Dat is opzich wel handigquote:Op maandag 6 februari 2006 18:51 schreef MiLalaa het volgende:
En Leonoor (als je dit leest tijdens vakantie), welke Wang bedoel je op de 500m dames? Manli, of Beixing? (of nog een andere)
Ach ja, dat is zeker jammer. Maar zo is nou eenmaal besloten in de prono in voorbereiding. Het ging er toen ook om dat het anders nogal ingewikkeld werd om bji te houden en daarom zijn sommige sporten 'ingekort'. Het had achteraf gezien best gekund wat mij betreft (omdat het nu ook in blokken gaat), maar daar hebben we nu niks meer aan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:20 schreef Wombcat het volgende:
héél vreemd dat we hier alleen de nummer 1 moeten opgeven, want dit is het koninginnenummer van de Spelen.
Wrom niet? De spelen zijn nog niet begonnen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ach ja, dat is zeker jammer. Maar zo is nou eenmaal besloten in de prono in voorbereiding. Het ging er toen ook om dat het anders nogal ingewikkeld werd om bji te houden en daarom zijn sommige sporten 'ingekort'. Het had achteraf gezien best gekund wat mij betreft (omdat het nu ook in blokken gaat), maar daar hebben we nu niks meer aan.
inderdaad, zeker nog een ruime 11 uur over om voorspellingen te doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:58 schreef komrad het volgende:
iedereen wacht tot het laatste moment
Kan morgen toch ook nog wel? Dan is alleen de opening.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:08 schreef mitt het volgende:
Dus tot vanavond 0.00?
Met Suijk erbij die ik nu net ga invullen, 13.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:39 schreef komrad het volgende:
hoeveel deelnemers zit je nu Milalaa?
Hoe laat is die loting?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:38 schreef MiLalaa het volgende:
Er is dan ook de loting 5k, dus gaarne voor 0.00 vandaag dus idd, ter voorkoming van beinvloeding.![]()
ik weet niets van het tijdstip van de loting. Dus vandaar dat gewoon even vannacht als limiet is genomen. Tijd zat dus nog, toch? Maar ik zal coulant zijn hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe laat is die loting?
Lijkt me dat het tot dan moet kunnen. Dus iig wel morgenochtend 10 uur denk ik?
manli wangquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:48 schreef MiLalaa het volgende:
dolle_hond: welke WANG bedoel je?
Tevens oproep aan iedereen om vooral bij de Wang-en de voorletters ook te geven.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
PS Sorry Wombcat ik heb niet meer aan je verzoek gehoor kunnen geven. Was beetje laat weer aanwezig. Leef je uit op de overige dingen zou ik zeggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |