Vroeg bekend, bedoel je?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef pekel het volgende:
te laat![]()
Wel een hele vroege deadline imo
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gaat dat over Mitt en Falco. Die kunnen nog best mee imo.
Man Li Wang.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:25 schreef MiLalaa het volgende:
+ mitt, ik ben erg nieuwsgierig naar hoe jou Wang met de voorletter L helemaal heet. Bestaat die? (ik vergeet wel vaker namen - zie biathlon - dus ik kan het mis hebben)
Done.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:15 schreef MiLalaa het volgende:
Leonoor en Zjroentje kunnen uiterlijk tot maandag de voornaam van hun 'Wang' op de 500m nog geven.
Op mijn klok was het tien voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Done.
En mitt was te laat.Diskwalificatie!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef Zwansen het volgende:
Begint het schaatsen dit weekend al dan?
Zijn ze dit jaar al?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
verbaasde mij ook, want ik dacht dat de spelen een week later begonnen
Nee, eigenlijk waren ze in december, maar die uitzendtijden waren niet zo geschikt. Daarom hebben ze alles strikt geheim gehouden en zenden ze het pas de komende twee weken uit.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk waren ze in december, maar die uitzendtijden waren niet zo geschikt. Daarom hebben ze alles strikt geheim gehouden en zenden ze het pas de komende twee weken uit.
Ach ja, het was al 3 weken vantevoren bekend, dus tijd genoeg om het voor die tijd in te leveren lijkt me. Ik zie dan niet echt in waarom je perse tot het allerlaatste moment moet wachten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef pekel het volgende:
te laat![]()
Wel een hele vroege deadline imo
Hoezo niet gewoon deadline tot het eerste evenement begint? De Spelen zijn nog niet eens begonnen, laat staan de onderdelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ach ja, het was al 3 weken vantevoren bekend, dus tijd genoeg om het voor die tijd in te leveren lijkt me. Ik zie dan niet echt in waarom je perse tot het allerlaatste moment moet wachten.
Daarom ben je dus bespreekgeval geworden in de commissie 'wijze vrouw'. Zij is echter ook de beroerdste niet en zal het voor deze keer door de vingers zien.![]()
Mitt en Falco doen natuurlijk ook gewoon mee.
Hoe meer hoe gezelliger.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef MiLalaa het volgende:
Zwansen gooi je prono er maar op!
Het gaat erom dat we de deadline VOOR de loting van de 5k wilden hebben. Die loting is vandaag. En aangezien eerst niemand nog wist hoe laat die zou zijn, hebben we het voor de handigheid maar op 00.00 uur gesteld. Maar goed dit heb ik elders al een keer beschreven.
Nu echter vandaag duidelijk is geworden dat ie rond 17.00 uur plaatsvindt, kan ik daar rekening mee houden.
Ah ok, ik moet nu weg maar ik zal zorgen dat ie er voor 5 uur opstaat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef MiLalaa het volgende:
Zwansen gooi je prono er maar op!
Het gaat erom dat we de deadline VOOR de loting van de 5k wilden hebben. Die loting is vandaag. En aangezien eerst niemand nog wist hoe laat die zou zijn, hebben we het voor de handigheid maar op 00.00 uur gesteld. Maar goed dit heb ik elders al een keer beschreven.
Nu echter vandaag duidelijk is geworden dat ie rond 17.00 uur plaatsvindt, kan ik daar rekening mee houden.
Hehe, ik heb niets meegekregen. Ik probeerde me ff wat in te lezen en kwam terecht op een site van de NOS. Daar heb ik even alle Curling, Biathlon en IJshockey favorieten vanaf geplukt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:01 schreef MiLalaa het volgende:
Ok, nou de loting bleek geloof ik al wat eerder bekend dan 17.00, maar goed. Ik zal dan maar aannemen dat Zwansen zo oprecht is, daar niet naar te hebben gekeken. Dit zijn dan dus alle deelnemers, 24 geloof ik. Wie nu nog komt heeft pech.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hehe, ik heb niets meegekregen. Ik probeerde me ff wat in te lezen en kwam terecht op een site van de NOS. Daar heb ik even alle Curling, Biathlon en IJshockey favorieten vanaf geplukt.
Bleek het de site van de OS 2002 te zijn...
Ik doe uiteraard niet aan internetten-op-vakantie, maar ik bedoelde Manli!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:51 schreef MiLalaa het volgende:
En Leonoor (als je dit leest tijdens vakantie), welke Wang bedoel je op de 500m dames? Manli, of Beixing? (of nog een andere)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |