inlezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb geen tijd om alles in te lezen. Tentamens.
Gaat dat over Mitt en Falco. Die kunnen nog best mee imo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:50 schreef Remzz het volgende:
Om 5 uur word de loting 5000 meter verwacht, dus het zou eventueel nog kunnen denk ik
Qua voorkennis wel, maar als de deadline op donderdagavond 23:59u ligt, vind ik persoonlijk dat je niet op vrijdagmorgen of -middag nog met een lijstje aan kunt komen. Dan is de Turijn-trein echt al vertrokken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:50 schreef Remzz het volgende:
Om 5 uur word de loting 5000 meter verwacht, dus het zou eventueel nog kunnen denk ik
Vroeg bekend, bedoel je?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef pekel het volgende:
te laat![]()
Wel een hele vroege deadline imo
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gaat dat over Mitt en Falco. Die kunnen nog best mee imo.
Man Li Wang.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:25 schreef MiLalaa het volgende:
+ mitt, ik ben erg nieuwsgierig naar hoe jou Wang met de voorletter L helemaal heet. Bestaat die? (ik vergeet wel vaker namen - zie biathlon - dus ik kan het mis hebben)
Done.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:15 schreef MiLalaa het volgende:
Leonoor en Zjroentje kunnen uiterlijk tot maandag de voornaam van hun 'Wang' op de 500m nog geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |