Is idd wel belangrijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:42 schreef clauwheee het volgende:
Watvoor muziek?
Is peter r nu bezig?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:44 schreef JaWi het volgende:
Peter r. de Vries, Herrie in de keuken, de Inbreker, Shouf Shouf de serie, kroon jezelf tot koning
!
Dries Roelvink is natuurlijk ook top, sta nog met hem op de foto toen hij hier ergens in de kroeg kwamquote:
Uhm mag ik eerst vragen warom een midwinterfeest op het einde van de winter wordt gehouden ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand nog een geniaal thema voor een midwinterfeest dat eind februari gehouden gaat worden op zn vroegst
Helaas, dat kan niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:47 schreef clauwheee het volgende:
Nou, zet hem dan maar wat minder hard
Te koud, iedereen op skivakantie, en het is gewoon zo, nou komen met je ideequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uhm mag ik eerst vragen warom een midwinterfeest op het einde van de winter wordt gehouden ?
Gewoon een vieze dikke smerige foute apresskiparty. Veel foute muziek, nat bier, schaars gekleede vrouwen en vieze flugelsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Te koud, iedereen op skivakantie, en het is gewoon zo, nou komen met je idee![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat opblaasding met op de achtergrond een lege tribune.
zapte er toevallig in, prachtig inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:20 schreef golfer het volgende:
Prachtige serie docu's toch in het Uur van de Wolf over soulmuziek.
Vanavond was er aandacht voor Otis Reading en Aretha Franklin.![]()
Was ook weer leuk.quote:
TBS met dwangverplegingquote:
Yojiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:03 schreef borisz het volgende:
Lekker Bier
heb nu toevallig yoji Biomehanika op![]()
ik denk dat ook heel wat mensen gaan zeggenquote:
wel leuk opzich, die inbraakjes bij die woonhuizen werd ook wat saaiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Was te verwachten... ze doen steeds riskantere dingen.
Wie is Isabelle Brinkman nou weerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:04 schreef borisz het volgende:
Ik duik mijn nest in
Ron Zwerver is verslagen door Droge
morgen zit in de slimste Isabelle Brinkman
truste
Oud VJ bij TMF en DJ bij 3FM geloof ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie is Isabelle Brinkman nou weer
Weer 1 of ander soapsterretje?
TMF en 3fm o.a. (allebei Ex - )quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie is Isabelle Brinkman nou weer
Weer 1 of ander soapsterretje?
Nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
Hoe laat moeten jullie morgen op?
7.15quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
Zodra ik wakker ben en zin heb om op te staan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
kwart over zevenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
Ja, en het is ook nog eens fukin koud, dat maakt het nog moeilijkerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:29 schreef Suijk het volgende:
Ik ook om 7 uur. Wat vroeg allemaal he.
8.10 uur gaat m'n wekker.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
Het is toch allemaal in scene gezet...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Was te verwachten... ze doen steeds riskantere dingen.
Ik heb haar al gevonden op google:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Oud VJ bij TMF en DJ bij 3FM geloof ik.
uurtje of 9.00quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
Turntable junkie, look at the heaven, samurai keyboard cowboy's, theme from a banging globe, hardhouse raver, hardstyle disco, ding a ling.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:03 schreef borisz het volgende:
Lekker Bier
heb nu toevallig yoji Biomehanika op![]()
Ik sla de ochtend denk ik overquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik sla de ochtend denk ik over
quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:26 schreef rubbereend het volgende:oi
terug van eht sporten, maar even de barvrouw naar huis gebracht. Nee maak je geen zorgen, ik had geen mes bij me en ik ben geen Boezelaar dus niet meteen verliefd![]()
![]()
Prima .... tief ik meteen een tosti in het apparaatquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:34 schreef rubbereend het volgende:
nu dan maar door bieren?
7 uur sta ik opquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
sneeuw? Hier alleen wat regen, gelukkig is er als een achterlijke gestrooid.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! T sneeuwt wat hier.
Verdomme en dat mis ik nu hier...quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:14 schreef SCH het volgende:
Jezus, hjet is binnen 5 minuten ineens spek en spekglad geworden, ze gaan hier bij bosjes onderuit en al 2 ongelukken gezien
bluezzzzzzzzzzzziequote:Op woensdag 25 januari 2006 09:23 schreef Bluezz het volgende:
Ach voreggie, ik ben net langs de gr.v.roggenweg gesjeest met de tram
Mogguh trouwens
een tram met bluezz erin lijkt mij behoorlijk gevuldquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:24 schreef VoreG het volgende:
Was dat die hele lege tram?
net als Chris Penn .... of is dat dezelfde ?quote:
Is Chris Penn ja, speelde Nice Guy Eddie in Reservoir Dogs, een van mn favo films, vandaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
net als Chris Penn .... of is dat dezelfde ?
Goed hequote:Op woensdag 25 januari 2006 09:31 schreef Bjoro het volgende:
een tram met bluezz erin lijkt mij behoorlijk gevuld
ja, het is verradelijk glad geworden, het regent meldingen in sommige regio's:quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:14 schreef SCH het volgende:
Jezus, hjet is binnen 5 minuten ineens spek en spekglad geworden, ze gaan hier bij bosjes onderuit en al 2 ongelukken gezien
Die top 30quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
http://www.notrly.com/jackbauer/index.php
Wat een topsite, in geen tijden zo gelachen om een internetsite. Jack Bauer is de man
Daarbuiten liggen ook onnoemelijk vele toppersquote:
hier = Utrecht?quote:
In Amsterdam is niets aan de hand. Het is zelfs al droog hierquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:07 schreef Suijk het volgende:
Hier helemaal niks. Straks naar Amsterdam, misschien is het daar mis.
de andere kant van schiphol ook !quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
In Amsterdam is niets aan de hand. Het is zelfs al droog hier
"Did you ever see that documentary about the day Jack Bauer took a day off? It's called Black Hawk Down"quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:11 schreef VoreG het volgende:
The Following Takes Place Between"... Whenever the fuck Jack Bauer wants it to.![]()
Die site is geweldig
ik zag net je topic staanquote:
Ah, ik heb om kwart voor 1 de trein richting Amsterdam. Kan je zorgen dat er een broodje voor me klaar ligt en een koffie.quote:
Wat wil je op je broodje?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, ik heb om kwart voor 1 de trein richting Amsterdam. Kan je zorgen dat er een broodje voor me klaar ligt en een koffie.
Wat bescheiden, glaasje jus d'orangje? Kroketje?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ham en kaas. En als de financiele positie het toelaat een eitje.
Nee, ik drink iedere morgen al versgeperste jusquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat bescheiden, glaasje jus d'orangje? Kroketje?
ja tuurlijk !quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:55 schreef DeTolk het volgende:
Hier op school zeggen dat ik eens moet stoppen met Fok!
Moet ik ze nu omleggen?
Goedemorgen trouwens
Kamertje voor ons 2 reserveren?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, ik drink iedere morgen al versgeperste jus.
Geen kroketje, ik ben tamelijk gezond.
Door de weeks dan.
Ik krijg altijd een beetje afkeer van vrouwen die het woord 'hectisch' gebruikenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:01 schreef clauwheee het volgende:
Het is weer eens heerlijk hectisch hier
Broodje is okay, wel bidden voor het eten hierquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar een broodje!
Vanmiddag nieuwe schoenen kopen.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje afkeer van vrouwen die het woord 'hectisch' gebruiken.
Ik ben ook glad...schept WEER een band !quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:05 schreef clauwheee het volgende:
Hier ook glad.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik ben ook glad...schept WEER een band !
Ja, komt uit de jeugd van Ajax, hoezo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:27 schreef Bluezz het volgende:
Kennen jullie een voetballer Douglas die bij FC Utreg voetbalt?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:27 schreef Bluezz het volgende:
Kennen jullie een voetballer Douglas die bij FC Utreg voetbalt?
schrijf je ze op...kun je ze zelf ook nog eens gebruikenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:21 schreef clauwheee het volgende:
Maar ik ben je SCHmoesjes nog niet vergeten![]()
Als steward bij PSV of wat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:31 schreef JaWi het volgende:
Bellen ze op of ik op solicitatiegesprek wil komen in Eindhoven.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als steward bij PSV of wat?
[afbeelding]
laten we een welkom terug topic voor hem openenquote:
=bijlmerquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die had ik net aan de baliehaha!
woont in amsterdam zuidoost
"Yo yo yo ik ben Dubbel D van FC Utreg! Ik ben op m'n bek gegaan"?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die had ik net aan de baliehaha!
woont in amsterdam zuidoost
volgens mij is zijn neus gebroken o.i.d.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:39 schreef VoreG het volgende:
"Yo yo yo ik ben Dubbel D van FC Utreg! Ik ben op m'n bek gegaan"?
Ga je gangquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
laten we een welkom terug topic voor hem openen![]()
Gehoekt door zijn homies en/of bitchesquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
volgens mij is zijn neus gebroken o.i.d.
Ik was hem al vergetenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:47 schreef PLAE@ het volgende:
Waar hangt cutheld eigenlijk uit? ik mis z'n betweterige gezwets![]()
heb je wel tegen hem gezegd "Jij heet dubbel D en ik heb het" ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
volgens mij is zijn neus gebroken o.i.d.
Is ook logisch, tis erg glad buiten. Bus waar ik in zat vanmorgen slipte al een paar keer wegquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:47 schreef JaWi het volgende:
Ik ga zo geloof ik maar, sprak net iemand die zei dat er nauwlijks bussen reden.
Vergetenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef Bjoro het volgende:
heb je wel tegen hem gezegd "Jij heet dubbel D en ik heb het" ?
Maar zei hij nou dat hij bij Utrecht voetbalde of ben je toch een voetbalvrouw?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vergeten![]()
Hij wilde kauwgompjes kopen en is nu naar de sport-orthopeed
Had wrs zijn Utrecht trainingpak/kleding aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar zei hij nou dat hij bij Utrecht voetbalde of ben je toch een voetbalvrouw?
Eitje, hij moet alleen de juiste apparatuur gebruiken.....quote:
sporthopeedquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vergeten![]()
Hij wilde kauwgompjes kopen en is nu naar de sport-orthopeed
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Had wrs zijn Utrecht trainingpak/kleding aan.
kende hij fok! ?quote:
vandaar ook mijn smiley erachter !quote:
ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb liever uitroeptekens !!!!!!!!!!![]()
vannacht was hij er nog gewoonquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:47 schreef PLAE@ het volgende:
Waar hangt cutheld eigenlijk uit? ik mis z'n betweterige gezwets![]()
Ja heel vreemdquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:47 schreef FrankyMcG het volgende:
FC Utrecht verbiedt logo op fansites
KANSLOOS!
Thuis of op de krant?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een gedoe ook hier, net weer drie uur zonder internet gezeten...
Hier scheen een best lekker zonnetje mijn kamer in. Nu wel donkere wolken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja heel vreemd
Tis gewoon k*tweer. Zo.
godsamme....ik leer een hoop hier !quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef VoreG het volgende:
Wisten jullie dat op de watercooler, de knop met het water met koudsterretje lauw water geeft en de knop met water met een streepje koud water?
Inderdaadquote:
jeb meel !quote:
*kijken gaatquote:
verwacht ook niet binnen een uur een reactie hoor !quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Bjoor, ik gaat er even over denken, mail je straks terug!
en wat was het antwoord ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Net maar es ff gebeld naar mijn nieuwe werk wanneer ik eigenlijk daar moet zijn woensdag, stond niet in de papieren die ik gekregen had.
Kan moeilijk om half 11 (gebruikelijke tijd momenteel) opstaan, en dan es gaan werken!
Waarom kan dat niet??quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Net maar es ff gebeld naar mijn nieuwe werk wanneer ik eigenlijk daar moet zijn woensdag, stond niet in de papieren die ik gekregen had.
Kan moeilijk om half 11 (gebruikelijke tijd momenteel) opstaan, en dan es gaan werken!
Maak je zo een slechte eerste indruk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom kan dat niet??
op zich wel schappelijk !quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maak je zo een slechte eerste indruk!
Half 9 word ik verwacht daar!
In volgorde van?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen, in kaartspellen is de volgorde toch Harten, Schoppen, Ruiten, Klaveren?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van DD, die leert pokeren.
* methodmich heeft vorige week ook zitten pokeren op school in de pauze.
ah okequote:
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van DD, die leert pokeren.
* methodmich heeft vorige week ook zitten pokeren op school in de pauze.
Gewoon, pokeren. Met collega's. Middagpauze vullen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:10 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoera ik mag weer even online van de baaSCH
weer van die onbekende titels zekers ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Wat doe je voor stage?
* methodmich heeft leuke cd's gekocht.
Over het algemeen wel jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen, in kaartspellen is de volgorde toch Harten, Schoppen, Ruiten, Klaveren?
Fiery Furnaces, Paulusma, The Weakerthans en Dayna Kurtz.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weer van die onbekende titels zekers ?
dat bedoel ik !quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Fiery Furnaces, Paulusma, The Weakerthans en Dayna Kurtz.
hhhmmmm......maar niet voor het klootjesvolk waartoe ik behoor !quote:
Okee. Je kan kijken op www.thefieryfurnaces.com en www.jpaulusma.com bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hhhmmmm......maar niet voor het klootjesvolk waartoe ik behoor !
nou hij heeft hem gevonden hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:32 schreef Bjoro het volgende:
Waar iSCH SCH nou
"Over geloof is geen discussie mogelijk"
alstu!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef VoreG het volgende:
Zou iemand een kaartje kunnen posten van de Weerdsingel in Utrecht?
weer een beetje beter ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:44 schreef Blumchen het volgende:hallo hools..
* Blumchen was in een schoonmaakbui, dus t kamertje is weer fris en fruitig
ja, een dagje op bed heeft me goed gedaanquote:
om krijtjes of stickers?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon, pokeren. Met collega's. Middagpauze vullen.
toppie joppie...mag nu naar Maudje, morgen even naar de dokter ivm leverenzym ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja, een dagje op bed heeft me goed gedaanen hoe is het met
bjoro
?
Nee, om de lol.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:56 schreef rubbereend het volgende:
zo net ziektekostenverzekeringen door zitten pluizen. CZ it is!
mijn vader kon via zn werk bij VGZwat een aanbieding
![]()
[..]
om krijtjes of stickers?
Geef je dr eenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toppie joppie...mag nu naar Maudje,
Echt? Dus Schoppen is het hoogst?!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
In volgorde van?
Weet wel dat de hoogst mogelijke kaart bij Pokeren de Ace of [afbeelding] is
Ik heb CZ net opgezegd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:56 schreef rubbereend het volgende:
zo net ziektekostenverzekeringen door zitten pluizen. CZ it is!
Ik sta vanavond weer voor je klaar bij de massagetafel met massage-olie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:52 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee zo gelijk met collegaatje gaat sporten!
Vangen jullie me vanavond weer op?
Ik ga ook naar het CZ, voor jonge mensen hebben ze wel een interessante aanbieding.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb CZ net opgezegd.
Ik kan via Bluezz collectief in het IZZ.
aha jij doet het dus ook voor die 100 condooms.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ga ook naar het CZ, voor jonge mensen hebben ze wel een interessante aanbieding.
Haha, dat is een leuke bijkomstigheid.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha jij doet het dus ook voor die 100 condooms.
bijna gelijk met amicon, ook geen optie dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:36 schreef pascalheister het volgende:
moet ik ook maar eens naar informeren
Zit dat in de basis of in de aanvullende verzekering?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Haha, dat is een leuke bijkomstigheid.Maar met contactlenzen en buitenland dekking zitten ze ook wel goed.
Aanvallende nog welquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zit dat in de basis of in de aanvullende verzekering?
* Spideyman gaat zo goed als zeker voor Univé + aanvallende module A (is met tandarts) - 90 euri
of m'n studentenvereniging moet iets kunnen regelen met zilveren kruis, die bieden namelijk en collectieve verzekering aan voor leden van studentenverenigingen: 40 euro per maand!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Aanvallende nog wel![]()
Unive lijkt mij ook wel wat, maar hoe kom jij bij 90 dan
scheelt een hoop hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:14 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden kan zich via zijn werk collectief verzekeren, maar heeft gehoord dat sommige mensen onzetttttttend veel meer kwijt zijn dan voorheen
Ik was altijd particulier verzekerd en had een vrij hoog eigen risico, dus betaalde relatief weinig premie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:17 schreef Spideyman het volgende:
scheelt een hoop hoor.
vooral collectief ten opzichte van particulier.
idd, amicon vd week maar eens een brief schrijvenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ehm 82 euro basis + 10 euro aanvullend. afgerond 90 euro![]()
plus het feit dat Unive geen winstoogmerk heeft. het is zeer waarschijnliljk dat de meeste verzekeraars de prijzen de komende jaren gaan verhogen na ze eenmaal de klanten binnenhebben. unive heeft beloofd dit niet te doen.
Ik dacht ook dat het een 'zij' wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:25 schreef Spideyman het volgende:
http://www.sinn-frei.com/boy-oder-girl_2363.htm
Whehe
Maar dan heb je nu dus geen eigen risico meer?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was altijd particulier verzekerd en had een vrij hoog eigen risico, dus betaalde relatief weinig premie.
Nu ik met die nieuwe wet die particulier afgeschaft heeft, bij Bluezz haar IZZ terecht kan ga ik met wat aanvullende zaken erbij ruim 20 euro per maand meer betalen.
Nope.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:38 schreef Spideyman het volgende:
Maar dan heb je nu dus geen eigen risico meer?
Kan voordelig zijn op jouw leeftijdquote:
Je spreekt jezelf tegen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:00 schreef JaWi het volgende:
Zo, terug uit het mooie Mokum.
Nee hoorquote:
Zal wel iemand zijn geweest uit Mokum!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef JaWi het volgende:
Alleen jammer dat er een grafjosti cola over me moest morsen in de trein.
Nee, in amsterdam wonen geen negersquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zal wel iemand zijn geweest uit Mokum!
quote:
Nee die zwerven daar rond.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, in amsterdam wonen geen negers!
Hee lachen, in de zaal?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Vom het volgende:
Goeienavond
* Vom heeft daarstraks een balletje getrapt met bliksemschigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |