreef komrad het volgende:
iedereen wacht tot het laatste moment
Kan morgen toch ook nog wel? Dan is alleen de opening.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:08 schreef mitt het volgende:
Dus tot vanavond 0.00?
Met Suijk erbij die ik nu net ga invullen, 13.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:39 schreef komrad het volgende:
hoeveel deelnemers zit je nu Milalaa?
Hoe laat is die loting?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:38 schreef MiLalaa het volgende:
Er is dan ook de loting 5k, dus gaarne voor 0.00 vandaag dus idd, ter voorkoming van beinvloeding.![]()
ik weet niets van het tijdstip van de loting. Dus vandaar dat gewoon even vannacht als limiet is genomen. Tijd zat dus nog, toch? Maar ik zal coulant zijn hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe laat is die loting?
Lijkt me dat het tot dan moet kunnen. Dus iig wel morgenochtend 10 uur denk ik?
manli wangquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:48 schreef MiLalaa het volgende:
dolle_hond: welke WANG bedoel je?
Tevens oproep aan iedereen om vooral bij de Wang-en de voorletters ook te geven.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
PS Sorry Wombcat ik heb niet meer aan je verzoek gehoor kunnen geven. Was beetje laat weer aanwezig. Leef je uit op de overige dingen zou ik zeggen.![]()
inlezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb geen tijd om alles in te lezen. Tentamens.
Gaat dat over Mitt en Falco. Die kunnen nog best mee imo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:50 schreef Remzz het volgende:
Om 5 uur word de loting 5000 meter verwacht, dus het zou eventueel nog kunnen denk ik
Qua voorkennis wel, maar als de deadline op donderdagavond 23:59u ligt, vind ik persoonlijk dat je niet op vrijdagmorgen of -middag nog met een lijstje aan kunt komen. Dan is de Turijn-trein echt al vertrokken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:50 schreef Remzz het volgende:
Om 5 uur word de loting 5000 meter verwacht, dus het zou eventueel nog kunnen denk ik
Vroeg bekend, bedoel je?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef pekel het volgende:
te laat![]()
Wel een hele vroege deadline imo
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gaat dat over Mitt en Falco. Die kunnen nog best mee imo.
Man Li Wang.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:25 schreef MiLalaa het volgende:
+ mitt, ik ben erg nieuwsgierig naar hoe jou Wang met de voorletter L helemaal heet. Bestaat die? (ik vergeet wel vaker namen - zie biathlon - dus ik kan het mis hebben)
Done.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:15 schreef MiLalaa het volgende:
Leonoor en Zjroentje kunnen uiterlijk tot maandag de voornaam van hun 'Wang' op de 500m nog geven.
Op mijn klok was het tien voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Done.
En mitt was te laat.Diskwalificatie!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef Zwansen het volgende:
Begint het schaatsen dit weekend al dan?
Zijn ze dit jaar al?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
verbaasde mij ook, want ik dacht dat de spelen een week later begonnen
Nee, eigenlijk waren ze in december, maar die uitzendtijden waren niet zo geschikt. Daarom hebben ze alles strikt geheim gehouden en zenden ze het pas de komende twee weken uit.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk waren ze in december, maar die uitzendtijden waren niet zo geschikt. Daarom hebben ze alles strikt geheim gehouden en zenden ze het pas de komende twee weken uit.
Ach ja, het was al 3 weken vantevoren bekend, dus tijd genoeg om het voor die tijd in te leveren lijkt me. Ik zie dan niet echt in waarom je perse tot het allerlaatste moment moet wachten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef pekel het volgende:
te laat![]()
Wel een hele vroege deadline imo
Hoezo niet gewoon deadline tot het eerste evenement begint? De Spelen zijn nog niet eens begonnen, laat staan de onderdelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ach ja, het was al 3 weken vantevoren bekend, dus tijd genoeg om het voor die tijd in te leveren lijkt me. Ik zie dan niet echt in waarom je perse tot het allerlaatste moment moet wachten.
Daarom ben je dus bespreekgeval geworden in de commissie 'wijze vrouw'. Zij is echter ook de beroerdste niet en zal het voor deze keer door de vingers zien.![]()
Mitt en Falco doen natuurlijk ook gewoon mee.
Hoe meer hoe gezelliger.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef MiLalaa het volgende:
Zwansen gooi je prono er maar op!
Het gaat erom dat we de deadline VOOR de loting van de 5k wilden hebben. Die loting is vandaag. En aangezien eerst niemand nog wist hoe laat die zou zijn, hebben we het voor de handigheid maar op 00.00 uur gesteld. Maar goed dit heb ik elders al een keer beschreven.
Nu echter vandaag duidelijk is geworden dat ie rond 17.00 uur plaatsvindt, kan ik daar rekening mee houden.
Ah ok, ik moet nu weg maar ik zal zorgen dat ie er voor 5 uur opstaat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef MiLalaa het volgende:
Zwansen gooi je prono er maar op!
Het gaat erom dat we de deadline VOOR de loting van de 5k wilden hebben. Die loting is vandaag. En aangezien eerst niemand nog wist hoe laat die zou zijn, hebben we het voor de handigheid maar op 00.00 uur gesteld. Maar goed dit heb ik elders al een keer beschreven.
Nu echter vandaag duidelijk is geworden dat ie rond 17.00 uur plaatsvindt, kan ik daar rekening mee houden.
Hehe, ik heb niets meegekregen. Ik probeerde me ff wat in te lezen en kwam terecht op een site van de NOS. Daar heb ik even alle Curling, Biathlon en IJshockey favorieten vanaf geplukt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:01 schreef MiLalaa het volgende:
Ok, nou de loting bleek geloof ik al wat eerder bekend dan 17.00, maar goed. Ik zal dan maar aannemen dat Zwansen zo oprecht is, daar niet naar te hebben gekeken. Dit zijn dan dus alle deelnemers, 24 geloof ik. Wie nu nog komt heeft pech.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hehe, ik heb niets meegekregen. Ik probeerde me ff wat in te lezen en kwam terecht op een site van de NOS. Daar heb ik even alle Curling, Biathlon en IJshockey favorieten vanaf geplukt.
Bleek het de site van de OS 2002 te zijn...
Ik doe uiteraard niet aan internetten-op-vakantie, maar ik bedoelde Manli!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:51 schreef MiLalaa het volgende:
En Leonoor (als je dit leest tijdens vakantie), welke Wang bedoel je op de 500m dames? Manli, of Beixing? (of nog een andere)
Goed he!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:31 schreef MiLalaa het volgende:
FYI: Alleen Caws heeft Greis als winnaar voorspeld bij de biathlon 20km.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:36 schreef Remzz het volgende:
De enige die hem goed heeft is Zwansen tevens de enige die zijn prono na de loting heeft ingeleverd![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef MiLalaa het volgende:
Er zijn er veel die Hedrick en Kramer tegelijk goed hadden.
Morgen kom ik met een updatetje.
Nu ga ik de spanning van me afdrinken. Hmm misschien nog beetje vroeg, maar iig, ik ga ervandoor.
![]()
Ik mocht nog. En ik heb geen reet van de loting gezien.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:36 schreef Remzz het volgende:
De enige die hem goed heeft is Zwansen tevens de enige die zijn prono na de loting heeft ingeleverd![]()
Loting was om die tijd ook nog niet geweest, was pas om 4 uurquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik mocht nog. En ik heb geen reet van de loting gezien.
Hehe. Lul.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Loting was om die tijd ook nog niet geweest, was pas om 4 uur
Stond hier anders al om 15.45 in 't topic.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Loting was om die tijd ook nog niet geweest, was pas om 4 uur
dat is ook mijn gebrekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:46 schreef Suijk het volgende:
Ik vul dit soort dingen altijd veel te chauvinistisch in.
en de mijne ookquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:57 schreef sportfreak het volgende:
[Alpine Skien
downhill H
1. Walchhover
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef sportfreak het volgende:
Mijn OWS Prono:
[..]
![]()
Maar Buchel mag van mij ook winnen, alleen maar omdat hij uit de grootmacht Liechtenstein komt.
Ik had Rahlves, dus was ook wel blij.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:19 schreef komrad het volgende:
hehe Milalaa, ik ben prono wise blij met denriaz want ik was voor de herminator gegaan
19stquote:Op zondag 12 februari 2006 12:56 schreef MiLalaa het volgende:
Tussenstandje:
1. Caws ---------- 14
2. Zwansen ----- 12
3. BVO ---------- 10
3. Bruce117 ---- 10
3. Ambrosius ---- 10
6. mitt -------------- 9
6. Falco ----------- 9
8. dolle_hond ----- 8
8. MiLalaa --------- 8
8. Zjroentje ------- 8
11. Remzz -------- 7
11. Vaduz -------- 7
13. komrad ------- 6
14. Suijk ---------- 5
15. Sportfreak --- 4
15. Brahimov ----- 4
15. Leonoor ------ 4
15. Chepke ------- 4
19. WEST --------- 3
19. snellejelle ----- 3
19. pekel ---------- 3
19. Wackyduck--- 3
23. Wombcat ----- 2
23. DeeBee -------2
Vandaag zijn er punten te verdienen bij de afdaling heren en de 3k dames
Ik ookquote:
volgens mij was dit niet onaardigquote:donderdag 9 februari 2006 18:21
3km D
1. Wust
2. Friesinger
3. Groenewold
Ik ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:42 schreef dolle_hond het volgende:
ik scoor 2 puntjes
Da's wel erg slecht. Ben bang dat ik ook vandaag met lege handen blijf staan. Ik lijk Mueller wel...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:56 schreef MiLalaa het volgende:
Tussenstandje:
15. Brahimov ----- 4
Vandaag zijn er punten te verdienen bij de afdaling heren en de 3k dames
Je moet toch wat... Zal de tweede ronde wat chauvinistischer invullen. En niet meer zoveel op SI afgaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:59 schreef komrad het volgende:
That's the spirit brahimov
Dank voor de reminder! Ik zal eens een andere bron dan SI proberen voor de overige sportenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:10 schreef MiLalaa het volgende:
vanavond komt er een updatetje.
En houden jullie de volgende deadline in de gaten?
Nou nee:quote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef komrad het volgende:
SI, die zetten toch overal amerikanen neer of niet
die laatste voorpspelling mag uitkomenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Nou nee:
Ze tipten Groenewold voor de 3K en voorzien goud voor Sáblíkóvá op de 5K en voor Saetre op de 10K. O ja, Bos gaat de 1000m winnen volgens SI.
Met Cheek en Davis in de buurt, lijkt me dat sterk. Maar: hoop doet levenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef komrad het volgende:
[..]
die laatste voorpspelling mag uitkomen
Dat is wel heel erg dramatisch.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef MiLalaa het volgende:
23. Wackyduck --- 5
The only way is up!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg dramatisch.![]()
jan is ook goed hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 20:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Met Cheek en Davis in de buurt, lijkt me dat sterk. Maar: hoop doet leven
Zekers, maar Davis is een klasse apart dit seizoen, en Cheek barst nu van het zelfvertrouwen. Laten we eerst de loting afwachten. Zo belangrijk op deze afstandquote:
Dat is waar, met één goed voorspelde 1e plaats verdubbel ik mijn score!!quote:
ach, bij de vorige tussenstand stond ik nog stijf onderaan samen met Wombcat, nu al weer middenmoot, het kan verkerenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dat is waar, met één goed voorspelde 1e plaats verdubbel ik mijn score!!![]()
![]()
gestegenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef MiLalaa het volgende:
1. Ambrosius -- 21
2. BVO --------- 20
3. Caws -------- 18
4. komrad ------ 16
5. MiLalaa ----- 15
5. Zjroentje ---- 15
7. Zwansen --- 14
7. Vaduz ------ 14
7. Bruce117 --- 14
7. Suijk --------- 14
11. snellejelle --- 13
11. Falco -------- 13
11. Leonoor ----- 13
14. DeeBee ------ 12
14. mitt ----------- 12
14. dolle_hond -- 12
14. Brahimov ---- 12
18. Remzz ------- 11
19. Sportfreak --- 10
19. WEST -------- 10
21. Wombcat ----- 9
21. pekel ---------- 9
23. Wackyduck --- 5
24. Chepke -------- 4
Maar amper gestegen, maar iig de aansluiting behouden met de middenmoot.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef MiLalaa het volgende:
21. Wombcat ----- 9
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:25 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind dat Timmer op 3 toch punten mag opleveren.![]()
Ze had het duidelijk geworden als die eikel niet zo raar had besloten.
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:25 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind dat Timmer op 3 toch punten mag opleveren.![]()
Ze had het duidelijk geworden als die eikel niet zo raar had besloten.
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind het goed.
Ik zie trouwens dat Zhurova op één heb.
Jammer, na Zhurova en Wang sta ik volgens mij nog wel bovenaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:18 schreef MiLalaa het volgende:
Ik doe even geen updatetje. Dat komt morgen wel als tussenstand na eerste blok. Dus nogmaals een reminder voor de volgende voorspellingen!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:22 schreef MiLalaa het volgende:
Ja daar hoef je niet voor te vrezen Ambrosius![]()
Meine gute, ik had dus niet eens gekeken naar de voorspellingen van andere mensen, maar dit is wel heel frapant...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:55 schreef Falco het volgende:
...
Ja ik dacht ook zoiets. Ik neem trouwens wel een lijstje van iemand anders over en ga dan dingen schuiven of zelf iets bedenken naar eigen inzichtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Meine gute, ik had dus niet eens gekeken naar de voorspellingen van andere mensen, maar dit is wel heel frapant...
Lang leve de Eurosportsite met alle rankingsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook zoiets. Ik neem trouwens wel een lijstje van iemand anders over en ga dan dingen schuiven of zelf iets bedenken naar eigen inzicht
Nu is de landenwedstrijd bezig, zaterdag was individueelquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:36 schreef MiLalaa het volgende:
Zeg, dat noordse combinatie gebeuren he, daar heb ik de punten al voor lopen rondstrooien, zaterdag ofzo. Maar het is nog niet afgelopen merk ik!
Of wel? Het is toch 1 totaalklassement, of zijn er meerdere 'afstanden'/onderdelen en per onderdeel een medaille.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Boogerd het volgende:
Ik ben Chepke, maar ben mn wachtwoord kwijt dus heb me opnieuw aangemeld. Ga nu dus door het leven als Boogerd
Mail Danny ff ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Boogerd het volgende:
Ik ben Chepke, maar ben mn wachtwoord kwijt dus heb me opnieuw aangemeld. Ga nu dus door het leven als Boogerd
ik dacht dat je een n00b wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Boogerd het volgende:
quote:
even het FB kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:50 schreef komrad het volgende:
ben je wel echt een vrouw??
voetbal en OWS, je moet wel gewild zijn bij de mannen
VBLquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:03 schreef komrad het volgende:
Vaduz, de grote waker van SPT
Spoor d'r eens wat aan dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef MiLalaa het volgende:
Ik verwacht nog voorspellingen van:
MiLalaa
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:39 schreef wdn het volgende:
Schiet eens op MiLaLaa
*doet zelf niet mee met prono*
Weg jij dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:39 schreef wdn het volgende:
Schiet eens op MiLaLaa
*doet zelf niet mee met prono*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |